Közveszélyes Munkakerülő

A Közveszélyes Munkakerülő a flashjátékok alfája, Szodomája és Gomorrája. Itt minden nap talál valamit, amivel jól elklikkolhatja a munkaidejét.

KMK Poló rendelés

Utolsó kommentek

Címkék

akció (113) állatos (3) aszociációs (3) autóverseny (9) celeb (8) cikk (3) csajos (1) demo (1) disztroj (192) egészséges életmód (1) egyklikkes (5) egyperces (1) előzetes (1) építkezős (3) escape room (5) évértékelés (2) facebook (17) fantasy (2) fgs 2009 (1) fgs 2009 díjazott (1) figyelemjáték (11) film (1) filmes (4) fizetős (8) flashjátékipar (3) főzés (1) főzöcskézős (1) fps (7) gasztró (1) gasztro (1) gasztronómia (1) grow (2) gyerekjáték (4) hajigálós (2) halloween (1) hellókarácsony (11) horror (5) húsvét (2) interjú (1) játékpályázat (15) kaland (70) kártyás (9) kérdezzfelelek (1) kmk galéria (2) kmk póló (3) kmk rejtvény (14) kmk születésnap (11) kockajáték (3) kőpapírolló (1) közélet (1) közlemény (46) közösség (15) kretén (41) különbségkereső (15) kvíz (5) láncreakció (3) látogatottság (1) letölthető (13) logika (275) lövegtorony (29) lövöldözős (61) magyar (36) mahjongg (1) manga (2) mario (5) marketing (2) matek (5) média (1) memória (4) menedzserjáték (1) mesterlövés (8) michael jackson (2) multiplayer (1) műveltségi (9) művészi (1) nemflash (26) nemjáték (10) nem gyerekeknek (4) ninja (2) offtopic (1) pacman (4) point n click (18) póker (2) politika (1) puzzle (4) remake (2) retro (69) ritmusjáték (2) sakk (1) shockwave (9) shooter (42) sinecron (1) sport (23) starcraft (1) stratégia (105) sudoku (1) szemétparaszt (49) szemléltető játék (1) szerepjáték (19) szimulátor (3) szókirakó (4) táblás (4) tank (2) teszt (2) tetris (7) toplista (8) türelemjáték (2) twitter (2) ügyességi (406) űrhajós (3) válogatás (6) várvédő (9) verekedős (11) vicces (55) warcraft (3) wow (1) zenés (1) zombi (1) zombis (2) Címkefelhő

Betűvadászat

Hidden Alphabet 7
2009.12.29. 06:30 nyauuuuu
Címkék: figyelemjáték

Számkeresgélős játék volt kétszer is a blogon, az első kirobbanó sikert, a második csak mérsékelt lelkesedést váltott ki. Elég régóta figyelem a betűkeresős, hasonló próbálkozásokat, és így a hetedik résznél éreztem azt, hogy talán már eléggé kiforrott a fejlesztő stílusa ahhoz, hogy élvezetes legyen a játék. Az első pár részben még nem voltak eléggé elrejtve a betűk, túl könnyen meg lehetett őket találni. Szerencsére most sincsenek teljesen elrejtve, épp csak annyira, hogy kihívást jelentsen a teljes abc megtalálása, mert az az egy nyavalyás i (m, f, stb.) még mindig nincs meg. Pedig a betűk jól láthatóak, felismerhetőek, nincs olyan "átverés", mint néhány számkeresősben, hogy amikor már tudom, hogy mit kell keresnem, is alig találom meg. Hiányossága viszont, hogy nincs sem óra, sem pontozás (nem is beszélve pontlevonásról rossz klikk esetén), így azért a sikerélmény sem lehet teljes. A szép grafika viszont sokat dob rajta.

Szerintünk: (3/5)
Ön dönt: (2,1/5)

30 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmk.blog.hu/api/trackback/id/tr711565244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

girosz · http://www.girosz.hu 2009.12.29. 09:48:22

Egy i betű bármi lehet nem? Én már csak azt keresem az első pályán

__ 2009.12.29. 10:17:11

@girosz: Pedig az az egyetlen betű, amelyik tényleg ott van, ahol a való életben is keresnéd :)

Lord_M_ 2009.12.29. 10:19:39

a harmadiknál a nyomorult o betűt mire megtaláltam ... fúúúj

Paleee 2009.12.29. 10:48:03

@__: Te a valós életben hol keresel i betűket? Én max a szótárban :D

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2009.12.29. 10:52:22

nekem a harmadikon a z volt a szopás...

Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2009.12.29. 10:54:47

J Q U
Ezeket nem találom. :S
A háttérhang meg idegesítő.

__ 2009.12.29. 11:14:35

@Paleee: Jófele kapizsgálsz

MikeT 2009.12.29. 11:24:34

idegesítő és kikapcsolható...

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2009.12.29. 18:34:04

<---Off--->
Halihó,
Én szeretnék a blog és olvasói figyelmébe ajánlani egy játékot:

todayer.com/carpark.html

Sima parkolós játék, semmi extra, :-)
csak annyi, hogy mi csináltuk.

