Közveszélyes Munkakerülő

A Közveszélyes Munkakerülő a flashjátékok alfája, Szodomája és Gomorrája. Itt minden nap talál valamit, amivel jól elklikkolhatja a munkaidejét.

KMK Poló rendelés

Utolsó kommentek

  • placcs: Bizony mondom néktek, ha valaki is olvassa ezt az üzenőfalat, hogy még mindig játszom vele. Pont t... (2023.08.24. 18:25) Elfoglalni a világot
  • lmlm: Ez van még? (2021.11.28. 10:28) Egri csillagok háborúja
  • WinG: Adobe Flash Player is no longer supported. Sic transit gloria mundi :( (2021.10.26. 14:30) A dobókocka el van vetve
  • placcs: Ha bárki szeretne játszani vele, a megoldás: bluemaxima.org/flashpoint/ JUHÉÉÉ!!! (2021.01.18. 21:20) Elfoglalni a világot
  • placcs: Hát sajnos véget ért egy korszak. Most a téli szünetben nagyon sokat játszottam vele. De most má... (2021.01.17. 22:21) Elfoglalni a világot
  • Utolsó 20

Címkék

akció (113) állatos (3) aszociációs (3) autóverseny (9) celeb (8) cikk (3) csajos (1) demo (1) disztroj (192) egészséges életmód (1) egyklikkes (5) egyperces (1) előzetes (1) építkezős (3) escape room (5) évértékelés (2) facebook (17) fantasy (2) fgs 2009 (1) fgs 2009 díjazott (1) figyelemjáték (11) film (1) filmes (4) fizetős (8) flashjátékipar (3) főzés (1) főzöcskézős (1) fps (7) gasztró (1) gasztro (1) gasztronómia (1) grow (2) gyerekjáték (4) hajigálós (2) halloween (1) hellókarácsony (11) horror (5) húsvét (2) interjú (1) játékpályázat (15) kaland (70) kártyás (9) kérdezzfelelek (1) kmk galéria (2) kmk póló (3) kmk rejtvény (14) kmk születésnap (11) kockajáték (3) kőpapírolló (1) közélet (1) közlemény (46) közösség (15) kretén (41) különbségkereső (15) kvíz (5) láncreakció (3) látogatottság (1) letölthető (13) logika (275) lövegtorony (29) lövöldözős (61) magyar (36) mahjongg (1) manga (2) mario (5) marketing (2) matek (5) média (1) memória (4) menedzserjáték (1) mesterlövés (8) michael jackson (2) multiplayer (1) műveltségi (9) művészi (1) nemflash (26) nemjáték (10) nem gyerekeknek (4) ninja (2) offtopic (1) pacman (4) point n click (18) póker (2) politika (1) puzzle (4) remake (2) retro (69) ritmusjáték (2) sakk (1) shockwave (9) shooter (42) sinecron (1) sport (23) starcraft (1) stratégia (105) sudoku (1) szemétparaszt (49) szemléltető játék (1) szerepjáték (19) szimulátor (3) szókirakó (4) táblás (4) tank (2) teszt (2) tetris (7) toplista (8) türelemjáték (2) twitter (2) ügyességi (406) űrhajós (3) válogatás (6) várvédő (9) verekedős (11) vicces (55) warcraft (3) wow (1) zenés (1) zombi (1) zombis (2) Címkefelhő

Vizsgagyilkos kártyajáték

Elements
2009.09.30. 07:30 -sg-
Címkék: stratégia kártyás

Valamikor a kilencvenes évek közepén jelent meg a Magic: The Gathering című gyűjtögetős kártyajáték. Hancu kollégával nagyon rákattantunk, több vizsgánk ráment arra, hogy tanulás helyett a kolesz tetején napoztunk a hozzánk hasonló léhűtőkkel, és vertük a blattot. Aki nem tudná: a Magic öt különböző őselemet képviselő, rivális varázslók harcát dolgozza fel, a játékosok szörnykártyákkal és varázslatkártyákkal küzdenek, ezeket manapontokért lehet kijátszani, amiket manatermelő lapok adnak.

Hasonló játékot láthattunk már flashben, emlékeim szerint a Necronomicon és a Mytheria is bejött a mélyen tisztelt kommunának. És biztos vagyok benne, hogy az Elements is sokak kedvence lesz: ritka igényes játékkal van dolgunk, még akkor is, ha a játékmenet a Magic szégyenletesen pofátlan lenyúlása és leegyszerűsítése. Ezúttal nem öt, hanem tizenkét varázslóiskola közül választhatunk, ami tizenkét manatípust jelent, és nyilván olyan paklikat kell összerakni, amik csak egy-két típusra épülnek. Az ellenfelek életerejét szörnyeinkkel zúzhatjuk le, és mindenféle szemétkedő varázslattal, például pajzs- és méreglapokkal is variálhatunk.

A játékhoz kell egy júzernév és egy jelszó (emailt nem kötelező megadni), de csak azért, hogy a program el tudja tárolni, milyen lapjaink vannak. Lapokat ugyanis venni és eladni is lehet, pénzt párbajokban nyerhetünk, játszhatunk a gép ellen vagy emberi játékosok ellen is. Ha elég sok csatát megnyerünk, pontszámaink után megkapjuk az első ritka lapot, ami táposabb, mint a mezei kártyák, és nyilván azok a legütősebb paklik, amik szinte csak ritka lapokra épülnek. Szóval ily módon a gyűjtögetést is beleépítették a fejlesztők a játékba, rengeteget kell vele játszani ahhoz, hogy esélyünk legyen a világranglista első 50 paklija közül valamelyiket leverni (erre is van ugyanis lehetőség). Szóval aki kipróbálja az Elementset, készüljön fel a zéhá- és vizsgagyilkos addikcióra. A kommentekben pedig jöhetnek a nyerő taktikák, én egyelőre még csak próbálgatom, melyik frakció a legütősebb.

Szerintünk: (5/5)
Ön dönt: (4,4/5)

182 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmk.blog.hu/api/trackback/id/tr61409807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

◄ViZion 2009.09.30. 08:55:14

Magic: The Gathering nem csak kártyás PC-s változatban volt! nagyon szerettem, sokszor végigvittem...

◄ViZion 2009.09.30. 09:11:56

Annyi biztos, h az alap csomag life-nál tele van pilar-al , tehát variálni kell, mert jó lényt alig ad...

2009.09.30. 10:25:41

magic the gatheringből megvan a starter PC változat eredetiben :) Adták hozzá a Rhox unique lapot no, meg kellett venni :)

answer 2009.09.30. 10:46:19

Rhox... :D :D
Bitang erős lap volt ám. :P A MAgic-et 2 éve abbahagytam, de ezt azért kipróbálom.

-sg- 2009.09.30. 10:58:20

Rhox, anyám.
Grand melee mond valakinek valamit? Hancuval még anno szerveztünk egyet. :)

Kamee 2009.09.30. 11:30:28

Nekem netes kártya kedvencem az AstralMaster volt:)

Archenemy 2009.09.30. 11:31:08

Én úgy Kamigawa táján hagytam abba. Haverokkal úgy játszottunk végül, hogy
1. min. 200 lapos pakli
2. minden lapból (kivéve föld) legfeljebb egy lehet.

Most erre lehet mondani, hogy nem effektív, meg hülyeség, de sokkal élvezetesebb meccsek voltak így, mint a "harmadik körben huszat sebző red weenie vs mindent counterelek blue control" és variánsaik.

gyussszi 2009.09.30. 11:49:10

Én mostmár tökre nyomnám, de nagyon nem világos nekem, hogy hogyan tudom megvariálni a kártyáimat.
Egyébként hangulatos. Az első kártyajáték, amit próbálok...
:-)

Archenemy 2009.09.30. 12:00:39

A játékról: ha már ennyire koppintják a magicet, akkor legalább javíthatták volna valamennyire a koncepciót :/ Most nálam nagyon ilyen "ledobom az összes lapom oszt lesz valami" hangulata van. Nincs lények közti harc (kiv. ha valamelyik gravity-s), de megmaradt a "kéne egy jó lap, és földet húzok" effekt.

A korábban említett Astral Masterst érdemes megnézni ebben a témában, az legalább javított a témán, csak az letöltős shareware.

silverwol 2009.09.30. 15:11:07

Nekem nagyon tetszik minden kartyas jatek, igy ez is. Koszi, hogy szoltatok rola! A szorny-szorny parharc tenyleg jo lenne, de igy is nagyon jo :).

sallaister 2009.09.30. 15:51:18

nekem bejön ez is, élőben a MTG jobb persze, de ez munka mellett (és nem helyett) kifejezetten klassz :)

segitoember 2009.09.30. 15:54:49

ez a játék pofátlanul csal

Szoky 2009.09.30. 16:01:09

Én nem vettem észre, hogy csalna... quantum pillar-ok rúlz! :D

eszkis 2009.09.30. 16:21:30

boneyard+parasite ütrős kombó

Archenemy 2009.09.30. 16:31:33

@eszkis: ja, egy a gond, ha lerak az ellen egy olyan pajzsot, ami minden támadásból 1-et levesz, kenhetem a harminc 1/1-es csontimat a hajamra

robertsoron 2009.09.30. 16:57:11

Az ilyen típusú pajzsokból a legerősebb 3-at von le az egyenkénti támadásból, de vannak annál cifrábbak is (pl: Chaos Lordnál dissipation shield ami entropyt eszik, vagy Graviton által használt gravity shield, aminél 5 hp fölötti nem sebez. Ezt ha ellopod, akkor pont fel lehet használni Graviton ellen :)). Szerintem amúgy nincs szükség a monster-monster harcra, mert így is vannak olyan kártyák amiktől olyan komplex a játék (pl:Fallen Elf-Mutation, Otyhug-Devour, az összes fegyver). Pont emiatt lehet különböző játékstílusban játszani. Nagyon szuper a játék, és mindjárt kész lesz a Rainbow deckem, amit ajánlok mindenkinek kipróbálni.

Szoky 2009.09.30. 17:37:09

Bocs. 3. szinten tényleg rohadtul csal már. Ezzel nekem is eléggé elcseszték.

