Közveszélyes Munkakerülő

A Közveszélyes Munkakerülő a flashjátékok alfája, Szodomája és Gomorrája. Itt minden nap talál valamit, amivel jól elklikkolhatja a munkaidejét.

KMK Poló rendelés

Utolsó kommentek

  • placcs: Bizony mondom néktek, ha valaki is olvassa ezt az üzenőfalat, hogy még mindig játszom vele. Pont t... (2023.08.24. 18:25) Elfoglalni a világot
  • lmlm: Ez van még? (2021.11.28. 10:28) Egri csillagok háborúja
  • WinG: Adobe Flash Player is no longer supported. Sic transit gloria mundi :( (2021.10.26. 14:30) A dobókocka el van vetve
  • placcs: Ha bárki szeretne játszani vele, a megoldás: bluemaxima.org/flashpoint/ JUHÉÉÉ!!! (2021.01.18. 21:20) Elfoglalni a világot
  • placcs: Hát sajnos véget ért egy korszak. Most a téli szünetben nagyon sokat játszottam vele. De most má... (2021.01.17. 22:21) Elfoglalni a világot
  • Utolsó 20

Címkék

akció (113) állatos (3) aszociációs (3) autóverseny (9) celeb (8) cikk (3) csajos (1) demo (1) disztroj (192) egészséges életmód (1) egyklikkes (5) egyperces (1) előzetes (1) építkezős (3) escape room (5) évértékelés (2) facebook (17) fantasy (2) fgs 2009 (1) fgs 2009 díjazott (1) figyelemjáték (11) film (1) filmes (4) fizetős (8) flashjátékipar (3) főzés (1) főzöcskézős (1) fps (7) gasztró (1) gasztro (1) gasztronómia (1) grow (2) gyerekjáték (4) hajigálós (2) halloween (1) hellókarácsony (11) horror (5) húsvét (2) interjú (1) játékpályázat (15) kaland (70) kártyás (9) kérdezzfelelek (1) kmk galéria (2) kmk póló (3) kmk rejtvény (14) kmk születésnap (11) kockajáték (3) kőpapírolló (1) közélet (1) közlemény (46) közösség (15) kretén (41) különbségkereső (15) kvíz (5) láncreakció (3) látogatottság (1) letölthető (13) logika (275) lövegtorony (29) lövöldözős (61) magyar (36) mahjongg (1) manga (2) mario (5) marketing (2) matek (5) média (1) memória (4) menedzserjáték (1) mesterlövés (8) michael jackson (2) multiplayer (1) műveltségi (9) művészi (1) nemflash (26) nemjáték (10) nem gyerekeknek (4) ninja (2) offtopic (1) pacman (4) point n click (18) póker (2) politika (1) puzzle (4) remake (2) retro (69) ritmusjáték (2) sakk (1) shockwave (9) shooter (42) sinecron (1) sport (23) starcraft (1) stratégia (105) sudoku (1) szemétparaszt (49) szemléltető játék (1) szerepjáték (19) szimulátor (3) szókirakó (4) táblás (4) tank (2) teszt (2) tetris (7) toplista (8) türelemjáték (2) twitter (2) ügyességi (406) űrhajós (3) válogatás (6) várvédő (9) verekedős (11) vicces (55) warcraft (3) wow (1) zenés (1) zombi (1) zombis (2) Címkefelhő

Parkolás magyar módra

Car Park
2010.01.04. 12:30 toto92
Címkék: magyar ügyességi

Mindig öröm, ha egy hazai készítésű játékot mutathatunk be a KMK-n. A Car Parkot Mediakurva, az egyik fejlesztő ajánlotta a kommentek között, hogy mondjunk/mondjatok róla véleményt, építő jellegű kritikát. Maga a játék nem hoz semmi extrát a parkolós játékok világába, és a fizikán is van mit csiszolni, de ez még csak egy kezdeti verzió - ennek ellenére megérdemel egy külön posztot.

Szerintünk: (3/5)
Ön dönt: (2,3/5)

110 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmk.blog.hu/api/trackback/id/tr491633566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zahal 2010.01.04. 14:39:54

reggel jön az egyik Dohány u-i kereszteződéshez egy fehér BMW terepjáró. szembe a csávó félig a zebrán, a köcsög juppi(nő) pedig gurul tovább, már én is a zebrán, aztán áthajt közöttünk. a szemközti csávónak még volt ideje odaszólni vmit.
az ilyen autósokat ott helyben megveretném.

