Közveszélyes Munkakerülő

A Közveszélyes Munkakerülő a flashjátékok alfája, Szodomája és Gomorrája. Itt minden nap talál valamit, amivel jól elklikkolhatja a munkaidejét.

KMK Poló rendelés

Utolsó kommentek

  • placcs: Bizony mondom néktek, ha valaki is olvassa ezt az üzenőfalat, hogy még mindig játszom vele. Pont t... (2023.08.24. 18:25) Elfoglalni a világot
  • lmlm: Ez van még? (2021.11.28. 10:28) Egri csillagok háborúja
  • WinG: Adobe Flash Player is no longer supported. Sic transit gloria mundi :( (2021.10.26. 14:30) A dobókocka el van vetve
  • placcs: Ha bárki szeretne játszani vele, a megoldás: bluemaxima.org/flashpoint/ JUHÉÉÉ!!! (2021.01.18. 21:20) Elfoglalni a világot
  • placcs: Hát sajnos véget ért egy korszak. Most a téli szünetben nagyon sokat játszottam vele. De most má... (2021.01.17. 22:21) Elfoglalni a világot
  • Utolsó 20

Címkék

akció (113) állatos (3) aszociációs (3) autóverseny (9) celeb (8) cikk (3) csajos (1) demo (1) disztroj (192) egészséges életmód (1) egyklikkes (5) egyperces (1) előzetes (1) építkezős (3) escape room (5) évértékelés (2) facebook (17) fantasy (2) fgs 2009 (1) fgs 2009 díjazott (1) figyelemjáték (11) film (1) filmes (4) fizetős (8) flashjátékipar (3) főzés (1) főzöcskézős (1) fps (7) gasztró (1) gasztro (1) gasztronómia (1) grow (2) gyerekjáték (4) hajigálós (2) halloween (1) hellókarácsony (11) horror (5) húsvét (2) interjú (1) játékpályázat (15) kaland (70) kártyás (9) kérdezzfelelek (1) kmk galéria (2) kmk póló (3) kmk rejtvény (14) kmk születésnap (11) kockajáték (3) kőpapírolló (1) közélet (1) közlemény (46) közösség (15) kretén (41) különbségkereső (15) kvíz (5) láncreakció (3) látogatottság (1) letölthető (13) logika (275) lövegtorony (29) lövöldözős (61) magyar (36) mahjongg (1) manga (2) mario (5) marketing (2) matek (5) média (1) memória (4) menedzserjáték (1) mesterlövés (8) michael jackson (2) multiplayer (1) műveltségi (9) művészi (1) nemflash (26) nemjáték (10) nem gyerekeknek (4) ninja (2) offtopic (1) pacman (4) point n click (18) póker (2) politika (1) puzzle (4) remake (2) retro (69) ritmusjáték (2) sakk (1) shockwave (9) shooter (42) sinecron (1) sport (23) starcraft (1) stratégia (105) sudoku (1) szemétparaszt (49) szemléltető játék (1) szerepjáték (19) szimulátor (3) szókirakó (4) táblás (4) tank (2) teszt (2) tetris (7) toplista (8) türelemjáték (2) twitter (2) ügyességi (406) űrhajós (3) válogatás (6) várvédő (9) verekedős (11) vicces (55) warcraft (3) wow (1) zenés (1) zombi (1) zombis (2) Címkefelhő

Halál Omaha Beachen

D-Day Defender
2009.09.05. 09:28 -sg-

„Kicsit ugyan már régi játék, de szerintem megér egy postot a D-Day Defender” – írja Gabylondo, aki kisebb leírást is mellékelt a linkhez. „Első ránézésre sima védekezős játékkal van dolgunk, de egy-két kör után kiderül, hogy komoly mögöttes tartalma van a játéknak. Játéktechnikailag nem egy nagy kunszt, fejleszteni nem lehet, és legfeljebb fél óra kikapcsolódást biztosít, de megéri kipróbálni. A Game Over előtti zongora pedig egyszerűen zseniális.” Mindenben egyetértek Gabylondóval, ritkán látni ilyen elgondolkodtató flashjátékot. Ja, ha valakinek nem esett volna le (vagy elnyomta az intrót): főhősünk egy német katona egy géppuskafészekben, aki éppen megpróbálja megállítani az Omaha Beachre érkező szövetségesek partraszállását 1944. június 6-án.
[alternatív link]

