Rég volt lövegtornyos játék (leánykori nevén tower defense), mert azt találtam ki, hogy csak az igazán jókat posztolom. A Gemcraft mellett szerintem a Protector volt a legjobb, és szégyen, hogy már hetek óta elérhető a második része, a Protector: Reclaiming the Throne, de még nem írtam róla. A játékban sok pici újítást vezettek be, miközben az alapokhoz nem nyúltak. Van gyorsító opció, a mágusok és katonák fejlesztése, specializációja átláthatóbb, a program okosabban jelzi ki az ellenfelek életerejét, és hasonló kényelmi funkciók teszik még élvezetesebbé a lényirtást (természetesen van egy rakás új szörny). Ilyennek kell lennie egy folytatásnak.
Itt a Protector 2 és odaver
Protector: Reclaiming the Throne
33 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://kmk.blog.hu/api/trackback/id/tr88659877
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kappa 2008.09.12. 10:35:35
Végre megint TD. Én nem vagyok nagy híve a műfajnak, de erre tényleg ráfejlesztettek egy kicsit. én azért maradok a véres sárnál.
cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.09.12. 11:25:39
Már az első része sem tetszett nekem. Gem Craft-ot nem lehet utolérni.
Roden 2008.09.12. 11:38:28
Szerintem nagyon jó, tényleg sokat fejlesztettek az első részen, de az utolsó pályák már nagyon nehezek, néha csak a szerencsén múlik, hogy sikerül-e megcsinálni.
Sir Integra 2008.09.12. 14:09:03
Monoton, unalmas, 10 perc bőven elég belőle.
Gem Craft és Vectornál nincs jobb.
Gem Craft és Vectornál nincs jobb.
ThufirHawat 2008.09.14. 17:42:37
Így igaz... Ebben a kategóriában már megszületett a király, kár erölködni.
paráznabillegető 2008.09.15. 11:57:48
na, kicsit munkakerültem vele.
szebb grafika, gondolkodósabbá alakított pályák (alig pár új!), ezzel párhuzamos skillek, és pár új extra elem...
igen, egy patchnek ilyennek kell lennie. esetleg lehet ez a MOD reclaiming the throne - de semmi több.
második rész lehetne attól, hogy dögölhetnek az egységek, vagy a pályákon átvihetők az egységek, esetleg csak egy részük, természetesen még több új egység, nemcsak a régiek új köntösben, aztán játék közben interaktív gecózik az ellen, és egyéb spéci események hatással a játékos stratégiájára, mint pl csillagok együttállása vagy természeti katasztrófa, esetleg elásott kincs...
sajnos ez volt a baja a vektor td 2nek is. pár új pályát tettek bele, egyetlen egy új ellenféltípust és egyetlen egy új fegyvert (teleport) - bah. not to mention the music.
szebb grafika, gondolkodósabbá alakított pályák (alig pár új!), ezzel párhuzamos skillek, és pár új extra elem...
igen, egy patchnek ilyennek kell lennie. esetleg lehet ez a MOD reclaiming the throne - de semmi több.
második rész lehetne attól, hogy dögölhetnek az egységek, vagy a pályákon átvihetők az egységek, esetleg csak egy részük, természetesen még több új egység, nemcsak a régiek új köntösben, aztán játék közben interaktív gecózik az ellen, és egyéb spéci események hatással a játékos stratégiájára, mint pl csillagok együttállása vagy természeti katasztrófa, esetleg elásott kincs...
sajnos ez volt a baja a vektor td 2nek is. pár új pályát tettek bele, egyetlen egy új ellenféltípust és egyetlen egy új fegyvert (teleport) - bah. not to mention the music.
Orion 2008.09.15. 19:26:44
Hát, nekem azért bejött... Ki is akasztottam...:) Mondjuk sajna későn láttam be a warrior concentrate skilljének erejét ezért az eleje picit nyögvenyelősre sikerült...:)
-sg- 2008.09.17. 10:40:18
A "Not So Vast Forest" zseniális pálya! (Már ha t udja a játékos, mire utal)
Kopiás Attila Steve 2008.09.17. 20:01:16
Hát, nekem nem nagyon jönnek be az olyan játékok, amiknek az AI-ja egy marék lepkéével egyezik.
Tekintve h tök mindegy, h 1000hp-val vagy 1hp-val megy be a csótány a célba, a legbutább dolog amit az embereim tehetnének, hogy amint kilép az épp ütött csótány a zónájukból (mondjuk 1000hp-s csótány 500-ra leverve), odafordulnak a sorban következőhöz és szintén leverik 500-ra. Nyilván ha ezt eljátsza 10szer, akkor 10 500hp-s csótány mászik be a célba, ami nem egy jó hatékonyság.
Persze a hű de profi varázslók és harcosok pont ezt teszik. Ha mondjuk egy ovis szintét megütnék értelmileg, akkor nyilván inkább a frissen belépő csótányt ütnék, ezáltal minden második csoti elpatkolna, 5 életet vesztenék csak.
