Régen volt várvédő játék, a Kingdom of the Windnek pedig mindenképpen blogban a helye. A lövegtornyos marhaságoknak egy adrenalinnal turbózott változata ez, ahol a szörnyek folyamatosan támadnak és egységeink is hamar elpusztulnak. Az alapok egyébként ugyanazok, mint a műfaj többi képviselőjénél.
[alternatív link]
Kibekkelni a túlerőt
Kingdom of the Wind
21 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://kmk.blog.hu/api/trackback/id/tr32831295
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2008.12.19. 13:09:05
Msáfél órára jó volt :) Túl könnyű amúgy :)
Alal 2008.12.19. 14:11:12
akko áuld má el a titkod, met én a második pályán má megdöglöttem... lehet, hogy nem vizsga előtt kellett volna játszanom vele? :D
Alal 2008.12.19. 14:17:27
például hol látom, hogy milyen tonyokat lehet építeni? a shotkey megvan, de a menüben azt se látom, hogy mennyibe keülnek.. :S
Alal 2008.12.19. 14:22:36
tényleg a vizsga volt a baj, most már minden megvan
bullseye 2008.12.19. 14:25:41
akkor most álljon le a munka végleg:
armorgames.com/play/2900/sonny-2
armorgames.com/play/2900/sonny-2
Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2008.12.19. 19:05:47
Hátugye az upgrade menüpontot célszerű a pályák végén használni, először a Mana-t gyorsan felnyomni legalább 2 szinttel, ja, és az egységet hotkey-it tudni. Én panzernél nem is mentem feljebb, 20 panzer és négy ágyú tarol, már csak nyomkodni kellett a heal current units-t.
silverwol 2008.12.19. 19:32:56
tenyleg kicsit tul konnyu, de nekem tetszett. A Sonny2 meg nem sok ujat hozott eddig, tobbet vartam.
Tgr 2008.12.19. 21:12:35
Az egységek nagyon kiegyensúlyozatlanok, a leggyengébb fighteren kívül mást nem is nagyon érdemes venni. Olcsó, folyamatosan lehet gyártani, nagy a tűzereje és rengeteg XP-nk lesz így. Mellé még négy villám torony, és dögunalom az egész játék.
Balagos 2008.12.20. 10:40:10
Kezdő mana szintet ne ápgrédeljetek.
Regen rate pindurka marad, de a mana pool fejlesztéséhez szükséges szint duplázódik.
Regen rate pindurka marad, de a mana pool fejlesztéséhez szükséges szint duplázódik.
Andie 2008.12.20. 11:13:55
Kár, hogy nem lehet visszahivni a lesüllyedt egységeket, mert igy szétszakad a csapat. Lent kaszabolják az egységeimet, fent meg unatkoznak a tornyok.
Amúgy 5letes.
Amúgy 5letes.
Siendor 2008.12.20. 12:22:24
Heal current? Minek? Drága... Olcsóbb ha gyártasz még párat, főleg, hogy a legyártott egységek száma alapján kapod a TPt. Meghalni lehetetlen.
Nameg a gyártósor legyen teljesen feltöltve, mert egy idő után ugyan nem gyárt, de a még le nem gyártottak is beleszámítanak a TPbe.
Nameg a gyártósor legyen teljesen feltöltve, mert egy idő után ugyan nem gyárt, de a még le nem gyártottak is beleszámítanak a TPbe.
Siendor 2008.12.20. 12:23:17
Kezdő manaszint upgrade pedig kötelező :)
Gyors gyártás, az upgradek rögtön mehetnek, stb...
Gyors gyártás, az upgradek rögtön mehetnek, stb...
KEEP · http://joomla.blog.hu 2008.12.21. 08:57:41
Hooshee megoldásával nagyon gyorsan ment minden. Ki a panzerekkel, föl a tornyokkal, utána elmajszoltam egy fél pizzát, jöhet a köv menet...
Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2008.12.21. 11:27:29
A Heal current azért jó, mert ha van 12-14 panzered, annak a legyártása ugye 1200-1400, meg egy csomó idő és kattintgatás :) A hela current kerül 1600 körüli manapoolnál 800ba, és két sárkány lelövésével már kb meg is van, csak néha egy kattintás..