Örülnék, ha megnéznétek, és írnátok róla, véleményeznétek, mit javítsunk rajta, mitől lehetne még jobb, élvezetesebb...

Szeretnénk megcsinálni a legjobb parkolós játékot, ez egy tanulmány hozzá, az első mérföldkő.

Tudom, hogy nagy örömünkre és okulásunkra szolgál majd minden hozzászólásotok, véleményetek.

Legjobbakat, Zé

fraki 2009.12.29. 22:55:22

Én ezt mondom, jó. Azért a betűk elhelyezésének fantáziadússági faktorától nem vágom hanyatt magam.

@mediakurva: 21. sz.-i júzer frendliség kell abba még, a motor egész kiforrott. Ne legyen ez az ősrégi elfogy-az-életem-kezdhetem-elölről szarság.

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2009.12.30. 00:15:18

Off/On

@fraki: hát igen, ez nehéz kérdés, sokat dumáltunk már korábban is erről, mert ugye ha meghal akkor sokat kell gyakorolni míg minden pályán végig tud menni, jelenleg ugyan még csak 7 pálya készült el, de már most látom, hogy a majdani sok-sok pályához kevés ez az 5 élet.

Milyen szankciókat javasolsz? Ha a kocsi törik - akkor ugyanúgy tönkremegy/meghal egy idő után a felhasználó, nem?

Javaslat?

TH 2009.12.30. 01:37:21

OFF
@mediakurva: tök mindegy, hányszor hal meg, ne kelljen újrakezdeni elölről. mi a baj azzal, ha ugyanazt a pályát akárhányszor lehet megpróbálni?
Frakival viszont egyetértek, a fizika aránylag rendben van, és a grafika sem rossz.

TH 2009.12.30. 01:48:14

@mediakurva: ez az állandó újrakezdési kényszer nagyon zavaró, Párizs miatt már nemtom hányszor kellett az egészet elölről kezdeni, kezdem megunni így. A fizikai modell jó, de azért az autó kanyarodási képessége lehetne jobb...most egy komphajóéval vetekszik kb. :)

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2009.12.30. 04:18:32

<- off ->

Bocs, hogy itt írok a játékomról, de nagyon hasznosak a tanácsaitok :-)

Mit szóltok egy pályaválasztó jó ötlet lenne? így gyakorolhatná azt a pályát ahol utoljára tartott. - Mivel az oldal egyik fontos eleme az lesz, hogy egymást kihívhassák a játékosok a különböző versenyekben, ezért valamiféle megoldás kellene továbbra is, hogy pontozni, értékelni lehessen a teljesítményt, és korlátozni kellene a játékidőt is, nem?

Ezzel kapcsolatban mi arról a vélemény, hogy lehessen gyakorolni, ilyenkor nem "hal meg" a sofőr, hanem csak jelezzük, hogy karambolozott, de mehet tovább, de ha versenyezni akar és pontra szeretné játszani, akkor újra kellene továbbra is kezdeni. Vélemény?

Hát mind a fizikai modell, mind a rajzolat még erősen draft. Most estünk neki a pályarajzolás finomításának és új autók is készülnek.

TH 2009.12.30. 10:17:09

@mediakurva: Szerintem verseny módban sem kéne újrajátszani. Egyszerűen lehetne az, hogy annál kevesebb pont jár egy pályáért, minél többször próbálja valaki (mondjuk 500 pont, ha karambol nélkül sikerül, és minden karambol és újrakezdés 100 ponttal csökkenti ezt). Vagy azt is lehet, hogy ha valaki már 5x karambolozott, akkor is játszhat tovább, de már nem kap érte pontot...akkor nem kell külön gyakorló mód.
Én magamról tudom, hogy elsőre ált. az érdekel, hogy végig tudjam játszani az adott játékot, a pontok meg ilyenek nem érdekelnek. Ha már végignyomtam, és a játék elég jó volt, akkor esetleg megpróbálom újra úgy, hogy ráhajtok a magas pontszámra...

gibson 2009.12.30. 10:19:52

@mediakurva: ha az autó hozzáér a járdához, akkor mitől lesz "crashed"? Ez így elég gagyi szerintem, lehetne inkább pontozásos rendszer, mondjuk 100 pontról indulsz és minden rontás, attól függően, hogy mekkora, levonással jár. Mondjuk, ha csak a kocsi orra ér hozzá a járdához, az mínusz 5 pont, ha majdnem az egész autóval átgázolsz rajta, az -70 pont. Ha eléred a nullát, akkor kell csak újrakezdeni. És persze a cél 100 ponttal abszolválni az osszes pályát.

gibson 2009.12.30. 10:23:03

@gibson: nem vagyok egy nagy informatikus, de szerintem nem lehet egy nagy vasziszdasz egy ilyen rendszert összehozni, adott az autó mérete, és adottak a "tiltott" pályaelemek, plusz azok méretei, attól függően, hogy mekkora felületen érintkeznek, 1-100 pontig /százalékig/ jönne a levonás.

