Közveszélyes Munkakerülő

A Közveszélyes Munkakerülő a flashjátékok alfája, Szodomája és Gomorrája. Itt minden nap talál valamit, amivel jól elklikkolhatja a munkaidejét.

KMK Poló rendelés

Utolsó kommentek

  • placcs: Bizony mondom néktek, ha valaki is olvassa ezt az üzenőfalat, hogy még mindig játszom vele. Pont t... (2023.08.24. 18:25) Elfoglalni a világot
  • lmlm: Ez van még? (2021.11.28. 10:28) Egri csillagok háborúja
  • WinG: Adobe Flash Player is no longer supported. Sic transit gloria mundi :( (2021.10.26. 14:30) A dobókocka el van vetve
  • placcs: Ha bárki szeretne játszani vele, a megoldás: bluemaxima.org/flashpoint/ JUHÉÉÉ!!! (2021.01.18. 21:20) Elfoglalni a világot
  • placcs: Hát sajnos véget ért egy korszak. Most a téli szünetben nagyon sokat játszottam vele. De most má... (2021.01.17. 22:21) Elfoglalni a világot
  • Utolsó 20

Címkék

akció (113) állatos (3) aszociációs (3) autóverseny (9) celeb (8) cikk (3) csajos (1) demo (1) disztroj (192) egészséges életmód (1) egyklikkes (5) egyperces (1) előzetes (1) építkezős (3) escape room (5) évértékelés (2) facebook (17) fantasy (2) fgs 2009 (1) fgs 2009 díjazott (1) figyelemjáték (11) film (1) filmes (4) fizetős (8) flashjátékipar (3) főzés (1) főzöcskézős (1) fps (7) gasztró (1) gasztro (1) gasztronómia (1) grow (2) gyerekjáték (4) hajigálós (2) halloween (1) hellókarácsony (11) horror (5) húsvét (2) interjú (1) játékpályázat (15) kaland (70) kártyás (9) kérdezzfelelek (1) kmk galéria (2) kmk póló (3) kmk rejtvény (14) kmk születésnap (11) kockajáték (3) kőpapírolló (1) közélet (1) közlemény (46) közösség (15) kretén (41) különbségkereső (15) kvíz (5) láncreakció (3) látogatottság (1) letölthető (13) logika (275) lövegtorony (29) lövöldözős (61) magyar (36) mahjongg (1) manga (2) mario (5) marketing (2) matek (5) média (1) memória (4) menedzserjáték (1) mesterlövés (8) michael jackson (2) multiplayer (1) műveltségi (9) művészi (1) nemflash (26) nemjáték (10) nem gyerekeknek (4) ninja (2) offtopic (1) pacman (4) point n click (18) póker (2) politika (1) puzzle (4) remake (2) retro (69) ritmusjáték (2) sakk (1) shockwave (9) shooter (42) sinecron (1) sport (23) starcraft (1) stratégia (105) sudoku (1) szemétparaszt (49) szemléltető játék (1) szerepjáték (19) szimulátor (3) szókirakó (4) táblás (4) tank (2) teszt (2) tetris (7) toplista (8) türelemjáték (2) twitter (2) ügyességi (406) űrhajós (3) válogatás (6) várvédő (9) verekedős (11) vicces (55) warcraft (3) wow (1) zenés (1) zombi (1) zombis (2) Címkefelhő

Armageddon magyar módra

Impactus
2009.11.27. 06:30 -sg-

Zoli küldte be az Impactust, merthogy ő a játék egyik fejlesztője. Mindig öröm, ha magyar játékot méltathatok itt a blogon, de ezt azért kicsit szidni is fogom. Ugyanis a játék olyan szinten szemétparaszt, hogy ahhoz új jelzőt kellene kitalálni. Ráadásul eleinte nem is tűnik annak: röpködünk egy aszteroidával az űrben, más, kisebb aszteroidákat fogyasztunk el, így egyre nagyobbra növünk. A nálunk nagyobb sziklákat ki kell kerülni, és a pálya végén minél nagyobbra hízva becsapódni egy idegenek lakta bolygóra. Ez az elején könnyen megy, aztán az alienek egyre durvább fegyvereket vetnek be ellenünk, és a kilencedik pályán emiatt végképp játszhatatlanná válik a dolog (legalábbis én ott adtam fel). És még egy technikai jellegű jótanács: nem lenne rossz egy olyan opció, amivel le lehet butítani kicsit a grafikát, így ugyanis a játék gyengébb gépeken belassul, ha az aszteroidánk mérete a „burning hell” körül mozog. A kivitelezés egyébként tök jó, nekem bejött a grafika is, első játéknak nem rossz ez.
[alternatív link]

Szerintünk: (4/5)
Ön dönt: (3,6/5)

125 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmk.blog.hu/api/trackback/id/tr271547464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

◄ViZion 2009.11.27. 08:38:32

tényleg nehéz... de nem lesz ez rossz.
Mondjuk a becsapódás lehetne látványosabb... :)

elnastra 2009.11.27. 09:07:05

Egyébként a 10. pálya bolygójának neve Loofas, khm... Talán a szemétparasztság nem az alkotó szándékán kívüli?:)

CssaBee · http://cssabee.blogspot.com 2009.11.27. 09:28:20

Lvl7 ...ez már uncsi:S Ugyanaz a baja, mint a kockás növekvős játéknak...néha esélyed sincs, h átmenj két aszteroida között... a kedvencem pedig amikor találatnál belassul és sorba kapom a rakétákat, bombákat és aszteroidákat:(

Kr1ssz 2009.11.27. 09:52:44

Szerintem is jó ez, csak a becsapódás tényleg legyen élvezetesebb... a lvl 9 meg tényleg szemétparaszt. amikor már asteroid nagyságu vagy szinte esélyed sincs a rakétákkal szemben....