Szerintünk: (4/5)
Ön dönt: (2,2/5)

58 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmk.blog.hu/api/trackback/id/tr151360103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Syolos 2009.09.05. 09:40:30

Végre egyszer már, a másik oldalról is. Itt az ideje Európának szembenézni szerintem azzal, hogy a németek se voltak maguk a megtestesült ördögök...

K0vasz 2009.09.05. 10:21:39

Első próbálkozásra 45 óra. Ennyi elég is volt...

2009.09.05. 11:07:54

@Syolos: Remélem megérem még az első first person shootert német szemszögből...talán ha már meghalt mindenki aki személyesen kötődik a korhoz akkor lesz aki ki merjen adni ilyen játékot is.

valaki ül kint a szárnyon 2009.09.05. 11:20:41

Nos igen. Nekem is elegem van már, hogy a játékokban állandóan csak német katonákat kell gyilkolni :(

SBSB 2009.09.05. 11:23:04

@Jutocsa: Azért erre ne vegyél mérget. Azoknak a bizonyos "érintetteknek" túl nagy üzlet ez, hogy elhallgattatják az igazságot. Bár tévednék! Én is szívesen _játszanék_ a másik oldalon.

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2009.09.05. 11:26:49

@Jutocsa: Multiban lehetsz németekkel, illetve emlékeim szerint van valami mesterlövészes cucc is, de ott is valami hitehagyott bandát kell alakítani. A játékipar még nem olyan felnőtt, hogy ilyet elbírjon, pláne hogy a fő felvevő amerikai piacon nem lehetne olyan sikeres.
Amíg a "holokauszt ipar" dübörög, még a moziban is csak évtizedenként látni a másik oldal történeteit, holott legalább Eastwood Iwo Jimájánál már látszott, hogy a nemzetközi közönséget sokkal inkább érdekli a kevésbé propagált - esetünkben japán - verzió...

CsB 2009.09.05. 11:34:15

Cím alapján arra tippeltem, hogy a 10. komment környékén kezdődik a zsidózás, de látom 5 is elég volt hozzá :) Meg ahogy látom, a játék szerzőjének írásáig sem sikerült leszkrollozni...

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.09.05. 11:39:04

Ennek nincs köze a holokausztiparhoz. A gyõztes perspektvához és önigazoláshoz van köze.

Pszt! 2009.09.05. 11:49:01

@Syolos: Pedig azok voltak. Tudod, ők támadtak először.

_Evet 2009.09.05. 11:51:32

Milyen hamar idetaláltak a faszok...

SBSB 2009.09.05. 11:53:00

@CsB: Igazad van, nem olvastam el a szerző írását a dologgal kapcsolatban, mert egyből nyomtam a játékot :). "Updates", gondolom erre a részre gondolsz. Most megtettem. Hmmm, én most csak arra tudok gondolni, hogy meddig maradhatott volna fent az interneten ez a szánalmas játék (igen, annak tartom, tök béna az egész) enélkül a szöveg nélkül?

sundayjunkie 2009.09.05. 12:00:18

szerintem nem faszok.

1. ismerd fel a problémát: nem irthatsz szovjetet és jenkit friccel. kivéve a panzer general 2-ben, és hívjatok nácinak, de én partraszálltam a dicsőséges tigriseimmel amerikában, más kérdés h uncle sam ledarált mint a mócsingós húst. ennek semmi köze a - vélt vagy valós - világképemhez.

2. elemezd a problémát: MIÉRT nincs ilyen játék? erre fönt meg is kaptuk a hirtelen hevenyészett válaszokat, amik ennek ellenére nem feltétlenül állnak messze a valóságtól. miért van győzike show? mert van elég pénz már ott, akinek igénye van rá. ha majd egy emberként üvölt a nép nácis játék után, valszeg ki fog jönni. Németországban hajtóvadászat fog indulni, még zöld vérrel se lesz kapható, amerikában mindenki kiakad, aki egy kicsit is píszi, nameg hát... itt is páran fejreálltak már a fenemód korrektségben. de azért ki fog jönni :)

na nekilátok kijátszani :D

ja igen, mod-szagú a komm. ez van.