Dirky 2008.12.21. 18:48:10
Biztos van rengeteg taktika, de az emlegetett "csak rider" mindent visz még az utolsó pályán is. Az ínhüvelygyulladás is garantált a győzelem mellé,de azért csak fura játékegyensúly...
szbszig 2008.12.22. 01:29:13
xstranger: Igen! Azzal szopok már este óta! A sztorit nem nagy kunszt végigcsinálni. Még mondjuk 10 ezüstöt sem nagyon nehéz összegyűjteni, hogy minden fegyvert unlockolhass. De a survival mód valami embertelen. Csak a hard badge-hez 15 hullámot túl kéne élni. Na, nekem 12-13-nál több eddig egyszer se ment, pedig már vagy századjára próbálom. A 12-13 is csak akkor, ha sikerül szerezni homing missile-t, és legalább a célzásra nem kell figyelnem a lövedékek közti szlalomozás közben. De ez a pálya például még homing missile-lel is teljesíthetetlen...:
kepfeltoltes.hu/view/081222/mechanicalcommandofeladom_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
kepfeltoltes.hu/view/081222/mechanicalcommandofeladom_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Serio (törölt) 2008.12.22. 12:13:10
A kezdő manaszintet a legnagyobb butaság upgradelni, azzal magával szúr ki az ember.
A mana regen-t kell fejleszteni nagy tempóban, nullás keződ manapool szint mellett kimaxolt mana regennel egy perc alatt 9999-es mana poolja lehet az embernek, és másodpercenként köpködheti ki akár a panzereket is. (A játék első pár másodperce abból fog állni hogy nyomkodod a "mana pool upgrade" gombot mint süket a csengőt.)
Amúgy a legnyerőbb stratégia tényleg a riderekre hagyatkozni. Amit érdemes fejleszteni XP-ből: rider, mana regen, unit build time, thunder turret, (castle). Aztán csókolom.
Az utolsó pályán is úgy mentem végig hogy a kastély egyetlen egy találatot nem kapott...
A mana regen-t kell fejleszteni nagy tempóban, nullás keződ manapool szint mellett kimaxolt mana regennel egy perc alatt 9999-es mana poolja lehet az embernek, és másodpercenként köpködheti ki akár a panzereket is. (A játék első pár másodperce abból fog állni hogy nyomkodod a "mana pool upgrade" gombot mint süket a csengőt.)
Amúgy a legnyerőbb stratégia tényleg a riderekre hagyatkozni. Amit érdemes fejleszteni XP-ből: rider, mana regen, unit build time, thunder turret, (castle). Aztán csókolom.
Az utolsó pályán is úgy mentem végig hogy a kastély egyetlen egy találatot nem kapott...
szbszig 2008.12.25. 04:46:10
Amúgy ez a Kingdom of the Wind arcpirítóan könnyű játék. Tökre nem is kell figyelni, hogy miket hablatyol össze-vissza, én a várat és a tornyokat egyáltalán nem fejlesztettem, és így is simán végigvittem. A panzereket érdemes fejleszteni, többet érnek, mint a dragonok, mert olcsók, és gyorsan gyárthatók. Az utolsó nap kivételével mindegyik megoldható csak panzerek folyamatos gyártásával. Amúgy meg elég szar játék. Az egységek intelligenciája a béka seggénél van (mondjuk ez lehet, hogy szándékos, mert különben még könnyebb lenne): nem mennek oda, ahova kirendeltem őket, nem segítenek egymásnak, hanem megállnak bambán. Aztán nem lehet visszavonni a kijelölést, ha rákattintasz valamire, azt utána már muszáj legyártanod. A pályák roppant unalmasak, miután elérted a limitet, és nem tudsz több egységet gyártani. Stb.
Dekatlon 2008.12.26. 12:54:10
Panzer? Minek az? Szarrá updatelt Riderek. Mindent megoldanak.
Dekatlon 2008.12.26. 12:55:23
upgradelt...

Utolsó kommentek