Közveszélyes Munkakerülő

A Közveszélyes Munkakerülő a flashjátékok alfája, Szodomája és Gomorrája. Itt minden nap talál valamit, amivel jól elklikkolhatja a munkaidejét.

KMK Poló rendelés

Utolsó kommentek

  • placcs: Bizony mondom néktek, ha valaki is olvassa ezt az üzenőfalat, hogy még mindig játszom vele. Pont t... (2023.08.24. 18:25) Elfoglalni a világot
  • lmlm: Ez van még? (2021.11.28. 10:28) Egri csillagok háborúja
  • WinG: Adobe Flash Player is no longer supported. Sic transit gloria mundi :( (2021.10.26. 14:30) A dobókocka el van vetve
  • placcs: Ha bárki szeretne játszani vele, a megoldás: bluemaxima.org/flashpoint/ JUHÉÉÉ!!! (2021.01.18. 21:20) Elfoglalni a világot
  • placcs: Hát sajnos véget ért egy korszak. Most a téli szünetben nagyon sokat játszottam vele. De most má... (2021.01.17. 22:21) Elfoglalni a világot
  • Utolsó 20

Címkék

akció (113) állatos (3) aszociációs (3) autóverseny (9) celeb (8) cikk (3) csajos (1) demo (1) disztroj (192) egészséges életmód (1) egyklikkes (5) egyperces (1) előzetes (1) építkezős (3) escape room (5) évértékelés (2) facebook (17) fantasy (2) fgs 2009 (1) fgs 2009 díjazott (1) figyelemjáték (11) film (1) filmes (4) fizetős (8) flashjátékipar (3) főzés (1) főzöcskézős (1) fps (7) gasztró (1) gasztro (1) gasztronómia (1) grow (2) gyerekjáték (4) hajigálós (2) halloween (1) hellókarácsony (11) horror (5) húsvét (2) interjú (1) játékpályázat (15) kaland (70) kártyás (9) kérdezzfelelek (1) kmk galéria (2) kmk póló (3) kmk rejtvény (14) kmk születésnap (11) kockajáték (3) kőpapírolló (1) közélet (1) közlemény (46) közösség (15) kretén (41) különbségkereső (15) kvíz (5) láncreakció (3) látogatottság (1) letölthető (13) logika (275) lövegtorony (29) lövöldözős (61) magyar (36) mahjongg (1) manga (2) mario (5) marketing (2) matek (5) média (1) memória (4) menedzserjáték (1) mesterlövés (8) michael jackson (2) multiplayer (1) műveltségi (9) művészi (1) nemflash (26) nemjáték (10) nem gyerekeknek (4) ninja (2) offtopic (1) pacman (4) point n click (18) póker (2) politika (1) puzzle (4) remake (2) retro (69) ritmusjáték (2) sakk (1) shockwave (9) shooter (42) sinecron (1) sport (23) starcraft (1) stratégia (105) sudoku (1) szemétparaszt (49) szemléltető játék (1) szerepjáték (19) szimulátor (3) szókirakó (4) táblás (4) tank (2) teszt (2) tetris (7) toplista (8) türelemjáték (2) twitter (2) ügyességi (406) űrhajós (3) válogatás (6) várvédő (9) verekedős (11) vicces (55) warcraft (3) wow (1) zenés (1) zombi (1) zombis (2) Címkefelhő

Azték öttusa

Aztec Challenge
2007.11.09. 09:50 -sg-

Hú mennyire utáltam ezt a játékot C64-en! Az istennek nem bírtam átjutni az első pályán, ahol vidám aztékok úgy próbálják eldönteni, ki legyen a vezérük, hogy lándzsákat dobálnak egymásra. A cucc egész pofásra sikerült feldolgozásban most harmadszorra sikerült átjutnom a második pályára, ami azt mutatja, hogy az irányíthatósággal sincs gond. Letölt, kicsomagol, futtat, örül.

Szerintünk: (5/5)
Ön dönt: (3,3/5)

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmk.blog.hu/api/trackback/id/tr94223240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szbszig 2007.11.09. 10:03:33

Én is utáltam! Pedig én még a közepéig is eljutottam néha. :)

Egyébként valamiért azt hittem, hogy ez már szerepelt itt egyszer...