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2010.01.04. 14:43:01

Helló Mindenki!!!

Nagyon szépen köszönöm az összes hozzászólást, máris nekilátunk a javításoknak, azonnal jelzem, amint lehet nézni a javításokat, és újrapróbálni a játékot!!!

Addig is játszatok-játszatok vele sokat.

MK

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.01.04. 14:56:49

@sagi27: így van, a számból vetted ki a szót...a városban így sosem lehetne közlekedni

kocosspeedy 2010.01.04. 14:59:05

nekem pl az is tetszene, ha lenne benne egy olyan játékmód amiben nem kell az életre figyelni :D

NightH 2010.01.04. 15:09:35

Még is be lehet hozni Párizst 20mp alá:
i.imgur.com/bB75d.jpg

Berajzoltam kb. az útvonalamat, a piros előre, a fekete a tolatás.
i.imgur.com/2TjpV.jpg

A lényeg, hogy amíg a kék kocsi mögé érkezel, addig lassítás nélkül végig lehet menni. A végén még szenvedni kell, hogy megtalálja a kocsi a helyét, de 20mp elég...

@mediakurva: a kocsi sarkai érzékenyek, akkor is koccot jeleznek, ha a grafikán még arrébb van a fal vagy a másik kocsi.

TH 2010.01.04. 15:27:41

@NightH: Lassítás nélkül be tudsz kanyarodni arra a szűk utcára???

Dorthenas 2010.01.04. 15:59:58

Nos nem rossz a játék, de a Párizsi pálya nagyon felmérgelt... Alapból nem értem, hogy a körforgalomba ha rendesen akarok behajtani ahogy azt kell, akkor hogy lehet időre megcsinálni, ellenkező esetben, volt olyan hogy ott álltam bent a parkolóban és nem fogadta el a játék, hogy parkoltam...

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2010.01.04. 16:04:13

Megpróbálok minden kérdésre választ adni.

Elsőként a "Paris" Pálya.
14:17 alatt teljesíthető
picasaweb.google.com/moldovancsaba/ScreenCaptures#5422898989498532370
Mint látható bőven van rá idő.
Ugyanígy a többi pályán is kellően főlé lettek lőve az "ace time"-ok, hogy mindenki egy kis gyakorlással Bonus-t és ne Malus-t "kapjon"

A kocsi érzékenységén, illetve a "usability"-n jelentősen változtatunk, a következő verzióba többek között bekerül az is, hogy koccoláskor ne kelljen újra kezdeni a pályát, illetve "totálkár" esetén is lehessen folytatni "just 4 fun" a menetet, ne kelljen a legelejéről csak akkor, ha pontozásra hajt az ember fia/lánya.

Ezzel együtt természetesen bekerül a high score is a játékba.

Dorthenas 2010.01.04. 16:10:27

Mégiscsak sikerült 52 sec alatt megcsinálni a párizsi pályát :D Az a baj, hogy míg a többi pálya relatíve szabadabban elfogadja a parkolást, addig itt milliméterre pontosan kell beállni :s

LAttilaD 2010.01.04. 16:12:17

Az én türelmemből a harmadik pályáig futotta. Ne tessék már azt mondani, hogy ha a kerekek érintik a füvet, akkor vége a világnak. Egyébként éppen az lenne az igazi feladat, hogy ha kiszaladtunk a fűre, akkor visszajuttassuk az autót az útra minél gyorsabban és rövidebben. Amikor a kocsi nincs az úton, hibapontokat kellene számolni. Az életben is úgy van, hogy ha belerohanok valamibe, akkor visszatesznek az útvonal elejére és próbálkozhatok újra? Én nem tudom, nem vezetek…

Dorthenas 2010.01.04. 16:18:19

Sikerült Párizs 30ms alatt... alakul ez :P

Egyébként tisztára olyan érzés ezzel a játékkal játszani, mintha egy kiképzőtiszt mellett kellene a forgalomvizsgát letenni, aki nem megbuktat, hanem a helyszínen agyonlő ha hibázok :D De ez a szigor kell, töltött fegyveres parkolóőrt mindenhova! :D

