Közveszélyes Munkakerülő

A Közveszélyes Munkakerülő a flashjátékok alfája, Szodomája és Gomorrája. Itt minden nap talál valamit, amivel jól elklikkolhatja a munkaidejét.

KMK Poló rendelés

Utolsó kommentek

  • placcs: Bizony mondom néktek, ha valaki is olvassa ezt az üzenőfalat, hogy még mindig játszom vele. Pont t... (2023.08.24. 18:25) Elfoglalni a világot
  • lmlm: Ez van még? (2021.11.28. 10:28) Egri csillagok háborúja
  • WinG: Adobe Flash Player is no longer supported. Sic transit gloria mundi :( (2021.10.26. 14:30) A dobókocka el van vetve
  • placcs: Ha bárki szeretne játszani vele, a megoldás: bluemaxima.org/flashpoint/ JUHÉÉÉ!!! (2021.01.18. 21:20) Elfoglalni a világot
  • placcs: Hát sajnos véget ért egy korszak. Most a téli szünetben nagyon sokat játszottam vele. De most má... (2021.01.17. 22:21) Elfoglalni a világot
  • Utolsó 20

Címkék

akció (113) állatos (3) aszociációs (3) autóverseny (9) celeb (8) cikk (3) csajos (1) demo (1) disztroj (192) egészséges életmód (1) egyklikkes (5) egyperces (1) előzetes (1) építkezős (3) escape room (5) évértékelés (2) facebook (17) fantasy (2) fgs 2009 (1) fgs 2009 díjazott (1) figyelemjáték (11) film (1) filmes (4) fizetős (8) flashjátékipar (3) főzés (1) főzöcskézős (1) fps (7) gasztró (1) gasztro (1) gasztronómia (1) grow (2) gyerekjáték (4) hajigálós (2) halloween (1) hellókarácsony (11) horror (5) húsvét (2) interjú (1) játékpályázat (15) kaland (70) kártyás (9) kérdezzfelelek (1) kmk galéria (2) kmk póló (3) kmk rejtvény (14) kmk születésnap (11) kockajáték (3) kőpapírolló (1) közélet (1) közlemény (46) közösség (15) kretén (41) különbségkereső (15) kvíz (5) láncreakció (3) látogatottság (1) letölthető (13) logika (275) lövegtorony (29) lövöldözős (61) magyar (36) mahjongg (1) manga (2) mario (5) marketing (2) matek (5) média (1) memória (4) menedzserjáték (1) mesterlövés (8) michael jackson (2) multiplayer (1) műveltségi (9) művészi (1) nemflash (26) nemjáték (10) nem gyerekeknek (4) ninja (2) offtopic (1) pacman (4) point n click (18) póker (2) politika (1) puzzle (4) remake (2) retro (69) ritmusjáték (2) sakk (1) shockwave (9) shooter (42) sinecron (1) sport (23) starcraft (1) stratégia (105) sudoku (1) szemétparaszt (49) szemléltető játék (1) szerepjáték (19) szimulátor (3) szókirakó (4) táblás (4) tank (2) teszt (2) tetris (7) toplista (8) türelemjáték (2) twitter (2) ügyességi (406) űrhajós (3) válogatás (6) várvédő (9) verekedős (11) vicces (55) warcraft (3) wow (1) zenés (1) zombi (1) zombis (2) Címkefelhő

Nagyon szemét, nagyon addiktív

Spot The Difference
2007.06.28. 06:00 -sg-

„Nincs jobb, mint amikor két kép közt úgy kell különbségeket keresned, hogy az egyik fejjel lefelé áll, ugyanakkor tükrözve van, de azért közben mozog is. Ugyanez két fordítva leírt szöveggel előadva még istenesebb, persze” - írja olvasónk, és bár két dioptriát romlott a szemünk, mire az általa beküldött játékot végigtoltuk, teljes mértékben egyetértünk vele. A program a Füles újság jól ismert „furfangos rajzolónk négy apró különbséget rejtett el a két képen” rejtvényeibe hoz új színt tükrözéssel, mozgatással és egyéb trükkökkel. A játék addiktológiai szempontból tökéletes darab: a tizenkét szint pályái (szám szerint hetvennyolc) aljasan észrevehetetlenül nehezednek, úgyhogy az átlagjúzer egy szuszra teljesíteni akarja mindet, nettó két-három játékórát beáldozva a munkaidejéből. Higgyék el, tudjuk, miről beszélünk: ez a flashbe öntött gonoszság súlyos áldozatokat követelt az Indextől.

