Tegnap már szállingózott a hó, ezért most a jégkockás Bloxorz-klónt, a Brickert vettük elő, amit már többen is elküldtetek nekünk. A főhös ezúttal egy jégtömb, aminek mindenféle trükkös pályákon kell eljutnia a megváltást jelentő sárga négyzetig. Alakjából adódóan csak az oldalain tud erre-arra gördülni, emiatt a pályák teljesítése önmagában sem könnyű, de a nehezítésekkel (a fából készült elemeken például csak a hosszabbik oldalán feküdhet, de vannak kapcsolók, teleportok és egyéb finomságok is) már valóban sok nehéz percet szerezhet az egyszeri játékosnak. Ha a zenéje kevésbé lenne idegőrlő, még akár ötöst is érdemelhetne.
A jégtömb kálváriája
Bricker
Címkék: logika
15 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://kmk.blog.hu/api/trackback/id/tr951557600
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Tobozon 2009.12.15. 11:04:31
GTA :-)
Kr1ssz 2009.12.15. 12:30:07
a lvl 7 tényleg ilyen szemétparaszt-megoldhatatlan vagy csak én nem látom a fától az erdőt? 2 plusz pillért előszedtem, de innen meg vagyok lőve... :S
Kr1ssz 2009.12.15. 12:30:53
ééés rájöttem! :D
vasziljevics 2009.12.15. 14:12:32
@Tobozon: San Andreas méghozzá - mindig is rühelltem ezt a... khm... dallamot :)
Novbert 2009.12.15. 14:54:23
Nemrossz csak túlkönnyű. valamint nem igazán láttam az összefüggést a pályák száma és nehézsége között. No mindegy, kivégezve, jöhet a következő gáma.
Sniper 2009.12.15. 14:58:23
elso blikkre lvl 18ig megcsinaltam, de meguntam... marad talonban a tobbi szint, ha esetleg nem lenne jobb :)
H. Mint Kornél 2009.12.15. 15:50:27
hát ez a bloxorz-hoz képest gyermekded csínytevés, elsőre végigvittem az egészet, míg a testvérjáték jócskán megizzasztott annak idején... Amúgy meg tényleg nincs összefüggés a pályák számozásának emelkedése és a nehézségi szint között... De azért jó volt...
gojszi 2009.12.15. 21:48:50
A Bloworzhoz képest kutyafüle. És a 3. pálya nagyon ismerős...vagy csak beképzelem?
VilMarci 2009.12.15. 22:51:48
A 12. pálya miatt megérdemelné a szemétparaszt jelzőt :)
szbszig 2009.12.17. 03:53:05
LOL, tényleg a GTA:SA zenéje van benne. Amúgy felismertem volna, csak annyira hidegen hagyott a játék, hogy ha nem szóltok, el se indítottam volna. Én szerettem nagyon a GTA:SA-t, de meg kell hagyni, ilyen pár másodperces loop formában bármilyen zene kicseszettül idegesítő körülbelül a második vagy harmadik játékkal töltött perc után.
Ezért nem is értem egyébként, hogy a nagy és népszerű FarmVille alá miért nem csinálnak valami normális zenét végre. Ott is egy ugyanilyen hosszúságú loop forog megállás nélkül. De ez már egy másik történet...
Ezért nem is értem egyébként, hogy a nagy és népszerű FarmVille alá miért nem csinálnak valami normális zenét végre. Ott is egy ugyanilyen hosszúságú loop forog megállás nélkül. De ez már egy másik történet...
szbszig 2009.12.17. 03:54:11
LOL, tényleg a GTA:SA zenéje van benne. Amúgy felismertem volna, csak annyira hidegen hagyott a játék, hogy ha nem szóltok, el se indítottam volna. Én szerettem nagyon a GTA:SA-t, de meg kell hagyni, ilyen pár másodperces loop formában bármilyen zene kicseszettül idegesítő körülbelül a második vagy harmadik játékkal töltött perc után.
rémTündér /aprócska kismacska./ 2010.03.04. 16:36:42
elég durva pályák vannak benne, de végigvihető. :) szerettem. :)
Utolsó kommentek