Quake flashben – ennél több magyarázat nem is kell a Quake Flashhez, szerintem mindenki ismeri a kilencvenes évek egyik legjobb shooterét. A flashes portolás egy az egyben visszaadja a klasszikust, csak szokás szerint az irányítással vannak gondok, legalábbis az egeret sehogy nem tudtam úgy beállítani, ahogy szerettem volna. Sebaj, ezt a játékot annak idején is billentyűzettel toltam végig, most is lazán lenyomtam négy pályát (aztán azok a repülő rájeszerű lények megöltek).
A legelső Quake flashben
Quake Flash
25 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://kmk.blog.hu/api/trackback/id/tr651560769
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Dzsini 2009.12.07. 07:51:21
a bal egérgombot lenyomvatartva működik a mouselook - lőni a ctrl-al kell, úgy egész használható
(és hihetetlen, hogy mennyi emléket hozott vissza iskoláskorból :D )
(és hihetetlen, hogy mennyi emléket hozott vissza iskoláskorból :D )
ShadowPhrogg32642342 (törölt) 2009.12.07. 07:55:02
azért a quakelive viccesebb...
Dzsini 2009.12.07. 08:12:25
@ShadowPhrogg32642342: nem is indul el egy közepes PC-n, flashből - ez igen. Nem kell összehasonlítani a kettőt, más pályán játszanak.
someday 2009.12.07. 08:58:50
Kár, hoyga multija nem megy :\ ugy nyomtam volna egy q1dm5-6ot :)
nál 2009.12.07. 09:07:48
@Dzsini:
Egy ezeréves Duron 1600-on fél giga rammal is akadás nélkül megy a Quake Live. Szerintem annál azért az átlaggép pár nagyságrenddel jobb.
De mindegy, persze jó, hogy most már flash-es is van.
Egy ezeréves Duron 1600-on fél giga rammal is akadás nélkül megy a Quake Live. Szerintem annál azért az átlaggép pár nagyságrenddel jobb.
De mindegy, persze jó, hogy most már flash-es is van.
Dzsini 2009.12.07. 09:18:50
na, azért a régi reflexek nem koptak meg nagyon - hardon sikerült is az E1-et végigvinni elhullás nélkül :) (Nightmare-en nem mertem nekifutni)
Zubreczki Dávid · http://instagram.com/zubreczkidavid 2009.12.07. 10:35:16
nekem egy bajom van, a felnéző gombot nem találom. (Z-vel hajol le)
Dzsini 2009.12.07. 10:52:46
@~dá~: állítsd át az options-ban a billentyűket, vagy az (ö) gombbal konzolból bármit be lehet állítani (a játékon belül angol billentyűzet van, így a speciális karakterek az ennek megfelelő helyen vannak)
zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2009.12.07. 11:15:48
Ezt a napiszar, már vagy egy hónapja kilinkelte...engem mondjuk kifejezetten zavart, hogy nincs egér, amikor a q3 arena flashben meg tudták oldani, igaz, a kettőt összehasonlítva ez 100x jobb.
Mikor jön az MW2 flashben?:D:D:D:D:D
@~dá~: del vagy end vagy page down környékén keress ott a lenézés...
@Dzsini: van nightmare szint? Az elején csak három van, amelyik folyóson mész, az lesz a nehézség...
Mikor jön az MW2 flashben?:D:D:D:D:D
@~dá~: del vagy end vagy page down környékén keress ott a lenézés...
@Dzsini: van nightmare szint? Az elején csak három van, amelyik folyóson mész, az lesz a nehézség...
Dzsini 2009.12.07. 11:25:56
a Nightmare szint elérhető úgy, hogy bármelyik nehézséget kiválasztod, majd jobbra fordulva (Episode 4) beleugrasz egyenest a vízbe. Ott amíg víz alatt vagy (lefele át lehet rajta esni) vissza kell hátrálni, akkor leesel egy fa keretre, ott lehet balra elmenni a Nightmare fokozat kapujához. Utána lehet menni az EP1-be, sok sikert :D
Loop · http://www.autostat.hu/ujdonsagok 2009.12.07. 13:14:35
váá! nagyon jó! half-life és counter-strike mikor lesz falshben?
ave 2009.12.07. 14:28:09
Azert ez nem piskota, vaze.
