Közveszélyes Munkakerülő

A Közveszélyes Munkakerülő a flashjátékok alfája, Szodomája és Gomorrája. Itt minden nap talál valamit, amivel jól elklikkolhatja a munkaidejét.

KMK Poló rendelés

Utolsó kommentek

  • placcs: Bizony mondom néktek, ha valaki is olvassa ezt az üzenőfalat, hogy még mindig játszom vele. Pont t... (2023.08.24. 18:25) Elfoglalni a világot
  • lmlm: Ez van még? (2021.11.28. 10:28) Egri csillagok háborúja
  • WinG: Adobe Flash Player is no longer supported. Sic transit gloria mundi :( (2021.10.26. 14:30) A dobókocka el van vetve
  • placcs: Ha bárki szeretne játszani vele, a megoldás: bluemaxima.org/flashpoint/ JUHÉÉÉ!!! (2021.01.18. 21:20) Elfoglalni a világot
  • placcs: Hát sajnos véget ért egy korszak. Most a téli szünetben nagyon sokat játszottam vele. De most má... (2021.01.17. 22:21) Elfoglalni a világot
  • Utolsó 20

Címkék

akció (113) állatos (3) aszociációs (3) autóverseny (9) celeb (8) cikk (3) csajos (1) demo (1) disztroj (192) egészséges életmód (1) egyklikkes (5) egyperces (1) előzetes (1) építkezős (3) escape room (5) évértékelés (2) facebook (17) fantasy (2) fgs 2009 (1) fgs 2009 díjazott (1) figyelemjáték (11) film (1) filmes (4) fizetős (8) flashjátékipar (3) főzés (1) főzöcskézős (1) fps (7) gasztro (1) gasztró (1) gasztronómia (1) grow (2) gyerekjáték (4) hajigálós (2) halloween (1) hellókarácsony (11) horror (5) húsvét (2) interjú (1) játékpályázat (15) kaland (70) kártyás (9) kérdezzfelelek (1) kmk galéria (2) kmk póló (3) kmk rejtvény (14) kmk születésnap (11) kockajáték (3) kőpapírolló (1) közélet (1) közlemény (46) közösség (15) kretén (41) különbségkereső (15) kvíz (5) láncreakció (3) látogatottság (1) letölthető (13) logika (275) lövegtorony (29) lövöldözős (61) magyar (36) mahjongg (1) manga (2) mario (5) marketing (2) matek (5) média (1) memória (4) menedzserjáték (1) mesterlövés (8) michael jackson (2) multiplayer (1) műveltségi (9) művészi (1) nemflash (26) nemjáték (10) nem gyerekeknek (4) ninja (2) offtopic (1) pacman (4) point n click (18) póker (2) politika (1) puzzle (4) remake (2) retro (69) ritmusjáték (2) sakk (1) shockwave (9) shooter (42) sinecron (1) sport (23) starcraft (1) stratégia (105) sudoku (1) szemétparaszt (49) szemléltető játék (1) szerepjáték (19) szimulátor (3) szókirakó (4) táblás (4) tank (2) teszt (2) tetris (7) toplista (8) türelemjáték (2) twitter (2) ügyességi (406) űrhajós (3) válogatás (6) várvédő (9) verekedős (11) vicces (55) warcraft (3) wow (1) zenés (1) zombi (1) zombis (2) Címkefelhő

Klikkelj, húzogass, gépelj

Click Drag Type 3
2008.08.19. 06:30 -sg-
Címkék: logika

Én most két hétre eltűnök jól megérdemelt munkakerülésemre (aka. nyaralás), de a blog ezalatt sem szünetel. Előre betárazott konzervposztok élesednek minden hétköznap, nehogy a végén még fellendüljön a gazdaság. Előrebocsátom, nem mai játékok lesznek, mert a régebben beküldött linkjeitek közül válogattam, hadd fogyjanak azok is. Kezdjük például a Click Drag Type 3-mal, ami címében is jelzi ennek a remek logikai játéknak az instrukcióit: klikkelj, húzogass, gépelj. Ennyi. Több segítség nincs, a 15, itt-ott egész remek pályán rá kell jönni, hogy miként lehet megszerezni a továbbjutáshoz szükséges kódot. Csak hanggal és minimális angol nyelvtudás ismeretében játszható.