Mitic 2010.01.04. 16:27:52

Nekem bejönnek az ilyen típusú játékok. Pár észrevétel a fejlesztőknek:
Budapesten én teljesen beálltam a padka mellé, nem attól fél autónyi helyre, de még a sárga jelölőtéglalapon belül, és nem fogadta el. A fékezés olyan mint mikor a zsigámból elfolyt a fékolaj: lassult lassult, de nem az igazi. Amúgy szerintem a nagy fordulókör meg a relatív kicsi mozgástér adja a játék kihívását, szerintem az jó, csak kéne bele kézifék, hogy a szűk fordulók oda vissza csikicsukizás nélkül is megoldhatók legyenek, mondjuk plusz, vagy minusz pontért, attól függ kinek mi tetszik.
Üdv
b

B-road · http://szetbaszazideg.blog.hu 2010.01.04. 16:34:29

Meg az is jo lenne, ha a fekezni ugy is lehessen, hogy nem indul el hatra azonnal.

Trejo 2010.01.04. 16:34:42

Ilyen hulladék játékkal rég találkoztam, nem ajánlom senkinek! :-)

Emzéperiksz 2010.01.04. 16:43:04

Ennyi az egész? kezdődik előről? várom a további pályákat :P

toto92 2010.01.04. 16:46:33

Párizs: 17:71 :P 14:17-re még gyúrnom kell :)

Underyx 2010.01.04. 16:56:10

Hmm...
Azt senki se írja hogy parkoláshoz jobb lenne ha meg kéne állni, nem pedig csak érinteni a célt jó iránnyal?

fordferlén 2010.01.04. 16:59:35

Nincs sok baja, de tényleg kíváncsi lennék egy tombolós verzióra, ahol a keréknyom ott marad a füvön, és a kocsik meg törnek! :) Olyan igazi zúzós verzió kéne! (Ha már idekint nem lehet...)

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2010.01.04. 17:09:30

Köszönöm a rengeteg javaslatot, kommentet, további válaszok:

- Készülnek további pályák!
- Addig is azért kezdődik/folytatódik az elejéről, hogy a ponthajhászok futhassanak a highscore után - nemsokára lesz "top10" tábla ahol otthagyhatjátok a neveteket, a megfelelő pontok elérése esetén :-)
- Fékezés/Tolatás - nehéz kérdés, gondolkodunk valamilyen megoldáson, hogyan lehetne ezt ketté választani, pl a fék kerüljön másik gombra(?) - nem bonyolítja pl?
- Az már pár napja felvetődött bennünk is, hogy meg kelljen állni teljesen, ez az első két pályán szembetűnő, ahol "belerohanni kell" a parkolóba, hogy jó időt teljesítsünk - ez bevallom, nekünk fel sem tűnt, ezért jó, ha sokan megnéznek egy játékot! Ezért is nagy köszönet!
- A "sárga parkolást jelölő" terület érzékenységén és a padkák-füvek érzékenységén még dolgozunk, azt kell tudni a játékról, hogy ez egy próbajáték egy későbbi nagyobb játék részeként, kvázi esettanulmány, amit azért a lehető legjobbra meg szeretnénk csinálni.

lengfi 2010.01.04. 17:21:24

Aranyos a screenshot-on a jelzeserteku "kifekudt" 2D fa :).

Egyebirant, aki C64-en latott mar jatekot, az az 'eletek' feliratokat biztos, hogy inkabb 'lives' "spelling-gel" irta volna, vagy aki csak jart angolorara :D.

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2010.01.04. 17:22:23

rögzüljön a kormányállás, a végén meg kelljen állni. az élet helyett a büntetőpont menőbb szerintem

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2010.01.04. 17:25:18

a sérülés érzékenységgel szerintem nincs probléma, a parkolási lehetne kicsit lazább.. párizsnál legalább két másodperc azzal telt, hogy centiztem

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2010.01.04. 17:34:08

@lengfi: helyesírás javítva, köszönöm az észrevételt

@Madafaka: eredetileg rögzítve volt, de így dinamikusabban lehet vezetni, gondolom valami köztes megoldás lenne jó, ahol fokozatosan "húzza vissza" magát egyenesbe a kerés menet közben, vélemény?

A centizés a lényeg azon a pályán

Mr. M. 2010.01.04. 17:40:03

A játék tetszik, nekem a sárga területekkel van bajom.

1. Eleinte nagyon sok időt vesztettem azzal, hogy én tényleg meg akartam állni. Az első két pálya úgy nem teljesíthető időre. :S

2. A párizsban hiába vagyok bent 20 mp alatt a sárga területen, piszok szerencse kell hozzá, hogy a sárga terület elfogadjon. Volt, hogy mindenütt kilógott a kocsi alól de még ide oda kellett tologatnom, hogy elfogadja.

