Közveszélyes Munkakerülő

A Közveszélyes Munkakerülő a flashjátékok alfája, Szodomája és Gomorrája. Itt minden nap talál valamit, amivel jól elklikkolhatja a munkaidejét.

KMK Poló rendelés

Utolsó kommentek

  • placcs: Bizony mondom néktek, ha valaki is olvassa ezt az üzenőfalat, hogy még mindig játszom vele. Pont t... (2023.08.24. 18:25) Elfoglalni a világot
  • lmlm: Ez van még? (2021.11.28. 10:28) Egri csillagok háborúja
  • WinG: Adobe Flash Player is no longer supported. Sic transit gloria mundi :( (2021.10.26. 14:30) A dobókocka el van vetve
  • placcs: Ha bárki szeretne játszani vele, a megoldás: bluemaxima.org/flashpoint/ JUHÉÉÉ!!! (2021.01.18. 21:20) Elfoglalni a világot
  • placcs: Hát sajnos véget ért egy korszak. Most a téli szünetben nagyon sokat játszottam vele. De most má... (2021.01.17. 22:21) Elfoglalni a világot
  • Utolsó 20

Címkék

akció (113) állatos (3) aszociációs (3) autóverseny (9) celeb (8) cikk (3) csajos (1) demo (1) disztroj (192) egészséges életmód (1) egyklikkes (5) egyperces (1) előzetes (1) építkezős (3) escape room (5) évértékelés (2) facebook (17) fantasy (2) fgs 2009 (1) fgs 2009 díjazott (1) figyelemjáték (11) film (1) filmes (4) fizetős (8) flashjátékipar (3) főzés (1) főzöcskézős (1) fps (7) gasztró (1) gasztro (1) gasztronómia (1) grow (2) gyerekjáték (4) hajigálós (2) halloween (1) hellókarácsony (11) horror (5) húsvét (2) interjú (1) játékpályázat (15) kaland (70) kártyás (9) kérdezzfelelek (1) kmk galéria (2) kmk póló (3) kmk rejtvény (14) kmk születésnap (11) kockajáték (3) kőpapírolló (1) közélet (1) közlemény (46) közösség (15) kretén (41) különbségkereső (15) kvíz (5) láncreakció (3) látogatottság (1) letölthető (13) logika (275) lövegtorony (29) lövöldözős (61) magyar (36) mahjongg (1) manga (2) mario (5) marketing (2) matek (5) média (1) memória (4) menedzserjáték (1) mesterlövés (8) michael jackson (2) multiplayer (1) műveltségi (9) művészi (1) nemflash (26) nemjáték (10) nem gyerekeknek (4) ninja (2) offtopic (1) pacman (4) point n click (18) póker (2) politika (1) puzzle (4) remake (2) retro (69) ritmusjáték (2) sakk (1) shockwave (9) shooter (42) sinecron (1) sport (23) starcraft (1) stratégia (105) sudoku (1) szemétparaszt (49) szemléltető játék (1) szerepjáték (19) szimulátor (3) szókirakó (4) táblás (4) tank (2) teszt (2) tetris (7) toplista (8) türelemjáték (2) twitter (2) ügyességi (406) űrhajós (3) válogatás (6) várvédő (9) verekedős (11) vicces (55) warcraft (3) wow (1) zenés (1) zombi (1) zombis (2) Címkefelhő

Negyven nap a zombikkal

The Last Stand 2
2008.05.05. 11:40 -sg-
Címkék: akció disztroj

A The Last Standról már írtam a zombiirtós válogatásban, most megérkezett a második rész. Négyen is beküldtétek, SnowMen így foglalta össze a lényeget: „Nagyon jó, sokkal összetettebb, mint az előző, több város, új fegyverek, csapdák, túlélők, fegyveres zombik, és minden mi szem-szájnak ingere! És persze a 40 napos korlát...” Hogy a régi skinhead-vicc csattanóját idézzem, én ezek után már csak egy jó kávét kérek.

Szerintünk: (5/5)
Ön dönt: (4,5/5)

44 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmk.blog.hu/api/trackback/id/tr42454656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dirky 2008.05.05. 11:53:30

Valóban nem rossz, bár az új dolgok többségét nem nagyon használtam, a 40 napos limit pedig igen bő. Így szerintem jóval könnyebb lett az első résznél, különösen, mivel újra lehet játszani a bukott pályát. Persze zombikat ölni változatlanul jó érzés...

woozy (törölt) 2008.05.05. 11:55:50

Leírja valaki a teljes viccet?

