Közveszélyes Munkakerülő

A Közveszélyes Munkakerülő a flashjátékok alfája, Szodomája és Gomorrája. Itt minden nap talál valamit, amivel jól elklikkolhatja a munkaidejét.

KMK Poló rendelés

Utolsó kommentek

  • placcs: Bizony mondom néktek, ha valaki is olvassa ezt az üzenőfalat, hogy még mindig játszom vele. Pont t... (2023.08.24. 18:25) Elfoglalni a világot
  • lmlm: Ez van még? (2021.11.28. 10:28) Egri csillagok háborúja
  • WinG: Adobe Flash Player is no longer supported. Sic transit gloria mundi :( (2021.10.26. 14:30) A dobókocka el van vetve
  • placcs: Ha bárki szeretne játszani vele, a megoldás: bluemaxima.org/flashpoint/ JUHÉÉÉ!!! (2021.01.18. 21:20) Elfoglalni a világot
  • placcs: Hát sajnos véget ért egy korszak. Most a téli szünetben nagyon sokat játszottam vele. De most má... (2021.01.17. 22:21) Elfoglalni a világot
  • Utolsó 20

Címkék

akció (113) állatos (3) aszociációs (3) autóverseny (9) celeb (8) cikk (3) csajos (1) demo (1) disztroj (192) egészséges életmód (1) egyklikkes (5) egyperces (1) előzetes (1) építkezős (3) escape room (5) évértékelés (2) facebook (17) fantasy (2) fgs 2009 (1) fgs 2009 díjazott (1) figyelemjáték (11) film (1) filmes (4) fizetős (8) flashjátékipar (3) főzés (1) főzöcskézős (1) fps (7) gasztró (1) gasztro (1) gasztronómia (1) grow (2) gyerekjáték (4) hajigálós (2) halloween (1) hellókarácsony (11) horror (5) húsvét (2) interjú (1) játékpályázat (15) kaland (70) kártyás (9) kérdezzfelelek (1) kmk galéria (2) kmk póló (3) kmk rejtvény (14) kmk születésnap (11) kockajáték (3) kőpapírolló (1) közélet (1) közlemény (46) közösség (15) kretén (41) különbségkereső (15) kvíz (5) láncreakció (3) látogatottság (1) letölthető (13) logika (275) lövegtorony (29) lövöldözős (61) magyar (36) mahjongg (1) manga (2) mario (5) marketing (2) matek (5) média (1) memória (4) menedzserjáték (1) mesterlövés (8) michael jackson (2) multiplayer (1) műveltségi (9) művészi (1) nemflash (26) nemjáték (10) nem gyerekeknek (4) ninja (2) offtopic (1) pacman (4) point n click (18) póker (2) politika (1) puzzle (4) remake (2) retro (69) ritmusjáték (2) sakk (1) shockwave (9) shooter (42) sinecron (1) sport (23) starcraft (1) stratégia (105) sudoku (1) szemétparaszt (49) szemléltető játék (1) szerepjáték (19) szimulátor (3) szókirakó (4) táblás (4) tank (2) teszt (2) tetris (7) toplista (8) türelemjáték (2) twitter (2) ügyességi (406) űrhajós (3) válogatás (6) várvédő (9) verekedős (11) vicces (55) warcraft (3) wow (1) zenés (1) zombi (1) zombis (2) Címkefelhő

Lövegtorony vektorokkal

Vector TD
2007.11.19. 10:20 -sg-
Címkék: stratégia disztroj

Hétfő lévén kevésbé megerőltető, disztrojban gazdag játék következik, a KMK-ban már többször megénekelt lövegtornyos program újabb mutációja. Tudom, kezdenek unalmassá válni ezek a cuccok, de ezt nem hagyhattam ki, ugyanis a műfaj egyik legjobbjából, a Vector TD-ről van szó. A játék leginkább sokoldalúságával tudott előretörni az erős mezőnyben: 8 térkép, 3 nehézségi szint, 12 toronyfajta, mindegyik torony kalibrálható és fejleszthető, és mindegyik más ellenféltípusra jó, további kellemes újításként pedig lehet látni a következő körben érkező ellenfeleket is. Nekem a vektorgrafika is bejött, és a zene is illik ehhez a környezethez. Tulajdonképpen nem találok benne kivetnivalót, bár a játékot beküldő olvasó szerint a normál fokozat túl könnyűre sikerült (én elsőre meghaltam a 40. szint környékén, de ez azt is jelezheti, hogy béna vagyok, sőt).