Szerintünk: (4/5)
Ön dönt: (4,4/5)

98 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmk.blog.hu/api/trackback/id/tr64621117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

okostojgli (törölt) 2008.08.19. 09:25:02

ez egy hülye pixelkereső játék.

baracklekvar 2008.08.19. 10:00:20

nekem tetszik:) elvagyok vele már egy ideje. és nem pixelkeresésről szól csak, ha gondolkozol, akkor rá lehet jönni. még csak a 7es van meg, de haladok.

Isocrates 2008.08.19. 10:21:55

okostojgli, nem is játszottál vele, akkor miért írsz hülyeséget? Egyeltalán nem erről szól te mafla. :]

Én inkább azon vagyok megdöbbenve, hogy hogyan volt képes -sg- csak 4/5-öt adni erre a játékra, szerintem ő sem igazán játszhatott vele... ugyanis mindig hangoztatja hogy őt a logikai játékok vonzzák... ez a játék pedig ZSENIÁLIS! :-]

Amúgy arról szól, hogy 15 intuitív rejtvény van, ahol adott egy feladvány utasítás nélkül, magunknak kell rájönni hol mit kell tenni, értelemszerűen van ahol nagyon adja magát, van ahol viszont több idő mire egészében át látja az ember mit kell tenni. Szerintem 5 pontból 10 lenne igazságos értékelés! :-]

Andie 2008.08.19. 10:24:07

Én már az elsőnél elakadtam.
A kulcsot bereszeltem, oké. Alul megjelent néhány kocka, egyik szürke. Be kéne irnom valamit. De mit?

Andie 2008.08.19. 10:24:53

wáááááá, megvan :D

homár molla 2008.08.19. 10:28:40

"Some puzzles require your speakers to be on." melóban? na ne viccelj. milyen munkakerülés ez? áhh...

Isocrates 2008.08.19. 10:30:14

Amúgy, ha akadnak itt szintén programozók, akkor ők értékelni fogják hogy minden külön rejtvénytípus sikeres elvégzése után elérhetővé válik egy átváltás a készítői kommenthez, ahol leírja a szerző kis rajzos vázlatokkal hogy hogyan született az ötlet arra az adott rejtvényre, vagy hogy honnan jött, mi volt az eredeti elgondolása. :-] Nagyon korrekten kivitelezett darab, ráadásul minden rejtvénytípust (mégha vannak is átfedések, rokoni kapcsolat már létezőkkel) a szerző talált ki.

A legtöbb rejtvény elemei dinamikusan generált, ami azt jelenti hogy van mód újrajátszani, más számokkal, elrendezéssel sötöbö sötöbö. Pár éve játszottam vele, talán az egyik ami nem újragenerált, tehát nem csak a rejtvénytípus hanem a feladvány is megegyezik, amikor különböző formájú falapokat kell elrendezni egy megadott formához, és pusztán 3 szöggel összeerősíteni úgy, hogy ha a tartóelemek elengedik, ne essen szét.

Fene tudja, én ezt a játékot imádom, szerintem aki kipróbálja és szereti a sablonmentes, eredeti rejtvényeket az élvezni fogja! :-] Az első 5 úgyis elég intuitív és egyszerű, a későbbi részekben jönnek az igazán jók... ;]

Amúgy ha -sg- logikai játék kedvelőként nem húzta volna le 4-re az értékelést, nem írtam volna ilyen fanatikus terjedelemben, ellnézést érte! :P

jubilleum 2008.08.19. 10:38:29

1meg van
a 2.nál mit kell csinálni?
viszem a köröket ide oda és amelyikhez közelebb van az elhalványul.
nem értem:(

homár molla 2008.08.19. 10:56:57

jubilleum, gondolom ott már kell hang is. ezért adtam rá 1-est, így ugyanis nem túl szórakoztató.

