Közveszélyes Munkakerülő

A Közveszélyes Munkakerülő a flashjátékok alfája, Szodomája és Gomorrája. Itt minden nap talál valamit, amivel jól elklikkolhatja a munkaidejét.

KMK Poló rendelés

Utolsó kommentek

  • placcs: Bizony mondom néktek, ha valaki is olvassa ezt az üzenőfalat, hogy még mindig játszom vele. Pont t... (2023.08.24. 18:25) Elfoglalni a világot
  • lmlm: Ez van még? (2021.11.28. 10:28) Egri csillagok háborúja
  • WinG: Adobe Flash Player is no longer supported. Sic transit gloria mundi :( (2021.10.26. 14:30) A dobókocka el van vetve
  • placcs: Ha bárki szeretne játszani vele, a megoldás: bluemaxima.org/flashpoint/ JUHÉÉÉ!!! (2021.01.18. 21:20) Elfoglalni a világot
  • placcs: Hát sajnos véget ért egy korszak. Most a téli szünetben nagyon sokat játszottam vele. De most má... (2021.01.17. 22:21) Elfoglalni a világot
  • Utolsó 20

Címkék

akció (113) állatos (3) aszociációs (3) autóverseny (9) celeb (8) cikk (3) csajos (1) demo (1) disztroj (192) egészséges életmód (1) egyklikkes (5) egyperces (1) előzetes (1) építkezős (3) escape room (5) évértékelés (2) facebook (17) fantasy (2) fgs 2009 (1) fgs 2009 díjazott (1) figyelemjáték (11) film (1) filmes (4) fizetős (8) flashjátékipar (3) főzés (1) főzöcskézős (1) fps (7) gasztro (1) gasztró (1) gasztronómia (1) grow (2) gyerekjáték (4) hajigálós (2) halloween (1) hellókarácsony (11) horror (5) húsvét (2) interjú (1) játékpályázat (15) kaland (70) kártyás (9) kérdezzfelelek (1) kmk galéria (2) kmk póló (3) kmk rejtvény (14) kmk születésnap (11) kockajáték (3) kőpapírolló (1) közélet (1) közlemény (46) közösség (15) kretén (41) különbségkereső (15) kvíz (5) láncreakció (3) látogatottság (1) letölthető (13) logika (275) lövegtorony (29) lövöldözős (61) magyar (36) mahjongg (1) manga (2) mario (5) marketing (2) matek (5) média (1) memória (4) menedzserjáték (1) mesterlövés (8) michael jackson (2) multiplayer (1) műveltségi (9) művészi (1) nemflash (26) nemjáték (10) nem gyerekeknek (4) ninja (2) offtopic (1) pacman (4) point n click (18) póker (2) politika (1) puzzle (4) remake (2) retro (69) ritmusjáték (2) sakk (1) shockwave (9) shooter (42) sinecron (1) sport (23) starcraft (1) stratégia (105) sudoku (1) szemétparaszt (49) szemléltető játék (1) szerepjáték (19) szimulátor (3) szókirakó (4) táblás (4) tank (2) teszt (2) tetris (7) toplista (8) türelemjáték (2) twitter (2) ügyességi (406) űrhajós (3) válogatás (6) várvédő (9) verekedős (11) vicces (55) warcraft (3) wow (1) zenés (1) zombi (1) zombis (2) Címkefelhő

Kedves elégedetlenkedők!

Nyílt levél a trollmentes KMK-ért
2009.08.14. 11:36 -sg-

A Kongás hiszti óta először érzem úgy, hogy külön posztban kell kezelnem a kommuna érzékenyebb részét, nagyrészt ennek a posztnak a kommentjei indítottak erre. Három témát szeretnék tisztázni egyszer és mindenkorra (mindegyikre vonatkozik, hogy akinek nem inge, ne vegye magára).

„Miért kell erőltetni ezt a facebook-os dolgot? Ennyire nincs új játék?”
„lehetne valami Nem facebook nem indul el nálam mert nem vagyok jogosult!!!!”
„Mostanában játék helyett regisztrációs szarokat kapok”
„Nem lehetne a facebokos játékoknak külön blogot indítani?”

És még sorolhatnám. Őszintén megdöbbentett azt a rinyálás, amit néhány tucat olvasó produkált a facebook-os posztok alatt, pedig amikor a projekt elindult, világosan leírtam, hogy: „Nyugi, csak olyan napokon írok ilyen posztot, amikorra más játék is akad, gondolván azokra, akik nincsenek a Facebookon.” Nem tudom, hogy az elégedetlenkedők szövegértésből ennyire nullák vagy egyszerűen nem akarják elfogadni azt, hogy a flashjátékok már közösségi oldalakra is betették a lábukat, de most untam meg az állandó siránkozásaikat. Majdnem 500 KMK-olvasó van már a Facebookon, ami nagyjából a stabil olvasótábor 10 százaléka – vagyis egy jelentős hányad, ezeknek az embereknek az érdekeit jó bloggazdaként figyelembe kell vennem. Ha csak 50 ember jött volna össze, elgondolkodnék azon, hogy nem volt olyan jó ötlet ez a Facebook-projekt, de így folytatom, és örömmel folytatom. Tessék ezt elfogadni, a Facebook címke alapján körülbelül 0,05 másodperc alatt kiszűrhető, hogy melyik játék facebookos - akinek ezek nem tetszenek, játsszon a többi programmal. Vagy ha ennyire elviselhetetlen a facebook-os téma, akkor – ritkán mondok ilyet, de – el lehet húzni, vannak más flashjátékos oldalak is (például ez). Senkinek nem tartok Berettát a fejéhez, hogy a KMK-ra járjon. De ha ide jár, fogadja el a házirendet.