Snowmen 2008.05.05. 12:11:26

A 40 nap tényleg bőven elég, de az új dolgok (Pl: csapda) nagyon bejöttek. :)
A fegyveres zombik viszont nagyon idegesítőek... :S
A térkép és az utazás meg jó ötlet.

ui: Talált valaki olyan fegyvert amilyen az első Last Stand utolsó, legerősebb fegyvere? (Az a 10 tölrényes hiperszupi Sniper)

homár molla2 2008.05.05. 12:24:43

Picktona, az ilyesmiért az indexen sajnos bannolják az embert, meg még jó le is büdösnácizzák, úgyhogy most nem :)
jó ez a zombis.

Dirky 2008.05.05. 12:28:05

Barrett mesterlövészpuskát? Még nem, de igen gyorsan végigszaladtam rajta, csak a Magnum, az Uzi, a gránátok, a láncfűrész és a vadászpuska volt meg. Igazából itt is a vadászpuska arat, szóval az első részben nyerő taktikát nem kell kiegészíteni.

Amikor az első társam elhullott, én is nagyot néztem, de tetszik az ötlet, ahogy a fegyverek kiosztása is. Ellenben a végén valami animáció jó lett volna, az intro szerintem rövidsége dacára is hangulatos.

szarajevo 2008.05.05. 13:16:12

egy dolog hiányzik az egészből mégpedig a save feliratú gombocska:S

vadam93 2008.05.05. 13:37:12

az utólsó 100 tőltényes monstrum fegyver teccik amit a katonai bázisról lehet elvenni

Snowmen 2008.05.05. 13:50:00

katonai bázis?
Hol?
Az a Fort Tram? Vagy mi?
Lehet meg kéne néznem... :D
A végén kellett volna még animáció, egyetértek.

De néhány bug nagyon zavaró!

- Ha az utolsó nagyvárosba vagy(asszem Claysborogh), és kétfelé lehet menni: Fort Trambe(3nap), és Union Citybe(6nap)
Akkor ha van 3 napi kajád nem ajánlotta fel nálam hogy mehetek Fort T.-be csak amikor végre 6 napi kaja lett. (akkor meg már meguntam és inkább simán megnyertem.)

- Az embereim 1 kutyát tudtak megölni a full game alatt. A többire rá se sz*rtak. Azok meg nyibálták a falat.

- Hülye akna alig robban fel néha, a gázpalackot meg néha túl nehéz, néha meg túl könnyű eltalálni. (ha fölélövök pl akkor is felrobban.)

- Ez nem bug, de idegesítő hogy az emberek csak lőfegyvert használhatnak. Nekik miért nem adhatom oda a gránátot? Vagy az íjat? Vagy a láncfűrészt?

Na, ennyi, csak kisírtam magam végre:D
A játék ettől függetlenül király, megérte beküldeni ;)

ui: Az is mókás amikor melkasonlövöm és felrobban a feje...

Kappa 2008.05.05. 15:06:50

stop: bal alsó sarokban menü :)

új dolgok: szerintem mókás a többség. a kézigránát használhatatlan, mert mire oda/vissza váltasz rajta, tuti kinyírnak. A csapdákat meg le kell szórni a pálya bal oldalára, aztán vagy használnak, vagy nem :)

Ami tetszik: 5 hp-s barikád alatt az embereid elfutnak :), de egyedül még lehentelheted a zombikat.

Az utolsó pályán még reméltem egy megagyilkolást a hajóig, de mindegy.

Összességében jó.

Snowmen 2008.05.05. 15:58:14

Kappa: Union cityben még én is szerettem volna egy hentet. Hogy aztán lássuk, hogy az orrunk elött elmegy az utolsó hajó/repülő és jöhessen a Last Stand 3 amiben hajót kell építeni nappal :DDD

vadam93 2008.05.05. 16:12:40

ha lesz 3. rész abban már vizi zombik jönnek---->elpuszítják a hajót és kezdődik az egész előről:DD

Dirky 2008.05.05. 16:35:35

Snowmen - A golyók követése, illetve a célzás már az első részben is furcsa volt. Ott nekem mindig felé kellett célozni, a fejlövés detektálása pedig változatlanul rejtély marad.

A következő részben várhatóan 40 hetünk lesz arra, hogy visszahódítsuk Zombiföldjét és a nappalokat az erődépítés, kiscsoportos gerillakiképzés és a zombipitypangokat gyomláló telepes expedíciók között kell beosztani...

Snowmen 2008.05.05. 17:07:20

neeeeeeeeeem.
Ez a sztori nem tetszik.
Akkor már inkább derüljön ki hogy valaki áll a háttérben, kommandózzunk el hozzá, és nyírjuk ki!

