„Hát tudod, megfordult a kezemben már pár flashgém az elmúlt években, de ez... durva” – írja Keiichi nevű munkakerülőnk a Streamline-ról. „Lényege, hogy a zene ütemére lövő ágyúk és prések elől kell elmenekülni a kurzorral. Három perc után sikítva mentem cigizni.” Valóban játszhatatlanul nehéz a cucc, csak perverzeknek ajánlom, de a mai dömpingbe belefér, mint érdekesség.
Szemétparasztság a köbön
Streamline
Címkék: ügyességi szemétparaszt
33 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://kmk.blog.hu/api/trackback/id/tr28926525
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
nevergone 2009.02.06. 14:08:36
Ez nagyon... ide valami csúnyát akartam írni. Amikor bejöttek a prések és az ágyúk, számomra vége volt a dalnak...
PixelDrake · http://ludens.blog.hu 2009.02.06. 14:10:14
Az első két fázist még túl lehet élni, de utána...
Dzsini 2009.02.06. 14:10:44
az elején ki lehet menekülni a bal külső falon kívül, akkor a zöld ágyúig túlélhető... onnantól van baj :)
Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2009.02.06. 14:11:55
bazmeg :D
PG00 2009.02.06. 14:13:36
Igazából azért szar mert nem pontos. Amúgy simán menne, csak ritmusérzék kell. :)
Lynn Mainchín 2009.02.06. 14:14:40
Ezt már ismertem.
A szemétparaszt etalonja.
A szemétparaszt etalonja.
Dzsini 2009.02.06. 14:14:46
szerk - jobb gombbal ki lehet rakni a hangjegyet pályán kívülre, a zöld ágyú viszont célkövetős, akkor vissza kell menni középre és kerülgetni (a böngészőablakot függőlegesen összébb kell húzni kicsit, akkor lesz pályán kívüli rész a képernyőn)
Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2009.02.06. 14:15:06
Jaja, a zöld ágyú a szopó.
Dzsini 2009.02.06. 14:22:05
szóval 2 rész van amikor kell csinálni valamit - a zöld ágyú és a zöld kukac - ezen kívül kint a sarokban lehet élvezni a zenét :)
nokedlee 2009.02.06. 14:22:18
Ennyi tippel felvértezve egész könnyű végigvinni. :D
saq 2009.02.06. 14:26:00
nagygeci ez
nevergone 2009.02.06. 14:27:37
Ha összehúzom az ablakot, akkor a pálya alatt lehet tartogatni a hangjegyet, és a zöld ágyú lövedékét meg a zöld kukacot ott lent is lehet kerülgetni.
Így sikerült végigvinni, amúgy szerencsére nem hosszú. :)
Így sikerült végigvinni, amúgy szerencsére nem hosszú. :)
Dzsini 2009.02.06. 14:36:23
@fects: egy rendes játékban az ilyesmi meg van akadályozva :) egy szemétparasztnál meg ott segít magán az ember ahol bír :D
manaus · http://navigator.blog.hu 2009.02.06. 14:40:09
Azt a pálcás kurva istenit. Majdnem bevertem a monitort! Többet nem játszom vele.XD
catica 2009.02.06. 15:24:30
A zöld ágyú után jön a zöld kukac, utána vmi sárga gejzír féle, aztán 3d-re vált és jönnek a hegyi trollok...én az I will survive-ig jutottam..,na az jól szól 5.1 ben, egyébként gááááz.
WOL 2009.02.06. 16:14:06
Szeretnék csatlakozni az anyázók népes táborához! :DDD
silverwol 2009.02.06. 18:31:35
Kongan is fent van.. aki achievmentekre vadaszik. Bar ott is uolyan nehez :).