„Ez az oldal is addig ért valamit, míg Stöki nyomta. Mióta többen vagytok csak esik a színvonal.
Ez sem egyedi megjegyzés, és ezek tudnak a legjobban elkeseríteni. Fél éve még azon ment a sírás, hogy miért nincs minden nap poszt meg miért nincs hétvégi poszt, meg miért csak napi egy poszt van. Hát azért, mert egyedül nem bírtam többet. Erre lett megoldás, hogy akadt 4-5 hű kobzos, akik minden ellenszolgáltatás nélkül besegítenek nekem. Az utóbbi hetekben például a főnökömet kellett helyettesítenem plusz megírni egy tonna indexes cikket – ha nincs meow, toto92 meg a többiek, napokig állt volna a blog. Nem is beszélve az év végére tervezett, legalább háromhetes nyaralásomról – milyen jól fognak akkor jönni a helyettesek! Másrészt azért ez nem egy irodalmi portál, ahova blikkfangos stiláris elemek miatt jár a pipázó, garbós műértő közönség, hanem egy játékblog. Lássuk be, a fő tartalom itt a játék linkje, nem a körítés. És nem érzem úgy, hogy segítőim vállalhatatlan szövegeket adnának ki a kezükből, mint ahogy azt is túlzásnak érzem, hogy az én kommentárjaim olyan különösen színvonalasak lennének (néha például kifejezetten összecsapom a posztokat). Harmadrészt, amíg ilyen sok segítséget kapok helyetteseimtől, több időm jut exkluzív tartalmak keresésére, gyártására (mint ahogy hamarosan lesz is ilyesmi a blogon). Szóval a fent idézetthez hasonló megjegyzéseket nagyon igazságtalannak érzem.

Gondoltam, ha már így belejöttem, tisztázom a moderálási kérdéseket is, mert az utóbbi napokban ez a téma is előjött. Nagyon ritkán moderálok a blogról, szinte mindig csak spamet. Csakis én moderálhatok, a helyetteseim nem, de szólhatnak, ha egy kommentet túl gáznak éreznek (általában jól teszik, amikor szólnak). Kéretik liberális moderálási elveimmel nem visszaélni, betartani a netikettet, nem floodolni, nem személyeskedni, nem fröcsögni minősíthetetlenül (a héten volt egy egyhetes letiltás ilyesmi miatt), köszönöm. Mindig is büszke voltam arra, hogy a KMK-ra nem járnak trollok, maradjon is ez így.

106 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmk.blog.hu/api/trackback/id/tr951308893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a_tom 2009.08.14. 12:14:40

Megértettem, folytasd örömmel. Én meg elhúztam (örömmel).

-sg- 2009.08.14. 12:19:43

@opposition: Aludtam rá egyet, ez már a finomított változat. Évente egyszer ennyi keménykedést hadd engedjek meg magamnak.

@Zordon Blue: Sajnálom, hogy így látod, _konstruktív_ javaslatokat szívesen fogadok.

vince05 2009.08.14. 12:22:36

Részemről egy _véleményt_ fogalmaztam meg, szerintem nem sértő vagy támadó módon.
Ha valakinek ez - idézem - "hiszti", "rinyálás", meg "húzzon el", akkor azzal nem tudok mit kezdeni.
Opposition-nek van igaza, jó lett volna egyet aludnia előtte.

Zordon Blue 2009.08.14. 12:24:17

@-sg-:
A főzőcskés posztban leírtam a "hisztimet".
Hol van az a Stöki aki ezt írta?
"A Közveszélyes Munkakerülő a flashjátékok alfája, Szodomája és Gomorrája. Itt minden nap talál valamit, amivel jól elklikkolhatja a munkaidejét"
Nem mennyiség kell. Volt hosszabb szünet, kibírtuk. Sőt, olyankor születtek a legjobb kommentek, amik találgatták, hogy hol lehetsz. A közösség, pedig egymásnak ajánlgatott játékot a posztokban.

-sg- 2009.08.14. 12:26:34

@vince05: A hiszti, rinyálás, stb. meg az én _véleményem_.

Zordon Blue 2009.08.14. 12:28:29

Te magad írtad, hogy volt olyan poszt amit összecsaptál.
Amikor kb. másfél éve azt írtam, hogy megint úgy került ki egy játék, hogy nem lett rendesen megnézve, csak bedodtad a közösbe, hogy legyen valami, akkor keményen kikérted magadnak.

-sg- 2009.08.14. 12:29:29

@Zordon Blue: Az a Stöki kicsit belefáradt abba, hogy mindenhez jó képet vágjon.

Lehet, hogy te kibírtad a szüneteket, de sokan nem, tudnék idézgetni szép anyázásokat. Ajánlgatni pedig továbbra is lehet.

Zordon Blue 2009.08.14. 12:31:24

Azokra a szünetekre és anyázásokra kell azt mondani, hogy "kéremszépenezvan", nem a mostani linkhalmazra.

fortytwo 2009.08.14. 12:43:51

semmi nem inditja meg a magyar ember lelket ugy mint az ingyes szolgaltatas minosegen valo hoborges, szeretem hogy mindenki az asztalt csapkodva varja el a napi frissitest meg a cikkeket, mikozben egy ez privat, sajat velemenyt kozlo es kiemelnem INGYENES blog ,nem mintha a Kongregate-en meg az Armored Games-en nem pont ugyanez lenne...ja hogy ott senki sem kivancsi a fanyalgasra? itt se...hajra Stoki

opposition 2009.08.14. 12:43:58

@Zordon Blue: Nem mondtam, hogy esik a színvonal. Azt mondtam, hogy nem tetszik a stílus.

A KMK a szívem csücske. És engem speciel egyáltalán nem érdekel, hogy van-e facebook-os játék, vagy nincs. Én elvagyok a régi lövegtorony játékokkal egy életen át :-)!

Zordon Blue 2009.08.14. 12:51:24

@opposition:
A stílussal kapcsolatban kaptad a pontot.
Én is itt játszok napi szinten, mióta elindult a blog, azért próbálok konstruktív lenni.
Szerintem kellene egy "Szivar szoba", ahol elmodhatja a véleményét a Játékos és nem offolja szét a posztokat. Persze annak az olvasása és megválaszolása megint rengeteg időt visz el. De akkor sem tartom jó ötletnek a segítőket, mert ez nem egy olyan játékgyűjtemény, min a konga vagy az armor. Ez egy blog, vagy mifene.

Lacccc01 2009.08.14. 12:52:58

Én meg azt mondom, hogy tök jó ez az egész. Azzal meg ne foglalkozz, hogy mindenki rinyál. A magyar már cask ilyen rinyálós fajta. Nem lehet olyan dolgot csinálni, ami mindenkinek tetszene. ergo mindig lesz valaki akinek nem tetszik az aktuális állapot. Azokkal sajnos nem lehet mit csinálni.

◄ViZion 2009.08.14. 12:54:44

pffff...

Ok, próbálok mindenkit megérteni, és nem fikázni. A fészbúkosodás nekem sem tetszik, de egy lendítéssel lejjebb gurulok, és kedvenc zombi hentelős játékaimat nyomom.