Csak, azt magyarázzátok el, hogy miért egy szál pisztollyal kezdünk most?
Az előző részben mindenfélét összeszedtünk... Ha azok nem fértek fel a kopterre, akkor a pisztol miért? És ha a pisztoly igen, akkor helyette miért nem UZI-t hoztunk? Vagy vettük el a lezuhant kopteren lévő katonák M4A1-ét?

ui: Barrett: Néztem pár Walkthrough-t és nincs. Kár érte. Van helyette 20 töltényes minigun és RPG Fort Tram-ben.

Snowmen 2008.05.05. 17:08:16

khm. Bocs, elírtam:

-miért nem vettük el a katonák puskáját.

- 200 töltényes minigun
Bocs

Hommes Frites 2008.05.05. 17:08:19

Piktona - keress rá a skinhead, jó, kávét, kérek szavakra, meglesz.
homár molla - talán azért bannolnak meg büdösnáciznak az ilyenért, mert ez egy elég undorító rasszista vicc. És nekem például -és remélem, nem egyedül vagyok itt ezzel- ez egyáltalán nem "sajnos", sőt, a minimum.

-sg- 2008.05.05. 17:14:26

A félreértések elkerülése végett: a vicc nem tetszik, de a csattanó _önmagában_ igen, szoktam használni, ha mások végeznek el olyan munkát, amit nekem kéne.

Archenemy 2008.05.05. 17:54:38

Engem nem zavar egy rasszista vicc. Szintúgy nem zavar egy antirasszista vicc sem. Me' hogy vicc.

szuperapu · http://szuperapu.blog.hu/ 2008.05.05. 18:48:21

A vicc az, hogy a kispisztollyal végignyomtam. Lazán...

kobax 2008.05.05. 19:49:51

Igazából nem tetszik.
Az első rész (eredeti verziója) jó volt. Viszont mostanában annak is mindenhol valami frissített verziója van, ami aránytalanul nehezebb.
Lehet, hogy béna vagyok, de nekem ez meg alapból baromi nehéz. Már másodszor veselkedtem neki, és másodszor döglöttem meg. Ennyi elég volt. Idegesít és meguntam.
Kár érte, mert az eredeti verzió tényleg jó volt...

Snowmen 2008.05.05. 19:58:16

Van az első résznek nem eredeti verziója?

Snowmen 2008.05.05. 20:00:12

ui: Én most (csak mert belemelegedtem) végigtoltam az elsőt is. Nagyon könnyű volt (Igaz, ott kiforrott taktikám volt...:)

Korbuly · http://fuckit.blog.hu 2008.05.05. 20:46:51

Nekem nagyon bejövős...kár, hogy nem élvezhettem ki maximálisan az RPG+Mini kombinációt...de majd most! :D

gaze762 2008.05.05. 22:12:22

tenyleg kar hogy csak a vegen juthatsz hozza az rpg-hez.. nagggggggyon elvezetes.
vegig vartam hogy legyen ma rvlamai tomegpusztito, a granat meg tenyleg haszontalan vacak.
klasz kis game, egyszeru es megis komplex.
lehetne ezt meg cizellalni.

cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.05.05. 22:59:40

Kicsit unalmas játék, de el lehet tölteni vele 1-2 órát...

fordp01 2008.05.05. 23:26:18

na akkor most végre rászántam magam, hogy az első részt is megcsináljam... nem értem, minek kell ahhoz taktika :) smg, amíg meg nincs a vadászpuska, onnantól meg vadászpuska... na nézzük a 2. részt :)

gbl 2008.05.05. 23:38:17

A vicc az, hogy elolvastam az összes commentet és még mindig nem töltött be.

fordp01 2008.05.06. 10:59:27

na megvolt a második rész is... elsőre elszúrtam, egy nappal lekéstem a hajót, túl sokat szörcsingoltam. amúgy az első részben használt smg+vadászpuska kombót itt az íj+vadászpuska váltotta fel, amúgy ugyanaz. viszont nekem a csapdák tök jól bejöttek, főleg a medvés fajta :))

szarajevo 2008.05.06. 14:09:06

én az uzi+láncfűrész combora esküszöm, a vadászpuska túl sokáig tölt sztm, a csapdák közül a taposóakna meg a medve csapda ami használható, a végén pedig a minigun+rpg viszi a pálmát mondjuk az rpg szvsz csak arra jó h kiálje mindenki az örült robbantgatós vágyát

Murni 2008.05.06. 16:24:39

Én az első részben igazából mindegyik fegyverrel jól elvoltam.
Itt első próbálkozásra az utolsó elötti városba jutottam, de ott már esélytelen volt a küzdelem.
Túlélőket csak az első helyen találtam,és hamar eltűntek, fegyvereket meg: webley, 2 féle sörétes, vadászpuska és m4a1 amik közül szerintem mindegyik hatástalan.
Puska mondjuk jól lő, de sokáig tölt, shotival többször is volt olyan hogy pontosan fejbelőttem a zombit és jött tovább felém, m4-nek pedig nevetséges a sebzése. Úgyh így jártam a fegyverekkel :) Nem tudja vki esetleg hogy gol van uzi, vagy smg? Azokkal jobban tudnék aprítani...