Szerintünk: (5/5)
Ön dönt: (4,5/5)

122 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://kmk.blog.hu/api/trackback/id/tr28233927

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: HTML Info 2007.11.19. 17:18:47

Re: Lövegtorony vektorokkalA KMK posztolta be az egyik kedvencemet, a Vector TD-t. Ha már egyszer szóba került, gyorsan végigjátszottam az első szintet: ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gibson 2007.11.22. 13:12:54

de lehet, hogyne lehetne. amúgy ott van a képen is a három beállítási lehetőség, nézd meg jobban.

emzéperiksz 2007.11.22. 16:06:10

Én mindenfélét tettem, de csak óvatosan költöttem. Mindig a dollárt kértem bónusznak, volt egy rakat lóvém, aztán tettem mindenfélét: egy kék, egy lila, egy zöld stb., sokfélét kell rakni meg fejleszteni, azok mindent kinyírnak. Csak az a lényeg, hogy legyen sok pénz. Vagyis óvatos költés, nagy kamat az elején.

emzéperiksz 2007.11.22. 19:20:56

duend, ne költsd a bónuszt ilyen hülyeségre, hogy toronyerősítő meg hatósugárnövelő, csak kamatra, és ne add el a tornyokat, hanem fejleszt, ha látod, hogy kell. Sose előre fejlessz, és építs, hanem csak akkor, amikor már elindult a következő kör, mert a kör végén lévő pénzre adja a kamatot. Ha még a kör indulása előtt költesz, pénzt veszítesz.
Ilyen taktikával lesz egy halom zséd. Nekem a végén már volt vagy 900 ezer dollárom, vehettem volna vagy 80 full-extrásra fejlesztett piros ágyúdobálót, vagy négykockás lilát belőle, de fölösleges volt, mert már így is rengeteg tornyom volt, és páholyból néztem, ahogy kivégzik az összes vektoidot.

gibson 2007.11.23. 14:15:52

aki már végigment rajta (nekem még nem sikerült az utolsó kettő, hogy rohadna meg, de végignyomom akkor is, ha egy percet nem dolgozom addig :)), annak itt van a folytatás, a VECTOR TD X, már az első pálya is elég húzósnak tűnik:

www.candystand.com/play.do?id=18242

ViPleX (törölt) 2007.11.23. 15:06:24

Normál nehézségi szinten még nyugodtan lehet gyűjtögetni a pénzt. Érdemes az elején elkezdeni, amikor még bénák a krixkraxok. Tehát az elején néhány kamatnövelő bónusz, később jöhet az erősítő meg a hatósugárnövelő bónusz.
Figyelembe kell venni, hogy egy idő után már úgyis csak a legdurvább fegyverekkel tartható fenn a fejlődés, tehát minél előbb meg kell szabadulni pl. a nem legerősebb pirosoktól, a nem legerősebb liláktól stb., és helyettük a durvincsokat kell berakni (ugyanis minél később cseréljük le a szarokat, annál nagyobb lesz a pénzveszteségünk.)
És még valami: jobban megéri a kevés erős, mint a sok gyenge. Ez alól csak a lassító kék a kivétel, amelyiknél úgyis csak a lassítás számít, és nem a sebzés.

emzéperiksz 2007.11.23. 18:19:28

ViPleX,

Én megtartottam minden fegyvert, és szépen erősítgettem őket, kb. a 40. szintig nem is igen kellett a legdrágább sorra költeni, a durva fegyver ugyanis drága is nagyon. Kb. annyiba kerül egy alapkategóriás belőle, mint az alatta lévőből a full-extrás.

Pl. egy 1-es szintű zöld 100 pénz, a fejlesztése 50 pénz. Vagyis 10-es fokozatig 550 pénzbe kerül. A 2-es fokozatú 400 pénzbe kerül, de sokkal gyengébb, mint a 10-esre fejlesztett 1-es szintű.

Hatósugárnövelő, erősítő egyáltalán nem kell, a sima tornyok is leviszik a krixkraxot, ha elég van belőlük, és nem is kell olyan sok. Egyszer poénból teleraktam a közepét 10-es piroskockással, de valóban 4-5 db piroskockás is elég, ha van még sok másmilyen torony.

A kéket is megéri fejleszteni, szépen gyengíti útközben a krikszkrakszokat.

emzéperiksz 2007.11.23. 20:06:26

indafoto.hu/pamparam/image/206421-297fe444/details/l

Remélem, látszik ezen a lényeg, hogy csak a kamatra kell hajtani. Kb. ennyi torony bőven elég leszedni az utolsó kört, semmi erősítő, hatósugárnövelő nem kell. Ha meg mégsem lenne elég, van lóvé dögivel, úgy 1,4 millió dollár, szerintem minden egyes szabad kockára futná belőle piros kockásra 10-es erősséggel.

ViPleX (törölt) 2007.11.25. 00:38:13

MZ, én az uccsó szinteket csak atomnyi rakétakilövőbázispirossal tudtam lenyomni.
Ha végigcsináltad a közepest, próbáld ki a legnehezebb fokozatot, és ott próbálj meg trükközni a kamattal! Ott minden pontosan ki van számítva, semmi trükkölés..

