Közveszélyes Munkakerülő

A Közveszélyes Munkakerülő a flashjátékok alfája, Szodomája és Gomorrája. Itt minden nap talál valamit, amivel jól elklikkolhatja a munkaidejét.

KMK Poló rendelés

Utolsó kommentek

  • placcs: Bizony mondom néktek, ha valaki is olvassa ezt az üzenőfalat, hogy még mindig játszom vele. Pont t... (2023.08.24. 18:25) Elfoglalni a világot
  • lmlm: Ez van még? (2021.11.28. 10:28) Egri csillagok háborúja
  • WinG: Adobe Flash Player is no longer supported. Sic transit gloria mundi :( (2021.10.26. 14:30) A dobókocka el van vetve
  • placcs: Ha bárki szeretne játszani vele, a megoldás: bluemaxima.org/flashpoint/ JUHÉÉÉ!!! (2021.01.18. 21:20) Elfoglalni a világot
  • placcs: Hát sajnos véget ért egy korszak. Most a téli szünetben nagyon sokat játszottam vele. De most má... (2021.01.17. 22:21) Elfoglalni a világot
  • Utolsó 20

Címkék

akció (113) állatos (3) aszociációs (3) autóverseny (9) celeb (8) cikk (3) csajos (1) demo (1) disztroj (192) egészséges életmód (1) egyklikkes (5) egyperces (1) előzetes (1) építkezős (3) escape room (5) évértékelés (2) facebook (17) fantasy (2) fgs 2009 (1) fgs 2009 díjazott (1) figyelemjáték (11) film (1) filmes (4) fizetős (8) flashjátékipar (3) főzés (1) főzöcskézős (1) fps (7) gasztró (1) gasztro (1) gasztronómia (1) grow (2) gyerekjáték (4) hajigálós (2) halloween (1) hellókarácsony (11) horror (5) húsvét (2) interjú (1) játékpályázat (15) kaland (70) kártyás (9) kérdezzfelelek (1) kmk galéria (2) kmk póló (3) kmk rejtvény (14) kmk születésnap (11) kockajáték (3) kőpapírolló (1) közélet (1) közlemény (46) közösség (15) kretén (41) különbségkereső (15) kvíz (5) láncreakció (3) látogatottság (1) letölthető (13) logika (275) lövegtorony (29) lövöldözős (61) magyar (36) mahjongg (1) manga (2) mario (5) marketing (2) matek (5) média (1) memória (4) menedzserjáték (1) mesterlövés (8) michael jackson (2) multiplayer (1) műveltségi (9) művészi (1) nemflash (26) nemjáték (10) nem gyerekeknek (4) ninja (2) offtopic (1) pacman (4) point n click (18) póker (2) politika (1) puzzle (4) remake (2) retro (69) ritmusjáték (2) sakk (1) shockwave (9) shooter (42) sinecron (1) sport (23) starcraft (1) stratégia (105) sudoku (1) szemétparaszt (49) szemléltető játék (1) szerepjáték (19) szimulátor (3) szókirakó (4) táblás (4) tank (2) teszt (2) tetris (7) toplista (8) türelemjáték (2) twitter (2) ügyességi (406) űrhajós (3) válogatás (6) várvédő (9) verekedős (11) vicces (55) warcraft (3) wow (1) zenés (1) zombi (1) zombis (2) Címkefelhő

Itt a Protector 2 és odaver

Protector: Reclaiming the Throne
2008.09.12. 10:00 -sg-

Rég volt lövegtornyos játék (leánykori nevén tower defense), mert azt találtam ki, hogy csak az igazán jókat posztolom. A Gemcraft mellett szerintem a Protector volt a legjobb, és szégyen, hogy már hetek óta elérhető a második része, a Protector: Reclaiming the Throne, de még nem írtam róla. A játékban sok pici újítást vezettek be, miközben az alapokhoz nem nyúltak. Van gyorsító opció, a mágusok és katonák fejlesztése, specializációja átláthatóbb, a program okosabban jelzi ki az ellenfelek életerejét, és hasonló kényelmi funkciók teszik még élvezetesebbé a lényirtást (természetesen van egy rakás új szörny). Ilyennek kell lennie egy folytatásnak.

Szerintünk: (5/5)
Ön dönt: (4,2/5)

33 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmk.blog.hu/api/trackback/id/tr42659877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kappa 2008.09.12. 10:35:35

Végre megint TD. Én nem vagyok nagy híve a műfajnak, de erre tényleg ráfejlesztettek egy kicsit. én azért maradok a véres sárnál.

cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.09.12. 11:25:39

Már az első része sem tetszett nekem. Gem Craft-ot nem lehet utolérni.