Musaic (törölt) · http://www.musaic.hu 2009.11.27. 09:54:17

A következőket tudom mondani mint játékfejlesztő:

1. A korrektség érdekében kéretik a vonzódó aknával felrobbantani a TÖBBI aszteroidát is.
2. Alapvetően szép a játék, viszont le kéne már szokni a göröngy "aszteroidákról". (lásd drift, www.youtube.com/watch?v=BJYKfvfyRuI )

kk_kk 2009.11.27. 09:56:38

Abban látom a lehetőséget (kivitelezni még nem sikerült a 10-en felül), hogy kritikus tömegen maradni, amivel még manőverezni is tudsz és a kellő % is megvan a végén...

Kr1ssz 2009.11.27. 09:59:07

Ja, és miért nincs Pause? Melóhelyen csak kicsit idegesítő... Már majdnem megvolt a lvl 9 amikor bejött a főnök...

kk_kk 2009.11.27. 10:07:45

AZTA BÜDÖSROHADTÉLERTBE

Kr1ssz 2009.11.27. 10:17:40

274726 pont :) ééééééés KÉSZ :D

Musaic (törölt) · http://www.musaic.hu 2009.11.27. 10:24:32

3. Miért lassul le a kontroll sérülés után?
4. Miért takarhat göröngy aknát?

Musaic (törölt) · http://www.musaic.hu 2009.11.27. 10:35:06

5. azonnali restart gomb?
6. pause (már más is keresete itt)?

ndydck 2009.11.27. 10:40:40

igen, nagyjabol igy kepzeltem el a poklot.

ndydck 2009.11.27. 10:42:43

@Musaic: 7. miert csak fel masodpercig tart a serulest koveto halhatatlansag?

8. ha mar lehetosegunk van visszaszedni a leszakadt reszeinket serules utan, akkor az elobb emlitett serulest koveto halhatatlan modban miert nem lehet felvenni oket?

Kr1ssz 2009.11.27. 10:50:54

9: és miért nem lehet, ellenséges tűz nélkül, halhatatlanul végigmenni a pályán... :D

Azért szerintem kell egy kis szemétség is, megcsinálható ez így is, ha pedig Musaic tippjei benn lesznek a második részben... akkor zsírkirályság :D

ave 2009.11.27. 10:51:10

Ez jateknak szar, de egyebkent szep munka.

Musaic (törölt) · http://www.musaic.hu 2009.11.27. 10:52:09

Egy játékban lehet véletlenszerűség, de nem a véletlenszerűségre épül(!).
Emiatt alakul ki olyan helyzet, hogy beszorulsz valahova, és öten tipornak le egyszerre.

Gorgil 2009.11.27. 11:02:25

1, Mert az idegenek okosak, nem akarják azt a sok drága aknát minden buta aszteriodára eldurrantani, hanem csak azokra, amelyek a bolygojuk felé tart. :)
3, a sok mozgó objektum, meg az effektek sajnos megfogják a (gyengébb) gépet. Főleg akkor, amikor ütközés van, és szétrepülnek a darabkák.
5, a "r" betűre azonnali restart van, ki is van írva a kongán
7, korábban tovább tartott, de többen kérték a kongán, hogy legyen rövidebb
8, mert akkor rögtön össze lehetne szedni minden darabkát, emiatt az ütközések elkerülése nem lenne annyira fontos

Musaic (törölt) · http://www.musaic.hu 2009.11.27. 11:37:38

Hamut szórok a fejemre, az alternatív linket néztem eddig. Ez a build tényleg jobb.
Egyébként az effektek egy ilyen játékhoz teljesen rendben vannak.

◄ViZion 2009.11.27. 11:43:01

és miért nincs az aszteroidánkon olyan bolygószéthegesztőionplazmalézersugárkibocsátókézikészülék, mint a Halálcsillagon volt?
:)

Musaic (törölt) · http://www.musaic.hu 2009.11.27. 11:53:29

Ha 20%-kal jobb játékot akartok ebből, vegyétek lentebb az ütközési rádiouszt legaláb 10%-kal

PixelDrake · http://ludens.blog.hu 2009.11.27. 11:53:48

Nem rossz ez, csak jobb lenne, ha a többi aszteroidára is hatással lenne az a sok robban, villogó izé, ami minket követ. Úgy lehetne kicsit taktikázni, hogy nekivezetem egy nagyobbnak, ami így sok kicsire esik szét, és akkor föl tudom szedni azokat is.

Archfiend 2009.11.27. 12:42:47

Szemétparaszt, de nem játszhatatlanul. Kr1ssz 274726 pontjához képest Loofas az én 181.423 pontom, de sikerült :D

FreeGees 2009.11.27. 12:53:50

végigolvastam a kommenteket és csak utána kezdtem el játszani, nem értettem hogy mi a baj a becsapódással. első pálya, tolom, látom a bolygót, plátty... hangosan felröhögtem:D na jó aztán később már egyre jobb lett, nekem kifejezetten tetszik az ötlet, egy kicsit még lehetne turbózni a játékon (fejlődés rendszer, ilyesmi) de nekem tetszik, csak így tovább!

opposition 2009.11.27. 12:58:02

Nagyon jó játék. A végén ugyan már az is szép eredmény, ha az ember elér a bolygóig :), de jó...
Gratulálok a fejlesztőnek!