ViPleX (törölt) 2007.11.25. 01:49:52

ezt a játékot a sárgával cseszték el, nagyon

_mrTurch 2007.11.25. 02:08:23

lvl 30 fölé ment már vki az utolsó pályák valamelyikén???

duend 2007.11.25. 13:08:39

gibson, emzéperiksz, ViPleX!
bocsi, hogy nem voltam, de pécsre kellett mennem leadni a szakdogámat :) meg hát a kötelező berugás... :))

köszi az okosságokat, én nem is gondoltam volna arra, hogy kamatosat rakjak le, nem is tudom mért :) de kipróbálom az tuti! de hogy is van? mielőtt hívom a kis mocskokat, az után kell leraknom a kamat bónuszt?

-sg- 2007.11.25. 13:18:46

Tanúsítom a kamatos bónusz használhatóságát. Mediumban millió fölödt maradt pénzem a végére.

A kamatot akkor számolja a progi, amikor indítod a szörnyeket. Szóval a célszerű sorrend:
1. kitalálod, mit akarsz építeni/fejleszteni
2. indítod a szörnyeket
3. megépíted/fejleszted a tornyokat.

Továbbá az elején mindenképpen csak annyit építs, ami pont leszedi a szörnyeket, mert minél előbb össze kell spórolni egy kis alaptőkét, hogy legyenm ami kamatozik.

emzéperiksz 2007.11.25. 13:26:39

duend,

1. Előbb kamatbónusz,
2. aztán indítsd a következő kört
3. amikor az elindult, rakd ki az új tornyokat, mert így megkapod az előző körben az építendő torony árára is a kamatot

Az a lényeg, hogy sose építs előre, csak akkor, ha már elindult az új kör, hogy a tornyok árára be tudd zsebelni az előző körben a kamatot

duend 2007.11.25. 15:03:01

királyság! mostmár ki is próbálom! :) kösz mindent! :)
majd publikálom az eredményeket :)

duend 2007.11.25. 16:53:37

hát igen! :) így már könnyű volt :) valószínűleg nem vagyok elég türelmes, ezért nem volt olyan sok pénzem, de így legalább szép volt a sok villodzó villám:
images.netbag.hu/20071125/16521024596.jpeg
:)

emzéperiksz 2007.11.25. 18:24:42

Duend, miért pont piros toronnyal játszol? Nekem a lilák sokkal jobban bejöttek valahogy. Szívják le a kis krixkraksz erejét becsülettel. Főleg a bónuszos körben nagyon hatékonyak.

duend 2007.11.25. 19:13:42

nem is tudom...
de most, hogy megvan a taktika (a kamatnövelővel:)) mostmár kipróbálom a többit is, sőt, koombinálni is fogom.
talán azért piros, mert az sebez a legjobban nem? bár nincs kedvem számolgatni :)

ViPleX (törölt) 2007.11.25. 19:46:40

mrTurch, én a békáson egyszer átléptem a 30.-at (be is kerültem a daily topba), azóta viszont a 23-25 körül mindig mexívom.

emzéperiksz 2007.11.25. 20:42:30

Minden színből jó, ha van. A zöldet a piros nagyon rosszul irtja. A lila is nagyon jó, nem ereszti a mellette elmenő erőseket, amíg ki nem nyírja. És nagyot lő az is, csak más az alakja.

duend 2007.11.25. 23:51:29

ennek ellent mondanék. az összes közül a piros a legjobb, az sebez a legtöbbet, ki is próbáltam! sok pénzem volt, eladtam mindent, leraktam egy csomó lilát, eg zöldet tunningolva, de szart sem értek... a piros az igazi! (perzse sok kékkel kiegészítve, de annak ugyis csak 300 az ára)

-sg- 2007.11.26. 00:01:20

Egyetértek. Ár-érték arányban a piros a legjobb. És maxra tuningolva a hatótávolsága is nagy, ami bizonyos pályákon fontos szempont.

_mrTurch 2007.11.26. 08:06:49

Akkor megnyugodtam hogy nem (csak) én vagyok a béna. Békáson lv31-en asszem jönnek a sárgák (megint) és vége. A no left turns-ön meg 22-es szinten voltam. Jobb lenne a játék ha lehetne külön állítani a vectoidok erejét. alap színtűekkel talán végig lehetne nyomni az utolsókat is.

gibson 2007.11.26. 10:38:23

30nál tovább én sem jutok az NLT-n, láttam egy tagot YouTube-on, ő 37-ig vitte, teljesen más stratégiával mint amit itt kitárgyaltunk (semmi kamat, csak hatósugárnövelők - ez teljesen felesleges ezen a pályá sztem - és extra damage-ek).
a piros-lila-zöld vitához hozzászólva, szerintem is a piros a legjobb, egyedül a sárgák ellen gyenge, de az ellen minden más is - mindig akkor szopok ki, amikor ezek megjelennek.

-sg- 2007.11.26. 10:42:53

Sárgák ellen nekem csak az működött, hogy annyi kék alaptoronnyal szórtam végig a pályát, hogy végig teljesen lelassulva mentek a kis mocskok. Az a baj, hogy ez fejlesztgetés nélkül is drága mulatság, a 300 dolláros cuccból több tucatnyi kell ahhoz, hogy igazán hatékony legyen et a taktika.