jubilleum 2008.08.19. 10:59:39

hallom a hangot, pedig angoltudásomom ellenére nem értem, valami matematikai műveletről beszél, de nem értem pontosan
a 3. ellenben megvan, és nekem nagyon tetszik csak elakadtam

Andie 2008.08.19. 11:30:56

jubileum: mozgasd és forgasd úgy a korongokat, hogy egyszerre csak egy szám világitson (pl az 1.), a többi ne is láccon. Ekkor már csak 1 hangot hallasz, egy matematikai müveletet, angolul (pl: five plus eight). Ennek az eredményét ird be a világitó szám alá. Aztán állitsd be úgy a korongokat, hogy a következő szám világitson csak (pl. 2.), és ezt a müveletet is végezd el, ird be.
Stb. A végén 4 eredményed lesz mindegyik szám alatt (1. 2. 3. 4.)

A 8-as azért kemény volt :)

Andie 2008.08.19. 11:46:45

9-es nagyon teccett :D

jubilleum 2008.08.19. 11:53:24

meg van 1,2,3,4,6
5öshöz valami ötlet?:)
andie kösszi a segítséget:)

Andie 2008.08.19. 12:12:38

Az 5ös kicsit faramuci. Menj rá felül a kis pöttyre, akkor kapsz 2 funkciót. Egy nagyitó, és egy pipa. A nagyitót vidd rá a kockádra, és meglátod, hogy milyet vár tőled a gép a sikerhez.
Ezekután a kockádat faragd és szinezd úgy, hogy ez kijöjjön.

Engem a 11. fogott meg... nemis értem, mit kéne csinálnom...

Corruptor 2008.08.19. 12:22:24

1-5 és 12 már megvan.
Egyem a szívét annak, aki kitalálta :-)

Kylian 2008.08.19. 12:31:36

Marha jó!!!
A harmadik oszlop rejtvényei már keményebbek :)

Andie: nézz körül a képernyő szélein. Remélem ez pont elég segítség :)

Andie 2008.08.19. 12:32:12

Pimpili, néztem én már, a fiókomban is, de mire rájöttem, hogy mit akar tölem??? :D

jubilleum 2008.08.19. 12:39:45

7est hogy kell?
8asban hogyan fordítom el a méretre vágott fát?

Kylian 2008.08.19. 12:47:00

Bocs, nem refresheltem, nem láttam, hogy már megvan :)

renhoek 2008.08.19. 13:02:54

legtöbbször utálom az ilyeneket...de ez most nagyon tetszik!
sikerélmény ha megfejted :P

tul.képp egy IQ teszt :)
5/5

jubilleum 2008.08.19. 13:09:07

1,2,3,4,5,6, 11 7hez ötlet?
1asban hogyan tom elfordítani a fát?

Corruptor 2008.08.19. 13:09:45

6-10 is megvan. Vért lehet izzadni egyik-másik miatt :-)

Kylian 2008.08.19. 13:18:35

Viszont valaki mesélje el, hogy a 8-asban a levágott fával egyáltalán mit lehet csinálni? Akárhova pakolom, eltűnik.

A 12-esben a jobb felső sarokban a táblázatnak mi a jelentősége? Ráadásul hiányzik belőle az 5-ös szám. Az összekapcsolás logikájára rájöttem, de a táblázat nélkül nincs meg a tervrajz, hogy mit kapcsoljak össze :)

jubilleum 2008.08.19. 13:22:16

12esben akkor tűnnek el a fák ha a piros részükre kattintasz
szerintem, hangsúlyozom szerintem az kell csinálni hogy beforgatod az L alakú csöveket, utána meg méretre vágod a fákat a mérő eszközzel leméred, és utáa berakod a helyükre, csak azt nem tudom hogy hogyan kell elforgatni

Kylian 2008.08.19. 13:26:08

Bármit csinálok vele eltűnik a fadarab :S Sehol nem marad ott.