3. Ugyan egy Bp-en. (Azt hiszem az a párhuzamos parkolásos), ahol mint a villám betoltam a padka mellé és nem fogadta el, mintha büntetné, ha túl közel parkolsz a járdához. :) (Bár tudom ezt itthon sokan így gondolják. :D)

Egyébként nekem tetszik, a fék, tolatással sincs gond, ha az ember ráérez. És kifejezetten tetszik, hogy a kerékre érzékeny. Legalább is nekem úgy tűnik. Kanyarodásnál a kocsi teste a padka fölé kerülhet, de a hátsó kerék elakad benne.

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2010.01.04. 17:53:59

Csinálhatnátok bele kéziféket :)
Ezen kívül amivel nekem folyton bajom van ezeknél, hogy kitekerem a kormányt és úgy marad. Erre kéne valami szép csillapított középreállás (nyilván sebességfüggő, ami valójában is van. Iszonyú sokat dobna rajta.

hamming 2010.01.04. 19:13:56

a körförgalmas 22
az utolsó 46 jó vagyok?

r0t0 2010.01.04. 19:42:10

A nem kicsit döcögős angolon kicsit összezavarodtam.

"You must park your car in the yellow highlighted space within the time limit."

"There is no time limit, but best times are saved."

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2010.01.04. 20:57:54

@r0t0: Uhhhh, ciki - már írok is egy ismerősnek, hogy stilizáljon nekem kicsit

@hamming: az jó eredmény!

@Hooshee: kézifék jó ötlet!!! továbbítom

@Kockanadrág:
1. igen, és ez úgy is fog működni - természetesen az idők annak megfelelően módosítva lesznek.

2. ez jogos felvetés, kisebbre lesz rajzolva a sárga terület, hogy pontosan azt mutassa, ahova állni kell...

opposition 2010.01.04. 21:29:43

Kicsit olyan, mint egy úszó téglát a fürdőkádban hajszárítóval terelgetni. Persze végignyomtam...mert magyar...:)

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2010.01.04. 21:47:19

@opposition: :-) jó hasonlat - és jó játékötlet, játszanál egy ilyen téglás kádas cuccal? :-))) azt, hogy végignyomtad külön köszönöm!

Van esetleg javításra ötleted, mitől lehetne jobb?

akyyy 2010.01.04. 22:01:38

figyelje minimálisan a kresz-et, pl indexelés, sávátlépés. ha elmarad, büntetés. forgalmat bele. parkoló autók induljanak el:D
bár ha forgalom lenne bene, akkor már nem időre kéne menni

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2010.01.04. 22:07:22

@akyyy: rátapintottál a lényegre. forgalomban sztem az is szép eredmény, ha hibapont nélkül meg tud valaki oldani egy parkolást, ez a játék jelenleg sokkal inkább a rutin vizsgát szimulálja, mint az éles forgalmi helyzeteket.

hmmm?

CssaBee · http://cssabee.blogspot.com 2010.01.05. 10:20:34

@mediakurva: Még a végén kiderül, hogy szimulátort írtok rutin-vizsgára;)

CssaBee · http://cssabee.blogspot.com 2010.01.05. 10:24:40

@mediakurva: Még a végén kiderül, hogy rutin vizsgára írtok szimulátort;)

Mellesleg előzőleg írtam, hogy lassú, de ezért ezer bocs. Linux alatt Firefox motorral az csak:(

Aki linuxos és villognak a játékok, lassúak, stb, annak ajánlom, hogy rakja fel Seamonkey 1.2-t. Azzal minden tökéletes:) (facebook zynga poker stb:P)

Ishikawa 2010.01.05. 11:11:43

Begyere a jatek. Bar a kanyarodas eleg sok gondot okoz. Mondjuk annak orulok hogy nincsenek celok amik nelkul nem lehet tovabbjutni. Igy ha nem is teljesitem az adott ido alatt, lephetek a kovetkezo palyara.

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2010.01.05. 11:45:50

@CssaBee: Ez is szerepel az végfelhasználási ötletek között :-)

A lassúlásnak utána néztem én is, és jellemzően azok panaszkodtak, akik több órája használják a firefox-ot, de ugyanígy élvezhetetlen a youtube is pár óra után, nem tudom mi lehet az oka :-(

Chrome alatt nem találtam hasonló hibát

@Ishikawa: köszönjük szépen!