Archenemy 2007.11.26. 14:00:05

Kék második szintű tornyot szokott használni valaki? Engem mindig elriaszt az, hogy nagyon ritkán lő, és kevés ideig fagyaszt.

Lila vs Piros: a pirosbol lehet sokat epiteni, damage az damage. A lilabol celszerubb, ha csak nehany van (ha ugyanazt lovik, akkor pocsekba megy a lassito kepesseguk, + a "felizzasi idejuk", mig a raketa egyszeruen celpontot valt).

NLT: gondolom mindenki rajott, hogy a kanyar utan celszeru epiteni a vedelmet, hogy legyen egy kis asszimmetria a dogokben. A felso sort erdemes mar az elejetol lassitani, hogy egyszerre csak egy sorral kelljen foglalkozni.

gibson 2007.11.26. 14:09:23

szerintem a kékből elég az alap, sokkal jobban lassít, mint a második szintű, és a tízes level után a sebzése úgyis elenyésző lesz. lilából azért szoktam rakni néha a pálya elejére, mert felupgradelve és CLOSE-ra állítva jól megsebezgeti a mellette elhaladó vectoidokat, majd a durva, 10-es szintű rakétavetőket WEAK-re állítva kíméletlenül leszedem őket :)

vadiuj1 2007.11.27. 12:29:26

En csak pirosakat, zoldeket, es egyes fokozatu kekeket veszek. Az egyes fokozatu kek jol lassit, melleje teszem a zoldeket, es a harmas fokozatu pirosakat ugy, hogy legalabb ket 'lassitopalyat' be tudjanak loni. A lilak valamiert nem jottek be.

Amikor piros fordulo jon, akkor brutal kell fejleszteni a pirosakat, amikor a zold halak jonnek, akkor meg a zoldeket, amikor a sargak vagy szurkek, akkor meg a kek lassitok kellenek.

Ezzel a taktikaval a kezdo es alap palyak jatszhatoak, a vegen 1 millio feletti a bankszamlam.

ViPleX (törölt) 2007.11.27. 17:02:23

Mondom, hogy a sárgákkal szúrták el az egészet. Közepes szinten még lehet ellenük védekezni, de extrémen aránytalanul keveset lehet belőlük leszedni. (simán lenyomom mondjuk a lilákat, jönnek a sárgák, azokból meg 3-4-et alig szedek le.)
irgumburgum

gibson 2007.11.28. 08:17:23

a folytatásban meg van egy új faj, a narancssárgák, az egyik regenerálódik, a másik meg időnként begyorsul, mint a sárgák - de szinte mindig ott, ahol a kék lassítók vannak... és ezek midig a sima sárgák után jönnek ráadásul. anyáztam is rendesen...

duend 2007.11.28. 11:22:13

hogy? milyen folytatás? van folytatás??? ide vele! :)

duend 2007.11.28. 11:22:59

okéoké... átsiklottam felette :)

duend 2007.11.28. 12:03:50

hát gyerekek, én a 29. pályánál nem jutottam tovább... itt nem lehet kamatra játszani! musz erősítőnek felhasználni a bonust! ez így már nagyon nehéz...
vkinek tuti stratégia?

Archenemy 2007.11.28. 13:30:06

regeneráló narancsok annyira erősek, hogy tönkrevágja sztem... high-point-damage fegyverekkel meg lehet oldani esetleg (raketta, nagylila), de en is a 29-esen vereztem el...

gibson 2007.11.28. 22:06:31

érdekes, én is a 29-nél sz.ptam ki eddig mindig.. ha az sikerülne, és jönne pár könnyebb kör, lehetne gyűjteni egy kis lóvét, és telepakolni 10-es szintű piros rakétákkal. de holnap sok időm lesz, megoldom valahogy, érzem :)

duend 2007.11.28. 22:17:18

hát nekem nem megy... túl rövid a pálya! és most jön a nagy kérdés: pl egy erős pirosat vegyek, és azt fejlesszem, vagy 3-4-et, de azok maradnak akkor alap szinten... valyon melyik jobb? :)

gibson 2007.11.28. 22:32:58

duend, nézd meg, mennyi a HP-je a szörnyeknek az adott körben, amikor 100 000 fölé megy, 3-4 alap piros nem ér sokat, ha egyenként csak 30 000-et sebeznek. egy 10-es szintű torony már 170 000 körül sebez, az jobban megéri ilyenkor sztem, plusz a sok alap kék lassító.
csak ez a rohadt pálya össze-vissza kanyarog, ettől kurva nehéz..

gibson 2007.11.28. 22:34:47

szörnyeknek... szóval a kriksz-krakszoknak :)

ViPleX (törölt) 2007.11.28. 23:32:08

Tik most végig a folytatásról beszéltetek?
ÉS az miért baj, ha kanyarog? Az a jó, tovább vannak a krikxkrakxok a pályán.

ViPleX (törölt) 2007.11.29. 00:04:13

Ez rohadt jó ez a folytatás... 28 szint nekem is..