-sg- 2009.09.30. 17:39:20

Én kb. egy hete játszom vele, szerintem nem csal. Egyszerűen erősebb a paklija, amikor úgy tűnik, hogy csal. Pl. van az a lap, amivel újabb lapokat húzhat, na az nagy görénység. De többször is megöltem a gépet már úgy, hogy túléltem, amíg a paklija végére ért a folyamatos húzásokkal.

Flashjátékos · http://flashjatekkritikak.blog.hu/ 2009.09.30. 17:41:20

Fire-Earth pakli verhetetlen. :D Próbálkoztam 30 lap körüli paklit építeni csak varázslatokkal, és a Fahrenheittel (fire rare fegyver, 5+firequantum/3-at sebez), 100 quantum felett zúzott rendesen, Meteorzáporral meg kb mindent ki tudtál iktatni, csak nagyon a szerencsén múlott.

Acsabi44 2009.09.30. 17:52:51

Na most elkezdem egy fire-vel, MTGben is mindig a monored deckek voltak a kedvenceim

robertsoron 2009.09.30. 18:01:29

Én lassan 2 hónapja játszom vele, és én is mondhatom, hogy nem csal a gép. Ha nagyon sokat játszol, akkor egy idő után megsaccolhatsz bizonyos lapokat, csak figyelni kell a lapjárást. Nagyon sok kombót lehet használni a játékban. Egyébként a 30 lapos pakli elég level 2-ig rendben van, azon felül viszont egyre nő a deckout veszély, ezért az nem ajánlatos. És azt melyik levelre értetted, hogy verhetetlen a Fire-Earth pakli?

Acsabi44 2009.09.30. 18:05:13

na ez azért sokkal butább mint a magic

Atrox 2009.09.30. 18:05:45

Én a Spectromancer online kártyajátékot ajánlom (ugyanaz a cég csinálta, mint az Astralmastert, csak kiforrottabb). Eléggé komplex (sőt), és mivel nincs húzás, ezért semmi nem múlik a pakli keverési szerencsén. 20 féle lap van a kezedben (mindegyikből végtelen darab), körönként egyet játszhatsz ki, a Manáid függvényében, mely körönként növekszik. Csakis a saját stratégiád (no meg az ellenfélé) dönt.

Pretoryan 2009.09.30. 18:20:11

Na most rohadjon meg! 10 meccset zsinórban megnyertem az elején (death/darkness parazita/boneyard/pague) utána 12 elvesztettem úgy hogy esélyem nem volt! mikor a gép 50%-on van akkor kirak két 10+/* lényt és tönkrever. Reset kipróbáltam a water/life-ot is! Ugyanaz, első 10-et nyerem utána péppé vernek! Nem tecc az ilyen!

Pretoryan 2009.09.30. 18:21:40

Jah a gép csalása nagyjából abból áll hogy pilarokon kívül nem húzok semmit, maximum steal-t de olyan cuccot sose tesz le amit el tudnék lopni!!... :-/ 5-4 van a paklimban mindig!

-sg- 2009.09.30. 18:32:13

@Acsabi44: Persze, hogy butább (írom is a posztban), de ez egy flashjáték, a Magic meg asztali kártyajáték, ami 15 éve csiszolódik, tökéletesedik.

Acsabi44 2009.09.30. 18:42:26

@-sg-: Attól még lehetne egy pillart learakni körönként, mert így csak "ledobálom a kezemet lesz sok manám és kirakom 3 dragont" van

IQmágnás 2009.09.30. 20:18:22

Na végre! Nem hittem, hogy valaha is felkerül ide. Remek játék. Én arra a taktikára esküszöm, hogy time-mal minél több dejavu, ezek duplázva, entropy-ból fallen elf, késöbb druid, illetve mutáció plus támadáshoz chaos seed esetleg néhány quantum pillar/tower. De ez egyéni vélemény,

◄ViZion 2009.09.30. 21:48:56

Nem csal, de van egy halom kártya, amit kipörgetni lehet, az alap pakkban nincs benne, és meg sem lehet venni...

A nagyokosok time-val, és egy rakás +1 lap a pakliból enhanc-al a 60 lapos paklit pár kör (7-10) alatt szinte teljesen felszedik... pfff...

Leléptem 2009.09.30. 21:54:35

Túl a 25-ig körön és csak hármat vesztettem. Amikor elvágott a gép (2-es level) akkor vágtam vissza a paklit 30 lapra. Most szépen lassan veszek bele jobb lapokat. Párat eladtam, párat megtartok későbbre. Levegő+Fény pakli. Ütős a Wyrm+Blessing párosítás. Blessing +3/+3-at ad. Wyrm pedig egy pontért megduplázza a támadását. Mivel a levegős alappakliban a Firefly alapból termeli a fényt így nem kell pontra várni. Igazából ez egy közepes pakli. Sok kicsi állandóan üt, néha összerakok egy nagyobbat.. Eddig bevált. Pillar/lény/varázslat arányra vigyázni kell. Ha állandóan sok pontod van és nem tudod elkölteni, vegyél ki 1-2-őt. Ha jönnek a lények, de nincs pontos lehozni őket, akkor több pillar kell.

◄ViZion 2009.09.30. 21:54:59

A PC-s Magic: The Gathering Battlegrounds mindent visz...
Ott csak 2 állandó enhance lehet, a többit mannáért lehet varázsolni, illetve néhány krícsör is ad vmit a többieknek.
Másik pozitívuma, h csak 1 vagy 2 frakcióból lehet összeválogatni, itt meg bármit lehet... fura.
mtggame.com/

Leléptem 2009.09.30. 22:00:45

Régen HKK-ztam, Magic-re nem futotta, no meg angolul sem ment még. Utána volt egy másik magyar ami nagyon tetszett talán Mítosz volt a neve. Az már nem csak egy koppintás volt sok őj dolgot vezettek be. Grafika is szebb volt mint az akkor elég ocsmány HKK lapokon. Sajna 1-2 év után tönkrement a cég, nagy szívsajnálatomra. Esetleg ha van valakinek eladó elfekvő Mítosz paklija legalább 2x40 lap az érdekelne. Fiamnak megtanítanám.

Acsabi44 2009.09.30. 22:19:40

Én buta piros paklival tolom, splash-olni kell earthpillar-t a lava golem miatt. nem bonyolult, 3 féle lény, sok firebolt meg egy darab farenheit. FakeGod-okon kívül bármilyen ellent stabilan elver, kivéve egyszer belefutottam vaalkibe egy vicces monoDarkness-es kontrollal.
szigorúan 30 lap, fele föld. ennyi soknak hangzik de mindig van hova eltekerni a fölös manát, ellenben még ígyis néha nem jön a piros pillar.
A gép szerintem nem csal csak egyre okosabban játszik.

Glarion 2009.09.30. 23:13:43

Nekem annyira nem jött be, tényleg hiányzik a lények közötti harc, így valahogy nincs feeling.

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.09.30. 23:55:11

@Ibigoo: Murva addiktív. csak ki akartam próbálni... 2 óra játék. :S
Azt hittem enyém a világ legszarabb paklija, míg a quest gomb megtalálása után sikerült némi pénzmagot szereznem, amivel már lehet mit kezdeni. :)
Épp mélyrepülésben voltam (level1en is alázott a gép) mior rámentem a PVP-re és egy elég tapasztalt (250játék) krapekot vertem le, pedig volt ám neki sok bónusz (én nem tudok még venni olyat) lapja, csak a szerencse nekem kedvezett. :)
Én erre a félkarú rablóra haragszom, eddig csak 1* adott kártyát. :(

bgp 2009.10.01. 09:36:14

Az a szar, hogy az első kör után tudom, veszítek-e vagy nem.
Ha csak 1 pillart tudok lerakni, akkor annyi.
Ha 3 kör után csak 2 pillar van, akkor annyi.
Ha viszont az elején le tudok rakni párat, akkor az ellenfélnek annyi.
Teljesen szerencsén alapul az egész.
Vagy csak nem tudom mi az optimális pillar kiosztás.
A quantum pillarok meg a kis fogyasztásu trükkös lények (mérgesgomba, forest spirit) nagyon bejönnek.

bgp 2009.10.01. 09:38:54

@Lidérc: 250 játékból mennyit nyert?
Lehet, hogy mindet elvesztette :)

Nekem is hiányzik, hogy nem lehet a lényeket harcoltatni. Igy nagyon egysíkú a védekezés.

Nusy73 · http://egyszeregy.blog.hu 2009.10.01. 12:16:30

Hali,

szerintem nagyon okos kis game ez. :)
Azért van 100 HP-d, mert nem lehet a lényeket harcoltatni, csak valahogy máshogy leszedni. Azonban a pajzsok nagyon komolyak tudnak lenni...
Az óriásgáz, hogy Rare lapokat csak kipörgetni lehet... meg az is óriásgáz, hogy nem lehet menteni a paklikat. Így ha kicsit változtatsz rajta, az eredetit próbáld megjegyezni. Nem is beszélve arról, ha esetleg több színnel játszanál, mint 2-3...

Dehát majd lesz ebbõl 2.0 verzió... :)

3nt3rth3m4tr1x 2009.10.01. 13:49:31

Jelenleg 24/4 az arányom. Time alappal, quantum pillarok, max nova, egy-két bless, a time újrahúzó lapjai, és a támadáshoz a life 2 alap monsztája hogy fotoszintetizáljon a másik magát buffolja, és ezt egészítik ki a firefly queen és az empathic bond. Egy kis szerencsével egész könnyen nyer. :)

Pretoryan 2009.10.01. 16:05:37

Asszem, egy "szemétparaszt" tag is kéne mellé! :-D

IQmágnás 2009.10.01. 17:31:11

@Acsabi44: Pontosan mi is a pakliösszetétel?

IQmágnás 2009.10.01. 17:35:49

Ilyen nincs. új reg, egy új paklihoz, erre az első lvl 1-es csatára kidobe egy arsenic-et.

