Méghogy a flashjátékokban nincs semmi érték! A Silent Conversation alaposan rácáfol erre. A feladatunk, hogy egy kurzorral ugráljunk szóról-szóra végig H. P. Lovecraft, T. S. Eliot és mások alkotásain, lehetőleg minden szót érintve, és elkerülve a felénk közeledő piros "szószellemeket". A többnyire fekete háttéren ez azonban szinte lehetetlen, így a nyugtató zongorakíséret ellenére nem ez a játék fogja mélybe rántani a GDP-t. De érdekességként mindenképpen helye van itt.
Irodalom flashben
Silent Conversation
						
					
												Címkék: ügyességi szemétparaszt					
					13 komment
A bejegyzés trackback címe:
				https://kmk.blog.hu/api/trackback/id/tr941308231
		
		
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
bencekristof · http://indafoto.hu/bencen/image/7008711-69648486 2009.08.15. 11:36:24
			Nem rossz, ötletes. Hosszabb értékelés később.					
		
		
        
	mt85 2009.08.15. 13:00:52
			erre csak egy szót lehet mondani: büntet					
		
		
        
	bencekristof · http://indafoto.hu/bencen/image/7008711-69648486 2009.08.15. 13:09:09
			@bencekristof: Nagyon nehéz. Hosszabb értékelés később.					
		
		
        
	renhoek 2009.08.15. 15:04:39
			"így a nyugtató zongorakíséret ellenére nem ez a játék fogja mélybe rántani a GDP-t."
lol ez jóduma :D
		
		
        
	lol ez jóduma :D
renhoek 2009.08.15. 15:13:12
			Nem nehéz ez egyáltalán...csak baromi unalmas... és semmi motiváció nincs hogy maximálisan teljesítse az ember					
		
		
        
	Nyuszika7H 2009.08.15. 20:35:19
			Hát, ez tényleg elég szemétparaszt, főleg a Nameless City második része!					
		
		
        
	Nyuszika7H 2009.08.15. 20:38:51
			Néhány helyen szinte lehetetlen kikerülni a „szószellemeket”. Azért az elég nagy szemétség, hogy miután hozzáértem egy ilyenhez, rajta állok, ő meg támad, pedig ez lehetetlen. Miért, ha te megtámadsz, és amíg nem támadsz újra, én rád állok, akkor tudsz támadni? Na ugye, hogy nem!					
		
		
        
	-szp- 2009.08.16. 03:29:23
			@kicsinyuszika: én nem játszottam a játékkal, csak a kommenteket olvastam át. Hát, a tieden összesírtam magam, köszönöm!					
		
		
        
	kyanzes (törölt) 2009.08.16. 11:42:33
			Nagyon jópofa cucc. A Nameless Cityben a "spendours" elírásnak tűnik (splendours).					
		
		
        
	bencekristof · http://indafoto.hu/bencen/image/7008711-69648486 2009.08.16. 12:11:08
			A Nameless City 2 az nehéz. Megcsináltam, de nem vette a program figyelembe. Már csak a Nameless City 2 és 3 hiánízik.					
		
		
        
	PixelDrake · http://ludens.blog.hu 2009.08.16. 16:14:38
			Ez nem túl izgalmas, bár az ötlet maga nem rossz.
A Boss a végén lehetne az egész Háború és Béke...
		
		
        
	A Boss a végén lehetne az egész Háború és Béke...



 
                                                                 
                                                                 
                                                                 
                                                                 
                                                                



Utolsó kommentek