Igaz, itt csak flashjátékokról van szó, de fontos a stílus. Nem csak itt, most, hanem mindenhol.

bencekristof · http://indafoto.hu/bencen/image/7008711-69648486 2009.08.14. 13:01:17

Ez a blog facebookkal-vagy anélkül JÓ!!! Örüljetek, hogy szerkesztik... Én a helyükben már feladtam volna. Hajrá -sg- és a többiek!!! HAJRÁ KMK!
A facebookot meg nem kell nézni. :)
Egyébként hagyjátok abba a facebookos posztokat, mert akkor hátha nyugi lesz. Ezt kell tenni. :( Pedig jók voltak...

toto92 2009.08.14. 13:13:52

@Zordon Blue: Miért azokra kellett volna azt mondani, hogy "kéremszépenezvan"?

admin@szopoalarc.hu · http://szopoalarc.blog.hu 2009.08.14. 13:16:58

A rinyálásokkal ne foglalkozzatok, csak így tovább, köszönjük az eddigi munkátokat is! :)

Zordon Blue 2009.08.14. 13:20:48

@toto92:
Mert azoknak az igényeknek akarván megfelelni jutott odáig, hogy bevallottan összecsapja a posztokat és elhajtja az elégedetlenkedőket. Én legalábbis így értettema mondandóját.
Lehet, hogy túl szentimentális dolog a régi szép időkön merengeni, de valahogy jobb volt.
A helyettesek ellen pedig nem személyis kifogásaim vannak, hanem az egész intézménnyel nem értek egyet. Ha toto vagy nyauu blogjára leszek kiváncsi, akkor azt fogom látogatni. Hangsúlyozom, nem személyeskedés.

Trollteso 2009.08.14. 13:36:10

Azért az a Trollos dolog szerintem durva volt :)

◄ViZion 2009.08.14. 14:13:45

Index tech-ről kopipésztelve:
"Ráadásul a saját böngésző fejlesztése tökéletesen beleillene a cég világuralmi terveibe [6], ahol a felhasználók számára az internet gyakorlatilag a Facebookkal, és a Facebookon keresztül elérhető egyéb tartalmakkal egyenlő."

Tehát nem elégedetlenkedünk, csak nem akarjuk a fészbúkot segíteni, h leigázza a világot...
:)
jó 7 végét mindenkinek!

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.08.14. 14:16:43

Átolvasva a kommenteket muszáj ideraknom egy rövid buzdítást, nincs kedvem arctalan tömegnek maradni....

Hajrá KMK, Facebook rendben van :D

szbszig 2009.08.14. 14:20:49

Én mindegyik kérdésben egyetértek veled. ;)

Például a blogon szereplő facebookos játékok egyikével sem játszottam, de ugyanakkor egy rossz szót sem szóltam miattuk.

(Na, nem úgy a TD-k miatt... :D)

bencekristof · http://indafoto.hu/bencen/image/7008711-69648486 2009.08.14. 14:24:53

Én meg játszottam velük, de néhány jó szót szóltam miattuk. :)

szbszig 2009.08.14. 14:25:08

@opposition: Szerintem te csak most találkoztál ezzel a problémával. Ha láttad volna ezeket a számonkéréseket nap mint nap, és hogy sg egy darabig türelmesen válaszolgatott rájuk, akkor szerintem értenéd, miért szakadt el egy idő után nála a cérna. ;)

akyyy 2009.08.14. 14:42:34

Linkeket azokhoz az indexes cikkekhez vazze! Há miylen szemétség, hogy nemtudom ki az az SG? :CCC

:DDD

Amúgy nekem először nem tetszettek a helyettesítők, de néha akadnak jó játékok, jó a napi több poszt (bár régebben lehet másként láttam volna), leginkább a hétvégi postoknak örülök.

Facebook meg jó, bár én se járszok rajtuk, pedig rajta vagoyk de még nem fogott meg:)

Csimasz 2009.08.14. 15:01:23

Mi ez a sok facebook-os szar???? Amiota tobben vagytok, csak esik a szinvonal...:)

Sir Integra 2009.08.14. 15:03:47

Áhá. Kijaza Stöki?
Már megint túl vannak itt reagálva a dolgok.

CssaBee · http://cssabee.blogspot.com 2009.08.14. 15:18:05

Nekem már csak 1 kérdésem van. Lehetne-e úgy csinálni ezt a dolgot, hogy a normál flash kerüljön ki közvetlen a blogba, a facebook-os, illetve egyéb, pedig a "hajtás után"? Aki csak simán játszani akar, annak nem kell látnia a többit, akit pedig a komment és a többi játék is érdekel úgyis rá fog kattintani..

delspam 2009.08.14. 15:40:33

Sziasztok!

Szerintem vannak, olyan emberek akik zsigerből rettegnek a változásoktól :) Csak nem értem hova ez a para, facebook -> page down (billentyűzeten van az a gomb:), tessék használni ). Most már 2 éve tényleg szinte naponta járok ide, a főnököm nagy megelégedésére :), így ezeket a megjegyzéseket tenném:
1. -sg-, és immáron csatlósai munkáját csak elismerni lehet.
2. A tényleg valós napi posztok (sokszor több mint 1) valóban azt eredményezi, hogy esetenként kicsit alacsonyabb a színvonal, de könyörgöm 365 kiváló játék azért nem keletkezik egy évben, és többségében azért a gyengébbek is játszhatók.
3. Facebookra nem regisztráltam, mert nem akartam, de lehet ha lesz valami ami nagyon felkelti az érdeklődésem fogok, és zokszó nélkül NEM fog érdekelni az oldal többi funkciója (biztos van sok közösségépítő marhaság ott is), és így csak a játékokat fogom nézni, és nem zavara az, hogy "kényszerűségből" egy újabb helyre voltam kénytelen regisztrálni. Túlélem. Annyiszor megtettem már :)

Kedves elégedetlenkedők, gondolkodjatok el azon, hogy mire ez a nagy para, és hogy e kis kellemetlenség (facebook-os postok) a mérleg nyelvének mely serpenyőjében van, és hogy a másik oldalon van-e annyi dolog ami ellensúlyozz ezt.

Sziasztok

acta est fabula 2009.08.14. 16:13:25

igy van! a facebook hulyeseg, nem kene vele foglalkozni...a 10% meg mondjon le ! :D

csinaljatok a facebookos jatekoknak kulon "al-oldalt" es akkor a kecske es a kaposzta is jol lakik.

