Közveszélyes Munkakerülő

A Közveszélyes Munkakerülő a flashjátékok alfája, Szodomája és Gomorrája. Itt minden nap talál valamit, amivel jól elklikkolhatja a munkaidejét.

KMK Poló rendelés

Utolsó kommentek

  • placcs: Bizony mondom néktek, ha valaki is olvassa ezt az üzenőfalat, hogy még mindig játszom vele. Pont t... (2023.08.24. 18:25) Elfoglalni a világot
  • lmlm: Ez van még? (2021.11.28. 10:28) Egri csillagok háborúja
  • WinG: Adobe Flash Player is no longer supported. Sic transit gloria mundi :( (2021.10.26. 14:30) A dobókocka el van vetve
  • placcs: Ha bárki szeretne játszani vele, a megoldás: bluemaxima.org/flashpoint/ JUHÉÉÉ!!! (2021.01.18. 21:20) Elfoglalni a világot
  • placcs: Hát sajnos véget ért egy korszak. Most a téli szünetben nagyon sokat játszottam vele. De most má... (2021.01.17. 22:21) Elfoglalni a világot
  • Utolsó 20

Címkék

akció (113) állatos (3) aszociációs (3) autóverseny (9) celeb (8) cikk (3) csajos (1) demo (1) disztroj (192) egészséges életmód (1) egyklikkes (5) egyperces (1) előzetes (1) építkezős (3) escape room (5) évértékelés (2) facebook (17) fantasy (2) fgs 2009 (1) fgs 2009 díjazott (1) figyelemjáték (11) film (1) filmes (4) fizetős (8) flashjátékipar (3) főzés (1) főzöcskézős (1) fps (7) gasztró (1) gasztro (1) gasztronómia (1) grow (2) gyerekjáték (4) hajigálós (2) halloween (1) hellókarácsony (11) horror (5) húsvét (2) interjú (1) játékpályázat (15) kaland (70) kártyás (9) kérdezzfelelek (1) kmk galéria (2) kmk póló (3) kmk rejtvény (14) kmk születésnap (11) kockajáték (3) kőpapírolló (1) közélet (1) közlemény (46) közösség (15) kretén (41) különbségkereső (15) kvíz (5) láncreakció (3) látogatottság (1) letölthető (13) logika (275) lövegtorony (29) lövöldözős (61) magyar (36) mahjongg (1) manga (2) mario (5) marketing (2) matek (5) média (1) memória (4) menedzserjáték (1) mesterlövés (8) michael jackson (2) multiplayer (1) műveltségi (9) művészi (1) nemflash (26) nemjáték (10) nem gyerekeknek (4) ninja (2) offtopic (1) pacman (4) point n click (18) póker (2) politika (1) puzzle (4) remake (2) retro (69) ritmusjáték (2) sakk (1) shockwave (9) shooter (42) sinecron (1) sport (23) starcraft (1) stratégia (105) sudoku (1) szemétparaszt (49) szemléltető játék (1) szerepjáték (19) szimulátor (3) szókirakó (4) táblás (4) tank (2) teszt (2) tetris (7) toplista (8) türelemjáték (2) twitter (2) ügyességi (406) űrhajós (3) válogatás (6) várvédő (9) verekedős (11) vicces (55) warcraft (3) wow (1) zenés (1) zombi (1) zombis (2) Címkefelhő

Zelda után szabadon

Hero’s Arms
2009.04.14. 07:25 -sg-

A Hero’s Arms megosztotta a Kongregate közönségét, kíváncsi vagyok, ti mit szóltok hozzá. Aranyos kis Zelda-szerű, japán stílusú kaland-szerepjátékról van szó, ami több napra elegendő munkakerülést rejt. Hősünkkel vándorolunk a világban, szörnyeket ölünk, kastélyokat fosztogatunk, és követjük a sztorit – nem egy nagy vaszisztdasz, de flashjátékhoz képest eléggé összetett. Egyetlen óriási hibája azonban, hogy a szörnyek folyton újratermelődnek, ami szerintem kicsit megöli a játékot.
[alternatív link]

Szerintünk: (4/5)
Ön dönt: (3,2/5)

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmk.blog.hu/api/trackback/id/tr11063641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szbszig 2009.04.14. 08:13:31

Várható volt, hogy ez lesz a következő. :)

Nekem bejött. Talán azért, mert ilyen klasszikus Zelda-stílusú rpg-vel (beleértve a Zelda sorozatot is), ahol felülnézetben kell nyomulni, és a harc is teljesen real time-ban zajlik, még nem nagyon játszottam.

Engem az újratermelődés itt annyira nem zavart, mert legalább nem csalt, lehetett tudni, hogy teremváltáskor történik mindig a respawn. Meg ugye ez erősen kellett a rengeteg xp-hez is: alapból level 20-ig lehet elmenni mindhárom tulajdonságban, az utolsó szintlépéshez már 30000 xp kell külön-külön. Plusz még van egy bónusz level 21 is, ha már mindent kimaxoltál, külön-külön 99999 xp-ért.

