Majdnem két hónapja nem volt lövegtornyos játék, pedig közben érkezett néhány újabb link. Zénóka például a Protectort küldte be, ami nem hoz nagy újdonságokat a műfajba, de azért mégiscsak van benne egy világtérkép, a harci egységeket pedig többféle irányba is fejleszthetjük. Bár a műfajtól már csömöröm van, ez a játék még le tudott kötni, könnyed kis disztroj volt így péntek délelőtt.
Mágusok vs. élőhalottak
Protector
20 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://kmk.blog.hu/api/trackback/id/tr66472216
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
nayaimasu 2008.05.16. 11:15:41
én sokat munkakerültem vele. jó volt
Tuvalu 2008.05.16. 11:24:23
Jaja, tényleg jó volt.
A végén ugyan már csak avval tudtam szórakozni, hogy nulla fejlesztéssel végigmenni a hard pályákon. Az azért nem ment könnyen.
A végén ugyan már csak avval tudtam szórakozni, hogy nulla fejlesztéssel végigmenni a hard pályákon. Az azért nem ment könnyen.
aDoayen@HWSW 2008.05.16. 11:29:51
TDből sosem elég :)
ennél a stratégia a resistanceok miatt elég érdekes
mondjuk kár, hogy az advanced tornyok gyakorlatilag feleslegesek pár spéci pályát leszámítva
ennél a stratégia a resistanceok miatt elég érdekes
mondjuk kár, hogy az advanced tornyok gyakorlatilag feleslegesek pár spéci pályát leszámítva
paráznabillegető 2008.05.16. 12:14:58
felhívtam már rá a figyelmet régen, még a vector td 2.0-ban...
Archenemy 2008.05.16. 12:31:50
www.sg.hu/cikkek/60048/orvosi_nobel_dij_szamitogepes_jatekkal
magyar ismertető egy olyan játékról, ami az orvosi kutatásokban segít
nem a szokásos "kiadom a gépkapacitást, hogy számoljon oszt jó", hanem játszható (logikai-szerű) játék, aminek a megoldásai segítik a fehérjekutatást (ha jól értettem)
sztem érdemes megnézni, és esetleg megemlíteni
Arch
magyar ismertető egy olyan játékról, ami az orvosi kutatásokban segít
nem a szokásos "kiadom a gépkapacitást, hogy számoljon oszt jó", hanem játszható (logikai-szerű) játék, aminek a megoldásai segítik a fehérjekutatást (ha jól értettem)
sztem érdemes megnézni, és esetleg megemlíteni
Arch
Archenemy 2008.05.16. 12:32:29
Ja és bocs a spammért, de sztem ez tök fontos, mikor olvastam a hírt, már tudtam, hogy itt is meg kell említenem
renhoek 2008.05.16. 12:36:47
nagyon király game....rengeteg lehetőség van, és rengeteg pálya ami spec stratégiát igényel...
de ne itt játszatok, hanem a kongregate-es verzión, mert ott újra ki lehet osztani a skilleket....pályák előtt ez fontos
de ne itt játszatok, hanem a kongregate-es verzión, mert ott újra ki lehet osztani a skilleket....pályák előtt ez fontos
Sir Integra 2008.05.16. 16:36:52
Nocsak, sorban kerülnek be a Kongregate favoritok? Akkor már a Dolphin Olyimpicst iiis *___* Nekem speciel a Protector pont nem jött be, ha már lövegtorony akkor maradok a vektoros(ok)nál :P
Archenemy 2008.05.16. 17:59:16
Aye, ezt is nyomtam egy darabig még régebben, de hol van ez a vektoros letisztultságától...
B Dániel · http://szaguldocirkusz.blog.hu/ 2008.05.16. 23:35:09
Nee a fejléc meg a szavazó is Dyna-s!!! :DDD
Andie 2008.05.18. 15:27:33
Azé ez a név nemsemmi :D
kepfeltoltes.hu/080518/geller_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
De legalább egy mentalistáé lenne!!
kepfeltoltes.hu/080518/geller_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
De legalább egy mentalistáé lenne!!
Doree666 2008.05.18. 20:03:26
nem megy a normal :( az összes easy-t megcsináltam /mind az ötötXD /
van a normalra vmi stratégia?^^"
van a normalra vmi stratégia?^^"
Doree666 2008.05.18. 20:03:59
báá...a normal az medium akart lenni XDD
portások kedvence 2008.05.22. 11:38:20
Nektek nincs olyan, hogy a teremtmények vörös árnyalatot kapnak egyszer csak? Nálam csinálta ezt, újraindítottam, akkor jó lett, most viszont már akkor sem. Ez annyira zavar, hogy fel kellett függesztenem az amúgy jó kis játékkal való foglalatoskodást.
Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2008.05.22. 11:46:25
Nézd végig még az első hullám előtt, hogy mik várhatók. Általában egy pályán egy típus a domináns.
Ha sok flying, akkor ne harcosokat telepíts. Soknak gyengéje a tűz, illetve az energia.
Csoportosítsd a mágusokat. A lila legyengíti őket és sebezhetőbbé teszik őket. Legyenek egyszerre minél több hatás alatt.
Gondolj a hátulállókra. Hozzájuk kevesebb lény jut el, ezért nehezebben fejlődnek, viszont ahogy nehezedik a játék egyre nagyobb lesz a szerepük.
Ha sok flying, akkor ne harcosokat telepíts. Soknak gyengéje a tűz, illetve az energia.
Csoportosítsd a mágusokat. A lila legyengíti őket és sebezhetőbbé teszik őket. Legyenek egyszerre minél több hatás alatt.
Gondolj a hátulállókra. Hozzájuk kevesebb lény jut el, ezért nehezebben fejlődnek, viszont ahogy nehezedik a játék egyre nagyobb lesz a szerepük.
tra lala 2008.05.24. 12:50:14
Én úgy csináltam, hogy a teaching és a varázslók skilljeit fejlesztettem.
A pálya elejére beraktam egy vöröset. Ennek a látókörébe nem szabad mást rakni, csak tőle távolabbra. Ez az első bábú így hamar eljut a legmagasabb szintig, ekkor erőseket és gyorsan lő. Így sokszor még a meglévő helyeket sem kell teljesen bebábúzni, mert van mikor az az egy első még a főellenségeket is meg tudja ölni egyedül.
Ha sok járkáló ellenség van, akkor 2-3 dextert is rakok a pályára, sokkal többre csak a 10es hard pályán volt szükség.
A pályák elején végig kell kattintgatni, hogy mik várhatóak, mert mindig lesz egy, amelyik teljesen másra gyenge, mint az előtte levőek, így ha nem marad pénz új bábúkra, akkor azok simán végigszaladnak a pályán.
Ezzel a stratégiával nem nagyon vesztettem életet, és a pálya közepére általába annyi pénzem lett, hogy el se tudtam már mire költeni..
A skillek annyira megkönnyítik, hogy a hard pályákat hamarabb végig lehet vinni, mint a könnyűeket.
A pálya elejére beraktam egy vöröset. Ennek a látókörébe nem szabad mást rakni, csak tőle távolabbra. Ez az első bábú így hamar eljut a legmagasabb szintig, ekkor erőseket és gyorsan lő. Így sokszor még a meglévő helyeket sem kell teljesen bebábúzni, mert van mikor az az egy első még a főellenségeket is meg tudja ölni egyedül.
Ha sok járkáló ellenség van, akkor 2-3 dextert is rakok a pályára, sokkal többre csak a 10es hard pályán volt szükség.
A pályák elején végig kell kattintgatni, hogy mik várhatóak, mert mindig lesz egy, amelyik teljesen másra gyenge, mint az előtte levőek, így ha nem marad pénz új bábúkra, akkor azok simán végigszaladnak a pályán.
Ezzel a stratégiával nem nagyon vesztettem életet, és a pálya közepére általába annyi pénzem lett, hogy el se tudtam már mire költeni..
A skillek annyira megkönnyítik, hogy a hard pályákat hamarabb végig lehet vinni, mint a könnyűeket.
tra lala 2008.05.24. 12:51:10
Ja csak azt akartam írni, hogy nincs értelme végigjátszani, mert nem ír ki a végén semmit..
mbalazs_007 2008.05.25. 20:22:34
Na végre kivégeztem ezt a vackot!
Vki próbálta a nekromantát?
A help nagyon áradozik róla, de sztem 1 paladin v egy archer sokkal többet ér. Egyszerűen nagyon lassan lép szintet hiába rakom körbe alkimistával, ami szinten nem vmi jó ha csak splashre rakom...
Vki próbálta a nekromantát?
A help nagyon áradozik róla, de sztem 1 paladin v egy archer sokkal többet ér. Egyszerűen nagyon lassan lép szintet hiába rakom körbe alkimistával, ami szinten nem vmi jó ha csak splashre rakom...

Utolsó kommentek