Szerintem ez J O O T L E T.

na?

acta est fabula 2009.08.14. 16:14:01

marmint a kaposzta megmarad... :)

Syolos 2009.08.14. 16:22:40

@szegeny magyarorszag: Ne majomkodj már... Akkor legyen külön aloldala a lövegtornyos játékoknak, mer' nekem meg az nem tetszik! (de tetszik, amúgy)

És legyen külön aloldala a sportjátékoknak, a puzzle játékoknak, a zombisoknak, a...

'szomat, bazzeg, itt ennyien nem ismerik az egér görgőjét? :) Mert még meg is érteném, ha napi 15-20 bejegyzésből kellene kibogarászni a nem kedveltek közül a kedvenc stílusú gammákat, de napi 3-4-nél több írást itt még én nem láttam! Mi a répának ehhez külön aloldal? Ne őrüljetek má' meg!

Szóval hajrá a KMK-val! Néha szar, mint ahogy néha minden szar, de összességében sok jó játékra akadtam már általa (ezért külön köszi).

És akkor most átadnám a szót az utánam kommentelőnek :)

triple_sec 2009.08.14. 16:45:44

Ez az egyik kedvenc blogom. A készítőket köszönet és elismerés illeti.

Hároméves koromban apámtól kaptam ajándékba egy kirakósjátékot. A játékhoz azonban nem adtak keményített kartonlapot, amire rá lehetett volna tenni a kész művet, hogy pl. fel tudjam emelni szétszedés nélkül és meg tudjam mutatni a szomszéd néninek, hogy milyen ügyes vagyok. E hiányosságot észlelve sírva fakadtam. Kis elkényeztetett f*sz voltam, nem tagadom. A blog fanyalgó kritikusait csak akkori énemhez tudom hasonlítani. :-P

trixilw 2009.08.14. 16:49:54

Köszönöm szépen @Syolos :)
Szóval én is azt a tábort erősítem aki azt mondja, monnyanak le a fikázók! Ilyen hülyeséget.
Én pl utálom a lüvegtornyot, mésem sírtam soha miatta. És igaz, hogy a játékok színvonala esett az utóbbi időben, de könyörgöm, azért esett, mert (hála a sok kisegítőnek) több a poszt, a több posztba pedig nagyobb szórásban vannak szar játékok. Mert nehogy elhigyjétek, hogy több jó játék van a neten mint szar.
Ráadásul a kisegítőknek is kellett idő, hogy magukra találjanak, nem tudom emlékeztek-e még, hogy az első pár játék amit beraktak azoknak milyen gyenge pontja, aztán ők is szép lassan rátaláltak a közizlésre.
Nem is raknak már ki annyit, amennyit régen, de színvonalasabbakat és napról napra jobb a munkájukkal a kmk. Régen is jó volt, most is az.

Astral! 2009.08.14. 17:20:30

Sziasztok. A blog indulása úta napi látogató vagyok, de még sosem írtam.
De az elmúlt napok olvasgatása, és ez a kicsit hisztis post most meghozta a kedvem.
Egy megoldás javaslattal szeretnék szolgálni.
Kéne egy cimke (visszamenőleg is az összes játékra) hogy "nemfacebook".
Akkor a következő címen a blog újra olyan lenne mint régen:
kmk.blog.hu/tags/nemfacebook/

Engem nem zavarna ha ezen a címen kéne elérnem a blogot, viszont engem is zavar ez a sok-sok facebookos játék, hír, toplista, hiszti...

Phoenix_ 2009.08.14. 17:35:10

Nem vagyok Facebook user, mégsem értem a hisztit. Nem hiszem, hogy azok az emberek, akiket zavarnak a Facebook-os játékok, minden egyes nem Facebook-os játékot kipróbálnak itt a blogon. Gondolom mindenkinek szokott lenni olyan benyomása egy adott játékról első ránézésre, hogy az nem érdekli. Ilyenkor jó eséllyel görget egyet az egérrel. Miért ne lehetne ugyanezt csinálni a Face-es játékok esetében is? Csak egy ujjmozdulat... Durván lustul a homo sapiens.
Másik dolog pedig az, hogy minden egyes olyan napon amikor Face-es játékok vannak posztolva, vannak nem Face-esek is. Mindenki megkapja az adagját.

Phoenix_ 2009.08.14. 17:36:15

Ja igen. Valamit elfelejtettem.
A készítőknek sok-sok köszönet és elismerés.

bencekristof · http://indafoto.hu/bencen/image/7008711-69648486 2009.08.14. 17:55:05

Hajrá KMK! Hajrá -sg-! Hajrá társszerkesztők! Hajrá userek!
A vitát meg zárjuk le.

IQmágnás 2009.08.14. 18:23:05

@bencekristof: Csatlakozom az előttem szólóhoz.

Bambano 2009.08.14. 19:14:10

tök jó, a rendszeres olvasók 10%-áért felbosszantod a 90%-ot.

Abszolút logikus, megfontolt lépés. Nem baj no, lesz még az a 10% 50 is, csak nem úgy, hogy mindenki regel a facebookra, hanem úgy, hogy a maradék 4500-ból 2500 megfogadja a tanácsodat és nem jön ide többet.

Ész hova mész.

narghil 2009.08.14. 19:43:11

@opposition:
"A post megírása előtt aludni kellett volna egy nagyot, vagy átolvastatni egy outsider-rel."
- Mint "outsider" mondom: a post teljesen rendben van. Ahhoz képest meg amit az írója előtte kapott a kommentekben, kifejezetten visszafogottan nyilvánult meg.

"Az ugyanis kevés, hogy igazad van..."
- Mert, mi kell még ahhoz, hogy valaki kimondhassa azt, amit? Kérjen előre bocsánatot - az igazáért? Tépje meg köntösét? Hazudjon hozzá valami szépet? Vagy mi...?

@Bambano:
"a rendszeres olvasók 10%-áért felbosszantod a 90%-ot."
Honnan e statisztika? Ha jól kalkulálok, a rendszeres olvasók tizede se kommentelt most ide, azok se mind SG-re bosszúsak, szóval ez a 90% sehogy se tűnik reálisnak... "Ész hova mész."
(Amúgy meg a postban is íratott: "Kinek nem inge...")

Syolos 2009.08.14. 20:22:04

@Bambano: Én nem akarok politizálni, de te tényleg elhiszed, hogy "aki nincs ellenünk, a velünk van"? :) Nem hiszem, hogy a 10 százaléknyi FB-n IS játszó ember mellett 90 százalék utálja a FB-os bejegyzéseket.