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.10.01. 17:45:46

@bgp: :D Akkor nem dicsekedtem volna. ;)
Na lássuk ma meddig jutunk...

Acsabi44 2009.10.01. 19:55:46

@IQmágnás:
4 Stone Pillar
11 Burning Pillar (4-11 és 6-9 közötti felosztásokat tesztelek épp)
3 Ash Eater (lehet h 4 kell)
4 Fire Spirit (lehet h 3 kell)
3 Fire Bolt
1 Fire Lance (upgraded firebolt, ha nincs akkor negyedik bolt)
3 Lava Golem
1 Farenheit (ha nincs akkor negyedik lavagolem vagy 1 crimson dragon?)

SonGosu 2009.10.01. 23:07:38

És már fel is törték a játékot.
Reseteltem a karim, majd első duel-re bebaszott egy csávót. Összesen volt 80 lejátszott játéka, és 7 számjegyű score-ja..... a lapjai: Csak quantum towerek, olyan lap, amivel húzhatsz mégegyet, ha feláldozol egy sárga quantumot, lény: 1/1-ről indul, és minden körben egy quantumért 5/5-el nő ..... meg tudtam volna verni, ha 1 körrel előbb kijön a 3hp alatt eflzabálós lapom.

3nt3rth3m4tr1x 2009.10.01. 23:37:01

40/11 959 score 50-es deck

14 Quantum Pilar
4 Nova
2 Rustler
1 Forest Spirit
2 Emphatic Bond
2 Fire Bolt
2 Deflagration
2 Steal
1 Trident
1 Lobotimzer
2 Mind Flayer
1 Blessing
1 Miracle
5 Firefly Queen
1 Reverse Time
3 Golden Hourglass
3 Sundial
3 Dimension Shield

PixelDrake · http://ludens.blog.hu 2009.10.01. 23:50:57

Darkness és Death nem csak színben illenek egymáshoz. Boneyarddal megtömött pakli, egy lény halálakor lesz több csontink, ami Nightfallal máris 2/2. Ha a Drain Life segítségével hathatósan tudunk lényt irtani, nyert ügyünk van.

Acsabi44 2009.10.02. 00:05:59

hehhe 3ból 3 lapot kaptam!
2 wyrm meg egy firefly queen.
Így lehet sok zsetont szerezni nem a győzelmekkel

tmnk · http://blog.tilos.hu/bossabomdia 2009.10.02. 02:35:44

büntetően addiktív ez a játék :-)))

robertsoron 2009.10.02. 07:37:05

@SonGosu: szerintem te a Lychantrop/Werewolf kártyára gondoltál, ami 1/1-ről 5/5-őt növekszik, de CSAK egyszer (vagyis végeredményben 6/6 lesz)!
@Acsabi44: Próbáld meg azt, hogy Earth markkal, csak burning pillarod van. Hiszen csak a Lava golemhez kell earth quanta, a többi fireből él.
@bgp: Használj time markot, és rakj a paklidba egy pár sundial-t illetve golden hourglass-t. Így egy kicsit gyorsíthatod a lapod járását. De vigyázz mert ha 30 körüli paklid van akkor deckout lehet, ha túl sokszor húzol.

Archenemy 2009.10.02. 11:07:54

Őőő ha valaki akar letöltéssel szórakozni, akkor a kommentekben említett spectromancert én is tudom ajánlani, tényleg jó!

3nt3rth3m4tr1x 2009.10.02. 12:05:36

nah... 62/14 ide 1510 score. 48-as deck
95%ban nyeretem vele, altalaban csak a dot-os pakliktol kapok ki, es toluk is csak akkor ha ok jo en pedig szar osztas kapok az elejen.

14 Quantum Pilar
3 Nova
1 Supernova
2 Otyugh
2 Rustler
2 Deflagration
2 Emphatic Bond
2 Steal
1 Miracle
1 Trident
1 Lobotimzer
1 Rain of Fire
1 Lava Golem
5 Firefly Queen
1 Reverse Time
3 Golden Hourglass
3 Sundial
3 Dimension Shield

3nt3rth3m4tr1x 2009.10.02. 12:48:19

A lvl6-os 200hps earth csiter nyomorekot lenyomta mar valaki?

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2009.10.02. 13:53:33

@3nt3rth3m4tr1x: en Miraclet nyomtam le majdnem, 12 eleteronel felgyogyult ujra 199-re, majd 34-e maradt amikor meghaltam.
30 lapos light/air deckkel nyomom, 75%-ban nyerek.
Tobbieknek: lvl6 lenyeknek csak elit lapjai vannak (lenynel +2 eletero, fegyvernel +1 sebzes -2 megidezesi koltseg, maradeknal vagy olcsobban jon ki a cucc, vagy tobbet sebez, vagy tobb az elete). 200 eletereje van es alapbol 3quantumot kap a szinebol koronkent. Es van egy-ket rendkivuli lapja, mint pl a maxragyogyulas. :)

IQmágnás 2009.10.02. 20:03:17

@Mao elvtárs: Azt bárki megszerezheti: Light elem (improved) miracle rare-lap.

diodavid7 2009.10.02. 20:23:37

ez egy köcsögség, alig szerzek score-t, pénzt alig ad, de egyet vesztek és már újra zsinórban 5öt kell nyernem hogy behozzam. 150 score-t se tok, hiába próbálkozom darkkal, gravival, éterrel, AKÁRMIVEL.
egyébként egy kis kom bó: rustler csinál 2 life quantumot 1 fényből, abból firefly queen 1 fireflyt az meg termel 1 fényt. ^^

Ibigoo · http://indafoto.hu/ibigoo 2009.10.02. 20:32:35

Levertem egy kettes szintű genyát, a félkarú rabló mind a két pörgetésnél adott egy kártyát...ezt überelje valaki :)

laccc 2009.10.02. 20:40:29

Frankón az az egyetlen pénzszerzési mód, hogy a gép ellen nyomom és reménykedek, hogy bejön a "pörögjél be"? :D

IQmágnás 2009.10.02. 21:25:09

Váááááááááh. most vettem észre, van wiki-je, így lazán kikeresem, milyen lapjai vannak az ellenfélnek.

Ibigoo · http://indafoto.hu/ibigoo 2009.10.03. 07:54:46

@IQmágnás: hopp, efölött átsiklottam.

Másik csúcs esemény: a fate egg nevű, véletlen lénnyé változó kártya egyszer átváltozott...egy fate eggé. Még jó, hogy örökölte saját tuladonságát, így próbálkozhattam vele még egyszer.

Dr. Bélus___ 2009.10.03. 10:22:19

Looserek vagytok. Én a TOP50-eseket picsázom el és on-line játékban is verhetetlen vagyok totál alap paklival, ha csak nem uazzal a stratégiával jön valaki; akkor 50-50. A kulcs a growth és hasonló hatású unlimit tuning képességekben van vagy a méreg használatában. A többit találjátok ki, de tényleg a tűz egy kis földdel a legkeményebb... Messze.

Acsabi44 2009.10.03. 10:47:34

@Bélus22222: Paklilista?
Én is fire-earth-ot tolok, elég jónak érzem(172-38) de upgrade lapok nélkül esélyem sincs top50 vagy lvl6 deckek ellen.

a méreg tényleg jó ha van mögötte masszív kontroll deck

Acsabi44 2009.10.03. 10:55:00

@Bélus22222: Paklilista?
Én elég jónak érzem a deckem (173-38) de upgradelt lapok nélkül esélyem sincs haxolt paklik vagy lvl6 ellen.

Méreg tényleg jó ha masszív kontroll van mögötte

robertsoron 2009.10.03. 11:17:30

@3nt3rth3m4tr1x: mindegyik fake god-ot levertem már többször is. Mindegyik ellen más taktikával kell játszani. Amelyikre te gondolsz az Hermes, aki elvileg gyorsaságával tud tud leverni. Ezt kompenzálni kell úgy, hogy ne tudjon rád támadni az elején, hogy te is ki tudj pakolni. Ehhez használj Sundial lapot. Csak egy idő quantába kerül, és light quantával tudsz húzni még egy lapot. Ez egyébként a legtöbb ellenféllel szemben jó, és egyedül Seism az aki kilőheti ezt a lapod.
False God-ok ellen ajánlom a Rainbow paklit, ami elég jó, mindegyik 6. szintűvel szemben.

xstranger 2009.10.03. 20:54:02

3 porgetesbol 3 crimson dragon.

Na ezt uberelje valaki.

@3nt3rth3m4tr1x paklija alapjan megyek, csak tobb novam van meg van boneyardom is. Meg 3 ritka fegyverem ugyhogy van flying weaponom is.

Sundial/Hourglass-szal felszedem a paklit es a Queenekkel Fireflyokat gyartok azt meg feletetetem a Otyughokkal persze csak ha nincs mas ennivalo, ha tobb boneyard van egy perc alatt tele a palya ha van Empathic bond akkor barhonnan vissza lehet gyogyulni.

Szivas akkor van ha nem jon Quantum Pillar/Nova, itt gondolom mas se tud okos lenni.

A masik egy fire pakli ahol Brimstone Eaterekkel mar a masodik korben tud Ruby Dragonokat inditani. Ezt csak akkor lehet meguszni ha keznel van rogton az elejen az Otyugh vagy Firebolt vagy barmi amivel lehet vedekezni. Quantum pillar eseten ez nem valoszinu.

Tenyleg rohadt addiktiv jatek.

tmnk · http://blog.tilos.hu/bossabomdia 2009.10.04. 05:10:18

No alakul ez, legalábbis egy weekly top 50-t az előbb elcsíptem (és kaptam érte 13 coint, LOL). Még csak egy 1500-asat tudtam upgradelni, de már beleszerettem (az earth-ös rare weaponomat fejlesztettem tovább, Pulverizer, általában csak úgy merem kitenni, hogyha egyből le is tudom védeni a lopás elől :) ), de mondjuk a level 6-os fake god úgy szétosztott még a top 50-es "diadal" előtt, hogy arról koldultam. :)

laccc 2009.10.04. 08:28:57

Egy fasza fire-earth dekket mondjon már vki pls :))

paráznabillegető 2009.10.04. 13:28:44

én a zöld paklira esküszöm.
16 emerald pillar
5 emerald dragon (10/5)
5 kokatricsi (4/4)
5 béka (3/3)
3 heal
3 empatik bond
2 emerald pajzs
1 druidabot

40 lap, gyógyulós horda.
lényt vagy bármit leszedni nem tud, ellenben nagyot üt.
ez az elder paklikat simán veri, top 50 közül párat megpiccsant, de a fake godok ellen még tápolni kell...