jubilleum 2008.08.19. 13:30:08

ne a piros részénél fogd meg, akkor ott marad:)

Andie 2008.08.19. 13:36:45

Jaja! elöször is forgassátok be a dobozokat, hogy csőszerüen össze lehessen kötni a bejövö és kimenő dobozkát. Aztán kössétek össze a dobozokat megfelelő méretre vágott fával: 1. leméred a dobozok közti távot, 2: ráviszed a mérést a fadarabra, 3:levágod a fát (a felsö rész hullik le, tehát alulról mérj!), 4: beviszed a hasznos részt a pályára, 5: a felsö felénél fogva elforgatod, 6: helyére illeszted.

Ezt a 8 digites, lámpás feladatot nemértem...

Kylian 2008.08.19. 13:38:29

Nem véletlen írtam, hogy bármit csinálok vele eltűnik :( Nem a pirosnál fogom. A kockákat beforgattam, igyekszem centire pontosan vágni (persze mettől meddig kell, hogy érjen?), de már lassan az agyamra megy, hogy mindig vághatom újra, mert az első alkalommal eltűnik a fa, hogy lepakolnám valahova.

jubilleum 2008.08.19. 13:41:05

nekem nem tünik el:)
berakom a helyére, az a lényeg hogy a sötétszürke részen legyen a fatönk mint két vége kattintasz egyett , és akkor a örvönala zöld lesz

jubilleum 2008.08.19. 13:43:55

közben a forgatásra is rájöttem:D

Kylian 2008.08.19. 13:46:30

Bezártam a böngészőfület, újra megnyitottam, és most működik. Az előbb meg az istennek se, pedig ugyanazt csinálom. Őrület.

jubilleum 2008.08.19. 13:46:47

1,2,3,4,5,6,8,10,11 :D 7eshezvlami ötlet?

Kylian 2008.08.19. 13:51:46

7-esnél mozgasd először a kis fekete köröket úgy, hogy a mozgatásukkor változó piros sávokat nullázd, akkor kékek lesznek. Utána már rá tudod aggatni a vasat.

Andie 2008.08.19. 13:53:10

Na, megvan a 12... hüh, nehéz szülés volt :) (kell egy kis analog+digitális ismeret :D )
1-12 kivégezve.

Kylian 2008.08.19. 13:56:17

1-10 és 13 kész (8-as grrr egyáltalán nem nehéz csak unalmas, és elsőre mint írtam még hibásan is működött).

11-12-nek félig értem az ötletét, de nem sikerül teljesen megoldani.

14-eshez nincs ötletem.

15-öst értem, csak lusta vagyok hozzá, nem bonyi az sem, inkább pepecselős.

Kylian 2008.08.19. 13:59:22

Szóval a 11-12-14-hez ötletet légyszi (12-höz csak annyit, hogy mi értelme a táblázatnak jobb felül?)

jubilleum 2008.08.19. 14:01:22

az összes kék lett de rárakom a vasakat nem nagyon történik semmi:(

PG00 2008.08.19. 14:04:20

A 4-esnél valami gond van... a második számot nem tudom kivenni, mintha 10 lenne, de nem működik...

jubilleum 2008.08.19. 14:05:01

oké meg van:)
1,2,3,4,5,6,7,8,10,11
9eshez egy kis segítség?

Andie 2008.08.19. 14:07:44

Pimpili: rátapintottál pedig a lényegre... a hiányzó szám nyitja a lakatot :)