Dzsini 2009.11.27. 13:00:00

nekem a lassúságon kívül ott a gondom, hogy ha már elkerülhetetlen az ütközés, akkor legyen értelme elgondolkodni azon, hogy mibe is ütközök... mert véletlenszerűnek tűnik, hogy mi mennyit vesz le. Rakéta csapott már le 11ezres méretről 9ezerre de 3 ezerre is, akna 8 ezerről 7500-ra és 4000-re is... így nem lehet taktikázni

Gorgil 2009.11.27. 13:17:58

@Dzsini: van értelme.
Az akna fixen mindig 600-at vesz le, a raketa pedig 2000-et. A laser mivel bivaly, osztja tomegedet, de attol fugg milyen fazisban kapod el, 1.5 - 15-ig oszthat le. Az UFO szinten oszt, de egy 1-3 koze eso random szammal, szoval cirka megfelez. Ha nagyobb aszteroidaval utkozol, akkor pedig a tomegaranyotoknak megfelelo merteku lesz a lemorzsolodas. Ha mar eleg nagy vagy, mindig eloszor az aknat kell valasztani, ha az nincs, akkor a raketat. A lezert es a joval nagyobb aszteroidakat pedig nagyon messzire el kell kerulni, mert azok utnek a legnagyobbat. Az akna es a raketa csak az elso palyakon van igazabol ellened, a vege fele pont ezek mentenek meg a nagy vesztesegtol.

Frunkp 2009.11.27. 13:19:40

Lehetne végigjátszás után egy bónusz, amikor nem tudják,hogy jön a becsapódás,és csak a tobbi kavicsot kéne kerülgetni.

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2009.11.27. 13:26:11

hgabor jól beszél, amúgy télleg szemétparasztköcsög, a leggecibb fajtából. Nem annyira rohadék, hogy abbahagyd, csak épp annyira, hogy csapkodd a billetyűzetet, de azért is nekiállj még egyszer... és még egyszer... és még egyszer :D

opposition 2009.11.27. 13:28:29

Hú, kész: 162.875 pont

Lord_M_ 2009.11.27. 13:38:32

blehh 166ezer... de azért megvan... érdekesség képpen a 9. pályán többet szívtam mint a 10.en :)

opposition 2009.11.27. 13:49:44

@Lord_M_: Ja, a 10. nem nehéz...mire átmész a 9.-en 149-edjére... :)

Dzsini 2009.11.27. 14:00:02

@hgabor: igen, közben nekem is feltűnt - valószínűleg nem sikerült az aknához érni, mikor menekültem :) A legnagyobb gond a nagyobb hulladékos meteor :P

ennek örömére a 10. pályán egy 80ezer feletti kaviccsal kiirtottam a lakosságot. 260 ezer pont. Nagyjából játszhatatlanra 60 ezer feletti köveknél lassul nálam.

Glarion 2009.11.27. 14:04:38

Rohadt jó játék, a becsapódás tényleg lehetne élvezetesebb. 9-esen szívok én is. Nagyon szemétparaszt, szerencsére nálam nem lassult be soha.

Laciii 2009.11.27. 14:31:05

Ha felhízott 20ra és éppen nincs anyag hízni akkor érdemes leszedni az aknát ha éppen ki is lehetne kerülni, sok rakétát meg ufót meg lehet úszni vele.

A 9est elég hamar bemákoltam, a 7es rosszabb volt, 146 valamennyi lett a vége.

Bruzsy · http://rockonlelkek.hu 2009.11.27. 14:49:22

9. simán ment, de az a rohadt 10. ...

TH 2009.11.27. 14:59:09

huhh, ez a 9-es tényleg beteg. addig egész jó volt, de azért ott már sok az elkerülhetetlen helyzet. A kedvencem az, amikor egy akna a meteor mögött van, ezért amikor a meteorért megyek, akkor rögtön fel is robbanok. Szép a játék meg minden, de a 9-es szint gyorsan elvette a kedvemet a folytatástól.

Dr. Bélus___ 2009.11.27. 15:02:11

Ne megyetek már bénák. Simán meg lett mind a 10 pálya. OK, szívtam párat, de 20 nekifutásból 1x le lehet nyomni a 10. pályát is. Az akna a végén már lószart ér, néha jobb is belemenni, mert akkor sebezhetetlenné válsz egy rövid időre és akkor elkerülhetsz nagyobb szopásokat is. :)

Na megyek, még1x végigtolom, mert látni akarom mi van "Incoming Death" méret fölött... :)

Dzsini 2009.11.27. 15:10:28

little rock - rock - small asteroid - asteroid - flying mountain - incoming death - burning hell

Laciii 2009.11.27. 15:36:12

Nem az a baj, hogy nem lehet megcsinálni, hanem az, hogy érzed, hogy az egész csak a szerencsén múlik.
Az nagyon bosszantó, mikor 60k-s méretű vagy és egyszerre 6 NAGYOBB meteor van a képen, némi lézerrel rásegítve, és sehol egy akna vagy rakéta ami megmentene.

Dr. Bélus___ 2009.11.27. 15:39:24

No, sikerült Burning Hell-ként becsapódni a Loofasba (szép név az utsó bolygónak :) ) Sima ez a játék, nem szemétparaszt. Tessék összekaparni a tököket!

Dr. Bélus___ 2009.11.27. 15:41:15

@Dzsini: Kimaradt a legkisebb, a grain of sand.

Amúgy sikerült valakinek "Burning Hell" fölé menni? Van még fölötte valami?

Laciii 2009.11.27. 15:51:31

@Bélus22222:
Próbáltam, de nekem nincs szerencsém, 85k-sból RÖGTÖN 4k kavics lettem, SEMMI menekülés, se hely, se akna, vagy rakéta, ez igenis szemétparaszt, de nagyon.