Gyanus ez nekem, nagyon gyanus. Ugy szakit, mint az allat.
Gyanus ez nekem, nagyon gyanus. Ugy szakit, mint az allat.
zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2009.12.07. 15:16:20
@ave: úgy szakít?:D Ke?:D
zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2009.12.07. 15:17:36
Mellesleg szerintem most jött ki az, hogy az ID cégnek (vállalatnak, FPS üzemnek) régen nemgyengén voltak ötletei.
2009.12.07. 16:07:15
Nálam "beragad" a tüzelés, így élvezhetetlen :(
Dr. Tom 2009.12.07. 20:17:49
Elég korrekt módon át lett portolva :)
Egérrel fel-le nézés is megy, de hogy végig nyomni kell hozzá a bal egérgombot, na az gáz ...
Bunnyzni nem sikerült, talán mert picit be-beakad (még a d_mipcap és d_mipscale sem segít sokat) ... akinél jobban hasít kipróbálhatná, hogy amúgy lehet-e.
Viszont megvannak a deathmatch módok, csak éppen a multiplayer hiányzik :P
Egérrel fel-le nézés is megy, de hogy végig nyomni kell hozzá a bal egérgombot, na az gáz ...
Bunnyzni nem sikerült, talán mert picit be-beakad (még a d_mipcap és d_mipscale sem segít sokat) ... akinél jobban hasít kipróbálhatná, hogy amúgy lehet-e.
Viszont megvannak a deathmatch módok, csak éppen a multiplayer hiányzik :P
2009.12.08. 11:15:39
FPS-ből nekem a Descent az abszolut első. :) 3D-ben mozogni az volt ám a csudajó. :) És az aréna fájgt! :) Nyamiii. :)
2009.12.08. 11:16:26
Nekem FPS-ben a Descent az abszolut nyerő. 3D-ben mozogni az volt ám a csudajó. :) És az arénafájgt... :) Nyamii. :)
moRtiZ 2009.12.09. 13:51:01
QuakeWorld minden idők leg-"cybersportosabb" játéka. Hihetetlen mennyire !művészi szinten lehetett tolni. Imádtam. Aki nem érti miről beszélek, annak itt egy link Dag-Def Extreme fragmovie-járol. www.youtube.com/watch?v=cALELmIo8zk
fraki 2009.12.09. 15:26:45
Soha életemben nem játszottam annyit, s nem jutottam el messzebb ezzel a játékkal – pedig állandóan szemeztem vele, ott volt a buzz a tudatomban, néha kipróbáltam, de egyszerűen idegen volt –, mint most 5 perc alatt.
Ilyen a világ. Így kell ezt. Végülis nem rossz játék :D
Ügyesen megoldották a mouse capture-t.
Ilyen a világ. Így kell ezt. Végülis nem rossz játék :D
Ügyesen megoldották a mouse capture-t.
Rongybábu 2009.12.09. 16:52:28
@moR10: mortiz te ősláma, még élsz? :D
Dr. Tom 2009.12.09. 18:26:57
@moR10: Így van te őskövület :)
A videóval csak az a "baj", hogy aki eddig nem értette a miértet, mert nem volt jobban benne a QW-ben, nincs tisztában a játék fizikájában és a pályákban rejlő lehetőségekkel, annak ez csak "pár ember felgyorsítva lövi egymást" movie.
A videóval csak az a "baj", hogy aki eddig nem értette a miértet, mert nem volt jobban benne a QW-ben, nincs tisztában a játék fizikájában és a pályákban rejlő lehetőségekkel, annak ez csak "pár ember felgyorsítva lövi egymást" movie.
XaB 2009.12.11. 10:52:16
a konzolparancsok:
www.gamers.org/dEngine/quake/QDP/qconcmds.html
www.gamers.org/dEngine/quake/QDP/qconcmds.html
Utolsó kommentek