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2010.01.05. 11:49:17

<--- BRÉKING NYÚZ --->
MÉG A MAI NAPON LESZ JAVÍTOTT VERZIÓ.
Azonnal jelzem, ha elkészült!

fraki 2010.01.05. 13:58:18

A párizsi pálya hirtelen nehezedik be az előzőekhez képest.

Egyébként a körforgalmon gyorsan át lehet hajtani, a parkolóbejáratnál kell egy korrekció, és külön szemétparaszt momentum még, hogy az ív belecsíp a hely jobb felső sarkába.

fraki 2010.01.05. 14:04:57

Továbbá kevés a pálya.

A hong kongi pálya nem illik a játékarculatba, látszik rajta, hogy a készítők unták a banánt.

Nincsenek hangok.

Ez a játék egyelőre egy demo, félkész. Alpha.

Emzéperiksz 2010.01.05. 14:21:12

Olyat nem lehetne megoldani, hogy ha az ember 1x végigment egy pályán akkor az szabadon választható legyen? Nem kéne akkor mindig ujra menni az összesen ha csak a hong kongi pályán szeretnék rekordot felállitani.

TH 2010.01.05. 16:53:43

@potha: igen, még mindig van néha ilyen karambol, nekem is volt hasonló pont az előbb...reméljük a javítás erre is jelent megoldást.

flea 2010.01.05. 17:15:14

@mediakurva: Firefoxon a flash plugin (verziótól többé-kevésbé függetlenül) eszeveszett módon leakel, úgyhogy pár óra youtube vagy egyéb flash cucc után simán fél-egy gigás working setje lesz a Firefoxnak, amit egy átlaggép már nem bír komolyabb paging nélkül. Megoldás: lelő, újraindít, mint valami Microsoft terméket.

fordferlén 2010.01.06. 03:13:06

Még mindig azt mondom, hogy kéne egy "zúzós" verzió is. Törjön a gép... :)))

TH 2010.01.06. 08:59:40

@mediakurva: kár volt ígérni...:)

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2010.01.06. 11:40:29

@TH: :-( csúszik de készül!
Úgy volt, hogy meglesz tegnap,
és akkor ígértem be, amikor már
láttam és mentem is az új autóval
szépen fordul, van kézifék, dinamikusabb!

Csak közbejött pár apróság!
Kár volt ígérni, ezért egycsrillió bocs mindenkitől, viszont annál jobb lesz a javított verzió!

Azonnal írok, amint elérhető!

CsavardiSamu 2010.01.06. 16:23:19

Párizs: 17.89, megy ez :)

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2010.01.07. 10:39:36

Kedves Mindenki!

Az elmúlt 1-2 nap, a rengeteg kiváló és kötelezően megfogadandó (ez így helyes?) ötletetek megvalósításával zajlott/zajlik.

Úgy döntöttünk, hogy a helyett, hogy 1-2 naponta javított verziókat teszünk közzé, inkább megcsináljuk a #2-es verziót.

Új pályák, jobb autómozgás, highscore, és egyéb nyalánkságok... talán még egy kis kressz is belekerül... csak ugye nagyon nehéz úgy, hogy még élvezhető és könnyen kezelhető maradjon... Egy dolog már biztos, a kézifékes fordulás, amit tegnap óta ízlelgetek, nagyon faxányosra sikeredett :-)

Kicsi-pici-itci-pici türelem és csodát láthattok majd (és remélem az már többet ér majd, mint 2 pont :-D)

viktor134 2010.01.07. 20:19:34

én lepontoztam. mi az hogy egy fehér vonalon nem lehet áthajtani, meg a fűtől összetörik a kocsi? talán a sebesség, padka együtthatót is kellene számolni, nem? :D

így csak bkv utazók vezetnek és parkolnak ilyen játékokban. :D

mifolyikitt 2010.01.10. 18:29:21

az első pályán van egy cheat, úgy meg lehet csinálni kevesebb mint 3 másodperc alatt. :)

sajna a többin nem működik. :(

mifolyikitt 2010.01.10. 18:30:52

az első pályán van egy cheat, amivel kevesebb mint 3 másodperc alatt meg lehet csinálni. :)

sajna a többin ez nem jön be :(

GentleSpecter 2010.01.11. 00:21:44

Jólvan.... Eddig nem volt ott az első komment...

