Közveszélyes Munkakerülő

A Közveszélyes Munkakerülő a flashjátékok alfája, Szodomája és Gomorrája. Itt minden nap talál valamit, amivel jól elklikkolhatja a munkaidejét.

KMK Poló rendelés

Utolsó kommentek

  • placcs: Bizony mondom néktek, ha valaki is olvassa ezt az üzenőfalat, hogy még mindig játszom vele. Pont t... (2023.08.24. 18:25) Elfoglalni a világot
  • lmlm: Ez van még? (2021.11.28. 10:28) Egri csillagok háborúja
  • WinG: Adobe Flash Player is no longer supported. Sic transit gloria mundi :( (2021.10.26. 14:30) A dobókocka el van vetve
  • placcs: Ha bárki szeretne játszani vele, a megoldás: bluemaxima.org/flashpoint/ JUHÉÉÉ!!! (2021.01.18. 21:20) Elfoglalni a világot
  • placcs: Hát sajnos véget ért egy korszak. Most a téli szünetben nagyon sokat játszottam vele. De most má... (2021.01.17. 22:21) Elfoglalni a világot
  • Utolsó 20

Címkék

akció (113) állatos (3) aszociációs (3) autóverseny (9) celeb (8) cikk (3) csajos (1) demo (1) disztroj (192) egészséges életmód (1) egyklikkes (5) egyperces (1) előzetes (1) építkezős (3) escape room (5) évértékelés (2) facebook (17) fantasy (2) fgs 2009 (1) fgs 2009 díjazott (1) figyelemjáték (11) film (1) filmes (4) fizetős (8) flashjátékipar (3) főzés (1) főzöcskézős (1) fps (7) gasztró (1) gasztro (1) gasztronómia (1) grow (2) gyerekjáték (4) hajigálós (2) halloween (1) hellókarácsony (11) horror (5) húsvét (2) interjú (1) játékpályázat (15) kaland (70) kártyás (9) kérdezzfelelek (1) kmk galéria (2) kmk póló (3) kmk rejtvény (14) kmk születésnap (11) kockajáték (3) kőpapírolló (1) közélet (1) közlemény (46) közösség (15) kretén (41) különbségkereső (15) kvíz (5) láncreakció (3) látogatottság (1) letölthető (13) logika (275) lövegtorony (29) lövöldözős (61) magyar (36) mahjongg (1) manga (2) mario (5) marketing (2) matek (5) média (1) memória (4) menedzserjáték (1) mesterlövés (8) michael jackson (2) multiplayer (1) műveltségi (9) művészi (1) nemflash (26) nemjáték (10) nem gyerekeknek (4) ninja (2) offtopic (1) pacman (4) point n click (18) póker (2) politika (1) puzzle (4) remake (2) retro (69) ritmusjáték (2) sakk (1) shockwave (9) shooter (42) sinecron (1) sport (23) starcraft (1) stratégia (105) sudoku (1) szemétparaszt (49) szemléltető játék (1) szerepjáték (19) szimulátor (3) szókirakó (4) táblás (4) tank (2) teszt (2) tetris (7) toplista (8) türelemjáték (2) twitter (2) ügyességi (406) űrhajós (3) válogatás (6) várvédő (9) verekedős (11) vicces (55) warcraft (3) wow (1) zenés (1) zombi (1) zombis (2) Címkefelhő

A nagy ostrom

The Great Siege
2009.04.20. 10:27 -sg-

Az utóbbi hetekben többször előjött, hogy minek posztolok olyan kongás játékokat, amikhez badge van, ezeket a főoldalon úgyis megtalálja mindenki. Nos, azért, hogy nyoma legyen a blogban is, tudjátok értékelni, kommentezni róla, ha nyer valami díjat, vagy jön a folytatás, és tudjak rá hivatkozni, ilyesmik. Szóval ez nem fog változni a jövőben, de arra hajlandó vagyok, hogy ilyen játékot csak akkor posztoljak, ha van mellette aznapra egy másik játék is. A mai badge-es játékunk a The Great Siege című várvédő marhaság, ami nem emelkedik ki a többi hasonló cucc közül, de elég szép és a fejlődési rendszere elég átgondolt ahhoz, hogy egyszer érdemes legyen végigtolni. És éppen annyira nehéz, amennyire kell, egyedül annak a rohadt katapultnak az irányítása zavart.
[alternatív link]

Szerintünk: (4/5)
Ön dönt: (3/5)

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmk.blog.hu/api/trackback/id/tr471075564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pikka 2009.04.20. 10:09:38

Én elkezdtem szombaton, meg is lett a kártya, de valamiért nem hagyott menteni, így meg nem érdekes... amúgy sem dobott fel annyira a cucc, hogy nekiálljak mégegyszer.

