A blog egyik legnépszerűbb játéka volt ez az idegnyugtató marhaság: a játékos egyetlen klikkelés után hátradőlhetett, és nézhette, ahogy a program végigjátszódik (vagy nem). Hasonlóan aktív embereknek szól a Chain Reaction Effect, ami 90 fokot forduló, eleinte véletlenszerűen elhelyezett körívekkel operál: az índítóklikk elfordít egy körívet, ha az kapcsolódik egy másik körívhez, akkor az is elfordul, és így tovább, a játékos minden fordulat után egy pontot kap. Nekünk eddig 753 1274 1647 1768 pont a rekordunk, de ha a készítőknek hihetünk, valaki már 8494 fordulatot is elért.
Az egyklikkes játék visszatér
Chain Reaction Effect
Címkék: logika
24 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://kmk.blog.hu/api/trackback/id/tr73124225
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
tozo 2007.07.24. 11:48:48
Na lol, első kattintás, fogalmam sem volt, hogy mi fog történni, és 991 lett :P
Eligor 2007.07.24. 12:09:57
1622 eddig a csúcsom :)
Setti 2007.07.24. 12:56:47
Elsőre 1274. :)
A csúcsom 2044.
A csúcsom 2044.
Riffato 2007.07.24. 13:46:48
Elsőre: 1
Csúcs 2206
Csúcs 2206
Dworkyll · http://ekonyvolvaso.blog.hu/ 2007.07.24. 15:48:35
3025 yeah :-) Nem semmi, hogy milyen "entrópiamentes" volt a végére a pálya. Mintha a lánreakció eredménye a "rendezettség" lenne.
Amanitin2 (törölt) 2007.07.24. 17:16:33
itten biztos van olyan felállás, ami végtelenségig tud körbekörbe menni.
tra lala 2007.07.24. 17:44:56
Na lol, még nem is kattintottam, de már 6035. Kattintás után 23451 és még mindig számol...
EzSemEnVagyok 2007.07.24. 19:22:28
Amanitin2:
Veges ido alatt befejezodik a jatek. (Ugyanis tegyuk fel, hogy van vegtelen ciklus. Ekkor vannak mezok, amelyek veges sok lepes utan stabilizalodnak, a tobbi pedig vegtelen sokszor valtozik. Mi tortenik egy instabillal, amelyik ket stabil altal kepzett sarokba szorul (ilyen letezik!)? Elobb-utobb befordul a sarokba, es eztan mar nem tud valtozni. Tehat megsem lehetett instabil. qed)
Veges ido alatt befejezodik a jatek. (Ugyanis tegyuk fel, hogy van vegtelen ciklus. Ekkor vannak mezok, amelyek veges sok lepes utan stabilizalodnak, a tobbi pedig vegtelen sokszor valtozik. Mi tortenik egy instabillal, amelyik ket stabil altal kepzett sarokba szorul (ilyen letezik!)? Elobb-utobb befordul a sarokba, es eztan mar nem tud valtozni. Tehat megsem lehetett instabil. qed)
BaSa · http://basa.blog.hu 2007.07.25. 00:16:05
1192
Csak sajnos egyáltalán nem tudom megtippelni hogy mikor melyiket kell meglökni hogy sok legyen
Csak sajnos egyáltalán nem tudom megtippelni hogy mikor melyiket kell meglökni hogy sok legyen
kalamana 2007.07.25. 11:47:43
sziasztok, írtam rá egy progit, 100milliós futás után is csak 3845 jön ki, de az sokszor - egyre inkább kételkedek a 8494ben
Lee7 2007.07.25. 16:02:12
Még nem vagyok benne biztos, de lehet, hogy ez a legjobb játék a világon!: )))
Lee7 2007.07.27. 00:05:01
Na jó, mégsem olyan jó: ) Megcsináltam az egész pályát, aztán átfordult az egész oda-vissza, de az sem sok pont, viszont marha sokáig tart. Szóval vagy véletlen csinálsz sokat, vagy marha sokat agyalsz, hogy mit hogy fordíts. És most nincs kedvem agyalni!: )))
stonedraider · http://1sor.blog.hu/ 2007.07.27. 00:40:24
2532
ez nekem való játék, 1 klikk és bambulás.
ez nekem való játék, 1 klikk és bambulás.
Utolsó kommentek