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2010.01.14. 23:58:57

Elkészült a 2. rész!!!
Az általatok javasolt javításokkal felturbózott verzió.

www.todayer.com/carpark2.html

Végig is játszható, meg van benne ici-picit szemétparaszt rész, de reményeink szerint mégis obijektíven pontozható így a későbbiekben (ha olyan is lesz) az eredmények összemérhetőek lesznek. Tessék ellátogatni és kipróbálni :-)

szívünk-lelkünk benne, de minden kritikát örömmel fogadok, és ha hibát találtok benne, ígérem, javítjuk!

potha 2010.01.15. 00:50:30

@mediakurva: Nem akarok gecizni de ez bugosabb mint az előző :S

GentleSpecter 2010.01.15. 03:32:07

Szerintem sokkal jobb lett. Mondjuk hangot esetleg lehetne alá varázsolni.
Ja, és nekem teljes képernyőn nem csinál semmit.

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2010.01.15. 08:23:33

@potha: Segíts kérlek, mit javítsunk / mi nem tetszik benne?

@Biro_Peti: Teljes képernyős módban elvileg csak az iránybillentyűk működnek - ez a flash védelme miatt van - sajnos ezzel nem tudok mit tenni, de eddig ahol kipróbáltam, irányítani szépen lehet teljes képernyőn

potha 2010.01.15. 17:45:15

@mediakurva: Pl van hogy nekimegyek a falnak, és beragad, elkezd pattogni a falon és kapásból meghaltam.

Ez a legzavaróbb.

potha 2010.01.15. 17:53:03

@mediakurva: illetve néha mmint elég gyakran ha nekimegyek a falnak kapásból halál.

valamint ez normális??

img17.imageshack.us/img17/9195/autoac.jpg

Amúgy látványra szuper, meg az ötletek is jók, csak sok a bug :(

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2010.01.15. 19:05:43

@potha: Igen, a falon pattogás problematikája - úgy általában az ütközések - az amin most is megpróbálunk javítani. Az ahogy a képen ráálltál a kocsival a másikra, nem szabadna, hogy megtörténjen. javítjuk amint megoldást találunk rá!!!

A falnak mész kapásból és a pattogás ugyanabból az 1 hibából jön.

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2010.01.15. 19:10:34

azt nem tudja valaki, hogy kit kell megkérni - kinek kell sört/csokit ígérni-, hogy a 2. rész is kikerüljön a főoldalra? :-D
todayer.com/carpark2.html

mert tudom, hogy még lenne mit javítani ezen a pattogáson túl is, és jó lenne ha sokan megnéznék és játszanának vele.

potha 2010.01.15. 23:44:21

@mediakurva: Én csak azt tudom kit kell leszopni :D

TH 2010.01.18. 10:34:01

@mediakurva: Nem akarok senkit sem gyanúsítani semmivel. De itt olyan mértékben megváltozott a grafika ÉS az autó viselkedése (ez utóbbi sokkal rosszabb lett), hogy egy kósza pillanatig felmerült bennem, hogy vajon melyik meglevő parkolós játékot loptátok el...aztán elhessegettem a gondolatot. Mindenesetre sztem sokkal rosszabb lett a játék az előzőnél, bár az jó, hogy végre nem kell mindig újrakezdeni.

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2010.01.18. 21:42:50

@TH: rosszabb lett?
Pedig az autó viselkedését teljesen átalakítottuk, próbáltuk realisztikusabbá tenni... segíts kérlek, mik a konkrét problémák vele?

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2010.01.18. 21:43:59

@TH: Hát sokan írtak, hogy buta a grafika, újrarajzoltuk és igen, körbenéztünk az autós játékok között, de nem copy-paste készült, bár stílusban lehet, hogy hasonlít pár másik játékra.

TH 2010.01.19. 09:46:31

@mediakurva: Hát az előző nem kanyarodott eléggé...ez aránylag jól kanyarodik, de kissé szögletesen és valahogy nem tűnik élethűnek.

OK, ha nem copy-paste a dolog, de így a saját stílus veszett el a grafikából.

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2010.01.19. 16:54:17

@TH: a saját stílus a 3. részben fog megjelenni, ahhoz már készülnek tervek:
farm3.static.flickr.com/2756/4288304748_f8c97a7301_o.png

meg visszatér a "fektetett" fa csak nem teljesen fog feküdni :-D

próbáljuk élethűbbé tenni, ahogy csak lehet. van féklámpa, tolató lámpa, kézifék.

törik az autó, mint az életben, szóval nem lehet csak úgy odacsapni, de ha egy kicsit megzúzod, azért még tovább tudsz menni.