Azt kizártnak tartom, hogy 1-2 százaléknál többen morzsolódjanak le a FB játékok miatt. Csak a nagy hangadók. De hát ez egy magánblog, ha -sg- úgy dönt, hogy neki úgy is megéri csinálni, hogy ő olvassa egyedül, akkor is fogja. Mit érdekel téged, hogy 200-an nézik vagy 20.000-en?

maydayray 2009.08.14. 20:54:26

kedves blogfőnök és szekundánsok: köszi az eddigi munkát, és csak így tovább! Ha mafia wars-ba is bedobnátok magatokat Facebook-on, még jobb lenne :-)

a fanyalgóknak meg ajánlom az "Innen lopunk" szekciót, oszt akkor nem kell ezen a blogon észt osztani.

Neocon 2009.08.14. 20:59:17

Na eloszor is: itt szeretnem megkovetni Spheryt, mert "vakkeroztam" vele kapcsolatban, bar en ezt nem tartom sertonek, de ha o igen, akkor bocsanatot kerek.
Masodszor: az agyam rendkivul szelektiven erzekeli a blogon megjelent cikkeket ezek szerint, mivel nekem valamiert ugy tunt, hogy amiota elindult a Facebookos mizeria szinte csak FB bejegyzeseket talalok. Most utananaztem es nem igy van, de eskuszom az istenre, amikor elindult az egesz tenyleg olyan volt, mintha 5 poszt csak arrol szolt, volna.
Harmadszor: Astral! javasolta a tages megoldast, szerintem ez egy igen jo otlet. Persze a te blogod, ha nem akarod nem igy lesz, de szerintem akkor en is masfele nezek. Baratsaggal: N.

Bambano 2009.08.15. 00:27:38

@Neocon: én meg azt kérdezném, hogy mivel minden bizonnyal van valami üzenőrendszere a facebooknak, miért nem lehet a csak facebookos linkeket ott közreadni?

@Syolos: én meg nem hiszem, hogy az a 10%-nyi fb-s ember belehal az unalomba, ha nincs fb-s játék.

Értem én, hogy ez elvileg magánterület, de azt is be kellene látni, hogyha már összejött itt egy 5000-es kisközösség, akkor nem úgy megy a dolog, hogy akinek nem tetszik a rendszer, az takarodjon.

na mindegy, részemről ennyi. hajlok rá, hogy megfogadjam a tanácsot.

bencekristof · http://indafoto.hu/bencen/image/7008711-69648486 2009.08.15. 10:03:49

@Neocon: Mondjuk ezt én javasoltam már, az előző elégedetlenkedős posztban (Időgyilkosok a Facebookon: Az ördög konyhája). A legvégét írom csak ki a hsz-nek
"
bencekristof · wsoft.blog.hu 2009.08.14. 11:39:54

Módszer lehetne a Nem_Facebook tag is, de az túl hosszú munka.

bencekristof · http://indafoto.hu/bencen/image/7008711-69648486 2009.08.15. 10:04:40

@bencekristof: bocs, ilyen formában akartam kimásolni:
bencekristof · wsoft.blog.hu 2009.08.14. 11:39:54
(...)
Módszer lehetne a Nem_Facebook tag is, de az túl hosszú munka.

bencekristof · http://indafoto.hu/bencen/image/7008711-69648486 2009.08.15. 10:07:09

@Bambano: Melyik a fontosabb? 10% Facebook-os, vagy 1-1,5% (azaz kb. 50 ember) elégedetlenkedő?
BELEHALSZ abba, ha van Facebook-os poszt IS??? Vagy mi baj van velük?

greyrat 2009.08.15. 10:10:14

Sziasztok!

Szerintem még egyszer sem komenteltem, de vicces ami itt zajlik.

1, ingyenes posztoknál ne sírj, ha nem tetszik, menj tovább és majd találsz másikat. Ha nem ma akkor holnap.

2, ez a szintű kiakadás (beretta) kicsit túlzás. Hisz neked sem kell mindenre reagálnod.

Amúgy a blog szerintem jó, hetente egy játék biztos megfog, ha ráérek játszani. A facebook kicsit engem is zavart, de ha majd játszani akkarok egy ottani játékkal, majd reggelek és amúgy is kínál a kmk alternatívát.

bencekristof · http://indafoto.hu/bencen/image/7008711-69648486 2009.08.15. 10:13:45

@greyrat: Vicces? Inkább szomorú.
Ez a Facebook-hiszti nagyon magyaros.

Skychi 2009.08.15. 10:24:35

@Bambano:


- Igen, van üzenőrendszer, de rengetegen vannak, akik emiatt regisztráltak oda.
Azokat hogy értesítetted volna?

- Ez csak egy kis extra, az FB-seknek.Nem értem, mi a szar bajotok van ezzel!

- Ha összejött egy 5000-es kisközösség, akkor már figyelni kell arra, hogy ne legyenek olyanok, akik belülről bomlaszthatnák a KMK-t.Akinek nem tetszik a rendszer, és csak pofázni tud, az takarodjon.


S.

M, az állat 2009.08.15. 12:32:52

100 IQ alatt nem lenne szabad postolni. A blog kurvajó, csak így tovább srácok. Benne van a napi 20 stabilan látogatott oldalaim között, és hihetetlen módon -üzenem a sok kritizáló és rinyáló faszjankónak- ha nem tetszik az éppen aktuális játék, akkor továbbállok. Ez nem tragédia. Meg mi az, hogy esik a színvonal? Mi a tökről beszélnek itt egyesek? A magyar webkettő színvonala csökken, folyamatosan, mióta megtanultak írni ezek az agyilag nulla, celebeken szocializálódott, tanárverő hülyegyerekek, akik annyit tudnak az életről, mint én kvantumfizikáról.

Malachi 2009.08.15. 12:48:11

Egek, ne kúrjátok már szét ezt is. Olyan jó kis oldal volt eddig. Stöki helyében magasról tennék a 10 hülye véleményére, akik bazmeg szolgáltatásnak néznek egy FLASH JÁTÉKOKKAL FOGLALKOZÓ blogot. Őszintén, megéri most ezzel foglalkozni? Ha tényleg kb. 5000 visszatérő látogató van, akkor ugyan ne forgassuk már fel az egészet egy tucat - vagy akár kettő - lófaszjóska miatt. Ha nincs annyi agya, hogy felfogja mi is az a BLOG, meg egyáltalán, akkor hulljon, törlődjön aztán talán megtanulja, mit lehet és mit nem.

Baromi jó az oldal, majd minden nap jövök. És baromira felháborít, hogy itt is a hülyékkel kell foglalkozni ahelyett, hogy minden menne tovább, ahogy eddig.