Szerintünk: (5/5)
Ön dönt: (4,3/5)

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmk.blog.hu/api/trackback/id/tr85107456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szbszig 2007.06.28. 10:22:20

Ha csak tizenkét szint van, akkor ezt én egyszer majdnem befejeztem. Úgy kb. a tizedik szintig juthattam, mire meguntam. Egyébként a képes pályák a legszivatósabbak, az ilyen könyvespolcosak meg dominósak mindig megvoltak arany fokozatra.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.06.28. 10:46:05

„ez a flashbe öntött gonoszság súlyos áldozatokat követelt az Indextől”

Dörzsölöm aljas mancsaimat. .-)

habitang · www.nst.blog.hu 2007.06.28. 10:51:06

Király, tényleg..

Basszus, majd megzöldültem, mir ea tetőkről készült képeken megtaláltam a különbségeket. :)

Azt pedig lehet sejteni, hogy aki ezzel játszott, majdnem biztosan klikkelt a háborúban, ugye..

Wolf Gabor · http://www.MarketingCommando.hu 2007.06.28. 13:26:22

A hagyományos, két-kép-egymás-mellett változatra van egy tuti módszerem:

Nézz a két kép közé és kezdj el bandzsítani. Ennek az lesz az eredménye, hogy a két kép elkezd egymás felé úszni, végül pedig pont fedik egymást.

Ilyenkor a különbségek világítani fognak, próbáld ki a www.spotthedifference.com/default.asp oldalon az első képnél!

Volti 2007.06.28. 13:50:41

hi
utolsó előtti szint felénél tartok,nem tul nehéz időkorlát sincs,de ha gyors vagy akkor gold vagy silver lesz a jutalom(ami nemtudom a gyakorlatban mire jó)
amugy ha nagyon nem megy akkoris lehet kattintgatni,mert max egyre lassabban adja be az 'ok1 gombot arra vonatkzólag,hogy elismered,félrekattintottál:)

-sg- 2007.06.28. 15:02:31

Ez éppen holnapra van betárazva. :)

marczy 2007.06.28. 17:04:02

Végigtoltam! Jó kis Scott Joplin van a végén! Én csak munka után álltam neki :-).
Nem árt pár MagicSpot-ot összeszedni, mert az a paradicsompaprikás kép aljasul nehéz, ott érdemesebb egyet elhasználni.
Én nem tudok igazán jól bandzsítani, a fotók nehezen is mentek. A combinationlock-ot is végigtoltam.

Történt pedig mindez hála a clickclickclick.com linkjének - amúgy jelentkezzetek be a főhadiszálláson (hunclicker.why.hu)! Jelenleg 3.-ak vagyunk, sokunkat bannoltak (kitiltás), még mindig nem tudjuk elérni az 5. kör elején nyújtott teljesítményünket emiatt, ami komoly akadálya annak, hogy az első két hely sorsába ismét beleszólhassunk! Viszont van módszer a ban megkerülésére, azaz jöjjenek vissza, akik ezért léptek le! Gyertek tolni minél többen, ismételjük meg a 4. kör bravúrját (akkor nyerni tudtunk!)! 100-120 ember kéne, a csúcsidőszakban 350 felett voltak belépve a fórumunkba (igaz, annak 5%-a japán nemzetiségű volt), amit azóta meg sem tudunk közelíteni! TOLJUK NEKI!

whitew0lf 2007.06.28. 18:10:56

Akinek végképp nem megy valamelyik nyomogassa a TAB-ot :)

cucka 2007.06.28. 18:40:54

Megcsináltam!!! Igaz az uccsóban már kissé összefolytak a szemem előtt a képek :), de sikerült! Ha végigcsinálod az összes pályát, lehet "javítani" a készeken az időket, azaz nekifuthatsz mégegyszer, ha szeretnél még több arany-, ezüst- vagy bronzéremhez jutni! :) És kapsz egy kategóriát is, engem "master" fokozattal látott el! :)

cucka 2007.06.28. 18:43:06

khm, khm...akarom mondani minősítést...:)

twillight 2007.06.29. 11:06:25

én az utcaképekkel nem boldogultam a végén (a black szinten 4 fényképet adott!!!). Bár a különbségek elég gyorsan meglettek náluk is, 2-szer használtam a "magic spot"-ot az utolsó részlet megtalálására. Az egyiknél (hidas kép) még a bejelölés után sem láttam semmi különbséget!

Amúgy aki végigviszi, az mmind masta' player lesz.
Eredmények (elsőre): 16 gold, 10 silver, 52 bronze

A practice-mode-ot is mind megcsináltam a fényképeken kívül (abból csak az elsőt). Aztán találtam egy cheate-et: ha a feladvány betöltése után nyomunk egy frissítést a böngészőn, akkor 10mp alatt minden feladvány megoldhatóvá válik (fényképekből).

2007.07.31. 22:53:44

Hú, én végigcsináltam, de csaltam: a képek különbségeit képszerkesztőprogramokkal oldottam meg...
süti beállítások módosítása