Gorgil 2009.11.27. 16:01:24

@Bélus22222: Nincs már fölötte, "Burning Hell" a legmagasabb rank.

Dr. Bélus___ 2009.11.27. 16:02:40

@Laciii: Figyelj, 1 becsapódás nem visz le 85k-ról (baze, én kb 60k-ig jutottam fel) 4k-ra, akármekkora az ellenséges aszteroida. Ha 85k vagy, akkor aknára kell vadászni meg rakétára (ne kerülgesd őket) mert az sebezhetetlenné tesz, ha meg bebaszott a kaki a ventilátorba, akkor nem elveszteni a fejet, hanem megőrizni magunkat asteroida/small asteroida szinten! Az asteroida méret már elég az utsó bolygónál is 100%os pusztításhoz! Ja és persze senki nem mondta, hogy 1-2 kísérlettel sikerülni fog...

Laciii 2009.11.27. 16:14:17

@Bélus22222: Flying mountainként sikerült becsapódni :) szerettem volna burning hellként oda jutni, de ez csak a szerencsén múlik, nem a helyezkedésen, taktikán, vagy reflexeken :(

85ksan nekimentem minden aknának meg rakétának, tényleg csak karcolnak, de egyik se jött, csak aszott nagy sziklák, HAT IS EGYSZERRE, aztán gyorsan egymás után lerobbantottak, nem egy becsapódás volt, de a második után se volt semmi hely :(

Kappa 2009.11.27. 16:36:24

3. pályán abbahagytam, nem tartom túl jónak

TH 2009.11.27. 16:46:07

@Bélus22222: "Ja és persze senki nem mondta, hogy 1-2 kísérlettel sikerülni fog... "
annyira nem kötött le a játék, hogy 5x próbálkozzak egy pályával...

Laciii 2009.11.27. 16:58:08

Jelentem a második aszott nagy szikla lezúz 100król, 8kra.

TH 2009.11.27. 17:06:41

@TH: na jó, megpróbáltam 5x...9. pályán 38% az eddigi legjobb eredményem...ez ELÉGGÉ szemétparaszt.

Laciii 2009.11.27. 17:15:39

Minél nagyobb vagy annál nagyobb kövek jönnek, az elején érdemes "meghúzni" magad, kicsiként könnyebb kerülgetni, aztán félúttól lehet hízni nagyra.

Laciii 2009.11.27. 17:26:12

SIKERÜLT :)

10es pályán utolsó követ felvéve fordult át burning hellre becsapódás előtt :)

Dzsini 2009.11.27. 17:34:09

megvan minden pálya, 5-10ig mindegyik 100%ra, 9-10es 100k feletti meteorral.... az a baj a "meghúzom magam" technikával, hogy sokszor aljasul kevés extra kavics jön, és nem lehet időben megnőni. nekem jobban ment az 50-70 ezer közti mérettel folyamatosan aknákon/rakétákon futva - amikor 1-1 pillanatra visszavált, akkor simán begyűjt annyit, amennyi így elvész. Aztán az utolsó méterekre ha sikerül behúzni pár vasgolyót akkor jön a világvége :)
(persze mindezt egy jóval erősebb gépen, mint amivel délután próbálkoztam, hogy ne fényképeket nézegessek minden robbanás után)

blueeyed333 2009.11.27. 17:41:24

lvl 10 kész
annyira azért nem szemétparaszt, az utolsó is megvolt 5. kb:)

Taurusz 2009.11.27. 19:18:16

@hgabor: Gyengébb gép?
2,8 proci, 4gb ram, Gf8600gts ennek a játéknak gyenge. Akkor tuti nem a kóddal van gond, ugye? Mert belassul...

Gorgil 2009.11.27. 20:30:36

@Taurusz: A flash player egyelőre nem használ hardware gyorsítást, tehát mindegy milyen videokártyád van. A memória mérete szintén nem sokat számít ebben az esetben. Ami számít, az a processzor, és hogy egyszerre hány alkalmazás terheli le. Az is számíthat, hogy milyen böngészőben fut, mert a különböző böngészőkben más-más sebességgel futnak a flash tartalmak.

Gyengébb processzorral biztosan beszaggat a játék bizonyos esetekben, de a tiedhez hasonlókon is, ha valamért nem kapja meg a szükséges erőforrást.

Taurusz 2009.11.27. 20:52:25

Hát, FF, 2.8 core2 duo. Fut a thunderbird, meg az ff, +szokásos sallang (msn, skype, hw kezelő cuccok). Mással nem volt gond, de akkor csak a gépem a szar... :(

Taurusz 2009.11.27. 20:54:41

Ja, egyébként tök jó, különben nem szenvednék vele :D

Dzsini 2009.11.27. 21:11:53

@Taurusz: a rengeteg átlátszóság kezelése nagyon gépigényes, főleg flashben, ráadásul egy flash tartalom 1 magon fut - ezért szakad bele minden robbanásba, mert tucatnyi átlátszó réteg van egymáson, amit ki kell számolnia. a füsteffektek nélkül semmi gond nem lenne, de a flasht nem erre találták ki.

Taurusz 2009.11.27. 21:19:39

Ok, értem. Akkor csatlakozom -sg- felvezetéséhez, miszerint "nem lenne rossz egy olyan opció, amivel le lehet butítani kicsit a grafikát" :)
De a procit meg érdekes módon nem viszi 90% fölé.

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.11.27. 21:33:33

Hm... Bonus level gyanánt lehetne mondjuk a 10. szint után Earth, nincsenek fegyverek és mindig csak nálunk kisebb aszteroidák jönnek :D

kyanzes (törölt) 2009.11.28. 01:45:59

Egy Loofas elpusztítása eltörpül a mindeható Erőhöz képest :)

Jó volt.