Malarki18 2009.08.15. 17:10:51

Nem tudom msot hol tart a vita, mert 60 valahány hsz lusta vagyok elolvasni XD
Ehhez a Facebookos témához én annyit szólnék hozzá, hogy én a Gordonos játék miatt regisztráltam rá, kamu névvel, kamu adatokkal, nem töltöttem fel semmit, csak játék miatt regiztem. 3 perc alatt megvolt, és megérte, öröm hallgatni ahogy leordítja a hajamat :D.

narghil 2009.08.15. 20:48:38

@Malachi:
"A blog nem szolgáltatás" - ott a pont!

darkatti 2009.08.15. 22:53:33

Csak igy tovabb! kell a facebook jatek is!!! Sok siker KMK!!

I'm a Ranger! 2009.08.16. 09:29:37

Én nagyon örülök a facebook-os játékoknak:) Annyi alkalmazás van azon az oldalon, hogy lehetetlenség átböngészni az egészet.. És tudom, ide csak a legjobbak kerülnek ki! Szóval én támogatom továbbra is, és ahogy a posztban is elhangzott, töredék idő alatt ki lehet válogatni, melyik facebook-os játék, és melyik nem..

kyanzes (törölt) 2009.08.16. 11:15:47

Én sem rajongok a facebookos gammákért. Inkább facebook reklámnak érzem.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2009.08.16. 21:07:37

én is megköszönném a blog eddigi áldozatos munkáját, sok-sok órát sikerült már elklikkenem a munkaidőmből/szabadidőmből.
Síróknak: Amíg ingyen van és szabad görgetni, addig kuss.

piettro 2009.08.16. 23:11:15

Halihó!

Én is rendszeres olvasó vagyok, néha még játékot is küldök be. Néha tetszik az ajánlott játék, néha nem. Nem vagyunk egyformák (szerencsére!), na bumm. Ha tetszik, játszok, kommentelek (néha), ha nem tetszik, nem játszok. Ennyi! Lehet arrébb navigálni, keresni mást (más játékot, más blogot), csak a sok rinyáló lusta, mint a Föld terhe.:( Tessék "jobban" csinálni, szabad világban élünk.
Hajrá sg, hajrá "helyettesek"!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.08.17. 00:42:56

no, végigolvastam az _eddigi_ hozzászólásokat... az azért felmerült bennem - mint facebookot NEM használó egyénben - hogy egy továbbscrollozás igénye miért vált ki elégedetlenséget,
pláne úgy, hogy ingyenes, szabadidő terhére szerkesztett magánblogról van szó.

@mindenki: lehet, túl lett ugyan reagálva a dolog, de meg tudom érteni a tulajt... gondoljatok bele ti is picit. a szabadidődet rááldozod valamire, amiért tényleg semmilyen ellenszolgáltatást nem kapsz, és nem is számíthatsz rá, erre a kritikai oldalon úgy kapod az ívet, mintha ez lenne a főállásod. nagy türelem kell hozzá, hogy ezt elviselje az ember. tudom miről beszélek, mivel játékszervert üzemeltetek, és ugyanezt tapasztalom, igaz, kevésbé ipari méretekben.

B! 2009.08.17. 10:14:15

Ahogy az előttem szóló is írta:
"szabadidő terhére szerkesztett magánblog".
Persze a köz javára magán.
Ide lehet járni, meg lehet nézni, hozzá lehet szólni, de úgyis az lesz, amit a gazda kitalál. És ez így van rendben - hozzátéve, hogy a közjó érdekében történnek változások. Na és ha valakinek nem tetszik? Hááát, nem kötelező idejárni. Ha nagyon akarja az illető, a kongregate-freeonlinegames-miniclip trión biztos előbb megtalálja a játékait, minthogy ide ki lenne posztolva. Aki idejár, megnézheti a választékot, ami tetszik azzal játszik, ami meg nem azt átugorja
Ennyi.

Csak így tovább!

okostojgli (törölt) 2009.08.17. 11:42:47

"el lehet húzni"
"Senkinek nem tartok Berettát a fejéhez"

Értem én, nem kötelező itt előfordulni. Pláne nem kommentezni.
De blogot írni sem az. Pláne nem ilyen stílusban.

Úgy gondolom felelősséggel tartozol olvasóid iránt. Mintha már el is felejtettet volna, hogy az első nyereménnyel a mindössze tíz éves Kincses urat örvendeztetted meg.
kmk.blog.hu/2009/07/14/ilyen_egy_boldog_kmk_nyertes
Ezek szerint a blog karika mentes, miközben a játékok egy jelentős része simán piros karikás, a kommentekről nem is beszélve. Ez most akkor hogy? Ajánljam a fiamnak/lányomnak, hogy látogassa bátran a blogot, aztán vagy belefut olyan fröcsögésbe mint ami Gordon Ramsay kapcsán leíródott vagy a "Képzeld apa, Berettával akar lövöldözni a blogolós bácsi" mondattal nem tudjak majd mit kezdeni?

Szóval amikor a "Kéretik liberális moderálási elveimmel nem visszaélni" kérésed magasról leszarják akkor szerintem nem marad más mint a moderálás. Az nem liberalizmus, hogy minden szart hagysz megjelenni, a reklámokat kivéve. Ez anarchia, amivel semmi gond nincs akkor ha tudom, hogy ez vár rám. De, mint ahogy a másik posztban írtam, ha nem arra számít az ember fia hogy fröcsögés és genny ömlik a pofájába ha felmegy a KMK-ra mert mindenféle trollok szaporodtak el akkor kicsit meglepődik és picit úgy rosszul esik. És ráadásul erre a felvetésre azt a választ kapom, hogy itt mindent szabad. Hát, köszönöm, ebből nem kérek. És ahogy írtam, ez a te blogod. Arra használod amire akarod. Moderálással vagy anélkül.

A te blogod, a te felelősséged.

Lescol 2009.08.17. 12:58:49

Mindig is büszke voltam arra, hogy a KMK-ra nem járnak trollok, maradjon is ez így.