IQmágnás 2009.10.04. 14:57:32

tudna valaki mondani egy jó rainbow paklit, lehetőleg kezdő lapokból?

SonGosu 2009.10.04. 15:14:55

Csinált tűz paklit, a játékosok fele azzal megy, 5 féle lap, oszt csókolom, gyors, eccerű, és ha nem kapod jól a lapokat, biztos lever egy fire.
Én csináltam ellene paklit, de hát esélytelen, ha egyoldalúan kapom, végem. Pláne, hogy van egy olyan fire varázslat, ami közvetlen a hp-re hat, és simán ütnek vele 20 felett, csít bazmeg, kicsit vissza kéne venni a tűz castból.

SonGosu 2009.10.04. 16:43:51

JAh, amúgy mindenki mono paklival játszik, mert nincs kisúlyozva a sok cast, és persze akárhogy rakod össze a paklit, egyszer 18 pillart hozzádvág, egyszer meg nem kapsz semmit, szal majd a 2. rész, talán ....

Acsabi44 2009.10.04. 19:27:48

hm az azért érdekes bug, hogy saját magamat kiadta ellenfélnek PVPben...

robertsoron 2009.10.04. 20:50:50

@IQmágnás: A következő fejlesztés nélküli rainbow paklival kezdtem, amit szépen fejlesztgettem fel.

16 Quantum pillar
6 Nova
1 Fallen Elf
1 Boneyard
2 Bonewall
2 Otyugh
1 Plate Armor
1 Graboid
2 Empathic bond
1-2 Rain of fire
1 Lava Golem
0-1 Purify
1 Mind flayer
1 Firefly queen
1 Owl's eye
3-4 Golden Hourglass
6 Sundial
3 Steal
3 Dimensional Shield

Ha van még kérdés, akkor szívesen válaszolok.

Kelbi 2009.10.04. 22:25:54

PvP szivatásra általában beválik a következő pakli :-D

16 Burning Pillar
6 Fire Bolt
2 Fire Shield
2 Deflagration
2 Rain of Fire
1 Fahrenheit
1 Hammer

Taktika: várni, amíg jó sok quantumod nem lesz, és akkor megdobálni Fire Bolt-tal, illetve előkapni a Fahrenheit-et.
Persze van olyan ellenpakli, ami ezt simán blokkolja, de eddig még olyan játékossal PvP-ben nem futottam össze.
Általában baromira megzavarodik az ellenfél a kivárás miatt.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.10.04. 23:16:43

Nem hipererős pakli, de próbálgatom a legideálisabb verzióját. Gravity-Death.

Az Otyughok szép lassan felzabálnak mindenkit, ha mást nem, a saját Graveyardból előpottyanó csontvázakat. A Bone Shield véd, a vulture, a bone-colossal dragon, valamint a Titán kalapács pedig elvégzi a piszkos munkát.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.10.05. 01:15:02

..és csináltam is egy negyven-kettes sorozatot (belehaltam a sok pillérbe, illetve kimásolta ellenem a saját megaotyughomat)

7 Bone Pillar
6 Gravity Pillar
3 Otyugh
2 Poison (állandó sebzés)
2 Boneyard (csontvázgyár az Otyughnak, sebez)
2 Virus (legyengíti a nagy böszméket, pajzsot javít)
2 Momentum (Fire Shield ellen)
2 Bone Wall (jó taktikával végtelen védelem. akkor kell kirakni, ha tud lépni az Otyugh)
1 Bone Dragon (fő ütő)
1 Vulture (felhízik lassan)
1 Plague (ha az ellenfél túlerőben van)
1 Armagio (ha gáz van)
1 Colossal Dragon (másodlagos ütő, nehéz leszedni)
1 Titan (csak el ne lopják)

IQmágnás 2009.10.05. 03:06:50

@robertsoron: ugye teljesen mindegy, milyen mark-ot használok?

robertsoron 2009.10.05. 08:17:09

@IQmágnás: Hú bocsi, a lényeget kifelejtettem. Mindenképp Time markot használj, hiszen a pakli lényege, hogy a sundial-okat az elején tudd aktiválni, ahhoz pedig azonnal kell time quanta.

Acsabi44 2009.10.05. 10:04:28

@JClayton: Nem rossz, de én feleslegesnek érzem a két poisont. A helyedben lecserélném 2 momentumra, lehet vele otyughot is hízlalni.

robertsoron 2009.10.05. 10:36:31

@JClayton: Ha az összes lényed magas ütőerejű, akkor egyszerűen lehet semlegesíteni az összeset gravity shield-del, nem kell foglalkozni azzal, hogy leszedegessék egyesével. Ezért lehet, hogy jó lenne ha lenne steal a zsebedben. Illetve a bonewall is könnyen űberelhető, ha a másik kezében van legalább 2 graveyard, akkor ha az otyugh-gal szed valaki akkor a létrejött skeletonok semlegesítik a bonewall növekedését.

xstranger 2009.10.05. 11:02:34

Szerintem a steal nagyon fontos, empathic bondot es szivatos fegyvereket kell vele lenyulni esetleg pajzsokat ha nincs mas, de abbol a legtobb ideiglenes.

A rainbow pack ellen nem tudsz varni, mivel annak eppen az a lenyege hogy rengeteg kijatszhato kombinacio van. Vagy elonybe kerulsz a fire packkel az elejen vagy szivas.

bullseye 2009.10.05. 12:37:07

az elején szintezni, meg kis ömbizalomra legtutibb a mono aether
6 pajzs
6 sárkányka
2 lightning/mirror image (inkább lighning...)
1 lobotomy (nem kötelező, amíg nincs, de nagyon jól jön...)
15 pillar.

eccerű mint bot. sárkány üt, pajzs véd. fekete ellen gázos, mert lophatja, akkor gyorsulni kell. Gravity a szuperpajzsával megöli, olyankor a villám és a lobotómia segíthet néha, ha már levetted minimum felére.

kicsit már ráuntam, úgyhogy egy darabig játszottam káosszal (entropy...), mert az vicces, most meg laphúzós, fate egges szerencsejáték paklim van, vicces, de nem árt bele a két miracle és két fehér überkard amit nyertem, mert amúgy gyenge.

ami még vicces: kis lény és upgradelt fallen elf. akkora brutál tulajdonsáogkat ad...

robertsoron 2009.10.05. 13:14:40

@bullseye: Sajna a mono-aether paklinak elég sok hátulütője van. Gyengeségek a következő lapokkal szemben: devourer eleszi a quanta-t; earthquake, pulverizer leszedi a pillart; gravity shield megöli a sárkányok támadását, ilyenkor esetleg PU-val másolsz szörnyet az ellenféltől; a deflag vagy steal elszedi a pillart, vagy a pajzsod; poison paklival szemben, ha a sárkányok nem jönnek hamar; momentum használatával átlép a pajzsodon, és úgy sebez. És a pakli egy kicsit lassú, mert sok quanta kell a pajzshoz és a sárkányokhoz is.

bgp 2009.10.05. 16:21:56

Nekem a rainbow jött be.

Kb ez van most:
Poseidon (2 földért levehetek 3 pillart, és föld markom van). Ez sokszor eldönti a csatát.
Elite firebug queen, parasite, 2 graboid, mergesgomba, ash eater, maxwell demon.
Miracle, 2-3 healing, rainstorm, fire rain, 6 chaos seed, 6 nova, 12 quantum pillar.
Van még 2 sun dial meg 1 electrum hourglass.

Szoval, minden szinből van valami, szépen támogatják egymást. Ha az ellenfél nem tud gyorsan lerohanni, akkor annyi neki (legalábbis a level 3-as buta gépek).
Szinte mindig van chaos seed a kezemben.

-sg- 2009.10.05. 16:30:55

Aki rainbowra megy, annak érdemes rámenni arra, hogy a Quantum Pillarokat upgrade-eli. Amúgy is sokat tud gyorsítani egy paklin, ha pillarok helyett towerek vannak benne.

bgp 2009.10.05. 18:18:06

@-sg-: egy már megvan :) Sokat kell tápolni hozzá.

Hassan 2009.10.05. 18:23:24

Tudom ajánlani a no land stompy nevű paklit. Ez egy pillar nélküli deck, csak novával és photon+immolation kombóval szerzi a manát, aztán hízlalható lényekkel öli az ellenfelet. Hátránya hogy vagy nyersz az első 10 körben vagy kikapsz ha addig nem jönnek lapok. Gyors lapszerzésre ideális. 1 perc egy átlagos meccs level 3 elemental ellen, percenként hármat pörgetni meg nem rossz. Érdemes pvp-ben is kipróbálni, nálam 70%-ban nyerő. Mondjuk kiegészítettem egy upgradelt farenheittel, ami nagyon feldobja. Laplista a wikin.

slynd 2009.10.05. 18:25:34

Én gravity / earth paklival kezdtem, elég sok bosszúsággal, eltartott egy ideig mire sikerült normális paklit összebiggyeszteni, 30 lappal, kb fele-fele arányban. A legutóbbi 20 meccset kb zsinórban nyertem, top50, pvp, Incarnate false god. Rank1es pakli is elfeküdt, volt element mastery is top50es aether pakli ellen. Az egyetlen bajom h még csak 2 lapra volt eddig gold upgradelni, azt hittem a false god elleni győzelem is upgradet ad. (938 , 138/87 eddig)

IQmágnás 2009.10.05. 18:41:26

@slynd: az elements wikiben azt írják, ha jól értettem, a False god valóban updreged lapokat pörget.

slynd 2009.10.05. 18:48:36

@IQmágnás: na az lehet, csak mivel nem nyertem semmit ezért nem tunt fel :D csak azt lattam h nem rare lapok voltak.