ViPleX (törölt) 2007.11.29. 00:49:34

29. szint csak zölddel és 1 kékkel
+2 hatónövelő bónusz

gibson 2007.11.29. 10:48:55

az a baj, hogy nem szimmetrikusan kanyarog, hanem összevissza, ettől még nehezebb lett, de gondolom már rájöttél te is, ha éjjel háromnegyed egyig ezt nyomattad :)

duend 2007.11.29. 16:34:34

jolvan, az a következő problémám, ha mondjuk berakok pár uccsó pirost, akkor azok nem mindig azt lövik, akik a legközelebb állnak jhozzájuk, vagy pedig nem azt lövik, amelyik már majdnem kiér pályáról... az a 3 beállítás mit takar? én nem vettem észre semmi különbséget... tudom,tudom, láma vagyok... :)

Crep 2007.11.29. 16:52:24

ÚRISTEN!Ez a játék gyerekek! Elkövettem azt a hibát, hogy körbeküldtem a kollegáim között. Nem akarok hazudni, de legalább kéthete mást nem látok a monitorokon csak ezt a játékot! Persze, ha halljuk, hogy nyilik az ajtó az irodában mindenki hirtelen átválta a levelezésére. Muhaha :))))

Tényleg, ilyet még nem tapasztaltam! És az őrület egyre csak folytatódik. És, ha tudnátok, hogy hol dolgozom... Uhhh! Nem mosolyognátok, hogy mindenki lóg! :D

Üdv:

Dr. Keischenbükler Árpád

Vezető Agysébész

gibson 2007.11.29. 17:30:24

WEAK - azt lövi, aki a leggyengébb
HARD - olyat lő, aki még nincs sebezve
CLOSE - a hozzá legközelebb esőt lövi

mindhárom mellé gondold oda, hogy "elvileg"... :)

tra lala 2007.11.29. 18:15:42

nem elvileg, hanem tényleg azt lövi..
hard amúgy azt jelenti, hogy az erőset lövi

gibson 2007.11.29. 18:19:26

elvileg, hidd el nekem, úgy elvileg legalábbis, hogy egy-egy nagyobb csata kellős közepén pont nem úgy/azt fogja lőni, amit szeretnél. pláne, ha közel vannak egymáshoz a tornyaid.

gibson 2007.11.29. 18:24:27

TD/X-ben túljutott valaki a 29-es pályán? engem mindig itt szopatnak meg ezek a kis narancssárgák. a legutóbbi ilyen szopatást meg is örökítettem nektek:

kepfeltoltes.hu/view/071129/Capture_5921_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

(a 27-esnél még volt kb 3500$-om, pont azon gondolkodtam, mire költsem, rakétavetőre vagy erre az újfajta visszadobó kék szarra - még nem jöttem rá, mire jó - aztán jött két durva kör, pánikba estem, költekezni kezdtem mint az őrült, és tessék... :) )

van valami tuti stratégiája valakinek?

duend 2007.11.29. 19:14:43

hoppá gyerekek!!!!!!!!!!!!
kepfeltoltes.hu/071129/cucc_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
nah úhy volt, hogy sikerült elvinnem 25,vagy 26-ig, ahol jönnek a narancssárgák, csupán két erősítővel, és feltunningolt kettes pirossal, meg rakat lassítval. ekkor eladtam mindenemet, kivéve a lassítókat, és beraktam a helyükre kettő erős pirosat, mindkettőt close-ra állítva! (köszi gibson, és akicker! :) ) ezzel áttudtam vészelni a 29-es pályát! eztután már elég nehéz, nemtudtam megszedni magam, életem is kevés volt, ás egy csapat zöld előtt eladtam az egyik pirosat, és helyére zöld lövőt tettem, hátja, de persze így sem ment... nah mind1, lényeg, hogy ezzel átlehet vinni a 29. pályán, nekem marad még a 30-ra 9 életem is... (addig egyet sem vesztettem)
tehát a képen lévő zöld helyére pirosat ágyút képzeljetek, és ez a jó taktika szerintem...

duend 2007.11.29. 19:18:18

én szerintem csakis középre szabad "építkezni", mert így elég csak egy sort lőni egyszerre, a másikat addig emg lassítani. az első sort csak akkor szabad lassítani, amikor már mellé értek, míg a későbbi sort azonnal vissza kell fogni, hogy legyen idő az elsőt kilőni. nem szabad a jobboldali bejárathoz rakni lassítót, mert annak nincs értelme, mert ez olyan, mintha a másik sort gyorsítanád...
szerintem...

ViPleX (törölt) 2007.11.29. 21:49:50

Nekem is az a bajom, hogy nem azt lövik, amit kéne. Hogy lehetne elérni, hogy azokat lőjék, amik közelebb vannak a kijárathoz? Sehogy.
Ezzel cseszték el. Meg a sárgákkal.