Syolos 2009.09.05. 12:17:10

@Pszt!: Általánosítasz. Nem vonom kétségbe, hogy Hitler egy pszichopata volt, és még jó néhányan a vezérkarban. De 80 millió németet (de csak tekintsük a Wehrmachtot, és akkor legyen pár millió) kollektíven felelőssé tenni ugyanolyan, szerintem vitatható döntés, mint a Beneš dekrétumok meghozatala.

Kétség nem fér hozzá, hogy a németek a felelősek a háború kirobbantásáért KÖZVETLENÜL (azt, hogy az első háború igazságtalan lezárásába bele volt kódolva a második VH, most hagyjuk), de ettől még a német katonák is élő emberek voltak, akik túl akarták élni a háborút. Az ő feleségüket is megölte Hamburg értelmetlen terrorbombázása. Az ő testvéreik is meghaltak értelmetlenül Sztálingrád alatt. Őket is elvitte a Gestapo, ha nem értett egyet az eszmével (lásd büntetőszázadok).

Én nem azt mondom, hogy a németek nem hibáztak. De, igenis, és cserébe nagy büntetést is kaptak. Nézd meg, mennyivel jött nyugatabbra Lengyelország, az mind német területveszteség volt. Az országot kettészakították a ruszkik egy fél évszázadra, és olyan bűntadot vertek a szövetségesek beléjük, hogy még ma is nagyon érzékenyek a náci kérdésre (szerintem amúgy, joggal).

De én álságosnak érzem azt a megközelítést, hogy a németek rosszak, a szövetségesek meg jók. Semmi sem fekete és fehér, és itt lenne az ideje már, ahogy időben távolodunk az eseményektől, hogy végre objektíven ábrázolják a történteket (amellett, hogy az elkövetett bűnöket nem szabad felejteni, hagy tanuljon belőlük a következő generáció is).

És valahol el kell ezt kezdeni - az ilyen játékokkal pl. szerintem. Szóval én örülök ennek a játéknak.

r@ek (törölt) 2009.09.05. 12:43:20

Kapasbol harom FPS ahol lehetsz nemetekkel: Battlefield 1942, Call of Duty, MOHAA


Persze csak multiplayerben.. :-)

r@ek (törölt) 2009.09.05. 12:44:02

Ja, latom megeloztek mar...

manes 2009.09.05. 12:50:10

@r@ek: Sniper elite!!!Ott is német lehetsz és löhetsz ruszkikat(is)

valaki ül kint a szárnyon 2009.09.05. 12:56:50

@Syolos:
Fekete és fehér....
Mit is bombáztak porig a szövetségesek?
Voltak ott katonai létesitmények? Vagy bármilyen támadható célpont? Neeem? Nemá..

Ja megvan! Drezdát.

SzocsO 2009.09.05. 13:02:32

@Krajcs:
nézzél meg egy pár japán háborús filmet, az a nacionalista propaganda, ami azokban van - persze vannak kivételek - NAGYON a másik oldal. Mondjuk ez Ázsiára sok helyen igaz, ld. Kína, Korea (Dél is, persze).
A német fanoknak ajánlom a Sztálingrád c. filmet, 1993.

mt85 2009.09.05. 13:06:57

Emberek! Ez egy flashjátékos oldal! Van annyi más hely, ahol ki lehet fejteni "csodás és egyedi" véleményetek, ezt miért itt kell megtenni? Szokták mondogatni máshol, hogy Index-címlap. Hát itt most én is ezt érzem.

Én azért foglalkoznék egy kicsit a játékkal is: egynek elmegy a témájában, egyelőre 77 órát sikerült max kihúznom, de olyan igazán nyerő taktikát nem sikerült még kidolgoznom. A repülőgépek elég gyorsan gyilkosak tudnak lenni, ha nem sikerül lekapni őket. Na meg azon is sok múlik, hogy a powerupokat jókor használod-e fel.