Hassan 2009.10.05. 18:52:00

@IQmágnás: Úgy vettem észre pörgetésnél mindig az ellenfél paklijában lévő lapok közül válogat, a false godok meg csak upgradelt lapokkal játszanak, így tőlük azt lehet nyerni.

robertsoron 2009.10.05. 19:35:33

@Hassan: Ez valóban így van, viszont ha nincs szükséged a lapra, akkor el is adhatod (bár gondolom nem mondok újat), 1300 electrum körüli értéke van a lapoknak (de ezt a wikiben meg tudjátok nézni). Tehát false god ellen, ha mastery-val nyersz, akkor kapsz 120 electrumot, a pörgetésnél, ha az első két lap egyforma, akkor kapsz még 1 electrumot, és ha három egyforma akkor a lapot kapod :)

Stöki · http://iddqd.blog.hu 2009.10.05. 19:35:56

Nem is az az igazi szopóroller, hogy a false godok upgrade-elt lapokkal játszanak, még a 200 HP-t is le lehetne verni, de ráadásul még kettőt is húznak körönként - ez így együtt pedig ölég durva.

Jackxxx 2009.10.05. 20:16:21

nekem mono aether pakli van, csak épp nem sárkányra épül,hanem immortalra, 2 pajzs elég,+ lobo, meg 4 lightning,13 pillar, 3 parallel... eddigi arány: lvl3-on: 132/14

tmnk · http://blog.tilos.hu/bossabomdia 2009.10.05. 20:29:27

Amúgy elsőre én is a Quantum Tower-ekre gyúrtam, de mire eljutottam 1500 coin-ig, addigra rájöttem, hogy csak egyet tudnék venni (a másik ~13 meg maradna mezei Pillar :) ), úgyhogy végül maradtam a Pulverizernél. Amit meg a következőre kinéztem az ellenfeleknél, az a biztosítékomat eddig mindig kicsapó Miracle (?), amit mindig olyankor játszottak ki, amikor már csak néhány HP-jük volt, és vele visszakerültek maximális HP - 1 -es szintre (WTF?). Az valamilyen fehér HP-s lap upgrade-je lehet? (Az alappakliban nincs benne.) Mondjuk - ha nem derülne ki - a következő 1500-nál majd úgyis bevásárlok mindenféle HP-növelő lapból, hogy kiderüljön, milyenek az upgrade-jeik, de egyelőre néhány napos ban-ra tettem a játékot, mert azért aludni-dolgozni-élni is kell néha. :)

-sg- 2009.10.05. 20:32:54

@tmnk: a Miracle egy rare lap, én már nyertem kettőt, kipörgette a gép. És igen, azt csinálja, hogy 99 HP-ra visszahozza a csokkert, akár 1 HP-ról.

tmnk · http://blog.tilos.hu/bossabomdia 2009.10.05. 20:40:56

@IQmágnás: ja bocs, ezt csak most látom:
"Azt bárki megszerezheti: Light elem (improved) miracle rare-lap"
Tehát ha a - jól sejtem, hogy egyetlen? - rare lap szerző lehetőségnél én - Earth-szel - a Pulverizert választottam, akkor azt addig b*szhatom is, amíg nem váltok paklit? (azt nem erőltetném, megszerettem a lépésről lépésre fejlődő paklimat, ahogy a Pulverizer-ért is megizzadtam az első 1500 coin-nal) Illetve max elnyerni tudnám úgy, hogyha az általam megvert ellenfélnek lenne olyan lapja, és kipörgetném háromszor háromból? (Szomorú lenne, ha tényleg csak így lehetne szerezni, mert szeretnék egy olyat, vagy legalább azt szeretném, hogy az ellenfélnek _se legyen_! :) )

tmnk · http://blog.tilos.hu/bossabomdia 2009.10.05. 20:42:29

@-sg-: áhá, szóval azért a kipörgétetésére lehet esély (azt hiszem egyszer már kettőt sikerült is kipörgetnem belőle), köszi, akkor a ban-időszak végén újból támadok! :)

3nt3rth3m4tr1x 2009.10.06. 10:10:45

en a miraclet porgettem. :)

2009.10.06. 17:31:58

@segitoember: Ahogy mondod. Pl 20 lehúzásból egy 1/1-es lényt kaptam ki és 19 területlapot, miközben 19 területlap volt a paklimban és a többi mind lény. Rohadtul elcsalja a játék... És nem egyszer. Ő gyakorta 5 lapot húz, én csak egyet kapok.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.10.07. 00:44:56

@Acsabi44: Ez egy érdekes ötlet, megfontolandó.

@robertsoron: A Gravity Shieldet-Bonewallt nagyon könnyű semlegesíteni - nem zabáltatom fel az Otyughokkal a saját csontvázakat. A Gravity Shield semmit sem véd a körönkénti 8-10-12 stb. csapás ellen. A Bonewall kicsit macerásabb, mert kétszer kell megenni az ellenfél csontvázait, de ha az oldalamon már ott van tíz lény (és növekszik), akkor két-három kör alatt eltűnik...

3nt3rth3m4tr1x 2009.10.07. 09:36:24

Nem csal a jatek, csak eleg gaz a kartyak random osztasa. Van amikor egy rohadt pillar nem jon. Van amikor szarasig vagyok pillarral de az ujrahuzo lapok nem jonnek, es olyan is van amikor a lenyeimet tartalekolja bent 10-12 lapon keresztul. Kicsit idegesito, de ami megnyugtat, hogy pvp-ben az ellen is ugyanigy szopja. :D
Jah, larrodan neven megtalalhattok. :)

SonGosu 2009.10.07. 11:03:00

Hát igen, a miracle lap az egy akkora balance elbaszás a játékban, akinek van 6, azt halandó nem tudja legyőzni, 1et már sikerült, de az meg mák volt, meg a taktikámnak volt köszönhető.
De sokszor buktam amiatt, mert nekem alap paklim van egy két upgrade-elt lappal, ő meg jön, és hiába baszom le az uppolt pakliját, kibassza a miracle-t és helló, kezdhetem elölről, és hiába nem tud megsebezni...baszhatom :)

arcz 2009.10.07. 11:20:27

a játék azért elég primitív, de élvezetes tud lenni. az viszont már eléggé idegesít, hogy kb. 300 lejátszott meccs után, aminek több, mint felét megnyertem, még egyetlen hasznos, vagy ritka lapot nem dobott ki. mind megvásárolható szarok.

zamiel 2009.10.07. 11:34:40

False god ellen érdemes tolni, a 60 lapos pakliból már sikerült 12 lapot upgrade-elni, ill nyertem egy miracle-t is.
Amúgy egy buta otyugh-boneyard-bonewall-empathy paklival tolom. Persze a k/d-em rémes, mert a 6-7 false god-ból csak 2-3-at tudok rendszeresen megverni.

paráznabillegető 2009.10.07. 11:37:03

@SonGosu: mondjuk a 30 lapos paklidat tápold fel 60 laposra arányosan, és onnantól már csak idő kérdése... hm?

zamiel 2009.10.07. 12:07:51

@3nt3rth3m4tr1x: esetleg megpróbálhatod wyrm+twin universe: wyrmet megduplázod, TU (az alapsebzése dupla lesz, ami duplázható). Köv körben megint, etc. aztán egy kör alatt beütöd a 200-at. Mondjuk phase shieldelsz addig, és 30 lapos pakli. Sztem működne.

3nt3rth3m4tr1x 2009.10.07. 12:33:27

@zamiel: az a baj mire osszeszeded hozza a quantumot olyan szinten szarra szed hogy fustolsz. :)

zamiel 2009.10.07. 14:37:36

@3nt3rth3m4tr1x: nem, kipróbáltam, pl. miracle ellen teljesen jól megy:
6 parallel universe
4 wyrm
6 dimensional shield
4 wind pillar
10 aether pillar

lassú nagyon a paklija, és shield-el fogni lehet rendesen

SonGosu 2009.10.07. 15:42:33

Nah, most beszopta egy miracle-s, bár nem az uppolt shieldemmel szedtem ki, hanem egy sima dim shieldel enchant-tal védve, de így is lekaptam 3 kör alatt a 100 hp-t :)

sundayjunkie 2009.10.07. 17:05:48

azért azt semmi nem überli, amikor látod a "huje" haverod reakcióját arra, hogy egy instant spell az összes lényét leszedi a pástról... priceless.

IQmágnás 2009.10.07. 22:19:18

@Hassan: Kössz a tippet, nagyon ütős.

Kelbi 2009.10.08. 15:30:40

Hehe, megvertem egy Top50 paklit úgy, hog ynem vesztettem HP-t. Pörgetésnél pedig nyertem mindháromszor, mindegyiknél eternity-t...
LOL

tmnk · http://blog.tilos.hu/bossabomdia 2009.10.08. 16:08:45

Igen, én is most jöttem rá - már Diamond Shielddel is felvértezve a Pulverizer mellett -, hogy inkább a weekly top 50-esek ellen fogok játszani, mert a level 3-as elder paklikból általában csokker lapokat lehet kipörgetni.
(Amúgy nem tartott egy hétig az önkéntes elvonóm, úgyhogy tegnap végre kipörgettem egy Miracle-t, de igazából arra gyúrok már egy ideje (és sokszor közel voltam hozzá, 3-ból 2 már kipörgött), hogy legyen még egy Pulverizerem, mert a top50-esek ellen ha az hamar kijön nálam (és le is tudom védeni), akkor jó vagyok ellenük, pl kezdésnek arra, hogy az övékét (ha akár több is van belőlük nekik) kilőjem egyből :) )

bithalver 2009.10.09. 13:56:07

level3-at farmolni a monodeath nagyon jo:

10 Obsidian Pillar
6 Devourer
6 Minor Vampire
3 Steal
4 Drain Life
2 Nightfall
1 Vampiric Dagger (ez mar az upgrade-elt rare)

Eloszor a fegyver-t upgrade-ltem (meg nem figyeltem, hogy mast is lehet), aztan a 2 Nightfall-t, ket vampirt, es utana a foldeket (perpill 3 van).