ViPleX (törölt) 2007.11.29. 21:56:57

Mindenesetre a narancsárga mitesszerek ellen az egymás mellé rakott ugyanolyan típusú tornyok a legjobbak, mert azok ugyanazt a mitesszert egyszerre kezdik el lőni, ami ezáltal hamar kimúlik.

gibson 2007.11.29. 22:21:03

itt egy faszi aki elment egészen 37-ig, nézzétek meg, nagyon tanulságos (egészen a 12 pályáig egy szál zöld és egy kék toronnyal viszi):

www.youtube.com/watch?v=Dxv6iDxgDTs

a jobboldalon ott a link a nagyfelbontású videóhoz (jelenleg elérhetetlen), plusz a stratégia lépésről-lépésre (mondjuk nekem így se sikerült de mindegy :))

_mrTurch 2007.11.29. 22:25:52

Hi

Kamat plusz 2es lilák és 1es kékek mindig csak annyi ami pont elég. lvl 35ön múltam ki.

A 2es lila torony többet sebez mint amit ír róla és mivel az új pályán sokkal ritkábbak a kék izék ezért szerintem ezekre érdemes gyúrni. (a 3as lila szar. keveset sebez a lassítása meg nem túl hatásos)

Végén már borzasztó gyorsan nő a kis mütyűrök hpja.

Elég kilátástalan. Nem hiszem h be lehet fejezni...

_mrTurch 2007.11.29. 22:32:27

hehe

megnéztem a youtube-os videót és pont azt csinálja mint én is, csak néhány torony van kicsit máshol.

gibson 2007.11.29. 23:04:09

az a gond, hogy az életerejük sokkal gyorsabban nő, mint az értük kapható pénz. nekem is reménytelennek tűnik. azért kiváncsi lennék, ha valaki végigmegy, jön-e utána új pálya, és ha igen, az milyen.

ViPleX (törölt) 2007.11.30. 18:01:45

Az? Hát az már olyan, hogy azon a 2. szintig sem lehet elmenni, csak ha a megfelelő képességed és képzettséged megvan hozzá. Tehát amikor mind az 50 szintet végigcsináltad ezen a pályán, középszintű vizsgát kell tenni. Ehhez nem árt egy 100-200 napos gyakorlás, egy edző, és egy otthoni kis EKG készülék, ami jelzi, ha baj van. A vizsga letételével az új pálya első szintjén csak egy krixkraxot tudsz elpusztítani (itt már százan jönnek egyébként), de vannak tanfolyamok, amelyeken el lehet sajátítani a 2, 3, sőt 4 krixkrax elpusztításának biztos technikáját. Autodidakta módszerekkel ne is próbálkozz, mert életveszélyes. Ha egy évig napi 2 óra alvással, kacsával a szék alatt szorgalmasan gyakorolsz, akkor sem fogsz kinyírni egyetlen krixkraxot sem. Kb. 2 évnyi ilyen megfeszített munka és kb. 29000 lejátszott játék kell ahhoz, hogy a legelöl haladó krixkrax életerejének felét le tudd venni ezen a pályán. Itt ugyanis már infravörös krixkraxok jönnek, és nem nagyon látszanak, és ezek teleportálni tudják magukat a kijárathoz, ha lement az életerejük 70% alá.
Ja, és az a fickó, aki az első pályán elvitte a 37. szintig, rögtön utána meghalt, csak ez már nincs rajta a videón...

duend 2007.11.30. 19:14:51

:)))))))))))))))))))))))))))))))

duend 2007.11.30. 22:50:05

ezzel a kettővel nyomtad végig??? :) ez tök jó... nekem már a 31. pálya is megvolt :P de én már kezdem unni... (kicsit:) )

gibson 2007.12.01. 02:53:45

most 4 napig külföldön vagyok, és nem érek rá játszani sajnos, de ha hazamentem, újult erővel vetem bele magam, és megcsinálom, az tuti (ha mást nem, a hackelt verzióval végignyomom :))

duend, ajánlom neked is, tarts egy kis szünetet, pinhengess, játssz mással egy darabig, kezdesz kiégni
úgy tűnik...

ViPleX (törölt) 2007.12.01. 09:47:19

Én nem kicsit, én ROHADTUL unom.

duend 2007.12.01. 17:32:36

:) jah, néha már én is kezdem unni :)
nos: miféle hekkkkelt verzió? tessék csak szépen belinkelni ide!!! :)

ViPleX (törölt) 2007.12.02. 00:25:48

Meghekkelte valami frusztrált játékos?

duend 2007.12.02. 00:26:44

nem bírta idegekkel a pénztelenséget :)))

tra lala 2007.12.02. 10:01:13

Nekem azt szokta lőni és nem csak elvileg hanem tényleg. (Target locking meg nem véletlenül van ott)
Ilyen játékoknak nem szoktam a végére jutni, mert nehezek/hosszúak/béna vagyok, de ez elsőre sikerült (talán ez az első ilyen játék aminél sikerült:), szóval nem lehetetlen..
Első néhány alkalommal kamat bónuszt kértem, aztán középre beraktam a legerősebb pirost és csak aköré pakoltam erősítő bonuszokat és azt fejlesztettem, aztán ha már szükség van további tornyokra akkor még építettem pár ilyet. Egy idő után el lehet adni az összes nem ilyen piros tornyot és ha már erősek a pöttyök, akkor elkezdeni építeni a kék legolcsóbbat. Azokat úgy elhelyezni, hogy ott lassítsanak, ahol lőni is tudják őket. Ezekre a helyekre 2-3 kockánként lehet lerakni őket.
A célpont választást megfelelően kombinálva/változtatva játék közben simán végig lehet vinni.