Átrágó 2009.11.28. 03:17:09

Azért jellemző, hogy senki nem vette észre, hogy a Loofas-on kívül van egy másik sokat mondó bolygónév is: Dermestoo. Érted?
Nem is szemétparaszt. Pont jó, de az tényleg bosszantó, hogy nem is ér hozzá semmi, de felrobban.

Archenemy 2009.11.28. 03:25:23

Pár ötlet:
A becsapódás elméletben a pálya csúcspontja, ide igazán lehetne valami egyszerűbb reflex-alapú minigame-t berakni, pl. ilyen "klikkolj ha épp középen van a nyíl, amúgy ideoda imbolyog, minél középebben van, annál nagyobbat sebzel". Ez valahogy sokkal méltóbb, és egyben feszültebb lezárása lenne egy pályának, mint a mostani hátradőlök, robbanás, számolás.

A fekete gyémánt aszteroida elméletben több tömeget ad, de én olyan borzalmas különbséget nem láttam. Adhatna valami egyéb bónuszt is, pl. sérthetetlenséget egy rövid ideig, vagy bármit, hogy oldja a gyűjtögetés monotóniáját. (vagy pl. a fekete izékből "vasmagja" lesz az aszteroidának, amit már semmiképp sem veszíthetsz el)

Ha nincs aszteroida a képen, akkor nem látszik, hogy haladunk. Egy pár nem ütköző fehér pöttyel érzékeltethetnéd a mozgást.

Az aszteroidák mind szürkék. Lehetne egy nagyon picit játszani a színükkel, persze nem nagyon eltérve a szürkétől.

Az aknák hasonlítanak a kis aszteroidákra, villoghatna rajtuk valami piros fény vagy ilyesmi.

Az ufók nekem mind balról jönnek, ami kicsit fura, ilyen "így sikerült leprogramozni" érzést ad. Az ufó grafikája szerintem rosszabb, mint az aszteroidák (amik viszont jók :P).

Robbanáskor nagyon belassul, gondolom a sok alfás lap egymáson, ezt valahogy máshogy kéne megoldani szerintem.

Hát mittomén, még biztos gondoltam egy halom dologra, de most ennyi jutott eszembe.

Ja igen: jól szórakoztam vele, és szép játék, gratula!

Archenemy 2009.11.28. 03:27:07

@Átrágó: jóvan látom nem csak én kommentelgetek hajnalban

thisisnotsound 2009.11.28. 10:38:41

Ez van, ha a kocka fejlesztők a saját erőműveikhez, billentyű-kezelési képességeikhez és a természetről alkotott kezdetleges elképzeléseikhez igazítják a játékokat...

1. Min. dupla játéktér
2. A többi kő sebzése függjön 'má a becsapódási sebességtől is (nagyon béna mikor csak súrolom a jóval nagyobb követ, és cafatokra esem szét. A kövek nem ilyenek.)
3. a kőnek lehetne sűrűsége is (több vas: kisebb térfogatban nagyobb súly, kevesebb sebződés)
4. az effekteknél fontosabb a játszhatóság. A minden irányba egyszerre szétrepülés nagyon béna, pláne hogy a többi tárgy le se sz.ja, egy ilyen valószerűtlen csicsa miatt kár elb.ni a játékot. sztem nem kéne erőltetni az ál fizikát. Ez csak a Te gépeden fut el... Legyen v.mi porfelhő és szimpla zsugorodás. Úgyis lehetetlen értelmes mennyiségben visszaszedni a cuccokat. Ja és a villogás túl sokáig tart.
5. radioaktív bónusz? (nagyobb pusztítás a végén)
6. mágneses bónusz (bomba/rakéta/ufó zavarás)
7. a sugár pusztítson el mindent, a bomba ne csússzon be a kövek alá

ha ez meglenne, akkor simán 11/10, így meg káromkodom mint a kocsis és szidom az annyát (és csak 9,8/10).

silverwol 2009.11.28. 10:43:27

Nekem kifejezetten a jatek. Lehetne jobb, nehany commentben van igazsag es lehet, hogy hasznos volna az akna/raketa/... sebzeseket kongan is kiirni, de osszessegeben sztem nem szemetparaszt es meg sok ilyet (foleg magyart :) ).

silverwol 2009.11.28. 10:44:14

Jah, a ketfajta meteorit (sima, tukorlapos) kozt van kulonbseg a kinezeten kivul?

Dzsini 2009.11.28. 11:22:11

@silverwol: van, a ritkább fajta (fekete) - a szöveg alapján űrhulladék, és jóval több tömeget ad a sima kavicsokhoz képest.

Dzsini 2009.11.28. 11:42:38

azóta sikerült 3-10ig mindegyiket 100% pusztításra megcsinálni, 4-10ig pedig mindegyiket "burning hell" mérettel.
jó móka ez, a negyedik bolygón azért nem érezhették jól magukat, a meteorit majdnem akkora volt, mint a bolygó :D

TH 2009.11.28. 12:53:22

@thisisnotsound: nem tudom, hogy lehet a fizikát számon kérni egy olyan játékban, ahol a nagyobb kő elnyeli valahogy a nála kisebbeket, és ez a kő még ráadásul össze-vissza tudja változtatni az irányát is...:)

Archenemy 2009.11.28. 12:56:57

Jaj a fejlesztőnek mondom, hogy ne keseredjen el, hogy itt ennyi ember mondja, hogy mit kéne jobban/másként csinálni, ez azt jelenti, hogy jó a játék, mert foglalkoznak vele :p

kyanzes (törölt) 2009.11.28. 13:04:11

Valamit mindíg hozzá lehet tenni a gammához, de nagyon jó lett a cucc.