Gratulálok, ezzel és a fenti stílusoddal te magad váltál egy újabb, magát újságírónak képzelő indexes köcsöggé... szép volt.. a blogger lett maga a troll..

m e o w · http://eletfalun.blog.hu/ 2009.08.17. 14:49:48

Na, most lett tele a bugyrom. Komolyan mondom, a nyuszikának a sapkájában-anélkül sokkal egyszerűbb dolga volt, mint bárkinek a tisztelt úri közönséggel. Ha nem moderálnak, az a baj, ha moderálnak, az a baj. Ha kikéri magának a blog szerkesztője az itt megjelent hangokat, az a baj, mert hogy jön ő ahhoz, hogy ilyeneket mondjon (amit persze össze nem lehet hasonlítani azzal a stílussal, amit itt nagyon sokan megengednek maguknak), de ha szó nélkül hagyja (vagy hagyja, hogy egy adott játék alatt legyenek), akkor az a baj.

Tessék már megérteni végre: a szerkesztő/blogíró csak az érem egyik fele, aki igyekszik a tőle telhető legjobbat nyújtani. Hogy ez kell vagy nem, az a látogatottsági adatokból mérhető. Ha nem kell, elfogynak a látogatók, akkor nem lesz kmk. DE! Az, hogy a blog milyen, milyen a hangulata, az nagyban múlik az ide látogató és főleg a kommentelésre hajlamos közönségtől. Persze, az is lehetne megoldás, hogy minden fikázót bannolunk, moderálunk, kitiltunk, de kinek lenne az jó? Nem lenne sokkal, de sokkal jobb, ha mindenki önkritikát gyakorolna végre?!

Lescol 2009.08.17. 15:09:42

@m e o w:
Szerintem olvasd el mit és milyen stílusban írtatok ti. Ha ti is így kezdtek el beszélni, hasonló kommentek fognak jönni. Nekem spec nagyon kinyílt a bicska a zsebemben a poszttól. Semmi bajom a Facebook-os dolgokkal, mert ha az érdekel tényleg kb 3 perc a reg.. de ahelyett, hogy egyszerűen törölnétek a nem ide illő hozzászólásokat, elkezdtek ti is szart dobálni. Ne kelts feszültséget mint bloggazda. Törölj aztán kész, ha meg nyafog miatta, indokold meg. Kellett ez?

m e o w · http://eletfalun.blog.hu/ 2009.08.17. 15:13:07

@Lescol: Én nem vagyok bloggazda, az egyedül -sg-. Nem moderálok, nem törlök, csak próbálok önmérsékletre inteni. Kérlek, idézz nekem akár tőlem, akár a kollégáimtól gyűlölettől fröcsögő, trágár kijelentéseket, népművészeti nyeles tejesedénynek bélyegzőset, és akkor őket is önmérsékletre fogom inteni, megígérem.

-sg- 2009.08.17. 15:18:30

@Lescol: Mint írtam, liberális moderálási elveket vallok. Te is beírhattad, hogy mekkora indexes köcsög vagyok.

bullseye 2009.08.17. 18:00:10

/szomorúan megcsóválja a fejét és inkább megy tovább játszani...

kobax 2009.08.17. 20:38:48

Jesszusom, kiteszem 5 napra a lábamat itthonról, közben itt meg kitör a 3. világháború...?!
Nem mondtam eddig, mert nem tartozott soha a témához, de én sem rajongok a kongás cuccokért, viszont szerencsére többnyire van alterlink, így azzal játszom - ha meg nincs, ugrok, vagy marad a konga. Nekem ennyi is elég. Fészbúkon se regeltem, mégis megvan a napi "betevő", időnként több is.
A "szinvonalasabb volt a blog, amíg csak -sg- szerkesztette" típusú megjegzésekhez pedig én a magam részéről annyit tennék hozzá, hogy: "szinvonalasabb volt a blog, amig nem járt ide mindenféle jött-ment baromságokat összehordani és fújozni a kommentekben" - aki érti, úgyis tudja, mire gondolok, illetve akinek nem inge - remélhetőleg - úgysem veszi magára.

Na, befejeztem.

Tessék, indulhat az engem anyázás és a rám köpködés is...:)

GergőM 2009.08.17. 20:44:58

szerintem meg SG a király. meg a kmk.

ave 2009.08.18. 01:33:20

Engem bosszant, hogy ha jo jatekot hoz a blog, de az feszbukos.
"Ignorance is bliss"

Mondjuk lefogadom, hogy a legtobb feszbukos jatek nem tul eredeti otlet, szoval esetleg lehetne adni egy alternativu linket, ami hasonlo jatek, mint a targyalt feszbukos, de nem feszbukos.

Dr. Tom 2009.08.18. 13:48:55

Neba!! Facebook? Új játékok?
Olyan jól leragadtam a Gemcraft 2-nél, mint a rosseb :DD

MarcusD 2009.08.18. 17:24:28

Arra gondoltam, nem lehetne e bezárni a kommentelést. akkor nem is lennének ilyen anyázások, meg ilyenek. ennyi.

gibson 2009.08.18. 21:06:28

A Facebook-os ötlet az utóbbi idők egyik legjobb húzása volt szerintem, végre meg lehet nézni magadnak, ki döntötte meg a rekordodat éppen, vagy ki az aki háromszor annyit hozott össze elsőre, amire te hetek óta nem vagy képes. Arcot oltott a közönség egy része és ez tok jó dolog szerintem.

Aki akkora lúzer, hogy nem képes magának összehozni egy accountot /ami kb. két perc, te döntöd el, hogy ki milyen adatodat láthatja, és lehet álnéven is regisztrálni/, azzal nem érdemes foglalkozni szerintem. IDE IS REGISZTRÁLNI KELLETT, balfaszkáim, akkor meg mit rinyáltok?!?

Aki annyira önző hülye, hogy zavarja napi +1 poszt, aminek egyébként egy csomó másik bloglátogató társa örül, és emiatt folyamatosan panaszkodik is, az menjen is el nyugodtan, senkinek nem fog hiányozni szerintem.

Aki szerint pedig a poszt stílusa sértő és/vagy felháborító, az menjen vissza a gyerekszobájába Cartoon Networkot nézni vagy vonuljon apácazárdába. Mi ez itt, óvodás kislányok gyülekezete, basszameg?