Maga a játék szerintem elég könnyű. Nem kell "farmolni" a gyengébb szörnyeket, ne adj' isten a bokrokat vagy a cserepeket xp-ért és/vagy aranyért, hanem folyamatosan lehet haladni szerencsére. Én úgy csináltam, hogy a magicet nem fejlesztettem egyáltalán, minden xp-t a powerre és a life-ra költöttem, amíg ki nem maxoltam őket (úgy kb. a world 2 végéig ez eltartott). De ennek ellenére tényleg gond nélkül haladtam, nem kellett megfutamodnom semmi elől, és még band-aidet is mindössze kétszer használtam: egyszer véletlenül, egyszer pedig a főellenségnél, de még azok is elkerülhetők lettek volna.

Egy picit talán valóban unalmas egy-két ponton, de mindent megtesz a feladatok, a szörnytípusok meg a bossok váltogatásával, illetve az igényesen megtervezett pályákkal, hogy végig élvezetes maradjon, szemben mondjuk a Hands of Warral.

Kubba 2009.04.14. 08:17:19

f*ck, Flash Player 10 kell hozzá...

Andie 2009.04.14. 10:46:31

Hogy kell használni a band-aidet?
Nem találom a bill kombinációt. Pedig már van 3 db belöle...

blarke 2009.04.14. 10:48:39

tudom, hogy a grafika nem minden, de amikor már tájékozódni sem tudok ilyen nézetben, az szíven basz... :/

-sg- 2009.04.14. 10:52:20

@Andie: a band aid magától aktiválódik: ha lemész nullába, elhasználódik a band aid és maxba kerülsz.

Andie 2009.04.14. 11:20:00

@-sg-: Áháá! Oké :)
Sajna mivel nem kongán jáccom, ezért nembirom megvenni az 5000 aranyas cuccokat. Azért végig lehet vinni azok nélkül is?
Megvan az ice scepter, megyek a temetőbe :)

Sir Integra 2009.04.14. 12:01:25

Na végre valami.

Megosztotta Kongások véleményét? Mi bajuk lehet ezzel azon kívül, hogy Link itt nem annyira jóvágású, mint eredetileg (no szőke-kékszemű combo).
A 2. világnál most kicsit leakadtam, túl sokat kell gyalogolni, egyébként szórakoztató. Kíváncsi vagyok, hogy mikor mehetek be végre a kocsmába (kell egy 'ocarina of time'? ;))
Mellesleg az újrabootoló ellenségek is csak erősíti a Zelda-hatást, szerintem direkt ilyen. ;)

Andie 2009.04.14. 12:22:31

Elakadtam a Gordzak kastélynál. Nálam van a kexes kosár, de mit kell csinálni? Hogy jutok be a kastélyba?
Az alatta lévő pályán a temetöben van egy szobor, gondolom ott kell mókolni valamit. A kastély ajtaja nem nyilik, csak bent röhög Gordzak...

Andie 2009.04.14. 13:17:13

Hát ez nemigaz. 1 órája keringek itt körbe, már 28x kinyirtam mindenkit a kastély körül, és nem nyilik az a kiba.ott ajtó.
Help valaki!!!

Andie 2009.04.14. 13:49:15

Na rájöttem. Nem szereztem meg a jobb felső sarokban lévő zöld levélkét valami narancs tálcán (scout cookies)...

Bluerex 2009.04.15. 15:56:28

ennél szarabb játék ritkán kerül föl...
mellesleg a kaland a kedvenc műfajom.ez kilóg a sórból.

Kuruc_Lord 2009.04.28. 21:22:05

Nos...a játékot végigjátszottamés had osszam meg a tapsztalataimat:
-1:amint összegyűlik 5000 coin MINDENKÉPPEN a frost sword vedd meg mert az én lassú gépemen 8 óráig tartott végigvinni és e nélkül még tovább tartott volna.
-2:ne játszátok folyamatosan túl sokáig(pl.:elejétől 2.világig) mert ínyhüvejgyulladást fogtok kapni a "z" gomb nyomogatásától.
-3:ha a játék során fellépőunalmat azzal próbálod eloszlatni ,hogy:"..áá később biztos változatosabb lesz.." akkor NE folytasd a játékot mert egészvégig ugyanabból áll:gyakásból.
-4:A garfika szép de unalmas mert majdnem mindenhol UGYAN OLYAN ráadásul KÉTSZER! amikor egláttam ,hogy a world2 csupán a world1 bebarnított nehezebb verziója azt hittem lefejelem a monitort.
( >:( )
Ennyi lett volna az élménybeszámolóm
Uff
K_Lord
süti beállítások módosítása