Altalaban elemental master-en fejezek be egy lvl3-ast, neha porgetek valamit, ami nyilvan eladodik; meccsenkenti atlagnyeremeny 40 folott van (a kb 10-20 meccsbol egy vesztettel egyutt).

Taktika rem egyszeru: a pillarok utan a devourer-ek legyenek lent eloszor; drain life ellenseges mob-ba csak taktikai veszhelyzetben (firefly queen, fate egg, hasonloak), steal csak fegyvert/pajzsot, kivetel csak nagyon ritkan.

Mukodik akkor is, ha nincs pillar a nyitokezben ...

Oltem mar le lvl3-ast ugy 100HP-n, hogy volt egy 19/19 sarkanya ...

546 win / 84 lost .

diodavid7 2009.10.09. 17:32:47

hiába is próbálkozok, szar vok és kész és nem jön a score... se a pénz...

Kelbi 2009.10.10. 01:11:55

Basszus, a Top 50-et rohadt könnyű megverni, ráadásul elég nagy eséllyel lehet rare lapokat pörgetni tőlük.
Mondjuk nagyon kellene még egy Fahrenheit, hogy elég effektív legyek.
A Top 50-ben van egy upgradelt mono fire pakli, ami tele van sárkányokkal meg brimstone eaterekkel. Na AZT k**va nehéz lenyomni. Ha nincs szerencséd, akkor majdnem esélytelen.

palpatin 2009.10.11. 00:26:24

Nem tudom mi a nehéz abban a fire pakliban. Kiteszel egy bone wallt és egy elite otyugh-al felzabáltatod a sárkányokat. Izlés szerint fűszerezzük.

IQmágnás 2009.10.11. 09:21:21

@robertsoron: jó lenne kiegészíteni egy dissapantion field-al.

IQmágnás 2009.10.11. 16:34:24

na jó, akkor így: Tud valaki valami olyan hatékony paklit, ami az összes fake godot jól veri?

stefan75 2009.10.11. 17:40:06

Bakker. Napokig vért izzadtam lilával (entropy), erre most elkezdtem darknesszel, és lazán lenyomok mindent.

Amúgy a játék tele van buggal, kiegyensúlyozatlan, baromira szerencsefüggő, szóval ráfér egy szemétparaszt tag.

palpatin 2009.10.11. 18:30:46

@IQmágnás:

Alsó linken lévő kétezer párszázért bevásárolható kb (persze minden lapnak a sima verziója de már az is bőven jó). Játsz egy pár kört lvl3asok ellen aztán jöhetnek a fake godok. Miraclet, FFQt mindig veri, ha nem történik balszerencse, Incarnate, Morte ritkán ellenfél, Graviton, Scorpio, Hermes az kétesélyes, Seism az meg kb kizárt. Rainbow ellen kevésszer mentem.

elementsthegame.wikia.com/wiki/Scaredgirl%27s_Rainbow

palpatin 2009.10.11. 18:31:41

ja igen, ráadásul ez a pakli ha nyer akkor általában elemental masteryvel szóval sokkal gyorsabban dől a lé.

453 2009.10.11. 18:46:37

Nekem a kovetkezo pakli elegge bejott lvl3 ellen, jellemzoen max hpn vegez, ami ugye dupla penz:
6 emerald dragon
6 rustler
2 morning star
12 light pillar
2 heal
2 miracle

Ahogy eleg love jon ossze megeri upgrade-et nyomni a miracle-okre es a rustler-ekre.

Szőke Kapitány 2009.10.11. 21:21:46

vki régebben írt egy full fire paklit, amivel jól lehet pvp-ben szivatni.
aláírom :)
a top50-ből a top1-et 2x, a top2-t 1x vertem el vele, ami kicsit funny, hogy alap kártyákkal játszom (nincs fahrenheitem), neki meg mindegyik upgradelt. így is lehet sikerélmény.

VilMarci 2009.10.12. 20:40:18

Top50-ben kaptam egy olyan ellenfelet, akinek csak quantum pillarjai voltak. Egy ilyen pakli hogy kerül ide?

laccc 2009.10.12. 22:14:55

Az mi, hogy ha elhúzódik a játszama, akkor csak egyszerűen kibasz egy lost-al? .........Többször is volt már ilyen ma, ez mi??

laccc 2009.10.12. 22:15:36

@laccc:

Attól független, hogy vagy dupla életem volt mint az ellenek, jobban is áltam, több lap is volt lenn.

palpatin 2009.10.12. 22:42:30

@laccc: Deckout, ha nem tudsz húzni vesztesz.

tmnk · http://blog.tilos.hu/bossabomdia 2009.10.13. 04:32:17

Lacc: Jaja, ott van bal lent (az ellenfélnek pedig jobb fent), h hány lapod (lapja) van hátra, nekem is csak lassan esett le :)

Vil. Marci: szerintem valami olyan lehet mögötte, hogy az utóbbi héten a teljesítménye alapján top 50-be került versenyző éppen lapcseréket hajt végre, csak éppen hanyagolja a játékot, és úgy hagyja a változtatás közben.

Amúgy meg gyúrok arra, h kipörgessek már végre egy második Miracle-t, vagy a megvett és upgrade-elt Elite Pulverizer mellé még egyet, egyébként meg tömöm egyre több upgrade-elt weapon-nel és shield-del a paklimat, bár ha nem jönnek jól a lapok (pl Earthquake) a tisztán csak tüzes dolgokkal nyomuló és Fire Bolttal ill. Lance-szel a HP-mba célzó arcok ellen, akkor a pajzsokkal nem sokra megyek ott, de szimpatikusabb a lépésről lépésre építkezés és a színes kártyapakli, úgyhogy nem fogom lebutítani a cél érdekében, hanem legfeljebb lassabban és kicsit több vereséggel fogok eljutni oda, amire gondolok :)

palpatin 2009.10.13. 13:50:12

Most olvasom hogy ha kapsz egy Eternityt és le tudod védeni akkor az megvéd a deckouttól.

Acsabi44 2009.10.13. 16:06:46

Sima quantum pillarokkal is lehet top50 es decket csinálni, a neve Rainbow és tipikusan nem a földeken múlik, hanem a sok nován hogy kitujd rakni a nulladik körben sundialt. Nekem is ilyen deck van most, nagyon ütős

Dekatlon 2009.10.13. 16:35:18

Ha a pegazust vagy a wyrm-et felduplázás után másolod le parallel univers-el, akkor a felpumpáltat másolja le, és igy tovább:
6,12,24,48,96,192 sebzés, 6 másolással :)

palpatin 2009.10.13. 17:16:39

@Acsabi44: Nemárt egy csomó shield, meg permanens kontroll lap sem. Hourglassek hogy ne múljon annyi a szerencsén. Feral bondok hogy elemental masteryvel fejezhesd be, egykét hízlalható lény hogy tudjál rendes sebzéseket bevinni, stb.

Bár ha a top50 pontszám alapján van, akkor éjjel nappal grindelhetsz mire top50 leszel (mondjuk lehet hogy pvpben jobban gyűlik a pontszám mint fake godok ellen).

IQmágnás 2009.10.14. 19:36:03

@IQmágnás: visszavonom. Kipróbáltam: ritka sz*r.

Acsabi44 2009.10.14. 20:01:59

@palpatin: Tudom hogy kell bele ez-az, nem is mondtam hogy nem, én is játszok ilyesmiket. Hourglass szerintem felesleges, mivel ez egy lockdown pakli, így az csak hígítaná, amúgy is van időd felhúzni. Elemental masterynek nem látom értelmét PVP meg top50 ellen, az akkor kell ha zsetont akarsz grindelni lvl3 ból.
Szóval csak annyit akartam írni a múltkor, hogy Nova+Sundial= Mox Sapphire+Time Walk, ha valaki Magicezik akkor érti. Ha nem, akkor keressen rá eBayen menniyt érnek ezek a lapok

palpatin 2009.10.14. 21:42:41

@Acsabi44: Fake godokat grindelek, szerintem abból jön be a legtöbb lé. 120 ha elemental masteryvel vered, na meg a kipörgetett lapok ezresért darabja. Elég drága upgradelni a paklid és sajna sokat dob. Hourglass ahogy írtam épp azért kell hogy minnél előbb el tudj lapozni az adott ellenfél ellen kritikus lapokig (pl. denial paklik ellen le tudd védeni enchant artifacttal a pillarjaid, stb.), természetesen nekem is 4 supernova meg 6 sundial van a paklimban sok egyéb mellett.

IQmágnás 2009.10.14. 22:03:28

@palpatin: Pontos pakli leírást kaphatunk?

palpatin 2009.10.15. 01:41:02

@IQmágnás:

Hát kicsit most összeszedetlen, variálgatok. Fire quantához nincs benne lap csak egy rain of fire, talán eggyel kevesebb enchant artifact és plusz egy lava golem elkél bele.

mark of time

18x Quantum Pillar
4 supernova + 2 nova (supernovákhoz a quantum towerek kellenének sajna ezt rossz sorrendben upgradeltem)

shieldek:
4 dimension shield
6 sundial
2 bone wall

fegyverek:
owl's eye (sajna nincs más talonban csak egy farenheit)

kreatúrák:
2x elite otyugh
1x fallen elf
1x vulture
1x fire fly queen (ffq)
1x mind falyer

más:
4x electrum hourglass
1x boneyard
2x emphatic bond
2x enchant artifact
1x purify
1x miracle
3x steal
1x heavy armor
1x rain of fire
1x flying weapon

Ha kipróbálod elég gyorsan ki lehet találni hogy mit kell a paklival csinálni és 2000 párszázért vásárolható.
Ha nincs owls eye, vagy olyan fegyver ami permanens kontrollt ad akkor nem kell bele fegyver maximum lopsz.
Miracle se kritikus, csak valamivel nyugodtabban nyersz pár fake god ellen.