Snowmen 2008.05.06. 17:24:17

Uzi a msádik városban (Clasyborog) van.

Snowmen 2008.05.06. 17:35:54

Végigmentem párszor, akkor leírom milyen fegyver hol van: (asszem minden megvan, vagy volt, legalább egyszer. Ha kihagytam valamit, szóljatok!)

Glendale: (alap hely)

.357 Revolver
Töltés: egész gyors
Sebzés: Kellemesen magas, fejre 1-2-vel öl.

Chainsaw:

Töltés: Lassú, de nem kell túl gyakran :)
Sebzés: Elég jó.
Közeli fegyver, másodlagosnak nagyon jó.


------------------------------------
Whistrel's Grove:

Compound Bow
Sebzés: Hát... Közepes...
Töltés: Gyors! gyors! gyors!

Shotgun:
Sebzés: Jó!
Töltés: Nem valami gyors.

-------------------------------
Claysburg:

Uzi:
Sebzés: Egész jó.
Töltés: Közepes/megfelelő
Jó fegyver, nagy tárral! Hasznos!

UMP 45:
Sebzés: Uzi-nál picit gyengébb sztem.
Töltés: Jó

-----------------------------
Aspenwood:

Hunting Rifle:
Sebzés: One shoot kill...
Töltés: Nem túl gyors.

Sawn off shotgun:
Sebzés: Kb mint a sima Shoti
Töltés: Közepes

---------------------------
Jonestown:

M4a1:
Sebzés: Ahoz képset hogy hogy néz ki, nem nagy szám.
Töltés: Közepes

Ak-47:
Sebzés: Kicsit jobb az M4a1-nél
Töltés: Közepes

Gránátok:
Sebzés: Hagyjuk. Ne használd. Célozni nem lehet vele, hiába halálos. Elvben.
Töltés: TÚL LASSÚ!


-------------------
Fort Tran:

RPG:
Sebzés: Bumm! Döglött zombik!
Töltés: hát....

Minigun:

Sebzés: Mint az Uzi.
Töltés: Szo-szo, de 200-as tár mellett, ez nem meglapő.

No, asszem ennyi volna.
Remélem segítettem.

Murni 2008.05.06. 18:01:19

Kösz szépen;)
Akkor nekiállok megint, és megkeresem azt a jó kis íjat

gaze762 2008.05.06. 19:35:07

Bassssssssssssssssssssssssszus
Mivel minap nem tudtam kielvezni az rpg-t, ezert most vegig szaladtam, es mire beszereztem az rpg-t, kifagyott a cucc, folyamatosan visszadobalt valami undefinied hely keresgelos reszehez, aztan baszot se elkezdodni...
fene

Snowmen 2008.05.06. 20:06:16

Néhány hibát én is találtam. :(

Kár. Még talán 2 hét teszt belefért volna, akkor a végére is lehetett volna egy szép videó. Bár így nyitva maradt a sztori.

De fura dolgok vannak.
Pl, Aspenwoodban, amikor megtaláltam a snipert, és OK-ot nyomtam az összegző képen, újra kidobott a kereséshez. A következő nap nappalján... Fene se értette. Mindegy. aznap nem voltak zombik :D

yooccoo 2008.05.06. 22:57:34

szerintem jó, csak rohadt sötét van, nem találtam a pisztolyt a láda tövében :D

vadam93 2008.05.07. 21:06:50

én meg sokszor nem veszem észre a kutyát csak azon csodálkozok hogy alig van falam

Kappa 2008.05.09. 10:08:50

Az RPG nevetségesen erős.

A hunting rifle-vel meg nem ment annyira flottul a headshot mint az 1-ben, de kezdek belejönni.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2008.05.16. 15:33:58

basszus, a második városban a templomban mindig befut egy kutya a legalsó sávban, elkezdi enni a barikádot, és az istennek sem tudom leszedni, a haverom csak puffogtatja előtte a patronos pisztolyát, semmi hatás. azt mondjátok legyek ügyes és szedjem le az összes kutyát mikor még futkos?

Bar Kochba 2008.07.22. 11:33:31

UZI a legjobb! Amíg nincs meg a Minigun meg az RPG, más nem is kell. Fejbe vagy lábra kell lőni, torzóra felesleges. Amelyik fut, azt még azelőtt kell kilőni, hogy odaérne a barikádhoz. Ha már ott van, akkor chainsaw-val lehet adni neki!
süti beállítások módosítása