Közveszélyes Munkakerülő

A Közveszélyes Munkakerülő a flashjátékok alfája, Szodomája és Gomorrája. Itt minden nap talál valamit, amivel jól elklikkolhatja a munkaidejét.

KMK Poló rendelés

Utolsó kommentek

  • placcs: Bizony mondom néktek, ha valaki is olvassa ezt az üzenőfalat, hogy még mindig játszom vele. Pont t... (2023.08.24. 18:25) Elfoglalni a világot
  • lmlm: Ez van még? (2021.11.28. 10:28) Egri csillagok háborúja
  • WinG: Adobe Flash Player is no longer supported. Sic transit gloria mundi :( (2021.10.26. 14:30) A dobókocka el van vetve
  • placcs: Ha bárki szeretne játszani vele, a megoldás: bluemaxima.org/flashpoint/ JUHÉÉÉ!!! (2021.01.18. 21:20) Elfoglalni a világot
  • placcs: Hát sajnos véget ért egy korszak. Most a téli szünetben nagyon sokat játszottam vele. De most má... (2021.01.17. 22:21) Elfoglalni a világot
  • Utolsó 20

Címkék

akció (113) állatos (3) aszociációs (3) autóverseny (9) celeb (8) cikk (3) csajos (1) demo (1) disztroj (192) egészséges életmód (1) egyklikkes (5) egyperces (1) előzetes (1) építkezős (3) escape room (5) évértékelés (2) facebook (17) fantasy (2) fgs 2009 (1) fgs 2009 díjazott (1) figyelemjáték (11) film (1) filmes (4) fizetős (8) flashjátékipar (3) főzés (1) főzöcskézős (1) fps (7) gasztro (1) gasztró (1) gasztronómia (1) grow (2) gyerekjáték (4) hajigálós (2) halloween (1) hellókarácsony (11) horror (5) húsvét (2) interjú (1) játékpályázat (15) kaland (70) kártyás (9) kérdezzfelelek (1) kmk galéria (2) kmk póló (3) kmk rejtvény (14) kmk születésnap (11) kockajáték (3) kőpapírolló (1) közélet (1) közlemény (46) közösség (15) kretén (41) különbségkereső (15) kvíz (5) láncreakció (3) látogatottság (1) letölthető (13) logika (275) lövegtorony (29) lövöldözős (61) magyar (36) mahjongg (1) manga (2) mario (5) marketing (2) matek (5) média (1) memória (4) menedzserjáték (1) mesterlövés (8) michael jackson (2) multiplayer (1) műveltségi (9) művészi (1) nemflash (26) nemjáték (10) nem gyerekeknek (4) ninja (2) offtopic (1) pacman (4) point n click (18) póker (2) politika (1) puzzle (4) remake (2) retro (69) ritmusjáték (2) sakk (1) shockwave (9) shooter (42) sinecron (1) sport (23) starcraft (1) stratégia (105) sudoku (1) szemétparaszt (49) szemléltető játék (1) szerepjáték (19) szimulátor (3) szókirakó (4) táblás (4) tank (2) teszt (2) tetris (7) toplista (8) türelemjáték (2) twitter (2) ügyességi (406) űrhajós (3) válogatás (6) várvédő (9) verekedős (11) vicces (55) warcraft (3) wow (1) zenés (1) zombi (1) zombis (2) Címkefelhő

Zsenialitás két színben

Yinyang
2007.09.26. 10:18 -sg-
Címkék: ügyességi logika


A pár napja postolt Nitrome-játékok megosztották a kommentezőket, de van egy olyan érzésem, hogy a mostani darab elsöprő sikert fog aratni. Túlzás nélkül a net egyik legzseniálisabb játékáról van szó, főszereplői Jin és Jang, de akár Ebony és Ivory is lehetnének, a lényeg hogy egyikük fekete, másikuk fehér. A fekete figura csak fehér háttér előtt tud mozogni, a fehér éppen fordítva, de egy közös pályán garázdálkodnak mind a ketten, és az ebből adódó magas labdákat a készítők szépen le is csapkodják. A fekete srác például eltolhat egy fekete ládát úgy, hogy azzal biztosítsa a továbbjutást a fehérnek, és így tovább. Rengeteg ötlet, változatos pályák, egyszerűségében is remek kivitelezés - jár az öt pont.