Ez a kijárat mellett a leglátványosabb, amikor elkeseredetten üt az utolsó emberem minden lénybe egyet tök hiábavalóan ahelyett, hogy minden másodikat kinyírná. (Ugye jobb TD-kben mondjuk kiválaszthatom én, milyen algoritmus szerint lőjön, alap.)
Meg egyetértek azokkal, amiket hiányoltak mások. Tök jó alap ötlet, egyszerűen igénytelenül megcsinálva. 1000 olyan dolog van, amit alap TD-k is tudnak, indokolatlan volt ebből kihagyni (következő upgrade értékeinek mutatása, külön színnel jelölni a fejlődne és van rá pénz és a fejlődne de nincs rá pénz embereket stb.)
Hát, talán majd a 3. Mert amúgy hangulatilag meg minden tök jó lenne, pont ez a szomorú benne...
Tekintve h tök mindegy, h 1000hp-val vagy 1hp-val megy be a csótány a célba, a legbutább dolog amit az embereim tehetnének, hogy amint kilép az épp ütött csótány a zónájukból (mondjuk 1000hp-s csótány 500-ra leverve), odafordulnak a sorban következőhöz és szintén leverik 500-ra. Nyilván ha ezt eljátsza 10szer, akkor 10 500hp-s csótány mászik be a célba, ami nem egy jó hatékonyság.
Persze a hű de profi varázslók és harcosok pont ezt teszik. Ha mondjuk egy ovis szintét megütnék értelmileg, akkor nyilván inkább a frissen belépő csótányt ütnék, ezáltal minden második csoti elpatkolna, 5 életet vesztenék csak.
Ez a kijárat mellett a leglátványosabb, amikor elkeseredetten üt az utolsó emberem minden lénybe egyet tök hiábavalóan ahelyett, hogy minden másodikat kinyírná. (Ugye jobb TD-kben mondjuk kiválaszthatom én, milyen algoritmus szerint lőjön, alap.)
Meg egyetértek azokkal, amiket hiányoltak mások. Tök jó alap ötlet, egyszerűen igénytelenül megcsinálva. 1000 olyan dolog van, amit alap TD-k is tudnak, indokolatlan volt ebből kihagyni (következő upgrade értékeinek mutatása, külön színnel jelölni a fejlődne és van rá pénz és a fejlődne de nincs rá pénz embereket stb.)
Hát, talán majd a 3. Mert amúgy hangulatilag meg minden tök jó lenne, pont ez a szomorú benne...
Darvászó Koppány · http://prolikonyha.blog.hu/ 2008.09.18. 09:26:46
A negyedik pályát (az első medium difficulty azt hiszem) az istennek nem tudom megcsinálni, pedig nagy TD fan vagyok és jóideje próbálkozom már vele...
Valamilyen jótanács, ötlet a stratégiát illetően?
Hálás volnék!Köszi!
Valamilyen jótanács, ötlet a stratégiát illetően?
Hálás volnék!Köszi!
paráznabillegető 2008.09.18. 12:00:50
sg: mérgezés...
de ha arra immunis, akkor pedig ütni kell, nem vitás. a legjobb a tactitian warrior ütés-maximalizálásra állítva, de ha repül a rohadék, akkor egy-több mage destruction a megoldás. semmi speci fejlesztés! csak ütés.
persze nem ártanak a fejlett, lehetőleg hatos skillek sem...
ja, és nem elsőre kell a pályával próbálkozni.
de ha arra immunis, akkor pedig ütni kell, nem vitás. a legjobb a tactitian warrior ütés-maximalizálásra állítva, de ha repül a rohadék, akkor egy-több mage destruction a megoldás. semmi speci fejlesztés! csak ütés.
persze nem ártanak a fejlett, lehetőleg hatos skillek sem...
ja, és nem elsőre kell a pályával próbálkozni.
Orion 2008.09.18. 20:39:14
sg: Én mást javaslok. Szerintem a nagy armour ellen mindig is a warrior a jó, csak max íjászá kell fejleszteni és akkor már a levegőbe is leszedi a monstát. A fejlődés tényleg tactician, de speckó képzinek esetleg be lehet rakni az első warriorodnál az armour csökkentő képzit és annál a warriornál nem az ütéserőre pakolni hanem a spéci tulajdonságának növelésére. Így a többinek már könnyü dolga lesz.
-sg- 2008.09.18. 21:42:11
Orion: nagyon köszi a tippet, de a "speckó képzi" miatt tartozol nekem kb. 200 ezer agysejttel. :)
koc · http://tablasjatek.blogspot.com 2008.09.19. 01:10:35
Mar csak a very hard palyam van hatra van valakinek valami tippje hozza?
koc · http://tablasjatek.blogspot.com 2008.09.19. 01:15:13
Cserebe a new throne-hoz tipp: a vegen anyi TP-t ad a fomonc, hogy ha van 8 uj harcosunk egy csokorban lehetoleg foutvonalom, akkor azokat ki tudjuk tolni maxig. Csak arany kell hozza, es is intezik par kor alatt a fonokot.