És mindenki, még a legbénábbak is végig tudják játszani a pályákat.

LAttilaD 2010.01.19. 19:56:39

Most megint kipróbáltam. Ugye ha a topic tetején a nagy képre kattintok, akkor a legfrissebb verziót látom? Mert akkor köszönöm, ennyi volt. Nekimentem a fehér vonalnak, összetört az autóm, azt hiszem, ki is veszem ezt a feedet a Readerből. Annak mi értelme van, hogy egy krétavonal eltöri az ember autóját, aztán nincs tovább, elölről kell kezdeni? Fölösleges vacakolás élethűbbé tenni.

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2010.01.19. 20:33:21

@LAttilaD: nem az nem a legfrissebb verzió!!!

www.todayer.com/carpark2.html
itt éred el az új verziót, és már írtam is a kedves szeretett KMK-soknak, hogy ha szabad-lehet, akkor kapjon a 2. rész egy külön posztot!

Pár megjegyzés ettől függetlenül a fehér vonalnak ütközéssel kapcsolatban (bár ez már a 2. részben nincs benne) :-D

Tessék úgy nézni az ilyen autós játékokra, mint ügyességi játékokra, azaz sérülés/szabálytalanság (azaz átlépek-e egy záróvonalat) nélkül el tudom-e vinni az autót A-ból B-be. Bár a rajz szerint az csak egy fehér vonal volt, mégis az egy közlekedési szabály áthágása volt, ezért vett el egy lehetőséget (szívet) a játék. Az új rész viszont színesebb, szagosabb és talán jobb is lett!!! most is dolgozunk rajta, hogy a benne lévő apróbb hibákat javítsuk és közben szépítsük a rendszert.

Pl most már van féklámpa és tolató lámpa.

:-)

LAttilaD 2010.01.19. 23:13:43

Aha! Ez már sokkal szebb. Visszavonom az előző kritikát. Most talán egy hibát találtam: ha jó nagy sebességgel belerohanok a milánói motorbiciklibe, az meg se rezdül, pedig még a kék autón is áttörök.

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2010.01.21. 00:12:34

@LAttilaD: Na ezt örömmel hallom!!!
Mármint máris nézem a jelenséget és el is küldtem a készítőnek, hogy nézze meg.

Remélem nemsokára kap saját bejegyzést a KMK-n a 2. rész, és akkor ott mindenki elmondhatja a véleményét, hogy mit javítsunk még rajta, és ha jó lett, akkor örömmel tölti vele majd sok ember a munakidejét :-D

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2010.01.21. 00:25:54

@LAttilaD: próbálkozom vele, vagy 10x nekimentem annak a motornak és a kék kocsinak, de én nekik ütközöm. kb hogy történik a "baleset"?

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2010.01.21. 08:31:59

@mediakurva: itt is mindenki elmondhatja a véleménylét, ahogy látom, él a topic. Alanyi jogon nem jár poszt minden magyar játéknak, és megmondom őszintén, én nem érzek annyi fejlődést a második részben, hogy posztoljam.

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2010.01.21. 15:13:27

@Stöki: Nem érzel benne fejlődést? :-(
Szívünk lelkünk beletettük.
Na jó! A kedvedért ma frissítünk rajta egy nagyot és pótlásra kerül egy igen fontos hiányossága a játéknak: HIGHSCORE

Így össze lehet majd mérni az eredményeket. hmmm? és tudom/látom, hogy nem jár alanyi jogon poszt, de az utóbbi idők legtöbb hozzászólását generálja a játék (ami a KMK-nak is jó) :-D és persze nekünk is :-D

Írok ide, amint kikerülnek a mai frissítések, hátha... :-)

TH 2010.01.21. 16:17:07

@mediakurva: Szerencsére nem az enyém a blog, de engem spec. kezd zavarni ez az erőszakos nyomulás. :(

LAttilaD 2010.01.21. 16:39:55

Médiakurva, csináltam egy képernyőfotót, de megtréfált a Screengrab, a motor már nem látszik. De az igen, hogy rajta ülök a kék autón.
eu6if7sc.lattilad.org