Sir Integra 2009.04.20. 10:21:30

Kicsit kreatívabb is lehetett volna a karakterdizájn terén. De még így is jobb mint az Epic Fail - azt hiszem. Itt legalább nem csavarodik ki a katapult.

szbszig 2009.04.20. 11:04:32

@Sir Integra: Kongán írtam róla részletesebben. Nekem nem tetszett. Az irányítás pocsék (space-szel lő, iránygombokkal céloz, backspace-szel küldi újra a megvett katonákat; mindezt egy kézre, mert a másik az egeret irányítja). Nem lehet folyamatosan játszani, mert ötmásodpercenként végig kell zongorázni a menün, és új egységeket venni (előre nem lehet bevásárolni, mert az alap egységek szart se érnek, a használhatók meg limitálva vannak). Stb.

De összességében az Epic Wart még mindig magasan veri. Ezt az egyik fórumtopikban olyan találóan megfogalmazta valaki:

"BTW: This is far better than Epic War, actually anything is better than Epic War…"

Amúgy a játék rohadt könnyű... Ha a csatákban kivárásra játszik az ember. Veszel öt íjászt és egy munkást, ezekkel és a katapulttal legyilkolod az első wave-et, ami még pite, de a végén meghagysz egy ellenséges íjászt, és utána megvárod, amíg lejár a timer. Kész, passz. Én ezt csináltam egy idő után, amikor végleg elegem lett az irányításból. Nem is tudom, milyen főellenségek lettek volna a végén...

(Egyébként a marketet érdemes maxra felfejleszteni hamar, mert a bónuszpontok 1:1 arányban válthatók aranyra, ami megint egyszerűen nevetséges...)

szbszig 2009.04.20. 11:11:03

Ja, és már most szólok, ha olyan ingerenciád támad a napokban, hogy a másik aktuális featured játékot, az Orbital Decayt is betegyed a blogra, akkor feltétlenül említsd meg, hogy mindenki vegye le a felbontást, aki a hard móddal próbálkozik, mert amúgy játszhatatlan... (Frame rate helyett real time-ban számol, így sokkal hamarabb tolja a képedbe az új wave-eket, mint kéne.)

Petrochelli · http://www.jatekstart.com 2009.04.20. 12:12:42

OFF:

a nyár közeledtével egyre több az ilyen vicces spicces játék:
www.jatekstart.com/jatekok/vicces-j%C3%A1t%C3%A9k/20090420/mind-me-bloody-beer

Szerintem remek a sajtfecnit idéző grafika és az egyensúlyozós technika az egérrel

ON: kevés volt mostanában a vicces játék a kmk-n, nekem van egy egész gyűjteményem, ha érdekel valakit ;)
és bocsánat az offért, de a fentit nem tudtam kihagyni...

paráznabillegető 2009.04.20. 12:22:17

irányíthatatlan szar.
szbszig mindent leírt róla, amit tudni kell: egy jó ötletet hogy lehet elbaszni a kivitelezésnél. hát igen.
broáf.

Ibigoo · http://indafoto.hu/ibigoo 2009.04.20. 12:29:44

Hosszútávon egysíkú, a zene pedig az aluljárókban tobzódó indián bennszülöttek performanszaira emlékeztet.

dawinD 2009.04.20. 12:50:19

bal jobb billentyűvel kell célozni és máris nem irányíthatatlan.. így vittem végig.. nem baj gyerekek majd a legközelebbivel..

cworm (törölt) 2009.04.20. 13:06:30

Most jött el az idő, hogy feltegyem a kérdést: mi a franc az a konga, amiről itt mindig mindenki beszél? Google-val nem találtam ilyen oldalt.

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2009.04.20. 13:12:53

Szerintem postolj csak nyugodtan Kongás-badges játékokat, lévén én (és szerintem ezzel messze nem vagyok egyedül a blog olvasói között) magamtól ugyan fel nem megyek oda, nem vagy roegisztrált sem és nem is tervezem. A napi munkakerülésem az a blogról származik, ha ide nem kerül fel, esélyes hogy sosem fogok az adott játékkal imseretséget kötni.

-sg- 2009.04.20. 13:18:53

@cworm: a Kongregate nevű gyűjtőoldal becézett alakja. A badge-k meg az ott összeszedhető plecsnik. Ha regisztrálsz, sok játékban gyűjthetsz ilyeneket, ettől nő a pontod, attól a szinted, és végül már csak azért játszol néhány játékkal, mert van hozzá plecsni. Ezt meg badge bitchismnek hívják. :)

M.Peti 2009.04.20. 13:38:46

@Hooshee: így vagyok én is... bár én az armor games-et rendszeresen látogatom, úgyhogy ha egy játék oda is felkerül, akkor azzal is játszom.

M.Peti 2009.04.20. 13:38:52

@Hooshee: így vagyok én is... bár én az armor games-et rendszeresen látogatom, úgyhogy ha egy játék oda is felkerül, akkor azzal is játszom.

(VoT)Hangya 2009.04.20. 19:27:02

@szbszig: a katapultot egérrel is lehet irányítani...sztem egyébként egész jó nekem tetszik!
süti beállítások módosítása