átlagosan semmitmondó nikk 2009.09.05. 13:09:27

Azért nincs német oldalon single playerben játszható fps, mert akkor nem lehetne csodás győzelmet bemutatni a végén, ugyanis egy darab katona akármilyen erőfeszítése sem képes megváltoztatni nála sokkal jelentősebb események kimenetelét, és a "Hansi Übermensch egyik karjával lenyomja a szovjeteket, a másikkal meg a többieket" nagyon hülyén jönne ki.

Ellenben stratégiai / hadműveleti szinten már esélyesebb, lásd Hearts of Iron, Panzer General... Hadd idézzem itt fel a pg1 sealion43 pályáján a bugnak köszönhető kis előnyt, amit természetesen egy 15ös Tigrissel használtam ki - bár gondolom ez a miért-nem-vezethetem-a-németeket-győzelemre arcok egyedfejlődéséből kimaradt.

@sundayjunkie:
"és hívjatok nácinak, de én partraszálltam a dicsőséges tigriseimmel amerikában, más kérdés h uncle sam ledarált mint a mócsingós húst"

Savannah és Oak Ridge? Ugyan, szimplán béna vagy :p

Patrona 2009.09.05. 13:11:18

Hihetetlen, hogy egy szaros flashjáték alatt is ezt kell művelni.
Amúgy aki a nácikkal akar játszani annak ajánlom ezt: armorgames.com/play/4071/warfare-1944

Vagy CODozzatok online, ott építhettek magatoknak árja klánt, sőt titokban fel is vehettek a játékhoz egy náci rohambilit is, senki nem fog hülyének nézni amíg anyátok rátok nem nyit.

Sir Integra 2009.09.05. 13:42:15

Index főoldalnak vagy a játék "témájának" köszönhetjük a sok magasröptű kommentet?

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2009.09.05. 13:44:42

@SzocsO: Nekem is szerencsém volt megtekinteni egy ilyesféle hősháborús filmet a Yamato rombolóról. Elég botrány módon túljátszott és unalmas volt.
Axis oldalról továbbra is a Das Boot marad a király - utóbbiból van játék feldolgozás is. Anno nagyon szerettem, s most már abandon ware!

TH 2009.09.05. 14:18:56

A játék egész jó, 58 óra volt másodikra.
de ennyi idióta kommentelő még nem gyűlt össze itt a kmk-n eddig...

czejp (törölt) 2009.09.05. 14:22:55

Hülye játék. A D-napon nem volt jelentős ellenállás, nem volt kivel, nem volt mivel, mindenki az orosz fronton harcolt. Azután amikor átdobtak pár hadosztályt a keleti frontról, akkor az oroszok úgy megszaladtak, hogy meg sem lehetett őket állitani. Arról nem is beszélve, hogy a németek a nyugati fronton nem tudtak a hadifoglyokkal mit kezdeni, hátráltatta őket az ellentámadásban, igy legéppuskázták őket. Emiatt befejeződtek a német-angol-amerikai különbéke tárgyalások. Beképzelt, pökhendi, felfuvalkodott nácik, aki az ő oldalukon akar harcolni, hát tegye tönkre az egerét, meg a billentyűzetét.

toto92 2009.09.05. 14:38:03

@Sir Integra: Jó kérdés, de ritka idióta népség gyűlt most össze. Tisztelet a kivételnek.

toto92 2009.09.05. 14:40:05

@czejp: Ha nem vetted még észre, ez csak egy mezei flashjáték, nem egy HoI 1-2-3-akármennyi, se egy EU1-2-3-valamennyi. Innentől kezdve felesleges és hülye dolog azon rugózni, mennyire reális. Játszani kell vele, vagy továbbscrollozni.

Muad\\\'Dib 2009.09.05. 14:45:14

Egyébként pl. a Day of Defeat-ben is lehetett németekkel játszani.

