A C64 legjobb kétszemélyes játékára, a Wizard of Worra ma is élénken emlékeznek a munkakerülők. Szekelya nevű kommentezőnk például így foglalta össze a klasszikust: „Ketten játszás, megígérés, hogy egymást nem lövés, mégis azonnal lelövés, először csak véletlennek tettetés, aztán már röhögés, bocsánatkérés, egyedül még órákig játszás.” Flashes változata ugyan nincs, de ingyenesen letölthető remake akad Wizard of Wor Remix néven. A program jó példa arra, hogy egy játékremake-ben is meg lehet valósítani a hozzáadott értéket. A játéktér ugyanis nagyobb, mint az eredeti C64-esetében és a játékosoknak van új képességük is (a térugrás, amivel kétszemélyes játékban nagy meglepetéseket lehet okozni). A fejlesztők egy folytatást is készítettek, a Return to Wort, ez az izometrikus nézet és az új opciók (például aknarakás) ellenére nem olyan szórakoztató, leginkább azért, mert nem lehet ketten játszani.
Make Wor, not love
Wizard of Wor Remix, Return to Wor
21 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://kmk.blog.hu/api/trackback/id/tr68159417
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Joe Pass · http://vegyes.blog.hu 2007.09.07. 10:46:00
Csak annyi, hogy szekelya a szöveget az "Ás-És brigád"-tól idézte, akartam is neki jelezni, hogy az idézőjel lemaradt...
Magyar net-klasszikus és kötelező olvasmány:
ases.freeweb.hu
Magyar net-klasszikus és kötelező olvasmány:
ases.freeweb.hu
fraki 2007.09.07. 19:10:43
Na erre én is kíváncsi vagyok. Most megnéztem az eredetit ccs64-ben unlimited life-fal.
A 13. dungeon teljesen üres, nincs benne fal, utána még jön pálya, de nem jön új minta, vagyis legfeljebb a szörnyállomány izmosabb.
A 16. után meguntam.
Ez a játék... ha a szörnyek bepörögnek, és épp a segged nyomában lihegnek, mire te gyorsan vissza akarsz fordulni, hogy lelődd, aztán a hirtelen váltás worlukra, majd még hirtelenebbül a varázslóra, hát tud olyan adrenalinos lenni, mint a doom 3...
Nem véletlenül kúródtak olyan gyorsan szét a joystickok kiskoromban...
Meg ezek a hangok... ahogy az a lepke viharzik, meg amikor a varázsló meghal...
A 13. dungeon teljesen üres, nincs benne fal, utána még jön pálya, de nem jön új minta, vagyis legfeljebb a szörnyállomány izmosabb.
A 16. után meguntam.
Ez a játék... ha a szörnyek bepörögnek, és épp a segged nyomában lihegnek, mire te gyorsan vissza akarsz fordulni, hogy lelődd, aztán a hirtelen váltás worlukra, majd még hirtelenebbül a varázslóra, hát tud olyan adrenalinos lenni, mint a doom 3...
Nem véletlenül kúródtak olyan gyorsan szét a joystickok kiskoromban...
Meg ezek a hangok... ahogy az a lepke viharzik, meg amikor a varázsló meghal...
BaSa · http://basa.blog.hu 2007.09.08. 11:55:00
Sajnos a linknél én is hiába próbálom, pedig annak idején az egyik kedvenc játékom volt.
twillight 2007.09.09. 01:40:21
C64-es eredetiben már nem emlékszem, hány pálya volt, csak arra, hogy tényleg ismételte magát egy idő után, csak a szörny volt több, meg főleg gyorsabb.
(én anno végtelen élet nélkül csináltam meg!)
(én anno végtelen élet nélkül csináltam meg!)
-sg- 2007.09.09. 21:59:18
Aha, most éppen nekem sem. Nem tudok mit csinálni, próbálkozz, nem mindig döglött a link. Kerestem a cuccot máshol is, de nem találtam.
-sg- 2007.09.09. 22:00:36
Holnap el tudom esetleg küldeni a mailcímedre, ha tudsz fogadni egy majdnem 3 megás csatolmányt.
Dworkyll · http://ekonyvolvaso.blog.hu/ 2007.09.10. 16:17:46
egy rapidshare-ről nem lehetne szó esetleg ;-) mer engem is érdekelne
szekelya 2007.09.14. 13:23:20
@JoePass: miért idéztem volna? Miért maradt volna le? A stílus stimmel.
Joe Pass · http://vegyes.blog.hu 2007.09.14. 15:05:52
szekelya:
Ezért:
"Egymás ellen játszás és állandóan egymást lövés, de aztán megbeszélés, hogy többett egymást nem lövés. Kurvára megfogadás és igyekezés, de mikor a Wizard feltünés össze-vissza lövöldözés és véletlenül a másik eltalálás és utána Wizard kilövés..."
( ases.freeweb.hu/topics/c64.html )
Nálam ez idézésnek levés, ha nem is szó szerinti. Lehet, hogy mindenki tudás, hogy ez ás-és brigádnak levés, ez esetben részemről nem szólás, vállvonás.
Ezért:
"Egymás ellen játszás és állandóan egymást lövés, de aztán megbeszélés, hogy többett egymást nem lövés. Kurvára megfogadás és igyekezés, de mikor a Wizard feltünés össze-vissza lövöldözés és véletlenül a másik eltalálás és utána Wizard kilövés..."
( ases.freeweb.hu/topics/c64.html )
Nálam ez idézésnek levés, ha nem is szó szerinti. Lehet, hogy mindenki tudás, hogy ez ás-és brigádnak levés, ez esetben részemről nem szólás, vállvonás.
Joe Pass · http://vegyes.blog.hu 2007.09.14. 15:22:31
szekelya,
ases.freeweb.hu/topics/c64.html
"Egymás ellen játszás és állandóan egymást lövés, de aztán megbeszélés, hogy többett egymást nem lövés. Kurvára megfogadás és igyekezés, de mikor a Wizard feltünés össze-vissza lövöldözés és véletlenül a másik eltalálás és utána Wizard kilövés..."
Nekem ez idézésnek levés, bár valóban nem szó szerinti - ha egyébként mindenki tudás, hogy ez ás-és brigád, akkor elnézést kérés!
(Így bemásolva már legalább mindenki eldöntheti, mit tart felőle.)
ases.freeweb.hu/topics/c64.html
"Egymás ellen játszás és állandóan egymást lövés, de aztán megbeszélés, hogy többett egymást nem lövés. Kurvára megfogadás és igyekezés, de mikor a Wizard feltünés össze-vissza lövöldözés és véletlenül a másik eltalálás és utána Wizard kilövés..."
Nekem ez idézésnek levés, bár valóban nem szó szerinti - ha egyébként mindenki tudás, hogy ez ás-és brigád, akkor elnézést kérés!
(Így bemásolva már legalább mindenki eldöntheti, mit tart felőle.)
Joe Pass · http://vegyes.blog.hu 2007.09.14. 15:27:07
Blogszoftverrel mex
toto92 2008.12.02. 21:09:19
Letöltöttem.
5 perc után világos lett, hogy miért is klasszikus.
Tényleg király.
5 perc után világos lett, hogy miért is klasszikus.
Tényleg király.
Utolsó kommentek