Roden 2008.09.12. 11:38:28

Szerintem nagyon jó, tényleg sokat fejlesztettek az első részen, de az utolsó pályák már nagyon nehezek, néha csak a szerencsén múlik, hogy sikerül-e megcsinálni.

paráznabillegető 2008.09.12. 13:06:57

ez sajnos nem folytatás, hanem inkább patch.

Sir Integra 2008.09.12. 14:09:03

Monoton, unalmas, 10 perc bőven elég belőle.
Gem Craft és Vectornál nincs jobb.

Snowmen 2008.09.12. 14:29:49

az a baj hogy már elég régi.
És paráznabillegetőnek is igaza van :(

ThufirHawat 2008.09.14. 17:42:37

Így igaz... Ebben a kategóriában már megszületett a király, kár erölködni.

paráznabillegető 2008.09.15. 11:57:48

na, kicsit munkakerültem vele.
szebb grafika, gondolkodósabbá alakított pályák (alig pár új!), ezzel párhuzamos skillek, és pár új extra elem...

igen, egy patchnek ilyennek kell lennie. esetleg lehet ez a MOD reclaiming the throne - de semmi több.

második rész lehetne attól, hogy dögölhetnek az egységek, vagy a pályákon átvihetők az egységek, esetleg csak egy részük, természetesen még több új egység, nemcsak a régiek új köntösben, aztán játék közben interaktív gecózik az ellen, és egyéb spéci események hatással a játékos stratégiájára, mint pl csillagok együttállása vagy természeti katasztrófa, esetleg elásott kincs...

sajnos ez volt a baja a vektor td 2nek is. pár új pályát tettek bele, egyetlen egy új ellenféltípust és egyetlen egy új fegyvert (teleport) - bah. not to mention the music.

Orion 2008.09.15. 19:26:44

Hát, nekem azért bejött... Ki is akasztottam...:) Mondjuk sajna későn láttam be a warrior concentrate skilljének erejét ezért az eleje picit nyögvenyelősre sikerült...:)

-sg- 2008.09.17. 10:40:18

A "Not So Vast Forest" zseniális pálya! (Már ha t udja a játékos, mire utal)

Kopiás Attila Steve 2008.09.17. 20:01:16

Hát, nekem nem nagyon jönnek be az olyan játékok, amiknek az AI-ja egy marék lepkéével egyezik.
Tekintve h tök mindegy, h 1000hp-val vagy 1hp-val megy be a csótány a célba, a legbutább dolog amit az embereim tehetnének, hogy amint kilép az épp ütött csótány a zónájukból (mondjuk 1000hp-s csótány 500-ra leverve), odafordulnak a sorban következőhöz és szintén leverik 500-ra. Nyilván ha ezt eljátsza 10szer, akkor 10 500hp-s csótány mászik be a célba, ami nem egy jó hatékonyság.
Persze a hű de profi varázslók és harcosok pont ezt teszik. Ha mondjuk egy ovis szintét megütnék értelmileg, akkor nyilván inkább a frissen belépő csótányt ütnék, ezáltal minden második csoti elpatkolna, 5 életet vesztenék csak.
Ez a kijárat mellett a leglátványosabb, amikor elkeseredetten üt az utolsó emberem minden lénybe egyet tök hiábavalóan ahelyett, hogy minden másodikat kinyírná. (Ugye jobb TD-kben mondjuk kiválaszthatom én, milyen algoritmus szerint lőjön, alap.)
Meg egyetértek azokkal, amiket hiányoltak mások. Tök jó alap ötlet, egyszerűen igénytelenül megcsinálva. 1000 olyan dolog van, amit alap TD-k is tudnak, indokolatlan volt ebből kihagyni (következő upgrade értékeinek mutatása, külön színnel jelölni a fejlődne és van rá pénz és a fejlődne de nincs rá pénz embereket stb.)
Hát, talán majd a 3. Mert amúgy hangulatilag meg minden tök jó lenne, pont ez a szomorú benne...

Darvászó Koppány · http://prolikonyha.blog.hu/ 2008.09.18. 09:26:46

A negyedik pályát (az első medium difficulty azt hiszem) az istennek nem tudom megcsinálni, pedig nagy TD fan vagyok és jóideje próbálkozom már vele...
Valamilyen jótanács, ötlet a stratégiát illetően?
Hálás volnék!Köszi!

-sg- 2008.09.18. 09:34:55

50-es meg 80-as páncélú szörnyek ellen mi a gyógyír?

paráznabillegető 2008.09.18. 12:00:50

sg: mérgezés...
de ha arra immunis, akkor pedig ütni kell, nem vitás. a legjobb a tactitian warrior ütés-maximalizálásra állítva, de ha repül a rohadék, akkor egy-több mage destruction a megoldás. semmi speci fejlesztés! csak ütés.
persze nem ártanak a fejlett, lehetőleg hatos skillek sem...
ja, és nem elsőre kell a pályával próbálkozni.

