Disztrojban mindenképpen rendhagyó darab a Sparks and Dust című műremek. Egy magányos hősként kell végigjárnunk egy meglehetősen furcsa, bizarr világot ahol mindent, szinte mindent felhők borítanak, és természetesen mindent, de tényleg mindent ellep az ellen. Fegyverünk csupán egy van; saját magunk. Öklünk sziklakemény, lábainkat bármely szöcske vágyakozva mustrálná. Ha felugrunk, a magasból zuhanórepülésben lesújtva tudjuk ellenségeink fejét, vagy éppen a talajt beszakítani, ahol mindenféle vicces dolgot találunk, feltéve, hogy kellően nagyot sikerült ütni. Titkos barlangok, átjárók, bonuszok és persze némi pénzmag lapul szinte mindenhol. A grafika remekre sikerült, a zene is elmegy. Az irányítást némileg szokni kell, de bele lehet jönni. Amire érdemes odafigyelni az az, hogy a gigászi ütéseink nyomán besüppedő talajról bizony igen nehéz felugrani a fejünk felett hívogatóan lebegő platformra.
Ütlek - borulsz, rúgok - fekszel
Sparks and Dust
20 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://kmk.blog.hu/api/trackback/id/tr941216830
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Jamal88 2009.07.02. 07:48:05
Nem rossz game, nyomtam vele egy darabig, csak hosszabb játék után elég monotonná válik + a pályák is mindig ugyanúgy néznek ki.Viszont kijött a Warfare 1917 folytatása:
flasheroes.blogspot.com/
flasheroes.blogspot.com/
arcz 2009.07.02. 11:47:55
@Jamal88: hát ennél ostobábban működő háborús játékot még nem igen láttam. visszavonulás nincs, akkor megy előre, amikor a gépnek tetszik, és még sorolhatnám.
Jamal88 2009.07.02. 12:23:33
@arcz: igazából csak akkor megy előre amikor egy sávba már nem tud elbújni a fedezék mögé több katona(így volt az előző részben is),amúgy ha rákattintasz a katonákra előre tudod őket küldeni, visszavonulni tényleg nem lehet, de nincs is rá szükség....;)
arcz 2009.07.02. 15:29:00
@Jamal88: ja, az előreküldést vágom, de valahogy előszeretettel ugráltak ki a tank elé egyenként a gyalogok, és ettől kissé felmérgesedtem :(
Vogon 2009.07.02. 16:24:29
béna játék
Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2009.07.02. 18:11:49
@Jamal88: Hát az 1917 lényegesen jobb volt, ez elég tré szegény...
Remol 2009.07.02. 18:26:53
ebben hogy lehet olyan nagyot ugrani?
mert ha kétszer nyomom a fel nyilat kicsit nagyobbat ugrik, 3 fel nyilra, meg lecsap.
de két nyilnál magasabbra hogy lehet ugrani? egy csomó érme mind magasabban van
mert ha kétszer nyomom a fel nyilat kicsit nagyobbat ugrik, 3 fel nyilra, meg lecsap.
de két nyilnál magasabbra hogy lehet ugrani? egy csomó érme mind magasabban van
PixelDrake · http://ludens.blog.hu 2009.07.02. 18:38:45
Inkább olyan művészjátéknak tűnik. Sajna elég hamar meguntam.
IQmágnás 2009.07.02. 19:02:22
@Remol: Csak spec izékkel, amik a levegőben imbolyognak.
vince05 2009.07.02. 19:27:05
Nekem a teleportokkal gyűlt meg a bajom. Véletlenül vagy szándékosan belementem, aztán visszarakott 4-5 szakasszal korábbra, oszt kolbászolhattam vissza. Ennek mi értelme van? Márminthogy visszafelé vezető teleport?
Sequoyah 2009.07.08. 12:20:14
@vince05: A teleport kétirányú.
![](/img/blank.gif)
Utolsó kommentek