Tuvalu 2008.09.19. 17:08:05
very hardra: Skillek közül kell vásárolni max életet.
Felülre 3 vari, alulra 3 vari.
Én tüzeseket tettem, de asszem nem lényeg, mert csak a második fejlesztésig kell kifizetni (egy infect, egy debugg, egy slow).
Alul a szélére paving és oda, meg a már meglevő helyekre physical tacticianok consacrateval.
A 18.19. menet át fog menni, de kell maradjon elég élet.
Felülre 3 vari, alulra 3 vari.
Én tüzeseket tettem, de asszem nem lényeg, mert csak a második fejlesztésig kell kifizetni (egy infect, egy debugg, egy slow).
Alul a szélére paving és oda, meg a már meglevő helyekre physical tacticianok consacrateval.
A 18.19. menet át fog menni, de kell maradjon elég élet.
Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2008.09.24. 09:31:00
Nem bírom megcsinálni a Forgotten Bridge-t, egyszerűen... Ötlet?
Empty 2008.09.26. 01:18:39
Lord_Valdez 2008.09.24. 09:31:00
Sokat szenvedtem vele... Csak warrior kell. A kijárattol kezdtem rakni.
Sokat szenvedtem vele... Csak warrior kell. A kijárattol kezdtem rakni.
Andie 2008.09.26. 14:25:37
Hát én meg az 5. pályán akadtam el: Achirion Wastes.
Néztem már walkthrough-t, képpel, néztem youtubon videót, próbáltam már mindenhogy, akkoris elhullok 18-19. pálya környékén. Mindent úgy csinálok, ahogy a srác a videón (kivéve, hogy nemtudom melyik figurát mire fejleszti, olyan gyors, de azért sejtem, hogy cold+critical), és nálam kimásznak a dögök.
Nem gondoltam, hogy a legelején már ilyen brutál nehéz :(
Néztem már walkthrough-t, képpel, néztem youtubon videót, próbáltam már mindenhogy, akkoris elhullok 18-19. pálya környékén. Mindent úgy csinálok, ahogy a srác a videón (kivéve, hogy nemtudom melyik figurát mire fejleszti, olyan gyors, de azért sejtem, hogy cold+critical), és nálam kimásznak a dögök.
Nem gondoltam, hogy a legelején már ilyen brutál nehéz :(
Empty 2008.09.26. 17:34:20
Annak is annyi a titka, hogy a kijárati, azaz a jobb oldalt kezdd el fejleszteni. Nekem legalábbis bejött. Sok harcos, kevés mágus. Hideg persze.
emzéperiksz 2008.09.26. 18:20:44
Andie, annál csak warriort kell rakni, minél fejlettebbeket. Eleinte keveset tegyél ki, és fejleszd, ahogy bírod, aztán kell majd amennyi csak kifér az utolsó pályákra.
emzéperiksz 2008.09.26. 18:21:21
Nekem a very hard meg a New Throne nem megy. Annak mi a titka?
kukatr 2008.09.27. 13:27:42
Fallen Mine, Path to Shorewiev, The Forg Puddle, ezekhez valami tippetek van?
emzéperiksz 2008.09.27. 14:56:20
Fallen mine: a varázslókat kell fejleszteni a skillnél. 2 db kell a két középső négyzet közepére, egy kék és egy piros, azokat fejleszd.
emzéperiksz 2008.09.27. 14:59:16
Path to shoreview, na, ez a legviccessebb: egyetlen zöld mágussal kell lenyomni az egész brancsot. A kereszteződésbe tedd, és fejleszd ezerrel. Ha jól emlékszem, mérgezés kell neki, general meg destruction. A végén szupermágus lesz.
emzéperiksz 2008.09.27. 15:01:22
Frog puddleÍ: úgy emlékszem, az volt a trükk, hogy sem pirosat, sem zöldet nem volt szabad tenni, csak semleges színűt.
kukatr 2008.09.27. 15:34:40
köszi az infókat emzéperiksz!
időközben a békásat megcsináltam fullos poison consecrate warriorokkal. :D de a te ötleted sem rossz.
na nekigyűrközök a megmaradt háromnak. :)
időközben a békásat megcsináltam fullos poison consecrate warriorokkal. :D de a te ötleted sem rossz.
na nekigyűrközök a megmaradt háromnak. :)
emzéperiksz 2008.09.27. 16:13:27
A very hardot megcsináltam közben valahogy én is. Egy életem maradt a végére. A New Throne-nal viszont még mindig szopóágon vagyok.
emzéperiksz 2008.09.28. 00:00:42
Megvan a New Throne, végre!

Utolsó kommentek