◄ViZion 2007.11.09. 10:30:27

Jééé!
uh, nehéz volt régen is...
pool of radiance, vagy curse of the azure bonds feldolgozást pls...
ezekre több hónapom ment rá...

paráznabillegető 2007.11.09. 10:58:07

Vi Z, te mazo! :)))
Én a Curse of the azure bondsot a kocsmai bunyók legtökéletesebb megformázásaként idézem fel! Másra már nem is emlékszem belőle, csak hogy volt valami párbeszéd a krimóban, aztán egyszercsak megjelent az őrség, és a jelenlévők fele a parti oldalán, a másik fele meg az őrség oldalán szállt harcba, és ha az őrség nyert, akkor gémóver... :D :D :D

fraki 2007.11.09. 16:10:09

Iszonyatosan nehéz, idegtépő, de nagyon szerettük! Az új feldolgozás meg sem közelíti az eredeti hangulatát. Zseniális volt az eredeti zene.

fects 2007.11.09. 16:56:25

Eljutottam a 3-ik pályára, meghaltam, és nincs erőm elölről elkezdeni. Mé' nincs checkpoint? :(

szbszig 2007.11.10. 02:34:00

Na, 4. pálya. Érdekes, hogy arra valamiért nem emlékeztem, az első 3-ra viszont igen. Jaj, meg lesz még valami csapdás és a piranhás is, ha jól emlékszem, nyami! :)

szbszig 2007.11.10. 22:35:59

Kész, vége, megcsináltam.

Őszintén szólva az első pálya talán a legnehezebb. Mondjuk én hülye egészen a legvégéig nem vettem észre, hogy felváltva jönnek a dárdák két oldalról, és úgy még nehezebb volt figyelni a teljes képernyőt folyamatosan... Megjegyzem, az eredetiben ez nem így volt. Egyébként valami 14 dárdát kell túlélni.

A második pálya baromi könnyű. Ilyen stílusú játékokból mindenki játszott már ezerrel. Csak arra kell figyelni, hogy mindig középen maradjon az ember nagyjából, és mindkét irányba ki tudjon térni.

A harmadik pálya megint könnyű. A legegyszerűbb minden szoba elején megnyomni a balra gombot, és akkor feltérképezhető a terem. A potyogós termek kicsit lutri alapúak, de szerencsére nagyon ritkán találnak el a tárgyak.

A negyedik pálya is könnyű. Minden ellenség ugyanazon a pályán mozog, úgyhogy minimális gyakorlással meg lehet tanulni az egész pályát. A kődarab formájában megjelenő időlimit meg abszolút nem akadály.

Az ötödik pálya meg 100%-ban szerencse kérdése. Amíg rá nem jön az ember, merre kell menni, onnantól ugyanis 100%-os biztonsággal teljesíthető. Na jó, mégse, mert nekem itt az iránygombok valamiért túl érzékenyen reagáltak, és néha egy pöccintésre is hajlamos volt kettőt ugrani.

A hatodik pálya a legkönnyebb. Tényleg, egyszerűen nevetséges. Én egyáltalán nem ilyenre emlékeztem az eredetiből. Mintha ott valahogy kerülgetni kellett volna a piranhákat a második pályához hasonlóan, és a cél egyszerűen az életben maradás lett volna adott ideig...

Végül a hetedik pálya ugyan nehéznek tűnhet elsőre, de jelentős könnyebbséget okoz, hogy a legtöbb ugrást nem kell kicentizni, és az sem okoz sokszor gondot, ha rossz méretű ugrás gombját nyomja véletlenül az ember.

Egyébként a pontszámítást meg egyáltalán nem értem. Egyrészt semmi értelme, nincs high-score vagy bármi hasonló. Másrészt pedig semmi mást nem csinál, csak a számláló folyamatosan halad előre. Aminek megint semmi értelme, mert az első, második és hetedik pályák fix hosszúságúak; a harmadik, ötödik, hatodik pedig végtelen ideig játszható, ha megállítjuk a főszereplőt. Szóval ha lenne is értelme mérni az időt valahol, akkor a minél gyorsabb teljesítést kéne díjazni, nem a minél lassabbat...

Ja, és itt van az eredeti is, online játszható:

c64s.com/game/1/aztec_challenge

Azaz játszható lenne, ha a böngészőm nem gyorsítaná fel lehetetlen sebességre az amúgy is jó nehéz játékot...

dekoninckx (törölt) 2007.11.18. 13:44:48

Akkor annak az esélye, hogy az első pályán végigmenjen a versenyző, egy a kettő a tizennegyedikhez... :(

ready_real 2007.11.19. 14:52:23

Vááá én nagyon imádtam c64en.
Nem is tudom emlyik pályáig jutottam el, de az tuti, hgoy volt kígyós rész benne:D:D
süti beállítások módosítása