A legbosszantóbb az, hogy sokszor akkor is hozzáér valami az aszteroidához, amikor látszólag nem következik be ütközés. Szóval ott van valami gubanc. Amúgy király.

Gorgil 2009.11.28. 13:23:06

@kyanzes: a kongán nézed, vagy az alternativ linken? Mert ez utobbi még a legelején 'lelopta' a játékot a kongáról, pedig azóta már sokat változott az ütközésvizsgálat (is). Persze így se teljesen tökéletes.

Gokuhill 2009.11.28. 17:14:30

ez jó volt, grat hozzá
9. pálya kb három óra alatt, 10. meg másodszorra :)

Eliathen 2009.11.28. 19:13:32

Húde felbsztam magam rajta...ááááááááááááááááááááááááá

Eliathen 2009.11.28. 19:15:20

amikor eltalál egy rakéta, és még nem tudsz moccanni, de rögtön jön a 2. és a 3. CÉLOZVA! na az agyhalál. amikor látod a játékkészítő vicsorgó arcát, ahogy csinálja: "szar napom volt,na most jóól ki**szok veled háhá, ezzel szenvedni fogsz!"

Dzsini 2009.11.28. 19:51:27

@Eliathen: villogás közben még ha be is van lassulva lehet (sőt, kell) mozogni. így lehet az aknákon ugrálva megtartani a 70ezer feletti méretű burning hell-eket :) nincs olyan, hogy nem tudsz moccanni.

TREX · http://polarmacko.blog.hu 2009.11.29. 00:28:04

@Átrágó: Dermesto? Szóra sem érdemes! Száz százalékosan kipusztult! ^^

maydayray 2009.11.29. 03:07:59

mondjuk az bazdmeg, hogy köztem és a kavics között látható különbség van és mégis felrobbanok, már bocs, de azért hadd engedjek el egy jóqrvanyját.

Morfcake 2009.11.29. 10:53:00

MIEEEEZ HÁT NEM ÉR HOZZÁM ÉS FELROBBANOK

Dzsini 2009.11.29. 12:35:24

@Morfcake: A kongás felületen kell játszani, ott jobb az ütközésfigyelés (ott se tökéletes, de sokkal jobb, mint az alternatív linken levő)

kovacsferenc123123 2009.11.29. 16:20:38

elbaszott nagy szar ez a játék. de tényleg, egy gagyi fércmunka. nem értem a policyt. (t.i. hogy azért posztolni egy játékot, mert magyar, még ha szar is)

kukatr 2009.11.29. 17:16:51

szemétparaszt szerencsejáték. újrajátszhatóság: vagy beszorítanak vagy nem. aztán még be is lassul, ha ütközöl...

jelejacques 2009.11.29. 18:15:39

Nem volt rossz.

A 9. 10. pája nehezebb volt de nem megoldhatatlan.

Ha elérsz egy "kritikus" tömeget onnan már csak nőni lehet.
10. páján csináltam egy 40milliárdos követ csináltam így.

2009.11.29. 20:10:42

Jó kis fish-eat-fish feldolgozás. Ötletes.

IQmágnás 2009.11.29. 20:28:22

@jelejacques: mi is alegkisebb "kritikus" tömeg?

Jedlik 2009.11.29. 21:46:33

Hát rég basztam fel az agyam ennyire egy játékon. De azért köszönöm ezt az élményt. Eddig azt hittem, mióta elmúltam 11 éves, hogy nem tud felidegesíteni játék.

lord · http://elfogyott.blog.hu 2009.11.30. 01:38:27

hátő.. szarnigger gém :D 8.pája :| fail.
amúgy zorall lenne de.. :| nem nekem való. :D

jelejacques 2009.11.30. 10:53:56

@IQmágnás:
passz. 200ezer?!talán
Ez kb féltávnál volt.
Utána már, mielőtt felrobbantotta volna valami 2x annyi követ szippantott be.
Annyira belassult hogy elmentem ebédelni közben... a számláló meg csak pörgött és pörgött és pörgött..........

Gorgil 2009.11.30. 15:55:23

@jelejacques: Ma kikerült az 1.5-ös verzió, ebben a megszerezhető tömeg maximalizalva van. Nagy mák, meg egy bug kellett ahhoz, hogy így elszálljon a pontszám.
A konga valószínűleg törli majd ezt a rekordot, szóval bocs mindenkitől, aki milliárdos pontszámra vágyik. :)

Gorgil 2009.11.30. 16:02:49

Eddig is volt egy határ 80ezres tömegnél, ami fölé nem lehetett volna menni, de nem volt kőbe vésve, csak annyit jelentett, hogy az fölött már nem jöttek nálad kisebbek. Ezt óriási mákkal át lehetett ugrani (ezek szerint), és onnan beindult egy megállíthatatlan folyamat.

lord · http://elfogyott.blog.hu 2009.11.30. 19:44:38

miért megy össze fojton little rockra.. tököm kivan.
mértnem fojtatja ugy ahogy az előző pája belett fejezve?:O

IQmágnás 2009.11.30. 19:52:11

@lord: ez engem is érdekel, de nem lenne benne kihívás, mivel akkor 5. pályát flying mountain-en kezdtem volna-> NAGYON GYORS burning hell.

king4aday 2009.12.01. 10:13:14

Höjj!
Jó volt, bár először azzal szoptam be a 6. vagy 7. pályát, hogy a végén túl "fent" voltam, és így lassan csapódott be, kevés pusztítást okozott.
Szal oda kell rá figyelni hogy becsapódás előtt a pálya "alján" legyünk.
Egyébként a Loofas-t "asteroid" mérettel 100%-ra kipusztítottam.

dragi · http://digisample.hu 2009.12.01. 10:38:45

Szerintem összességében nagyon jó. Persze van még mit fejleszteni rajta, de gratula a készítőknek, nagyon jól sikerült így elsőre is.

