Közveszélyes Munkakerülő

A Közveszélyes Munkakerülő a flashjátékok alfája, Szodomája és Gomorrája. Itt minden nap talál valamit, amivel jól elklikkolhatja a munkaidejét.

KMK Poló rendelés

Utolsó kommentek

Címkék

akció (113) állatos (3) aszociációs (3) autóverseny (9) celeb (8) cikk (3) csajos (1) demo (1) disztroj (192) egészséges életmód (1) egyklikkes (5) egyperces (1) előzetes (1) építkezős (3) escape room (5) évértékelés (2) facebook (17) fantasy (2) fgs 2009 (1) fgs 2009 díjazott (1) figyelemjáték (11) film (1) filmes (4) fizetős (8) flashjátékipar (3) főzés (1) főzöcskézős (1) fps (7) gasztro (1) gasztró (1) gasztronómia (1) grow (2) gyerekjáték (4) hajigálós (2) halloween (1) hellókarácsony (11) horror (5) húsvét (2) interjú (1) játékpályázat (15) kaland (70) kártyás (9) kérdezzfelelek (1) kmk galéria (2) kmk póló (3) kmk rejtvény (14) kmk születésnap (11) kockajáték (3) kőpapírolló (1) közélet (1) közlemény (46) közösség (15) kretén (41) különbségkereső (15) kvíz (5) láncreakció (3) látogatottság (1) letölthető (13) logika (275) lövegtorony (29) lövöldözős (61) magyar (36) mahjongg (1) manga (2) mario (5) marketing (2) matek (5) média (1) memória (4) menedzserjáték (1) mesterlövés (8) michael jackson (2) multiplayer (1) műveltségi (9) művészi (1) nemflash (26) nemjáték (10) nem gyerekeknek (4) ninja (2) offtopic (1) pacman (4) point n click (18) póker (2) politika (1) puzzle (4) remake (2) retro (69) ritmusjáték (2) sakk (1) shockwave (9) shooter (42) sinecron (1) sport (23) starcraft (1) stratégia (105) sudoku (1) szemétparaszt (49) szemléltető játék (1) szerepjáték (19) szimulátor (3) szókirakó (4) táblás (4) tank (2) teszt (2) tetris (7) toplista (8) türelemjáték (2) twitter (2) ügyességi (406) űrhajós (3) válogatás (6) várvédő (9) verekedős (11) vicces (55) warcraft (3) wow (1) zenés (1) zombi (1) zombis (2) Címkefelhő

Az egyklikkes játék visszatér

Chain Reaction Effect
2007.07.24. 11:24 -sg-
Címkék: logika

A blog egyik legnépszerűbb játéka volt ez az idegnyugtató marhaság: a játékos egyetlen klikkelés után hátradőlhetett, és nézhette, ahogy a program végigjátszódik (vagy nem). Hasonlóan aktív embereknek szól a Chain Reaction Effect, ami 90 fokot forduló, eleinte véletlenszerűen elhelyezett körívekkel operál: az índítóklikk elfordít egy körívet, ha az kapcsolódik egy másik körívhez, akkor az is elfordul, és így tovább, a játékos minden fordulat után egy pontot kap. Nekünk eddig 753 1274 1647 1768 pont a rekordunk, de ha a készítőknek hihetünk, valaki már 8494 fordulatot is elért.

Szerintünk: (4/5)
Ön dönt: (3,8/5)

24 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmk.blog.hu/api/trackback/id/tr91124225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tozo 2007.07.24. 11:48:48

Na lol, első kattintás, fogalmam sem volt, hogy mi fog történni, és 991 lett :P

Eligor 2007.07.24. 12:09:57

1622 eddig a csúcsom :)

Setti 2007.07.24. 12:56:47

Elsőre 1274. :)
A csúcsom 2044.

Riffato 2007.07.24. 13:46:48

Elsőre: 1
Csúcs 2206

Dworkyll · http://ekonyvolvaso.blog.hu/ 2007.07.24. 15:48:35

3025 yeah :-) Nem semmi, hogy milyen "entrópiamentes" volt a végére a pálya. Mintha a lánreakció eredménye a "rendezettség" lenne.

Amanitin2 (törölt) 2007.07.24. 17:16:33

itten biztos van olyan felállás, ami végtelenségig tud körbekörbe menni.

tra lala 2007.07.24. 17:44:56

Na lol, még nem is kattintottam, de már 6035. Kattintás után 23451 és még mindig számol...

EzSemEnVagyok 2007.07.24. 19:22:28

Amanitin2:
Veges ido alatt befejezodik a jatek. (Ugyanis tegyuk fel, hogy van vegtelen ciklus. Ekkor vannak mezok, amelyek veges sok lepes utan stabilizalodnak, a tobbi pedig vegtelen sokszor valtozik. Mi tortenik egy instabillal, amelyik ket stabil altal kepzett sarokba szorul (ilyen letezik!)? Elobb-utobb befordul a sarokba, es eztan mar nem tud valtozni. Tehat megsem lehetett instabil. qed)

BaSa · http://basa.blog.hu 2007.07.25. 00:16:05

1192
Csak sajnos egyáltalán nem tudom megtippelni hogy mikor melyiket kell meglökni hogy sok legyen

kalamana 2007.07.25. 11:47:43

sziasztok, írtam rá egy progit, 100milliós futás után is csak 3845 jön ki, de az sokszor - egyre inkább kételkedek a 8494ben

Lee7 2007.07.25. 16:02:12

Még nem vagyok benne biztos, de lehet, hogy ez a legjobb játék a világon!: )))

gLoRiA 2007.07.26. 20:58:49

jó ez a játék! 1989 - de nem elsőre...

Lee7 2007.07.27. 00:05:01

Na jó, mégsem olyan jó: ) Megcsináltam az egész pályát, aztán átfordult az egész oda-vissza, de az sem sok pont, viszont marha sokáig tart. Szóval vagy véletlen csinálsz sokat, vagy marha sokat agyalsz, hogy mit hogy fordíts. És most nincs kedvem agyalni!: )))

stonedraider · http://1sor.blog.hu/ 2007.07.27. 00:40:24

2532

ez nekem való játék, 1 klikk és bambulás.