Elkezdem ellapátolni a kommentekben összegyűlt játékokat, kezdésnek az Orbital Decayt. Várvédős játékkal van dolgunk, ahol a vár egy űrhajó, ezt fejlesztgethetjük lézerekkel, szervizdroidokkal és testőrként szolgáló kisebb űrhajókkal, de az egyik ágyúval mi magunk is tudunk lőni. A grafika szuper, az ellenfelek is, viszont engem zavart, hogy csak jobbra és balra tudok scrollozni, ugyanis így nem nagyon tudtam mit kezdeni azzal, ha az űrhajóm felett vagy alatt tűnt el valamelyik ellenség. A végére pedig egy jó tanács szbszig kartárstól: „Mindenki vegye le a felbontást, aki a hard móddal próbálkozik, mert amúgy játszhatatlan. Frame rate helyett real time-ban számol, így sokkal hamarabb tolja a képedbe az új támadási hullámokat, mint kéne.”
[alternatív link]
Az űrerőd védői
Orbital Decay
11 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://kmk.blog.hu/api/trackback/id/tr821088567
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kappa 2009.04.27. 08:58:08
Jó ez. Sok lézer kell, meg javítás, meg béna harci drónok, amik elterelik a tüzet a hajóról. Így bármilyen ellenség jön az a képernyő szélén fog vadászni a te drónjaidra, míg a lézerek folyamatosan tüzelnek, és valamelyik lövés csak talál :)
Kappa 2009.04.27. 13:15:47
Én már mediumon is megbuktam.
kobax 2009.04.27. 13:40:35
Ez tetszett. Csk mire rájöttem, hogy nem csak a főágyút lehet fejleszteni, hanem egyéb apróságokat is lehet venni, a hajóm fele már odalett. Így easyn kinyírtak a 7-es v. a 8-as pályán. De nem kezdem előről...
szbszig 2009.04.27. 16:17:19
Mármint természetesen azért kell levenni a felbontást, ha nem lenne érthető, mert különben óhatatlanul belassul valamennyire még a jobb gépeken is, a játék viszont ezt nem érzékeli, és a valós idő telésének függvényében egyre csak küldi az újabb és újabb hullámokat.
Ezt a hibát, ha a készítő még nem küszöbölte ki, és megvan a játékban, akkor egyébként könnyen csalásra is lehet használni. Kétféleképpen is, de nem akarok senkinek tippeket adni... :P
Ami a játékot illeti, nekem még az nem tetszett nagyon benne, hogy elsőre a sztori követhetetlen, mert valami mikroméretű betűtípussal megy a szöveg a képernyő sarkában, ráadásul a harc kellős közepén, úgyhogy senkinek sincs ideje azt olvasgatni...
A fel-le scrollozás hiánya is zavaró, főleg amikor már van több fightere az embernek, és rendszeresen kikergetik a képernyőről az ellent. No meg a nehézség: easyben nevetségesen könnyű, hardban pedig kegyetlen...
Ezt a hibát, ha a készítő még nem küszöbölte ki, és megvan a játékban, akkor egyébként könnyen csalásra is lehet használni. Kétféleképpen is, de nem akarok senkinek tippeket adni... :P
Ami a játékot illeti, nekem még az nem tetszett nagyon benne, hogy elsőre a sztori követhetetlen, mert valami mikroméretű betűtípussal megy a szöveg a képernyő sarkában, ráadásul a harc kellős közepén, úgyhogy senkinek sincs ideje azt olvasgatni...
A fel-le scrollozás hiánya is zavaró, főleg amikor már van több fightere az embernek, és rendszeresen kikergetik a képernyőről az ellent. No meg a nehézség: easyben nevetségesen könnyű, hardban pedig kegyetlen...
dr. Mutyilufi Dr. 2009.04.27. 16:34:36
Szerintem ez a játék erősen a homeworld sorozatra hajaz. Kis túlzással néha úgy éreztem mintha a homeworld 2-vel játszanék. De attól még jó :)
Biggamer 2009.04.27. 17:50:25
@mutyilufi: Hehe, és a 3. mag daraba végén a Benthusinál lesz :D
Amúgy igen, nekem is az ugrott be rögtön, ho hw2.
Amúgy igen, nekem is az ugrott be rögtön, ho hw2.
szbszig 2009.04.28. 01:20:44
És mivel olyan sikeresnek bizonyult az előző észrevételem, hogy rögtön be is került a játék leírásába, amikor külön bejegyzést kapott a blogon, ezért a mostani featured játékhoz, a Death Vegashoz pedig szeretném megjegyezni, hogy aki nehéznek találja, az vegye fel a slowmo értékét 6-ról 10-re az optionsben, és máris jóval hosszabb reakcióidőt fog adni a támadások előtt a blokkoláshoz (a three hit traininges hard badge-hez egyenesen nélkülözhetetlen). ;)
kobax 2009.04.29. 13:26:59
Csak nem hagyott nyugodni a dolog, és végigtoltam. Tényleg eléggé idegesítő, hogy a "sztori" lényegét akkor lehetne olvasni, mikor az ember épp a túléléssel van elfoglalva. Easy fokozatban a 4 fighter bay kimaxolva teljesen elég volt. Mediumon már inkább nem kezdek bele, annyira azért nem jó.
Pwee 2009.05.12. 16:47:24
Normalon végignyomtam, az utolsó 3 pálya már nem volt olyan durva, ahogy kiépült mindenem, de azért nagyon jó kis játék. A légyege szerintem, hogy az elejétől kezdve egyszerre fejleszd a fightereket, repairt és a lasereket, egyiket sem szabad elhanyagolni, na és persze a main gunt néha-néha tápolni. Szóval elég összetett és jó játék.
Utolsó kommentek