BlAdE 2009.02.06. 19:57:41
nekem tetszik az első szám, ismeri valaki vagy a játék saját szerzeménye?
ave 2009.02.06. 20:04:14
A zold agyu szopo??? Nem tunt fel. A szelre parkolas buggal siman megvan a presek eloli menekules, a tobbi meg egesz konnyu.
szbszig 2009.02.06. 21:33:06
A Kongregate legkönnyebb impossible badge-ét tekinthettétek meg ezen játék személyében. Nagyon sokan vannak még ezen a véleményen az ottani fórumon rajtam kívül is. Persze ezt nem azért mondom, mert hogy nekem elsőre sikerült volna akár csak végigcsinálni a játékot, de a szükséges idő és gyakorlás ennél az egyik legkevesebb ahhoz, hogy valaki elérje az impossible badge-et. ;)
szbszig 2009.02.06. 21:40:34
Mármint hogy a Kongregate-es link az alábbi, mert most nézem, hogy ide nem az ottani került ki valamiért:
www.kongregate.com/games/Coolio_Niato/streamline
www.kongregate.com/games/Coolio_Niato/streamline
IQmágnás 2009.02.06. 21:45:28
Ezt egy elmebeteg készítette, és öröklődésből van, hogy ez egy beteg játék. de rákatttanatam, csak a ritmust kell követni.
szbszig 2009.02.06. 22:09:20
Na jó, egy kis walkthrough csak nektek, mert végigolvastam az itteni kommenteket, és majdnem mindenki anyázik. :)
- első feladat /egy sor piros ágyú fent/: Ez tényleg nagyon könnyű, csak mozogni kell folyamatosan balra-jobbra a képernyő alján.
- második feladat /prések két oldalról/: A lényeg itt is a folyamatos mozgás. Kb. egy nagy négyzetet leírva érdemes haladni körbe-körbe. Úgy időzítve, hogy a függőleges oldalak mentén akkor haladjunk végig, amikor a mozgásérzékelő épp beindult.
- harmadik feladat /prések két oldalról és piros ágyúk fent/: Teljesen ugyanúgy, mint az előbb. Az ágyúk nagyon ritkán lőnek, ezért úgy időzíthető, hogy mindig a négyzet alakú pálya alsó oldalán tartózkodjunk, amikor jönnek a lövések fentről. (Tehát mondjuk a bal alsó sarokból indulunk. Valamelyik alsó préspár bemozdul. Eközben mi felmegyünk a bal felső sarokba, és onnan át a jobb felső sarokba. Megmozdul valamelyik felső préspár, mi pedig ugyanazzal a sebességgel megyünk a jobb alsó sarokba. Ekkor lőnek az ágyúk felénk egyet vagy kettőt, mi pedig átmegyünk a bal alsó sarokba, és kezdődik minden elölről.)
- negyedik feladat /két sor piros ágyú fent és lent/: Elsőre borzasztó nehéznek tűnik, de ha az ember kifigyeli a ritmust, pofon egyszerű. A két ágyúsor felváltva lő: a felső hármat, majd az alsó hármat, majd megint a felső hármat stb.! Tehát ha folytatjuk a négyzet alakú pályán való mozgást úgy, hogy mindig az átellenes oldalon tartózkodjunk, mint ahol az ágyúk lőnek, akkor egyszerűen nem tudnak eltalálni, és szerencsére sincs egyáltalán szükségünk.
- ötödik feladat /sárga repeszgránátos ágyú alul/: Na, erre nem találtam sajnos igazán tuti taktikát. Mozogni, fent jobbra-balra, és kerülgetni a mindenfelől szálló lövedékeket. Ide kell egy kis szerencse.
- hatodik feladat /zöld követő rakétás ágyú felül/: Szintén pofon egyszerű. Akármilyen alakzat mentén, csak az a fontos, hogy folyamatosan mozogni a zene ritmusára a lövedék elöl.
- hetedik feladat /zöld követő kígyószerű izé/: Ugyanaz, mint az előbb. Figyelni, hogy a pálya közepén álljunk mindkétszer, amikor megjelenik, hogy el tudjunk ugrani előle. Utána nagyon könnyű.
- nyolcadik feladat /prések meg ágyúk alul és felül is/: A harmadik feladat egy kicsit nehezebb, és valamivel több szerencsét igénylő változata. Most nincs kedvem, újra elmenni odáig, szóval lehet, hogy itt is felváltva lő a két ágyúsor, és meg lehet oldani, hogy a négyzet alakú pálya mentén haladva mindig az ellenkező oldalra kerüljünk. A nehéz igazából itt az, hogy felvegyük a ritmust egyetlen találat elszenvedése nélkül (már persze ha az impossible badge-re hajtunk).