11: Kicsit hosszú:
Felül és jobboldalt is látsz 4-4 betüt, valami sorrendben: felül: DCAC, oldalt BACC
Namost van egy vizszintes, és egy függőleges 4-es kártyád, meg egy 4x4-es dobozod, ebben egy buborékkal teli kép van.
A 4x4-es táblán tüntesd el az összes buborékot, hogy átlátszó legyen az egész négyzet. Ezután menj rá a felső DCAC-re, és nézd meg, melyi betü, milyen képrészletet rejt. Ezután a 4x4-es dobozkán keresd meg ezt a részletet. Ez lesz a D betü képkódja.
Ezután kersd meg a C, A, C képkódjait is. A végén a 4x4-es tábládon 4 képkocka lesz látható, jegyezd meg, melyik a D, melyik a C, A, és C , rendre. Ezután invertáld a 4x4-es kockát, hogy csak ez a 4 legyen átlátszó, a többinél kép legyen.
Vidd ezt a 4x4-es táblát a nagy betütáblázatra, és keresd meg azt a részt, ahol a 4 lukon sorra a DCAC betüket fogod látni (mint egy tesztmegoldó tábla). Olvasd le, melyik betü milyen szinü,és állitsd be a vizszintes 4 osztásos kis kártyádat ilyen szinekre.

Ugyanezt ismételd a függöleges BACC-vel.

14: most nézem!

jubilleum 2008.08.19. 14:07:55

ha kék nagyítot ráviszed akkor látszak kis piros ikon a négyzetek oldalán, na azoknak kell egyezni és akkor ráviszed a megfelelő szinű nagyítót és kiolvasod a számot

PG00 2008.08.19. 14:08:47

Oké, megvan.. a hatos volt kilences. :C

Andie 2008.08.19. 14:09:56

jubileum: 9-es: jobboldalt el tudod tolni a tömör oszlopot jobbra-balra, igy hol szintáblát, hol egy csúszkát fed fel. A szintáblával be tudod szinezni a kis kockákat, a csúszkával össze tudod őket tolni. A feladat, hogy minden egyes alkalommal, mikor metszik egymást a négyzetek, ott azonos szin legyen.

Kylian 2008.08.19. 14:10:44

Andie, 12-es: oké, de addig be sem lehet írni a lakat alá, amíg ténylegesen meg nem oldom. Tehát a megoldás menetében hogyan használjam fel a táblázatot? Ez a kérdés. Mert rájöttem a többi részére, hogy hogyan lehet és kell kötögetni, sikerült is a 7-szegmenses kijelző minden szegmensét bekapcsolni, de hogyan hozzam ki a megoldást jelentő számot belőle? :)

jubilleum 2008.08.19. 14:18:57

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11, 12essel szórakozok:)

Kylian 2008.08.19. 14:19:31

Ja, hogy áá. Oké, leesett.

Kylian 2008.08.19. 14:28:51

Na akkor már csak a 14-15 hiányzik :)

Andie 2008.08.19. 14:39:29

Bazeg, a 14-et egyszerüen nem értem.
Mit hova, merre meddig??? Asszem itt feladom :(

Kylian 2008.08.19. 14:41:13

Na ja, én is most döbbentem rá, hogy súlyos órákra elszakított a világtól ez a játék :D Itt az ideje visszatérni a munkakerülésből :D

Corruptor 2008.08.19. 14:46:33

Már csak a 14 vagy vissza.

Chipi 2008.08.19. 14:46:35

Ugye-ugye, ez keményebb, mintha dolgozni kellene :)

Corruptor 2008.08.19. 14:48:45

Hehe. 12-nél a táblázat NAGYON fontos. :-)Mik is vannak ott a tálázatban?

Corruptor 2008.08.19. 14:55:01

Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem a 14 bugosnak fest...

Andie 2008.08.19. 14:57:00

A 14-nél odáig eljutottam, hogy a Bal oldali oszlopot balról jobbra kell kipakolni, abban a sorrendben, ahogy felvillannak.
A jobboldali oszlopot meg jobbról balra kell kipakolni, ahogy felvillannak.
De a felső és az alsó??? Ezeket melyik sorba tegyem? És milyen irányba? Vagy ezeket függölegesen kell kirakni? akkor marad egy 2x2-es üres rész felül középen...
arhgggggggggggggggggg

Corruptor 2008.08.19. 15:01:17

Az hagyján, hogy marad egy üres rész, de ÜTKÖZIK, nekem legalább is a jobb alsó kocka, mert a logika szerint a jobb oldaliból oda ">" jönne, míg a felsőből "

Andie 2008.08.19. 15:02:38

Pont a jobb alsóba akadtam bele énis. Amúgy a többi stimmelne...