Orion 2008.09.18. 20:39:14

sg: Én mást javaslok. Szerintem a nagy armour ellen mindig is a warrior a jó, csak max íjászá kell fejleszteni és akkor már a levegőbe is leszedi a monstát. A fejlődés tényleg tactician, de speckó képzinek esetleg be lehet rakni az első warriorodnál az armour csökkentő képzit és annál a warriornál nem az ütéserőre pakolni hanem a spéci tulajdonságának növelésére. Így a többinek már könnyü dolga lesz.

-sg- 2008.09.18. 21:42:11

Orion: nagyon köszi a tippet, de a "speckó képzi" miatt tartozol nekem kb. 200 ezer agysejttel. :)

koc · http://tablasjatek.blogspot.com 2008.09.19. 01:10:35

Mar csak a very hard palyam van hatra van valakinek valami tippje hozza?

koc · http://tablasjatek.blogspot.com 2008.09.19. 01:15:13

Cserebe a new throne-hoz tipp: a vegen anyi TP-t ad a fomonc, hogy ha van 8 uj harcosunk egy csokorban lehetoleg foutvonalom, akkor azokat ki tudjuk tolni maxig. Csak arany kell hozza, es is intezik par kor alatt a fonokot.

Tuvalu 2008.09.19. 17:08:05

very hardra: Skillek közül kell vásárolni max életet.
Felülre 3 vari, alulra 3 vari.
Én tüzeseket tettem, de asszem nem lényeg, mert csak a második fejlesztésig kell kifizetni (egy infect, egy debugg, egy slow).
Alul a szélére paving és oda, meg a már meglevő helyekre physical tacticianok consacrateval.
A 18.19. menet át fog menni, de kell maradjon elég élet.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2008.09.24. 09:31:00

Nem bírom megcsinálni a Forgotten Bridge-t, egyszerűen... Ötlet?

Empty 2008.09.26. 01:18:39

Lord_Valdez 2008.09.24. 09:31:00

Sokat szenvedtem vele... Csak warrior kell. A kijárattol kezdtem rakni.

Andie 2008.09.26. 14:25:37

Hát én meg az 5. pályán akadtam el: Achirion Wastes.
Néztem már walkthrough-t, képpel, néztem youtubon videót, próbáltam már mindenhogy, akkoris elhullok 18-19. pálya környékén. Mindent úgy csinálok, ahogy a srác a videón (kivéve, hogy nemtudom melyik figurát mire fejleszti, olyan gyors, de azért sejtem, hogy cold+critical), és nálam kimásznak a dögök.
Nem gondoltam, hogy a legelején már ilyen brutál nehéz :(

Empty 2008.09.26. 17:34:20

Annak is annyi a titka, hogy a kijárati, azaz a jobb oldalt kezdd el fejleszteni. Nekem legalábbis bejött. Sok harcos, kevés mágus. Hideg persze.

emzéperiksz 2008.09.26. 18:20:44

Andie, annál csak warriort kell rakni, minél fejlettebbeket. Eleinte keveset tegyél ki, és fejleszd, ahogy bírod, aztán kell majd amennyi csak kifér az utolsó pályákra.

emzéperiksz 2008.09.26. 18:21:21

Nekem a very hard meg a New Throne nem megy. Annak mi a titka?

kukatr 2008.09.27. 13:27:42

Fallen Mine, Path to Shorewiev, The Forg Puddle, ezekhez valami tippetek van?

emzéperiksz 2008.09.27. 14:56:20

Fallen mine: a varázslókat kell fejleszteni a skillnél. 2 db kell a két középső négyzet közepére, egy kék és egy piros, azokat fejleszd.

emzéperiksz 2008.09.27. 14:59:16

Path to shoreview, na, ez a legviccessebb: egyetlen zöld mágussal kell lenyomni az egész brancsot. A kereszteződésbe tedd, és fejleszd ezerrel. Ha jól emlékszem, mérgezés kell neki, general meg destruction. A végén szupermágus lesz.

emzéperiksz 2008.09.27. 15:01:22

Frog puddleÍ: úgy emlékszem, az volt a trükk, hogy sem pirosat, sem zöldet nem volt szabad tenni, csak semleges színűt.

kukatr 2008.09.27. 15:34:40

köszi az infókat emzéperiksz!
időközben a békásat megcsináltam fullos poison consecrate warriorokkal. :D de a te ötleted sem rossz.
na nekigyűrközök a megmaradt háromnak. :)

emzéperiksz 2008.09.27. 16:13:27

A very hardot megcsináltam közben valahogy én is. Egy életem maradt a végére. A New Throne-nal viszont még mindig szopóágon vagyok.

kukatr 2008.09.27. 16:40:54

már csak a very hard meg New Throne maradt...

emzéperiksz 2008.09.28. 00:00:42

Megvan a New Throne, végre!
süti beállítások módosítása