Szerintünk: (5/5)
Ön dönt: (4,3/5)

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmk.blog.hu/api/trackback/id/tr10177363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2007.09.26. 11:00:50

ötletes
mint annak idején a 'vikings'
ez első két pálya tök könnyű, a harmadikkal egyelőre gondjaim vannak :-)

homár molla2 2007.09.26. 11:42:58

tényleg ötletes. kövezzetek meg, de kábé 30 másodpercig bírtam, és elég is volt.

fotóska 2007.09.26. 12:03:56


Szar.

Még egy BRUHAHA-t sem érdemel.

Retexis 2007.09.26. 12:45:37

Kurvajó.
Nem lehet abbahagyni.
2d HeadOverHeels. :)
Végre a PC-s játékok is kezdik beérni a C=64-re íródottakat.

BaSa · http://basa.blog.hu 2007.09.26. 19:30:17

Nekem is tetszik, de már a 2. pályán elakadtam. :-)

banza 2007.09.27. 15:07:52

a 3. miért jelent gondot? az a leg egyszerűbb

ave 2007.09.27. 16:04:50

Nem volt rossz, valoban, 1.5 napig elvoltam vele.

fraki 2007.09.27. 20:01:38

nagyon jó, nagyon jó, de a második pálya már eléri azt a nehézségi fokozatot, ahol már munkakerülésre alkalmatlan mennyiségű agysejtem megpiszkálására van szükség.

szbszig 2007.09.27. 22:48:14

Idegesítő. Rá kell ugrani a kukacokra, de nem jó, ha túl magasról ugrasz, nem jó, ha ugrás nélkül esel rájuk, ha két kukac van egymás mellett, akkor nem lehet őket megölni sérülés nélkül...

Bit Rot 2007.09.27. 23:04:12

10. pályáig jutottam így elsőre, király!
Ott már kezd ügyességibe átmenni.

Kukacraugrás sokszor nem megy :-(

szuperapu · http://szuperapu.blog.hu/ 2007.09.28. 12:09:09

Szerintem a grafika zseniális, és szórakoztató a játék is. A 13. pályától kezdve már gondolkodni is kell...

Retexis 2007.09.29. 01:46:45

24.-en vagyok. :) Egyre jobb.

MiZo81 2007.09.30. 11:52:36

A kukacok fejére kell ugrani, attól pusztulnak. :)

MiZo81 2007.09.30. 14:51:35

Ja, és a ládákat is rájuk lehet tolni, hasonló eredménnyel. :)

Retexis 2007.10.01. 13:17:24

Csak 25 pálya van. :(

szbszig 2007.10.01. 16:16:40

A C64-utánérzést kétségtelenül erősíti, hogy a játék idegesítő és bugos. És itt most nem olyan szintű bugokról beszélek, hogy néha ráugrok a kukacra, és én halok meg. Hanem a 20. pályánál tartok, és már két korábbival is azért gürcöltem hosszú tíz percekig, mert ahogy tologattam a ládákat egymáson, azok mindenfelé elúsztak a levegőben, átcsúsztak az átellenes világba stb. A 10. pálya a kedvencem: normális ésszel azt gondolná az ember, hogy Yangnak lépcsőt kell építenie a három kockából, de nem, az alsót egyenesen kitolva alá kell bújnia az egész tákolmánynak, ami valami megmagyarázhatatlan oknál fogva nem nyomja össze, mint minden más helyen hasonló esetben, hanem fellöki a legtetejére...

-sg- 2007.10.01. 16:18:40

A 10. pályán ki kell húzni az alsót (tehát nem tolni), akkor lesz lépcső.

-sg- 2007.10.01. 21:13:33

jé, nekem ekkor nem ez történik...

szbszig 2007.10.03. 13:20:34

A 22-es pályát meg lehet csinálni valahogy? Vagy csak nálam nem működik szokás szerint? Gondolom, mert már kétszer sikerült úgy kifagyasztanom, hogy egyik karakterrel se lehetett semerre se mozdulni... :|

szbszig 2007.10.08. 12:38:50

Végigvittem. Ennél lassabban szerintem még nem fejeztek be ezen a blogon szereplő játékot. :)
süti beállítások módosítása