Corruptor 2008.08.19. 15:06:35

Nekem Soduku feelingem ezzl a pályával kapcsolatban, de sehogy sem akarja. A jobb alsó nem stimmel, és az nem OK, akkor a többi dem...

Corruptor 2008.08.19. 15:13:52

Ááááááhhh...

Megvan a 14! :-) Nem bigos, hanem hibás megközelítés :-P

Andie 2008.08.19. 15:14:10

Jaja, rájöttem :D
Grat nekünk :D :D

Corruptor 2008.08.19. 15:15:18

Jó kis gém volt ez, kérem.
Végre elkékültem vele. 2:48:40 a tiszta játékidő, szerintem szégyenletes, de ez van :-)

Andie 2008.08.19. 15:41:02

Áh, a 15 gyerekjáték volt a 14-hez képest :D De azért ott is eltököltem, mire rájöttem, hogy ez nem mágnes... :P

Corruptor 2008.08.19. 16:18:06

A 15-nél csak az időfaktor kevert be. Hamar megvolt a megoldás.
Amúgy a vicc az, hogy nem egy nehéz játék, de annál 5letesebb.

Develoop 2008.08.19. 16:58:39

9,12,14,15 valki tudna ezekben segíteni az összes többi megvan segítek én is ha kell!

Develoop 2008.08.19. 17:07:34

azt észrevettem hogy 12esnél a táblázatból hiányzik az 5-ös de nem értem mi hasznát vehetem neki... :S

Corruptor 2008.08.19. 18:08:29

Hmmm...

******* SPOILER ********
Nyolcast ki tudtál már rakni azon a kijelzőn? Esetleg más számot nem lehet?

PG00 2008.08.19. 19:02:54

A tizetötösben nem tudok rájönni, mi a cél.

Corruptor 2008.08.19. 20:01:00

15.

Mit csinál az a mozgó valami? Megy egyenesen. Nem lenne jó irányítani?

jubilleum 2008.08.19. 20:35:50

12, 13, 14, 15
valami ötlet?

Kelly416 2008.08.19. 20:52:29

Sziasztok!

Valaki tudna segíteni nekem? Kezdő vagyok, de nem annyira, hogy ne értsem a 6ost. Vagy mégis? :) Nem az a lényege, hogy amikor rákattintasz a gombra, ne essen le egy fadarab sem? Össze kell szögelni mindent mindennel. Sikerült is 3szöggel is, de hiába nem esik le semmi, nem enged tovább. :(

jubilleum 2008.08.19. 20:55:52

mert azt az ábrát kell kihozni ami oldalt van

Develoop 2008.08.19. 20:56:40

13 ott ha már tudod a kockákat mozgatni akkor az a cél hogy: minden kocka tetején és alján különböző szinek vannak és van hogy ami az 1ik alján van az a másik tetején is megtalálható ezeknek össze kell érniük a legalsó szín a rózsaszín aljú kocka onnan továbba fehér asszem és tovább

Develoop 2008.08.19. 21:51:06

már csak a 12 és 14 kell amiben tanácstalan vagyok

jubilleum 2008.08.19. 22:07:40

12, 14, 15
egy kis segítség?

Corruptor 2008.08.19. 22:14:42

12 és 15 mindkét esetben megfelelő részletességgel ki lett tárgyalva feljebb. Olvass vissza.

14 egy kemény dió. Mi is lehetne a hint?
Kattints a sávokra és valami történik. Rajzolj kört a help (jobb fent) és megint történik valami. Aztán már csak rajzolgatni kell. Ennyi szerintem elég.

Develoop 2008.08.19. 22:22:04

15: amikor látod hogy megy a mágnes akkor jobb és bal oldalt van egy oszlop ahol fennról-lefelé megy a csík...amikor áll a mágnes akkor ott ki lehet dolgokat jelőlni (hogy mikor meddig merre kanyarodjon) a mágnes alatt látni 1 színt amien színü az, arra a színű körre kell menni, aztán a kövire...ennyi

PG00 2008.08.19. 22:24:22

Azt nem tudom, hogy hova kellene irányítani.