duend 2007.12.02. 10:51:22

szerintem ezen már túlvagyunk, a végigjátszás szerintem nem gond senkinek, most a hekkkkkelt verzió érdekelne engem, de nagyon :)
(GIBSON)

gibson 2007.12.02. 21:06:05

akkor közkívánatra :)

az eredeti verzió meghekkelve:

www.plunder.com/Vector-TD-Hack-download-66996.htm

(a td x hacket most nem találom perpill., de van az is elvileg)

gibson 2007.12.02. 21:08:51

akicker, rakj fel egy képet légyszíves, vagy valami bizonyítékot, a neten nem találtam még senkit, aki a td x-et végigvitte volna, nagy sikered lenne egy ilyen videoval a youtube-on! :)

tra lala 2007.12.02. 22:40:02

nem tudom mi az a td x, a postra reagáltam

gibson 2007.12.03. 00:45:39

a td x a folytatás, keresd meg a linket fent a kommentek közt. azt egy kicsit nehezebb végigvinni ;)

ViPleX (törölt) 2007.12.03. 10:07:04

De kipróbálhatod a sima TDXet az extrém fokozaton, mondjuk a NO LEFT TURNS pályán. Ha végigviszed elsőre, fizetek egy sört.

-sg- 2007.12.03. 10:54:32

A frog pályát végigvitte valaki? Napok óta szenvedek vele, eddig 31. szint volt a legjobb.

paráznabillegető 2007.12.03. 12:53:52

sg, a frog kurvanehéz, rohadt sok a kék, pénz meg alig, mert ugye mindenből kettő kell, jobbra meg balra is.
de megcsinálható: picsasok lassító, peros f&f missilék, meg lila sugárágyúkok.
nagyon-nagyon optimalizálni kell a pénzkötést, elsőre nem fog menni, tuti!

jótanács: nem tudom, miért, de amit baloldalon sikeresen lebontok, azt jobbon nem tuti, szóval frog jobboldalt a közepe-vége felé +1 sugárkanon kell!

a másik kettő, az meg totálhalál, ott már a tizedik pálya elérése is elég a halhatatlansághoz...

_mrTurch 2007.12.03. 18:41:05

hi

Frog-on lvl 40 :D

csak a kamat...
2db 1es piros 10es pálya körül eladom
majd 2 db 2es lila
később piros rakéták

és persze folyamatosan 1es kékek

eddig ez tűnik a legeredményesebb taktikának.

_mrTurch 2007.12.03. 18:43:12

paráznabillegető
végigvitted a frogot??

ha igen

akkor sikeres ember vagy

paráznabillegető 2007.12.03. 18:49:11

mrturch: első osztályú kmkás vagyok.
cum laude. :p

paráznabillegető 2007.12.03. 18:50:02

mrturch: elsőosztályú kmkás vagyok!
cum laude! :p

duend 2007.12.03. 20:24:27

büszke vagyok rátok gyerekek! :)

gibson 2007.12.03. 22:58:07

paráznabillegető

képet / videót csinálj legközelebb! :)

ViPleX (törölt) 2007.12.04. 01:34:04

parázna, mennyit játszottál vele, míg sikerült végigvinni? őszintén.. :)

ViPleX (törölt) 2007.12.04. 01:38:07

parázna, meddig tartott míg végigvitted, mármint előkészületekkel együtt? Átlagos hatékonyságod (szintlépés*szint/óra)?

ViPleX (törölt) 2007.12.04. 01:38:38

itt valami nem stimmol, írok egy kommentet, és csak akkor jelenik meg, mikor már a következőt is megírtam

paráznabillegető 2007.12.04. 08:02:25

viplex, sajnos ezt nem tudom megmondani, mert amikor a stoppert is kezeltem, akkor mindig vesztettem pár másodpercet a pályák elején, ami gém közepe felé már végzetesnek bizonyult... úgyhogy hagytam a picsába.
szabad megkérdezni, neked mennyi a mutatód? :p

duend 2007.12.04. 08:39:51

esetleg nyomkodd a frissítés gombot :)
jah igen, és kérünk képet, mert nem hiszünk ám el mindent :)))

