„Két napja harcolok a szörnyekkel a labirintusban, és külön üdítőnek tartom, hogy nem flashes megoldással dolgozott a készítő” – írja Péter a magyar fejlesztésű Monsters in Maze-ről. Én nem vagyok programnyelv-fasiszta, de azért nem bántam volna, ha a játék irányítása nem ilyen irgalmatlanul nehézkes. A műfaját tekintve a labirintusos-kincsgyűjtögetős szerep/kalandjátékokhoz tartozó cucc amúgy nagyon aranyos, egy műszaki fősulis féléves program minden báját hozza, még úgy is, hogy minden második sarkon meghal az ember (szóval kitartás kell hozzá, nem kevés). Külön pirospont néhány szörny elnevezéséért (piszoklégy, borzongató).
A Szörny Rt. felszámolása
Monsters in Maze
19 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://kmk.blog.hu/api/trackback/id/tr42952338
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Chrys 2009.02.19. 10:58:08
Az irányítás miatt nálam egy percig sem tartott ki a lendület sajnos...
szuperapu · http://szuperapu.blog.hu/ 2009.02.19. 11:19:04
Van ami már annyira rossz, hogy az már jó. Hát ez nem az... :P
Warnika 2009.02.19. 12:22:03
:( nekem ezt írja ki: Forbidden
You were denied access because:
Access denied by access control list
You were denied access because:
Access denied by access control list
Uglee · http://nagydobraverem.blog.hu 2009.02.19. 13:48:04
Át lehet bindelni az irányitást, de bármennyire is magyar ez a játék, elég borzalmas.
Kopasz Mercis 2009.02.19. 14:03:20
-sg-,
ezt elhibáztad.
:)
ezt elhibáztad.
:)
ave 2009.02.19. 14:37:40
Jeeeeezz, ez nagyon gaz.
Persze 11 evesen orultem volna, ha ilyen minosegu iranyitast osszehozok. :)
Persze 11 evesen orultem volna, ha ilyen minosegu iranyitast osszehozok. :)
SzigMa 2009.02.19. 17:24:55
A legfrusztrálóbb C64-es játékokat idézi...
Deme 2009.02.23. 08:59:10
Ez nem a "Kalandjáték írásának rejtelmei" c. könyv Szörnyek az útvesztőben c. játéka?? Anno kedvenc könyvem volt. Én is abból tanultam az alapokat anno...
A játék tényleg nem a legtökéletesebb lett, de kezdetnek nem rossz. Fel a fejjel és csak igy tovább... :)
A játék tényleg nem a legtökéletesebb lett, de kezdetnek nem rossz. Fel a fejjel és csak igy tovább... :)
sundayjunkie 2009.02.23. 20:45:31
de hogy az anyjába ütök?????
orv 2009.03.10. 07:58:34
Naptárat az alkotónak!
Irányíthatatlan, kevés, ráadásul a legrosszabb időket idézi.Nem a technika,hanem a gondolat hiányzik.
Irányíthatatlan, kevés, ráadásul a legrosszabb időket idézi.Nem a technika,hanem a gondolat hiányzik.
TH 2009.03.15. 13:49:30
Nem értem, hogy mi a gond az irányítással? Igaz, hogy Spectrumon én Q-A-O-P-(M v. SPACE)-hez vagyok szokva, de nem volt nehéz átszokni. Deme pedig jó nyomon jár, ez egy klasszikus játék átirata, és szerintem nem is sikerült rosszul. Ma már egy kicsit ódivatúnak hat, és az akció sem túl sok, no meg ki állna neki manapság térképet rajzolni? Sajnos a megfelelő motiváció belőlem is hiányzik, pedig annak idején a Kaland-játék-kockázat könyvekhez egyszer-kétszer még vettem a fáradságot, hogy rajzoljak térképet magamnak, pedig ott még ennyi grafika sem volt. Szóval nem egy mai játék, így megértem, ha valaki fikázza, de szerintem jó a kivitelezése. Péterhez hasonlóan nekem is tetszik, hogy nem flash-sel van megoldva, és az egész egyértelműen az iskolai számítógép szakkörök hangulatát idézi.
Szóval szerintem annyiról van szó, hogy ezt mindössze egy-két generáció kis része tudja értékelni csak...:)
Szóval szerintem annyiról van szó, hogy ezt mindössze egy-két generáció kis része tudja értékelni csak...:)
TH 2009.03.15. 13:52:01
Tessék, itt lehet többet megtudni róla (pontosabban eredeti, Commodore +4-re írt változatáról inkább...:) )
www.geocities.com/roepipi/comp_h.html
www.geocities.com/roepipi/comp_h.html
Utolsó kommentek