PG00 2008.08.19. 22:27:09

Áh, értem már. :) Gyerekjáték.

hayee 2008.08.19. 22:31:52

nah végre megvan az összes pálya
nagyon yo játék volt

Chipi 2008.08.19. 22:40:44

Keményen megsínylette a nemzetgazdaság ezt a postot :D

Develoop 2008.08.19. 22:59:08

14: kész. Minden jelecske a saját sorában ill. oszlopában van olyan távol ahanyadiknak villan!

Develoop 2008.08.19. 23:10:39

mit csináljak a 12esnél miután megvan a világító 8as?

Corruptor 2008.08.19. 23:17:50

Mint mondottam volt más számot is lehet ott kijelezni nem? A két számoszlopról mit tudunk?
Ennyi elég kell, hogy legyen.

Develoop 2008.08.19. 23:27:41

12 megoldása: a lámpa 2 zsinorját ugy kell csuszigálni hogy amikor világít bizonyos 2 helyen pl: bal oldalt lenn és jobb oldalt fenn akkor 1 vasrúddal összekötni és kigyullad a 8as 1 szegmense ugy folytasd hogy ne 8as hanem 5ös legyen ott és kész!

Corruptor 2008.08.20. 13:02:26

Szerintem a spoilerek lényege az, hogy rávezetünk, nem pedig konkrétan megmondjuk, hogy mi a megoldás. Így elveszed mástól a felfedeués örömét.

rugarigo 2008.08.21. 01:59:02

Engem kicsit az Amnesya-ra emlékeztet. Bár az vmivel komplexebb, nemtom ismeritek-é? amnesya.com

okostojgli (törölt) 2008.08.21. 08:14:10

Develoop drága, elég lett volna azt írnod, hogy az egyik számmal van egy kis bibi a "kirakott" 8-as felett.

Cicka 2008.08.21. 22:43:16

A 14-esnél kellene kis segítség!
Minden megvan papíron, hogy milyen jelet hova, ki is jön elméletileg. De nem tudom berajzolni!!! Az a kék négyzet, amibe rajzolni lehet, nem vándorol rá minden kis négyzetre, csak ami neki tetszik. (főleg a sarkokra) És nem tudom rábírni, hogy végigjárja mindet. Mit rontok el?

Cicka 2008.08.21. 22:51:18

Egyébként tényleg van valami bug a játékban...a 14es után ha visszamegyünk bármelyik korábbi pályára, akkor ott is tudunk rajzolni az egérrel :)

Chipi 2008.08.22. 06:41:55

Cicka, bárhova rajzolsz fel, le, jobbra, balra irányban egy vonalat, akkor abba az irányba lép a kék mező.

Cicka 2008.08.22. 14:17:34

Chipi! Köszi!
Erre rájöttem korábban is, de valami beragadhatott a gépemben, mert tegnap még nem volt hajlandó egyesével lépni a mezőkön, csak ugrálni a széléig. Ma meg hogy olvastam amit írtál, és megpróbáltam újra, már sikerült. :)

Corruptor 2008.08.23. 23:13:04

Bugos kicsit a gém. F5 sokat segít rajta :-)

Princess of Darkness (törölt) 2008.08.25. 11:59:13

én már az első pályán elakadtam.. enmtom h mit kell beírni... :S de biztos csakmer szőkevagyok

Princess of Darkness (törölt) 2008.08.25. 12:00:29

WÁÁÁÁÁ dehülyevagyok.. emgvan.. vazzeee

Ejiii 2008.10.30. 00:10:44

Sziasztok!
Valaki segítsen!A 2. pályán beírtam a számokat,a nyílra kattintok és semmi nem történik?A végén kell állítani vmit a korongokon, vagy a számok rosszak???
köszike

Ejiii 2008.10.30. 00:24:41

Na a 2. megvan,e a 3. kifogott rajtam:(
süti beállítások módosítása