Ha upgradelsz akkor olyan lapot érdemes ami nem a quanta igényt csökkenti hanem kétszerezi a lap erejét.
Pl. heavy armor +0/+6 +0/+3 helyett, az otyugh nem 3 hanem 5 hp val kezd. Ellenpéldaként a feral bond 1 quantával kevesebbe
kerül mint az emphatic bond, s ez nem számít olyan sokat.

Az egyes fake godok is könnyen kiismerhetőek ha kétszer nyersz ellene akkor már az összes húzását láttad kb.
Ez egy elég jó guide, végén le van írva az összes fake godról hogy hogyan érdemes hozzájuk állni:
elementsthegame.wikia.com/wiki/A_Guide_to_Success_in_Elements,_by_Breach

IQmágnás 2009.10.15. 15:40:48

Ne-ne-ne. Véletlen bazárba mentem a deck szerkesztő helyett, nyomom a lapokat, s csak akkor veszem észre magam, amikor eladtam már a miracle-ömet is. * ***** ****. * **** *******, *****, ***** **!

IQmágnás 2009.10.15. 15:47:17

@palpatin: am, nem tudom mért hagyja ki mindenki rainbow deckből, bár igaz hogy csak fejlesztés után jó, de: dissipation field. random quantából abszorbálja a támadást(1 támadás, 1 quanta)

-sg- 2009.10.15. 15:55:42

@IQmágnás: bizonybizony, nekem már nagyon sokszor mentette meg a seggem a DF.

Acsabi44 2009.10.15. 16:35:12

@-sg-: én kipróbáltam tegnap, nekem jobban bejön a DS

palpatin 2009.10.15. 16:35:54

@IQmágnás: Na ja már gondoltam rá, biztos lehet vele Rainbowt deckoutra kényszeríteni.
Személy szerint én a bone wallokra esküszöm, nehezebb lopni meg megsemmisíteni protect nélkül is.

IQmágnás 2009.10.15. 19:30:12

@IQmágnás: huhhh. dobott egy másikat.

IQmágnás 2009.10.15. 19:34:00

@palpatin: igaz, bár megfelelő hulla utánpótlás nélkül hamar vége van.

palpatin 2009.10.15. 22:17:28

@IQmágnás: Ha az ellennek vannak lényei azokat ölöm ha nincsenek vagy immaterialok akkor a sajátokat (1 FFQ boneyarddal etet két otyughot). Gond csak akkor van ha le tudja ölni a lényeim pl. a Rainbow gravity pullokkal, amiből több van neki mint nekem lényből sajna.

kovácske 2009.10.16. 22:51:29

a top 50-ben maga Breach (Cro) szedett szét:) pedig nem sok hiányzott...
smitsy

nickita 2009.10.19. 15:57:43

volt top 50-es pakliban olyan ellenfél, akinek csak burning pillar-ja volt. nyertem is a végén 3 burning pillart (ki vagyok vele segítve).

IQmágnás 2009.10.19. 21:08:56

@palpatin: lehet. én vagyok huje, de folyton vesztek fake god ellen, stratégiát elmegyarázod, ha megkérlek?

palpatin 2009.10.19. 23:46:04

@IQmágnás:

A time mark ugye garantálja hogy egy idő után leteheted az hourglassaid és lapozhatod a paklit az adott fake god ellen kritikus lapokhoz, meg persze a sundialokat is kijátszhatod, mikor szükségesek. Érdemes addig lapozni a paklit amíg a deckout nem fenyeget (ha van eternityd akkor érdemes levédeni és saját lényekre használni ha már nincs több lapod).

Gyakorlatilag az az erőssége a paklinak hogy majdnem mindent tud counterelni (kivéve persze Rainbow soksok control lapját). Egyik fake god ellen sem nyersz gyorsan, általában az összes sanszukat eljátszák előtte (általában 1 dobásuk van).

Van 6 sundial, 4 phase shield, és 2 bone wall a pakliban szóval ha nem mind a végén van akkor túl tudsz élni amíg kijátszhatod a lapjaid.

Lényeket az otyughokkal szoktam feletetni szépen nevelgetve őket, a fegyvereket ellopom ha fenyegetik a lényeim. Az otyughokhoz használom esetleg a heavy armort főleg ha kell hogy megegyen egy nagy lényt vagy ha az adott fake godtól fenyegetve érzem.

Ha valamelyik lénynek a lényeimre veszélyes skillje van azok persze a prior célpontok az otyughoknak, vagy ha még nem jöttek ki akkor a fallen elffel mutálom vagy mind flayerrel lobotomizálom.

Ha le tudod tenni a boneyardot (vagy ellopni a másikét Morte és Incarnation esetében) akkor minden élő után a saját keletkezett csontikat is lehet enni ha nincsen ehető lénye az ellennek. Ha valamelyik lény nem ehető akkor előtte mutálom, azután majd az lesz.

Ha kijön a firefly queened az is folyamatos utánpótlást biztosít az otyughoknak, és a scavengerek is nőnek szépen.

Ha már van lenn emphatic bondod akkor célszerű nem megenni a saját lényeket amíg meg nem telik az oldalad.

Lava golemet csak leteszed azt növeszted, nem kritikus lap, bár miracle ellen néha kell hogy ki tudd ütni az 5x200 sebzést még deckout előtt.

Mikor már csak kevés (értsd 6-7) lénye van az ellennek akkor már érdemes meggondolni hogy kiraksz sundialt meg egy bone wallt és próbálsz minél több lényt elejteni amíg nem támad senki (akár sajátokból is - fireflyok, csontik), ez biztosít egy akkora falat amin már nem jön át az ellen többet.

Ha van eagle's eyeod azzal leszedheted a saját lényeidre veszélyes ellenséges kreatúrákat mielőtt lepakolnál.

Vigyázva szabad csak kitenni a lényeid mert elég kevesen vannak. Szerencsére a fake godok rosszul céloznak általában, nem feltétlen a kritikus lényed támadja ha teheti, sőt valamennyire meg lehet tippelni ki lesz a célpont (legnagyobb támadású általában).

Lvl3 ellen érdemes egy két gyakorló partit nyomni aztán lehet menni a fake godokra.

Ismerned kell az egyes fake godok stratégiáját is.
Minden fake godot máshogy kell ölni, a nevét a jobb sarokban látod.

Nehézségi sorrendben a fake godok:

Miracle:
Ő a legegyszerűbb, kb az a stratégiája hogy kiteszi a lényeit, rárjuk rak egy csomó blesst meg miegymást és azok nagyokat csapnak. Amint annyi lénye van lenn ami fenyeget ki kell tenned egy dimensional shieldet vagy egy sundialt. Semmit nem csinál se a druidád se az otyughok ellen szóval nem komoly ellenfél.
Egyetlen veszély a deckout, amikor 15 kör kényelmesen elég hogy leüsd akkor is ha van 4 improved miracle a kezében.

Firefly:
Dettó ha nincs peched a shieldekkel elég egyszerű. Szüli a fireflyokat, általában azt szoktam hogy egy queenjét aktívnak hagyom (lobotómia vagy mutáció vagy simán megeszi az egyik otyugh a többit), aztán a fireflyait eszem.
Egyszer majd leveszi az összes lényed a pástról egy rain of fire-rel de ez nem változtat kb semmin - fele abban a pillanatban támad fel csontinak és akkora lesz a bone wallod hogy nem is kell figyelned többet.

Morte:
Le akar mérgezni, szerencsére van a pakliban miracle meg purify is, vigyázz a vírusaival (prior célpontok) az egész bandád megmérgezik.
Lopd el a graveyardjait ha teheted, vulturekra lobotomy, vagy mutation.

Incarnate:
Kb a bloodsuckerjei jelentenek veszélyt, ha egyszerre teszed le a lényeid egyet mérgez le mind (míg a többivel kiiktatod őket).

Chaos Lord:
Lutri attól függ miket mutálnak a fallen elfjei, azokat érdemes először kiiktatni.

Scorpio:
Nagyon mérgez, lopd el a fegyverét, és reménykedj hogy jönnek a lapok.

Gemini:
Ő le akar tenni egy Massive Dragont (9/30as), rátenni egy momentumot (átmegy a shielden), és klónozni négy öt pédányban.
A momentumot ugyanúgy lehet lobotomizálni mint egyéb speciális képességeket, mutációnál ritkán tűnik el (bár úgyis az a lényeg hogy a 30as hp helyett 8-10es legyen az elkészült lénynek hogy az otyugh bírjon vele.
Ha nem jönnek a lények akkor kb abban reménykedhetsz hogy a sundialek elöl vannak és mire elfogynak addigra előkerülnek a lények a pakliból.

Graviton:
Lopd el a gravity shieldjét és védd le, sajnos elite otyughjai vannak, és van pár creature control spellje (gravity). Ne nyomj rain of firet mert akkor a mercenaryjai mind ütni kezdenek a shield ellenére is.

Hermes:
Sajnos ő téged támad a fire boltjaival (amíg a 331 fire quantát nem éri el addig nem halsz meg egytől de simán használ kettőt egy körben), ha nem jönnek az empathic bondok vagy egy miracle akkor nem könnyű életben maradni. Ellene akár már az első körben kiteszem a shieldem ha van.

Seism:
Denial pakli, ha kijött az enchant artifactod onnantól nem eshet bajod, csak rárakod a pillarokra és kész. Ha nem jön ki akkor egyesével rakd a pillarokat amíg 3-4 quicksandet el nem nyomott.

Rainbow:
Őt még nem sikerült megverni de volt hogy csak deckouttal vesztettem (ehhez kb az kell hogy lassan induljon).
Eléggé vad dolgokat csinál, rengeteg gravity pullja és lénye van, azt ajánlják hogy hatalmas bone wallok mögött érdemes üldögélni amíg el nem fogy a deckje, ha gyorsan indult (3-4 hourglass húz 5 lapot egy körben, és van quantája hogy kijátsza).

Nusy73 · http://egyszeregy.blog.hu 2009.10.22. 00:59:44

Hali,

mostanában néztem, lehet God-ok ellen próbálkozni, de nekem a PvP jobban bejön. Ha jó a paklid, akkor 99%-ban nyersz, jó pénzt ad, és ugyanúgy forgathat ki rare lapokat.