@czejp:
Mivel ez a blog flash játékról szól, nem történelmi tényekről, csak annyit jegyzek meg, hogy 2009-ben nem hátrány a nettel rendelkezőknek használni a wikipediat mielőtt hülyeségeket írnak:
"Arról nem is beszélve, hogy a németek a nyugati fronton nem tudtak a hadifoglyokkal mit kezdeni, hátráltatta őket az ellentámadásban, igy legéppuskázták őket."
Valóban volt egy ilyen eset, de a németek rengeteg hadifoglyot ejtettek a nyugati fronton, akiknek többsége a körülményekhez képest megfelelő ellátást és orvosi kezelést kapott és vissza is tért a háború után hazájába.

BlAdE 2009.09.05. 14:46:45

ilyen hülyeségen veszekedni, ez egy játékblog nem nácibarát-szövetségesbarát politikai oldal, nincs kedvetek szoritkozni a játékra? Ja hogy vannak játékkal kapcs. kommentek is. Akko ugylátszik vannak még normális emberek :)

"azta" 2009.09.05. 14:48:28

ehhehheee :D
1. dehát ott nem német, hanem francia part volt(van) (ott a német olyan akárcsak nálunk a "hős" szovjetek), szóval a hérosz németekről ennyit (mint egyéni sors - meghaló német ember, akinek mondjuk a farka teli van mindezzel - az már tök más tétel). ti kis zsebhokizó hess-rajongók :D
2. ez akkor is csak egy flashjáték

Krystos 2009.09.05. 15:05:44

Hát ezt szinte öröm volt végigolvasni.
Az hogy embertelen off hagyjuk, de akkor is, nem itt lesz megváltva a világ.

Elég hamar észre lehet venni, akárki akármiylen biztos érvet/adatot mond, úgye lehet a másiknak megváltoztatni azt, amit gondol, szóval gtfo.

Hogy németekkel nem lehet tolni single-ban alapvetően 'alternatív' kampányt igényelne, bár meg lehet oldani történelmi módon is, de akkor nincs győzelem (vagy csavarunk valamit a végén, nem tudom).

Persze itt FPS-re gondolok, Hearts of Ironban nem nagy kunszt ezt megoldani :)

S ha megbocsájtotok, kipróbálom ezt a játékot, utána megyek vissza HoI3-ban 'árjáinkat' győzelemre segíteni :).

butyko 2009.09.05. 15:24:58

jánlom a Silent Hunter tengeralattjárós sorozatot! 1től 4ig!

II világháborús német tengeralattjáróval küzdhetsz az angol ás amerikai flotta és természetesen a kereskedelmi hajók ellen.
Farkasfalka ! Ha ez mondd valamit!

winerprince 2009.09.05. 15:34:40

@Syolos: "Végre egyszer már, a másik oldalról is. Itt az ideje Európának szembenézni szerintem azzal, hogy a németek se voltak maguk a megtestesült ördögök..."De ördögien tudtak harcolni,az biztos....

sanyix 2009.09.05. 15:59:02

@Jutocsa: nem lesz, mert a zsidók úgyis maradnak a nagy áldozatok, aztán rááászisáznak ha megcsinálná valami fejlesztő.

attila1 (törölt) 2009.09.05. 16:03:15

én játszottam a játékkal és direkt veszítettem, hogy a köcsög nácik megszívják

olap 2009.09.05. 16:33:48

Haliho, nem akarnék a jóizű zsidózásba/nácikolásba belerondítani, de a játék intro alapján a helyszin Isigny közelében van az meg a Utah partszakaszhoz van közelebb nem az Omaha-hoz.