;)
- első feladat /egy sor piros ágyú fent/: Ez tényleg nagyon könnyű, csak mozogni kell folyamatosan balra-jobbra a képernyő alján.
- második feladat /prések két oldalról/: A lényeg itt is a folyamatos mozgás. Kb. egy nagy négyzetet leírva érdemes haladni körbe-körbe. Úgy időzítve, hogy a függőleges oldalak mentén akkor haladjunk végig, amikor a mozgásérzékelő épp beindult.
- harmadik feladat /prések két oldalról és piros ágyúk fent/: Teljesen ugyanúgy, mint az előbb. Az ágyúk nagyon ritkán lőnek, ezért úgy időzíthető, hogy mindig a négyzet alakú pálya alsó oldalán tartózkodjunk, amikor jönnek a lövések fentről. (Tehát mondjuk a bal alsó sarokból indulunk. Valamelyik alsó préspár bemozdul. Eközben mi felmegyünk a bal felső sarokba, és onnan át a jobb felső sarokba. Megmozdul valamelyik felső préspár, mi pedig ugyanazzal a sebességgel megyünk a jobb alsó sarokba. Ekkor lőnek az ágyúk felénk egyet vagy kettőt, mi pedig átmegyünk a bal alsó sarokba, és kezdődik minden elölről.)
- negyedik feladat /két sor piros ágyú fent és lent/: Elsőre borzasztó nehéznek tűnik, de ha az ember kifigyeli a ritmust, pofon egyszerű. A két ágyúsor felváltva lő: a felső hármat, majd az alsó hármat, majd megint a felső hármat stb.! Tehát ha folytatjuk a négyzet alakú pályán való mozgást úgy, hogy mindig az átellenes oldalon tartózkodjunk, mint ahol az ágyúk lőnek, akkor egyszerűen nem tudnak eltalálni, és szerencsére sincs egyáltalán szükségünk.
- ötödik feladat /sárga repeszgránátos ágyú alul/: Na, erre nem találtam sajnos igazán tuti taktikát. Mozogni, fent jobbra-balra, és kerülgetni a mindenfelől szálló lövedékeket. Ide kell egy kis szerencse.
- hatodik feladat /zöld követő rakétás ágyú felül/: Szintén pofon egyszerű. Akármilyen alakzat mentén, csak az a fontos, hogy folyamatosan mozogni a zene ritmusára a lövedék elöl.
- hetedik feladat /zöld követő kígyószerű izé/: Ugyanaz, mint az előbb. Figyelni, hogy a pálya közepén álljunk mindkétszer, amikor megjelenik, hogy el tudjunk ugrani előle. Utána nagyon könnyű.
- nyolcadik feladat /prések meg ágyúk alul és felül is/: A harmadik feladat egy kicsit nehezebb, és valamivel több szerencsét igénylő változata. Most nincs kedvem, újra elmenni odáig, szóval lehet, hogy itt is felváltva lő a két ágyúsor, és meg lehet oldani, hogy a négyzet alakú pálya mentén haladva mindig az ellenkező oldalra kerüljünk. A nehéz igazából itt az, hogy felvegyük a ritmust egyetlen találat elszenvedése nélkül (már persze ha az impossible badge-re hajtunk).
;)
-.-\'\' 2009.02.23. 17:48:26
Szerintem egyáltalán nem nehéz játék....akinek van egy kis ritmusérzéke az megcsinálja....másodjára végigvittem kb 5 perc alatt....
Acsabi44 2009.07.17. 13:36:17
Ebben mi a nehéz? Első nekifutásra végigvittem, hang nélkül, egyetlen élet elvesztésével, az is azért volt mert nem tudtam hogy meddig lehet kimenni.
Mindezt úgy, hogy a zöld kígyóig kifejezetten unatkoztam. Csak az utólsó a kicsit nehezebb, amikor egyszerre van ágyú meg prések. Ott majdnem felébredtem.
Mindezt úgy, hogy a zöld kígyóig kifejezetten unatkoztam. Csak az utólsó a kicsit nehezebb, amikor egyszerre van ágyú meg prések. Ott majdnem felébredtem.
Utolsó kommentek