Van 2010.01.21. 16:46:57

Van fejlődés, de az nem v2-t jelent, hanem inkább v1.1-et. Akkor kellett volna 2-nek hívni, ha minden teljesül, amit itt írtak a népek. Pl. még mindig nincs zene, hang, az ütközés vizsgálat még mindig csapnivaló (sokszor nem is vagyok teljesen a sárgában de már nyertem, máskor benne állva még nem fogadja el; aztán voltam már fél motorháztetővel egy furgonban, de még nem ütköztem, máskor nem értünk egymáshoz de már baj volt; van ahol ütközés a képernyő széle, de csomó helyen kihajthattam a képről (!), ha koccolok odébbrakja a kocsit, de néha úgy, hogy beragad...). Nem lehet pályát újrakezdeni, csak a teljes játékot. Na, szerintem csak ennyi baja van.

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2010.01.21. 19:06:00

@Van: Pályát úgy kezdesz újra, ha meghalsz. A játékot pedig a restart gombbal.

A grafikát és az autó közlekedését teljesen újraalkottuk, és az ütközést folyamatosan javítjuk (ahogy mi is tanuljuk).

Hááát a zene/effektek egy nagyon nehéz kérdés, sokat tanakodtunk ezen. Ha valódi munkakerülő játékot nézünk, ahogy az emberek 99%-a felfogja ezeket az egyszerű online játékokat, akkor a zene/hang a legnagyobb ellenség tud lenni, ha hirtelen felzendül/megszólal... de ettől függetlenül dolgozunk ezen is.

Lesz muzsika, még nem tudom milyen formában, de valahogy lesz :-)

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2010.01.21. 23:16:50

@LAttilaD: Köszönöm a fotót, továbbítottam!

Egy kérdés, azután, hogy rácsúsztál a kék autóra, le is tudtál jönni róla, vagy összetört a kocsi?

LAttilaD 2010.01.21. 23:27:20

Összetört, de lehet, hogy csak a motorbiciklitől.

Van 2010.01.22. 09:59:03

@mediakurva: A pálya újrakezdés csak azért hiányzott, mert egyik pályán kimentem a képről, elcsavarogtam a végtelen x-y koordináták felé, és nem találtam vissza, nem volt minek nekimenni... Ezért lehetett az 1. pályától újrakezdeni.

A valódi munkakerülők 99%-a hangszóró nélkül / fülessel játszik, legalább a koccanásokhoz kellene hangeffekt.

Szerintem jó játék, csak az ütközés a pontatlan. Illetve amit -sg- is mondott, hogy kevés a fejlődés ahhoz, hogy 1-2 hét után már a 3. részt tervezzétek, mikor ez még mindig ugyanaz a játék, javításokkal.

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2010.01.22. 11:23:22

@Van: Jogos az észrevétel a játék sorszámának növelése kapcsán, erre is oda fogunk figyelni ezentúl. :-D

Hangeffektek... Megígérem (és eddig azért többnyire sikerült is ezeket betartani), hogy még ma kerülnek be hangeffektek a játékba.

Addig is kikerült a Highscore, és mostantól össze lehet mérni egymással az eredményeket!

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2010.01.22. 19:24:45

@Van: Elkészült egy-két hangeffekt, abban maradtam a programozó sráccal, hogy legkésőbb hétfőig bekerülnek a játékba, valamint készít egy preloadert a játék elejére, hogy a betöltés alatt ne az üres képernyő legyen kinn.

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2010.02.10. 15:59:14

A hangeffektekkel szenvedünk, ezért most épp nincsennek berakva hangok, DE

Mostantól törik a verda! Tessék megnézni, és zúzni!

todayer.com/game/car_park_2-6

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2010.02.11. 17:06:19

bekerült a hangeffekt és a háttérzene is a 2-es verzióba

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2010.02.17. 21:50:33

- Most már van a zenékhez mute gomb is :-)
- A főcím zene ezentúl némán indul!
- Több, mint 100.000 lejátszott játék a CarPar2-ben
- És a CP2 eddigi legjobb eredményét én csináltam.
www.todayer.com/game/car_park_2-6

TH 2010.02.23. 17:25:41

@mediakurva: A képernyő szélén elvileg törik az autó vagy nem? Merthogy az nem konzekvens...

TH 2010.02.23. 17:27:46

@mediakurva: és ütközéskor rohadt zavaró, h. "visszaugrik" a kocsi...

WarLock0722 2010.03.07. 18:16:32

Már hogy én is belekössek valamibe : A lifes egyébként lives :)
süti beállítások módosítása