@Kelbi:
Szerintem is kiváló ez a pakli, én kicsit egyszerübbé tettem:
15x Burning pillar
4x Crimson Dragon
6x Firebolt
2x Fireshield
2x Deflagration
1x Fahrenheit

Olyan egyszerü mint a faék de általában 4-5 kör alatt nyresz vele. Ha nem, akkor Firebolttal fogod szétütni, amikor már 100+ quantád van.

lábatlan 2009.10.22. 11:14:40

Heló haverek!

Az a bajom, hogy hiába van pénzem,( kb 1200 csilincsó) azt sem tudom hol lehet venni komoly cuccokat! Semmi esélyem se.
HOL LEHET VENNI KOMOLY CUCCOKAT???

Köszönettel: a Vezetőség

Acsabi44 2009.10.24. 20:31:31

@lábatlan: A 'Quest' gombot kell nyomogatni, a felajánlott questeket megcsinálni, amíg két lehetőséget nem ad: Upgrade Card vagy Fake God. Az Upgrade Carddal lehet 1500 pénzekért fejleszteni egy-egy lapot, a Fake Godok a legkeményebb gépi ellenfelek a játékban.

_fogtunder_ 2009.10.25. 23:12:58

már lassan 3 hete nyomom, kipróbáltam már egy pár dolgot. a mono aether és a mono fire elég unalmas volt, a vámpros darkness/earth denial paklim kicsit szórakoztatóbb volt, meg a ffq is, de kb. két-három nap után halálra untam magam velük.

szerencsére megtaláltam a scaredgirl's rainbow upgrade-eletlen változatát, kicsit módosítgattam már (+1 shard of divinity, mert mázlista voltam, +1 fallen druid, +1 twin universe, +1 rain of fire, mert owl's eyet még mindig nem pörgettem, helyette uppolt pulverizert futtatok). érdekes és nagyon hatásos pakli, sok trükk van a tarsolyában, általában mindent meg lehet oldani vele, és nagyon jó megismerni, kitanulni a rainbow deck-ek felépítését. két dolog hiányzik még bele, egy electrocutor (az ulitharidomat mindig leszedik, mire működne), vagy egy owl's eye otyugh kaját gyártani a nagyobb lényekből, meg esetleg egy eternity, de abban nem vagyok biztos, mert ha az elején húzod, csak halott súly, ott még kell a time quanta a laphúzás beindításához. a dissipation fielddel is próbálkoztam, ha korán ki kell raknod, könnyen elszedi a quantát onnan, ahol kéne, hogy legyen. a bone wall + graveyard + otyugh kombó meg iszonyat jó, ha nem ffq vagy dual graveyard van szemben, nem tudnak megütni, max momentummal. ha esetleg egy feral bond is repül mellé, vagy egy rain of fire-rel tudsz tisztogatni, gyakorlatilag nem halhatsz meg.

ami viszont nagyon vonz, az a mutáció, a múltkor csináltam egy 15/9-es bone dragont, ami tudott diveolni 1 quantaért. ha változatosságot akarsz, mindenképpen ajánlom, soha nem lesz unalmas a játék, és olyan a kis hadsereged, mint egy svájci bicska, de mindig más összetételű.

palpatin 2009.10.26. 11:28:04

@_fogtunder_: ja a rainbow paklik izgisebbek.

Én most betettem egy emerald shieldet is a pakliba, a manát gyűjtök aztán megöllek 6 fire bolttal / drain lifeal tipusú stratégiák ellen. Hermesnél meg pvpben hasznos.

verkli 2009.10.29. 21:04:50

@palpatin: Jó kis leírás, köszi!

Néhányszor sikerült lenyomni rainbow-t, (mínusz)-1. lapnál van deckout-ja, vicces. Artifact-jaidat lenyomja vagy lopja, szerencsére a bone wall-t elsősorban. 10 db hourglass-t tesz ki a végéig, a tempójával sem lehet versenyezni. Korai anubis-otyugh-bone wall kombó kell ellene és nagy adag mázli. No meg steal-t kell vinni, és lopni a hourglassokat az elején, az kicsit lassítja. Tele van gravity pullal, lényekkel megverni nem lehet-anubis kell, azt is rögtön duplán kell lerakni, vagy mellé egy nagyobbat sebzőt.

palpatin 2009.10.30. 14:57:46

@verkli: Fú ez milyen menő lap vajh mért nem használom. Mondjuk éter quanta elég sok kell a shieldekhez, de megéri az biztos. Gondolom egy sundiallal is kirakhatod Rainbow ellen.

Mighty 2009.11.03. 10:24:36

Offline lehet játszani valahogy?

palpatin 2009.11.03. 13:54:54

@Mighty: Elvileg nem a te gépeden van nyilvántartva milyen lapjaid vannak, szóval nem nagyon hiszem.

paráznabillegető 2009.11.05. 09:21:32

a paklid előnye, hogy majdnem mindig elemental masterként lehet vele végezni level 3 ellen.

én kicsit átalakítottam. a lényeket kigyomláltam belőle, aztán helyettük quicksand + pest + poseidon/elitepulverizer, aztán megfojtom manailag, hpre meg siphonlife, amit a pest kommandó amőgy is turbóz.

paráznabillegető 2009.11.05. 10:29:23

@IQmágnás: miszámszerint?

6 quicksand + 6 pest + 1 poseidon + 1 elitepulverizer + 6 siphonlife.

a többi szinte ugyanaz: 14 quantumtower + 6 supernova + 6 sundial(sima!) + 2 phaseshield + 2 dissipationfield + 4 improvedsteal + 2 miracle + 2 eliteffq + 2 eliteotyugh.

ja, és mark of darkness. bár jó lehet a mark of time (sundial) vagy mark of entropy (dissipaton field/supernova) is.

persze lehet még kavarni, mert ez a pakli egyáltalán nem használja a death/fire/water szférákat...

IQmágnás 2009.11.05. 12:45:16

@paráznabillegető: köszi. Csak most tesztelgetem a különböző deckek hatékonyságát.

palpatin 2009.11.05. 13:16:13

@paráznabillegető:
Fake godok ellen is gyakori az elemental mastery, ha sikerül egyáltalán lenyomni :)

Hát igen a denial paklik azok kemények. Amúgy ezt próbáltad fake god ellen?

Szférák közül meg tipikusan használatlanul marad pár, ha nem csak 60 lapod lehetne persze akkor más lenne a helyzet *ördögi vigyor*

paráznabillegető 2009.11.05. 13:45:11

@palpatin:
műkszik ellenük is. bár azon gondolkozom, hogy ekkor sok lehet a 6 quicksand. talán 4 is elég, csak kettő mit tegyek be helyette?
járványt? méregtelenítést? vicces vizilényt, vagy keselyűt? esetleg lávagólemet?
leginkább ez utóbbi a szimpatikus, de a gravity tűzzabálója, vagy az erdőszellem is versenyben vannak még...

a fallen elf sem lenne rossz, de a startnál nemigen lehet hasznát venni, csak ha már lejött egy ffq. a mindflayer meg kicsit üt, hiába butít, akkor már inkább az otyugh nyel, vagy elszáll egy szifon... akkor már inkább méregetelenítés.

néztem a tiédből a páncélt meg az áldást, de sehogy sem férnek be, na.
esetleg egy teljesen átszervezett pakliba, ahol nincs pest, sem szifon... hm, esse lenne rossz... vagy egy vicces szkarabeusz horda, párhuzamos univerzummal... és akkor semmi otyugh, ellenben mark of time. :D

csak nincs annyi guba, hogy kipróbáljam.
talán pár hét múlva...

palpatin 2009.11.05. 17:20:02

@paráznabillegető: Műxik :D mármint mind ellen mindig ? :D

Fallen elffel támadni is lehet, a túl sok hps lényekre, meg boneyardból előbújó csontikat mutálni.

Lobotomize az muszáj pl. gemini ellen a momentumokat le tudja szedni a massive dragonokról - hacsak nem mutálod le mindet. Persze el is lophatod az electrocutorját.

Persze 1000 dolog működik csak az a kérdés hogy mekkora az esélye hogy olyat húzol hogy semmi se jön össze.

paráznabillegető 2009.11.06. 10:03:31

@palpatin: dehogy mindig mind ellen! bár nincs pontos statisztikám, de a felükkel általában elbírok.

a legnagyobb probléma a hand. ha nincs benne két tower, akkor valószínű, hogy gáz lesz. aztán ha nem jön a sundial, mikor kéne, megint izzadás. a dissipationshield is csak a vége felé hatékony, lehet, hogy inkább bonewall kéne, a supernova úgyis viszi az entropy kvantát... vagy mlég két phaseshield.

palpatin 2009.11.06. 13:42:27

@paráznabillegető:
Ha használsz hourglasseket akkor valamivel kevesebbet számít hogy milyen az osztás (egyszerűen ellapozol a szükséges lapokig).

Fallen elf az kb muszáj gemini ellen (bár lehet ha ellopod az electrocutorját leszeded a momentumokat a massive dragonokról és van egy dissipation shielded rengeteg towerrel, az is használ).
Hermes ellen kell egy emerald shield (vagy bármi ami spell reflectet tud). PVPben is vicces :)
Ha time markod van akkor egy anubis is elég hasznos tud lenni.

mkrisz237 2009.12.15. 16:25:22

tanács.
Jó kis pakli nézzétek meg:
csak quantum pillart vegyetek mert az mindent ad!
Egyébként:
Anubis
dragon
guardian angel
ise shield
otyugh
blessing

ezek kellenek!

anubissal kijössz rá a sárkány és anubist ölhetetlenné teszed aztán ha megvan a blessing azt rá a sárkányra és még halhatatlanság! így nehezen lehet megölni
akkor otyugh-al falni és őt is ölhetetlenné tenni. valahogy így

paráznabillegető 2009.12.31. 18:04:59

"megújult" az elements.
pár új lap, aztán sundial reform és elbaszás, level 5 (gyíkfing) pakli, ilyes.
süti beállítások módosítása