ViPleX (törölt) 2007.12.04. 16:37:31

Hát, nekem olyan 15*20=300 körül van.
Ez a standard OECD mutató szerint a 34,3 TD-indexnek felel meg. (sajnos MO ebben nem túl erős. Nálunk eléggé elhanyagolják a TDX oktatását. Sok a részképességzavaros gyermek, akinek a toronykezelése és/vagy vektoidészlelése elég gyenge. Mindez korai fejlesztéssel javítható, de a szülők általában nem veszik észre időben (vagy NEM AKARJÁK észrevenni!), hogy gyermeküknek nehézségei vannak a játékkal. Ez hosszútávan Magyarország nemzetközi versenypozícióját is meghatározza majd, egyes kutatók szerint. Mindazonáltal komolyabb aggodalomra nem lehet okunk, hiszen pl. Románia messze elmarad Magyarország mögött. (A román gyermekek 83%-a szinte sohasem használja a hatósugárnövelő bónuszt, még indokolt esetben sem. Ennek okait még vizsgálják, de több, mint valószínű, hogy ez áll az ottani gyermekek kiemelkedően rossz teljesítménye mögött. Az adatok kiértékelése szempontjából releváns, hogy a kontrollcsoport olyan 4 és 30 év közötti amerikai gyermekekből állt, akik nappal a World of Warcrafttel (továbbiakban: WoW)játszanak, és csak éjszaka TDX-eznek. Ennek az összeállításnak számos előnye mellett (pl. reprezentatív minta, stb.) kitüntetett helyet foglal el annak figyelembevétele, hogy a TDX teljesen más képességeket és előfeltételeket igényel a gyermek részéről, mint a WoW, így a kettő nem zavarja egymást. Nevezetesen, míg a Wow esetében a koordinációs részképességek, a társas kompetenciák, a nyelvi kifejezőerő és a család anyagi helyzete a legfontosabbak, addig a TDX-nél a jó színlátás, közellátás, a nagyító kezelésének technikája, és a parttalan, értelmetlen játék, gyakori játékismétlődés, valamint a gyakorlatilag nulla változatosság elviselésének képessége dominál, és csóró gyermekek is játszhatják a suliban, munkahelyen stb.. akár egész nap! Jó szórakozást!

ViPleX (törölt) 2007.12.04. 16:38:09

már megint nem látom a kommentemet

duend 2007.12.04. 23:17:38

jól gondolom, hogy esetleg szakdoga írás közelben vagy? :)
jó az anyag! grat! :) ennek olyan szakdogafílingje van :))

duend 2007.12.05. 16:27:44

velem is előfordult már...
pl én erre a hosszú szövegre is írtam pár sort, és az sincs itt... :S

ViPleX (törölt) 2007.12.06. 14:59:58

Nem, azon már túl vagyok szerencsére. De egyébként tényleg szakdogaírás közben szoktak ennyire szenvedni emberek. Engem egyszerűen egy hír ihletett meg, valami OECD-felmérésről.

ViPleX (törölt) 2007.12.06. 15:02:31

Nekem meg az nincs itt, amit előbb írtam. Ezt amit most írtál, meg előbb nem láttam.
Jó kis fejtörő.. beküldöm a közveszélyes munkakerülőbe :)

_mrTurch 2007.12.28. 14:30:15

Megcsináltam a frogot!!!!!44
JÍHÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Már én is sikeres ember vagyok

SzuperKiraly 2008.03.06. 18:27:08

Hehe, a kamatozassal is konnyen megcsinalhato, 2 millio penzzel fejeztem epp be.

oneeyedjack 2008.05.27. 13:52:26

Sziasztok!

Hosszas küzdelem után sikerült megcsinálnom a Frogot. :D:D

Nem volt egyszerű:

A 49-50. szinthez 16 db 10. szintű nagy piros, és vagy 15 db 10-es szintű 2-es lila + természetesen ezek mellett kb. 80-100 db lassito-kék kellett.

Az a kérdésem lenne, hogy valaki megcsinálta már a No Left Turns nevű pályát?

Mert a Frog-os tapasztalatok alapján az az érzésem, hogy azt képtelenség!!!???!

üdv

ubi

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.05.30. 13:48:48

A No Left Turns-ot valoszinuleg keptelenseg.

Nekem a frog sem ment, mi volt a taktikad?

inf3rno 2008.10.22. 03:28:47

Hát én az utolsó kört 1 kicsi zölddel csináltam meg, és úgy is ment...
kepfeltoltes.hu/081022/vectortd_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

inf3rno 2008.10.22. 03:37:59

Én "No left turnt" régebben 30-40 körülig elvittem, de a megcsinálásához kell legalább 20 kigyúrt nagy piros, vagy sok damage bonus, de én úgy tapasztaltam, hogy interestre éri meg menni, és mellette esetleg hatótávos cuccra, mert azért nem árt, ha az egész mapot belátod.

Egyébként a pályának az a trükkje, hogy a kanyar utánra kell rakni a cuccokat, és a kanyar előtt a felső sort be kell lassítani, aztán így csak egy sort kell lőni egyszerre. A gond mindössze annyi, hogy odáig eljutni, hogy lassítókat rakjál is elég nehéz. Nem biztos, hogy lehetetlen a map, csak rohadt sokat kell agyalni, hogy sikerüljön, én meg nem szeretek sorozatban veszíteni :-)
süti beállítások módosítása