Flashjátékos · http://flashjatekkritikak.blog.hu/ 2009.09.05. 16:45:31

Hmm...Az off kommentelőknek álljon itt egy idézet:
"This game is not in any way meant as a pro-Nazi game. The fact that no matter what you do, you’ll lose in the end and the sad music when you die is in fact there to signify how pointless war is in general. Lots of lives are lost for unnecessary causes. Although I must stress that the Allied invasion on D-Day was not serving an unnecessary cause, as it ultimately ensured the freedom of all of Europe. Little symbolic things such as Nazi occupied France being portrayed in a red colour, and the Allies in blue are there to symbolise the fact that the German army here is the ‘bad side’. This game was not made to force some kind of ideology upon the player. I’m sorry to everyone who misunderstood my intentions"
azaz:
"A játék nem náci pártinak készült. Az igazság az, hogy tök mindegy, mit csinálsz, a végén úgyis veszíteni fogsz, a szomorú zene a végén pedig csak azt akarja jelezni, milyen értelmetlen a háború. Rengeteg elveszett élet, felesleges okok miatt. ennek ellenére megjegyzem, hogy a D-Day volt felesleges veszteség, ez biztosította be Európa teljes felszabadulását. Apró jelek jelzik - például Franciaország németek által megszállt része piros, a szövetségesek pedig kékek - hogy a német hadsereg itt a 'gonosz'. A játék nem azért készül, hogy egy ideológiát erőltessen a játékosra. Elnézést, ha valaki félreértette."

A fenti idézet a játék készítőjétől származik. Habár erősen kétlem, hogy a "nácizsidókomcsik*rvaanyád" kommentelők közül bárki is rákattintott a linkre, és játszott 10 percnél többet.

Bocs.

Uriás 2009.09.05. 16:56:25

A játék maga szar, de a kommenteket érdemes volt végigolvasni, remekül szórakoztam. A hozzászólók jelentős része bizonyára ravasz troll, pacsi nekik!

attila1 (törölt) 2009.09.05. 17:09:44

"The fact that no matter what you do, you’ll lose in the end"

akkor ez a leggecibb játék, amivel valaha játszottam. Még ha egyet is értek vele...

tommygun 2009.09.05. 18:14:28

Szinte az összes RTS játék játszható német egységekkel. Aztán: Panzer Elite (és béna folytatása, a PE: Action), FPS: Sniper Elite (na jó, abban nem német vagy, csak mindened német és oroszokra kell vadászni). Csak az a pár játék amit ismerek... és akkor a Silent Hunter sorozatot még nem is mondtam.

B79 2009.09.05. 18:23:00

Gondolom a Call of duty german mod nem újdonság.
www.youtube.com/watch?v=ebRarywyo7w&feature=related

Persze ez se az igazi, mert a németekkel kell partra szállni. :S

kukatr 2009.09.05. 18:31:01

a játékot ott rontották el, hogy nem lehet benne nyerni. a pontszámok sose motiváltak.
@-sg-:
nem lehetne a nem _releváns_ kommenteket kimoderálni? ez a blog nem róluk szól.

Rókakígyó 2009.09.05. 18:51:17

Szerintem az új vh-koz kellene játékban ötletet kérni.

hhh. 2009.09.05. 22:27:37

@Jutocsa: battlefield 1942. ott lehet, még japánokkal is.

franxepe 2009.09.05. 22:32:17

mi az hogy végre egy játék, ahol a másik oldallal lehetünk? ez újdonság? dehogy.
A starwarshoz írt játékok közül is az a legsikeresebb, ahol tie fighterekkel repülnünk :)

Rókakígyó 2009.09.06. 07:07:28

Na kipróbáltam. Szerintem átlagos játék. Nekem az egri csillagok sokkal jobban tetszett, lehet, h csak azért mert 40 km-re lakom a helszíntől.

Dr. Bélus___ 2009.09.06. 10:20:25

Azért az nem volt túl élethű, hogy egy szál géppuskával kilőttem a DD Sherman-t. Ritka szar tank volt, az tény, de azért a géppuska nem vitte. :)

TH 2009.09.06. 12:23:23

@Bélus22222: de ez egy menő géppuska. :)

@czejp: az ellenállás ugye RELATÍVE nem volt erős, ezért is sikerült. De azért én nem ültem volna be az első csónakok valamelyikébe...a géppisztolyosok rendesen aprították a partraszállókat, még ha nem is 2 napon keresztül.

-sg- 2009.09.06. 15:34:24

Kicsit megritkítottam a kommenteket, bohócjános kitiltást kapott örökre. Kérem kulturáltan folytatni.