TH 2009.12.30. 10:49:59

@gibson: Bizony, ez is egy jó irány, egész összetett pontozási rendszert lehet kialakítani így is (idő+karambolok száma). És mondjuk lehet az, hogy ha egy másik kocsinak mész neki, az azonnal nullázza a dolgot - esetleg ez lehet sebességfüggő is...).

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2009.12.30. 10:58:47

<--off-->
@gibson @TH
Na ezeket a levonásos dolgokat elkezdjük beépíteni, jó ötlet, de látjátok 2 utóbbi hozzászólásból egyiktek újrakezdetné, ha végül mégis összetörik a kocsi, a másiktok pedig akkor is engedné folytatni, ezért nehéz ez :-)

a következőt gondoltam ki:

Az elején kapunk egy kocsit, ami a játék során elkisér minket, ezzel kell végig menni, de a kocsink folyamatosan sérül, ha nekimegy a padkának akkor 1-2%-ot, ha a házfalnak akkor 5-10%, ha egy másik kocsinak akkor akár 50-100%-ot, ezt kitaláljuk, ha elfogadjátok mint ötletet. A kocsi nem javul magától. Ha 100%-ra amortizálódik, akkor onnantól vége a játéknak és a user eldöntheti, hogy TRY AGAIN és újrakezdi, vagy CONTINUE és gyakorlás üzemmódban folytatja, onnantól már % rontás és elérhető pont nélkül.

A pályák között beállhat a GARAGE-ba javíttatni, ami sokba kerül és a szerzett pontokból lehet rá költeni 5-10% javítás kerüljön annyiba, mint egy komplett pálya pontszáma, így azért meggondolják, hogy javíttassák-e és mikor a verdát, hiszen a valóságban sem olcsó mulatság az autózás.

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2009.12.30. 11:01:28

BTW örülnék, ha kikerülhetne a kmk oldalra a játék, hogy mások is kipróbálják, és így több véleményből lehessen összegyúrni egy igazán jó játékot, nem tudjátok kit kell meghívni kávézni? :D

TH 2009.12.30. 11:04:39

@mediakurva: Amit leírtál, az egész jól hangzik, már csak jó pályákat kell csak csinálni hozzá. Egyelőre nem tudom, milyenek vannak, mert Párizsban ugye egyelőre elakadtam. Ahhoz, hogy kikerüljön az oldalra, javaslom a "Javasolj játékot" linket, írj arra a mail címre, a siker szinte 100%.

TH 2009.12.30. 11:06:34

@mediakurva: jajj, még egy fontos dolog. Jelenleg a progi csak azt figyeli, hogy az adott területen belül legyen a kocsi. Ez jó, csak kevés. Azt is kéne nézni, hogy a sebessége legyen 0. Mert jelenleg az első pályákat úgy csinálom meg, hogy padlógázzal robogok a fal felé, de mégis sikeres a feladatteljesítés, mert beérek az adott területre.

gibson 2009.12.30. 11:52:19

@mediakurva: én is csak az adott pályát kezdetném újra, semmiképpen sem elölről az egészet. Nincs annál idegesítőbb, amikor az ötödik pályán elb*szol valamit és kezdheted az elsőtől újra az egész a cuccot.

Az a baj ezzel a parkolós cuccal, hogy alabállapotban meglehetősen primitív, nem sokáig köti le az embert. Ha tényleg a legjobb játékot akarjátok megcsinálni, vagy legalábbis kongregate-színvonalú cuccot, több játékmód kell mindenképpen. Időre, egymás ellen, pontokra, stb. Lehetne többféle autó, motor, teherautó, stb. Akár valami sztori is esetleg.

gibson 2009.12.30. 11:57:43

(cucc=játék, csak siettem, és nem volt időm szinonimákat keresni :)

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2009.12.30. 16:07:20

Igen @gibson jogosak a felvetésid, és nagyon-nagyon remélem, hogy meg is fognak ezek születni, lépésről-lépésre :-)
most készül ugye a #2, talán a #5 már olyat is fog tudni, hogy karriert kell vinni választott járművel (?!) :-)

-szp- 2009.12.31. 07:29:17

@mediakurva: kepfeltoltes.hu/view/091231/parkbug_www.kepfeltoltes.hu_.jpg azért ez túlzás, elég messze voltam a padkától, ráadásul a sebességem nagyjából megegyezett a nullával :P

Moldován Csaba · http://www.not-like.blog.hu 2009.12.31. 10:27:28

@-szp-: Jaj, már tovább is küldtem a programozómnak, köszönöm szépen, utánanézünk és javítjuk - ezt is!

Burgyán János 2010.01.01. 16:22:59

Na jó ez így másnaposan nekem egy kicsit nehéz...
Már az első pályán nincs meg az a nyomorult Q betű.
süti beállítások módosítása