Sok türelemmel és jedi erővel én már végigjátszottam.

Samus 2009.12.01. 12:15:30

Nos. Egyrészt a gépigény irtózatos, jó lenne ha kihasználnák a flash adta minőségállítási lehetőséget. Kettő: pause gombot is tehetnének bele. Továbbá az idióta szemétparasztságot is ki lehetne venni, nem véletlen, ha egyszer szorult helyzetbe kerül, onnan ki nem jössz, pont akkor ér véget a villogás, ha ott a következő kétszer akkora szikla. Ha nem, akkor két rakéta, egy ufó is pár akna befigyel, egy időben, kitérni lehetetlen, oldalt "kis" kövek vannak. Egyszer jutottam el a kilencedik pályára, most már a nyolc sem megy. Tarkólövést a készítőknek, azért, mert ilyen parasztra csinálták, és azért, mert ilyen additívra is...
Igazán jó lenne, ha az aszteroida lehetne telepíteni ágyút vagy lézert vagy valamit, vagy legalább ha ütközök egy nagyobb kővel, az is törjön szét, és ne ezredmásodpercekig legyek csak sérthetetlen, vagy legalább ez alatt is tudjak gyűjtögetni. Valaki tolja már fel a kilences, tízes pályát videóval az egyik megosztó oldalra, kíváncsi vagyok nagyon a végére...

Taurusz 2009.12.01. 20:12:06

Hát, így hogy a tömeg maximalizálva van, tényleg szemét-paraszt. Egyszer sikerült nekem is összeszedni magam, kb 2milla körülire, de azóta nem. Most már tudom miért :) Viszont van egy csomó olyan képem, ahol tele van a pálya nálam nagyobbal. Kijutni lehetetlen, így lettem burning hell-ből pár másodperc alatt sziklácska... Szemét dolog. Ja, és az extra: megszívtam magam, épp most 80e fölé egy parányival, és erre mi van? Kikerülök mindent, már ott vagyok a bolygó előtt, és a gép ugye átveszi az irányítást, hogy becélozza bolygót. De az a böhöm meg ott van középen. Persze, hogy nekivezet. Persze, hogy visszaesek 30531-re. Köszi.

(not_just_my)_one_and_only_rule 2009.12.02. 10:21:06

Hmm, magyar fejlesztés? Az utolsó bolygó neve azért elég vicces, nem?

o_see_as_i · http://kultblog.hu 2009.12.02. 11:18:33

Az is szerencsés lenne, ha csak akkor ütközne nekem bármi, ha tényleg érint... :[

vidak 2009.12.02. 19:03:52

nem lenne ez rossz, de a kezeit letördelném annak aki kitalálta hogy minden villogjon és füstöljön... a 8. pályán egyszerűen semmit nem lehet már csinálni, kihűl a kávém két képkocka kirajzolása között :(

Gorgil 2009.12.03. 09:41:44

Mivel féltem a kezeimet a letördeléstől :), bekerült a nyitó képernyőre egy Special effects kapcsoló, amivel ki lehet kapcsolni a füstöt, glow-t és a csóvát. Ezzel a kritikus helyeken úgy kb. 30-40%-kal kisebb a játék erőforrás igénye.
Kongán nézhető, 1.6-os verzió.

-sg- 2009.12.03. 09:43:18

@hgabor: Ez igen, ezt nevezem supportnak! :)

cambio 2009.12.03. 23:51:25

Eredeti, kúl játék! Tehetnétek bele másféle köveket is, pl amitől radioaktív lesz a golyó -nagyobb%ot pusztít vagy amitől izzani kezd és szétosztja a nagyobb meteorokat egy darabig. Nekem pályavégén adná egy arc az aktuális kiirtott fajból ami annyira nagyon van kétségbe esve, amennyire nagy a pusztítás tovább növelve az armageddon felett érzett végtelen elégedettségemet. Röhögnék ha lenne olyan alien fegyver h bruce willis jön egy selejt hajón és direktbe szétfúr 0-ra :D. Kevésbé kemény léhűtőknek nem ártana egy easy-norm-hard gomb az elejére. Még 20 pálya, kis upgrade azt tolathatjátok iPhonera, grat!

nickita 2009.12.04. 13:46:18

valami történt? mert ma egyszerűen nem tudom elindítani a játékot. vagy nálam van hiba?

vidak 2009.12.05. 04:09:19

@hgabor: ez igen! végre végig tudtam vinni :)
zseniális játék!

vidak 2009.12.05. 04:11:17

@hgabor: ez igen! végre végig tudtam vinni :)
zseniális játék!

vidak 2009.12.05. 04:12:46

@hgabor: ez igen! végre végig tudtam vinni :)
zseniális játék!

vidak 2009.12.05. 04:59:25

@hgabor: ez igen! végre végig tudtam vinni :)
zseniális játék!

vidak 2009.12.05. 04:59:58

ugyanakkor csókoltatom a blogmotort is...

Dirky 2009.12.05. 21:46:48

Az új verzió végre nem füstölte el a laptop prociját, szóval nekivágtam megint.