Rókakígyó 2009.09.06. 19:30:58

@-sg-: Télleg döbbenetes, h egy játék kapcsán miket gondolnak az emberek leírni:) A kommentezés lehetőségét sem értem ezen a lapon. Bárcsak a nyomoronc indexen is lehetne mindent kommentelni:)

czejp (törölt) 2009.09.06. 22:45:04

Az egér és billentyűzet gyilkosoknak egy kis kikapcsolódás
www.youtube.com/watch?v=9afMixLlXSM
A számokról: Egy stratéga általában 8-12 %-os élőerő veszteséggel számol támadásonként. Ha jól megdolgozzuk előtte az ellenséget (bombázás, ágyútűz, propaganda) akkor ez akár jóval kisebb is lehet, különösen akkor ha a túlerő a mi oldalunkon van. Ha keskeny sávban támadunk, kevés emberrel, akkor az első vonal nem ejt foglyokat, mert csak hátráltatják a támadást, ez általános szakmai fogás. A többi csak hazafias duma, meg propaganda. Hajrá, jelentkezzetek önkéntesnek, ott aztán lövöldözhettek.

bullseye 2009.09.07. 14:15:33

Érdekes, a filmekben már évtizedek óta nem ördögök a német kisebb-nagyobb katonák, ha nem nácik. Kelly hősei, Halál 50 órája, Leghosszabb nap - legtöbb német katona ezekben átlagember. Tora Tora Tora-ban még a japánokkal is elég tiszteségesen bántak. Mai anyagokban (Band of Brothers, Valkűr) meg már szinte ovis szinten igyekeznek elmagyarázni, hogy nem minden kiskatona náci, sőt a tábornokok is néha csak az apaországot szolgálják/védik.

Viszont aki ezek után direkt a nácikkal akar lenni az egyenlőség nevében, az picit eltévedt a fejiben. Nem véletlen, hogy a multikban szinte nincs Roosevelt, Churchill és hasonló nick, Sztálin is csak ritkán tűnik fel, de náci háborus bűnösök neveit, és hozzájuk illő fogalmakat elég gyakran látni, még a BF Heroes-ban is...

2009.09.07. 15:38:42

@r@ek: Azt hittem az egyértelmű, hogy nem multira gondoltam :) Abban toltam eleget Call of Dutyt. És nem is azért akarok némettel játszani single playerben, hogy dicsőitsük a Wehrmacht II. világháborús szereplését, mert egy elnyomó hadseregen nehéz ilyesmit találni. Csak ha a nyamvadt ruszkikkal lehet benne nyomni akkor azért elgondolkodik az ember. Belátom persze hogy ez párszáz évet még várathat magára..hisz még az eggyel korábbi háború sincs feldolgozva. De mit tegyek ha imádom a single playert is, de marhára unom már a partraszállást a vízból megélve és normandiát ejtőernyőn :)

czejp (törölt) 2009.09.07. 17:18:37

@bullseye: Ez régi történelmi játék. Úgy hivják hogy jajj a legyőzöttnek. Egyébként kell egy ellenségkép, különben nincs kit utálni. Hála istennek most elővették nálunk a cigányokat, zsidókat, multikat, buzikat, van kire fogni a problémákat. Egyébként mára már kiderült, hogy azért senki sem volt kisangyal a második világháborúban, az amerikaiak internálták a japánjaikat, az oroszok a németből visszatért hadifoglyaikat, stb.

2009.09.07. 18:24:49

Mindenesetre már bánom a legelső kommentemet, mert nem szeretem se rasszista se antiszemita se simán ostoba posztok elején látni a nevemet, még ha nem én íromm is, csak én kapom válaszul...

sundayjunkie 2009.09.15. 14:30:33

@átlagosan semmitmondó nikk: vigyázz a szádra, azt lehet 300%-on is nyomni.... :D de persze lehet h mégiscsak béna vagyok :D

diodavid7 2010.01.10. 20:23:10

1. Az az ismételt "egykatonakinyírszázat" módszer... nem lehetne pl. azt hogy te nem csinálsz semmit, a többiek meg irtják a jenkit? (NEM)
2. Hogy bír ki egy német ennyi órát...ébren?
süti beállítások módosítása