Tipikus első játék: megvan az ötlet, színvonalas, ám kissé unalmas külcsín, viszont elég rossz játékegyensúly és extrák. Szerintem egy következő részt megérne feldúsítani némi háttérsztorival/hangulati elemmel (kiirtott fajok arca tényleg jó lenne), a többek által kért meteroralfajokkal, már az elején jobban egyensúlyozni a méretgondokat, és úgy megoldani az ütközések utáni effekteket és sebezhetetlenséget, hogy azért látszódjon is a kő, mert ez marhára idegesített.

Egyensúly terén pedig túl nagy a rés a minimálisan elegendő és a high score-vadász méret között, lényegében nincs sok értelme 25-30K felé menni: ekkora mérettel simán ki lehet kerülni mindent és gond nélkül 100%-ra irtani. Elsőre viszont, különösen a legfrissebb verzió, egész jó kis játék, gratula.

ex-dr. vuk 2009.12.08. 22:27:45

2x vegigvittem. Telleg szemetparaszt :)
Ugyanakkor ha 40k fole nosz akkor a zold lezeren kivul nincs ami szetszedjen... Raketa alig sebez es fekete lyukkent szivok mindent magamba :)

misztikus alfahím 2009.12.09. 22:20:52

Az ötlet remek, a grafika is. Sajnos gyengébb gépen, mint pl. az itthoni gépem, teljesen játszhatatlan. Játéktechnikailag az egyetlen esély ha elég nagy a kavicsunk és bevállaljuk az aknákat amik nem szednek szét de nem sérülünk a nagyobb sziklától. Nos az én gépemen ez úgy néz ki, ha jön a robbanás képtelenség megmozdítani a villogó követ, gyakorlatilag le is bénul. Itthon csak úgy sikerült végig csinálni a 10 pályáig, hogy max 1-2x ütköztem és nem mentem meteor méret fölé, a 8-ik pályán az is 100% irtott.

Lényeg a lényeg játék szép, de bénán van leprogramozva és gyakorlatilag nincs kibalanszolva. Túl sok a random, kevés a taktika, gyenge gépen játszhatatlan.
Ha hasonlíthatom a weboldal építéshez, tipikusan az a project ahol a grafikus és a marketinges a főnök, a programozó és a sitebuilder pedig fogja a fejét...

Ha itt, tisztelt készítő te vagy mind egyszemélyben, javaslom próbáld erősíteni a programozói, logikusan gondolkodó énedet, de még jobb lenne ha keresnél egy programozót társnak.
(Ha pedig programozó vagy válts szakmát és csapj fel inkább grafikusnak! :) )

Amúgy kiváló próbálkozás, várom a következőt, hajrá!

Gorgil 2009.12.10. 18:47:28

@misztikus alfahím: köszi a (vegyes) kritikát. :) Nem a programozáson múlik a szaggatás, hanem a flash rajzolási sebességén. Ez zabálja le a CPU-t, nem a játék script-je. Egyszerűen sok mozgó bitmap van, átlátszósággal, többféle transzformációval, és ezekre még símítást is kell számolnia a lejátszónak, mert anélkül csúnyán kipixelesedne a kép. Csak a grafika minőségének rovására lehetne a játék sebességén javítani, ott is csak drasztikus rontás mellett. A fejlesztés során több gépen is teszteltük, és mindenhol játszható sebességgel futott, ezért nem láttuk értelmét a lebutításnak. A spec. effektek kikapcsolásával pedig a gyengébb gépeken is egész jól kellene már futnia. (Csak a kongás verziót szabad nézni!)
Nemsokára kijön majd a flash player 10.1, ami már hardware gyorsítást is tartalmazni fog, ezzel a CPU-t tehermentesíti a GPU és remélhetőleg végleg megoldódnak ezek a problémák.

Amúgy ha nem megy jól, nem kell erőltetni, rengeteg más játék van a neten. Nekem az is elég, ha csak a bannerekre kattintasz. ;)

Dustbin 2009.12.12. 17:13:35

Végigolvasva a kommenteket azt látom, hogy sokan nem értették meg a játék lényegét. Ez valószínűleg azért van, mert mind az alapötlet, mind a játékmenet nem a szokásos. Az alapötletet talán nem kell magyaráznom miért. A játékmenet abban tér el a megszokottaktól, hogy egy idő után épp az ellenkezőjét kell játszanunk annak, amit az elején csináltunk: az elején kicsik vagyunk, nem tanácsos nekiütközni semminek ami árt, viszont egy bizonyos méret felett már neki kell (tanácsos) ütköznünk a szembejövő aknáknak, UFÓ-knak, stb. (a helyes sorrendet már leírta a fejlesztő korábban).
Aki ráérez a megfelelő játékmódra, az egy idő után már nem görcsöl azon, hogy elkerülje az ütközéseket, hanem éppen azt keresi, hogy a szembejövő dolgok közül melyikkel lenne a legjobb ütköznie. Ez egy nagyon érdekes és újszerű (legalábbis én még nem láttam hasonlót) módja az ügyességi játéknak.
Gratulálok a fejlesztőknek!

Vaandor 2009.12.14. 22:46:17

@Gerusz: "lehetne mondjuk a 10. szint után Earth"

Igen, és a végén elhagyod a Holdat, na AKKOR durrant seggbe a BrúszVilisz! :-D

Chipi 2009.12.28. 12:53:13

Na toltam egy highscore-t:D Egy második részt el tudnék képzelni:)

sevcsik 2009.12.29. 20:25:02

nagyon jo jatek, eredeti.

csak a pause meg restart funkcio hianyzik

privateer 2011.12.27. 00:22:57

Tényleg jó ez a játék. Remélem lesz egy második rész, kifinomultabb fizikával.
Szóval hajrá.

Ez pont tényleg annyira szemét, hogy ne adja fel az ember.
süti beállítások módosítása