IQmágnás 2009.08.18. 23:00:03

@gibson: Egyetértek, ide csak a vérbeli, és vérbelivé válni kívánó munka/vizsga/tanulás kerülők jöjjenek, akik NEM FINNYÁZNAK MINDENEN! Én próbáltam pártatlan maradni, mert ha nem is nézem jó szemmel a SZABADIDŐ JÓSZÁNDÉKÚ FELHASZNÁLÁSÁNAK KRITIZÁLÁSÁT, de ez már sok. És most kiugrok a fegyverek elé:
@Lescol: Nem ők kezdték. Ők csak "visszaütöttek".
@okostojgli: lazán karikanélküli a blog, mostanában halottál 6-7 éveseket beszélni? Időn ként meglepődöm, azon amit hallok. 10 év fölött pedig ez ma már ennyi után örülhetsz, hogy eddig nem kaptál többet. én csak 14 éves vagyok(ma pont két hete), és, bár engem az összes tanárom/pedagógusom VÁLASZTÉKOS szókincsűnek "bélyegzett", ha én annyit kaptam volna, mint -sg- a szabadidős jótékonykodásért, hát nem fogtam volna ennyire vissza magam.
@kyanzes: ki fizet érte?!
@Bambano: Fogadd!
@a_tom: helyes.
@Zordon Blue: ...kuss...
@Neocon: ha a tag-es megoldást akarod, akkor szerintem -sg- ezer örömmel rádbízza a munkát...
@szegeny magyarorszag: lásd: neocon.
@Csimasz: attól hogy több a posztoló, nem lett több a minőségibb játék(sajnos, ez igaz), de így az 5-perces szabadidőket is el lehet kerülni, nem csak a több órásakat.
@opposition: vannak újak is...
@és minden kedves békítő: ahogy maydayray mondta:ámen.

okostojgli (törölt) 2009.08.19. 08:07:30

@IQmágnás: "lazán karikanélküli a blog"

Ha valóban 14 éves vagy akkor legkevésbé te vagy a jogosult megítélni, hogy ez a blog karikás-e vagy sem.

"mostanában halottál 6-7 éveseket beszélni?"

Igen, gyermekeimnek megy is a nyakleves. Sőt, mert vannak 6-7 évesek akik úgy beszélnek, abból még egyáltalán nem következik, hogy minden 6-7 évesnek meg kellene engedni az olyan stílusú beszédet, és az sem következik, hogy ez a blog ne legyen moderálva. Elbeszélgetnék az ilyen 6-7 éves emberke szüleivel, de a tieiddel is, hogy miért hagyják szó nélkül az ilyen felnőtt tartalmú blogok böngészését.

"ha én annyit kaptam volna, mint -sg- a szabadidős jótékonykodásért, hát nem fogtam volna ennyire vissza magam."

Hát csinálj egy blogot szabadidőben vagy pénzért és ne fogd magad vissza. Aztán majd szóvá teszem mint ahogy itt is, legfeljebb elküldesz a halál faszára, mint ahogy itt is.

Nem kötelező ezt vagy bármelyik blogot látogatni. De bloggazdának lenni sem az. Nekem viszont jogom van, tovább megyek, kötelességem a számítógépet kikapcsolni ha a 6-7 éves felnőtt tartalmat böngész. Ez így most már kerek?

-sg- 2009.08.19. 10:06:38

@okostojgli: A blog neve (_munka_ és _vizsga_kerülő) is jelzi, hogy a KMK felnőtteknek vagy legalábbis tinédzsereknek szól. Nem 6-7 éves gyerekeknek (akik mellé azért nem árt egy felnőtt felügyelő netezéskor). A "felnőtt tartalom" kifejezésről nekem nem a KMK jut eszembe először, de még másodszor sem. Néhány poszt valóban lehetett 18+ -os, ezek majd kapnak egy külön taget, ha végre lesz időm visszamenőleg feltagelni a posztokat (egyéb okok miatt is szükséges, pl. a "shooter" és a "lövöldözős" gyakorlatilag ugyanaz). De ennél komolyabb lépések, pláne egy állandó 12-es vagy nagyobb karika kitevése szerintem igen-igen nagy túlzás lenne.

okostojgli (törölt) 2009.08.19. 11:45:10

@-sg-:
Az az érzésem, teljesen félreértesz.

Ha van/lesz időd/kedved/energiád feltagelni a 18+ -os posztokat akkor - állításom szerint- simán ki is lehetne azokat moderálni. Ennyi.

Az, hogy némely disztroj simán felnőtt kategória nem vitás. Az más kérdés, hogy -nevetni fogsz- bennem már felmerült, hogy nem kellene-e jelölni ezeket a játékokat. De van egy dilemmám, hogy pont ezen jelölés késztetné még inkább a gyerekkorú nemzetséget a játék megnézésére.

Skizofrén álláspont, belátom, hiszen ha egy játék lehet 18+ -os akkor a kommentek miért ne lehetnének. Mégis azt gondolom, hogy a moderálással nem lesz kevesebb a KMK. Ha már a kiskorúakat kitiltani innen nem lehet (mert nem lehet) legalább a trollokat nem kéne megtűrni itt.

Cock Knocker 2009.08.19. 12:14:09

okostojgli:
Véleményem szerint 6-7 éves gyerek ne internetezzen, Én kicsiként teljesen elvoltam azzal, ha havonta egyszer játszhattam a kígyóval... Mi történt azóta?
Ha ez a blog felnőtt tartalmú, akkor ne menjenek ki az utcára...
másrészt: miért lennének moderálva olyan tartalmak, amiket mások rendszeresen vagy éppen ritkán, de játszanak? Ez a blog nem gyerekblog szerintem, így a pár fiatal gyermek miatt, miért kéne egy rendes dolgozó embernek DOLGOZNIA? XD
Amúgy meg:
Mélységesen tisztelem sg-t és a többieket, amiért ennyit áldoznak a saját életükből nektek, nekünk. Facebook meg annyi, hogy regisztráltam, és nem bántam meg... Max ha nem érdekel nem nézem meg, és nem hiszem hogy az pár kötelező adat: név, nem, annyira egyértelművé tenné a személyemet, hogy aggódnom kéne... :D nah üdvözlet :P

-sg- 2009.08.19. 12:53:13

@okostojgli: Tényleg félreértettelek.
Most már értem, mit akarsz, de nagyon nem értek egyet veled. A KMK-n véres/morbid/obszcén játékok voltak, vannak és lesznek, ezen biztosan nem fogok változtatni. Nem ez a fő tartalom, de ha találok egy jót, nem fogom eltitkolni, és a régebbieket sem fogom moderálni. Még egyszer mondom: ez nem gyerekeknek szóló oldal. Arra ott van például a remek egyszervolt.hu, vannak rajta flashjátékok is.

-sg- 2009.08.19. 12:54:30

@okostojgli: Ja, még annyit, hogy egyáltalán nem érzem az én felelősségemnek azt, hogy egy 6-7 éves gyerek mit láthat a KMK-n. Az a szülő felelőssége, aki a KMK elé engedi a lurkót.

Moonline 2009.08.19. 13:53:52

A facebookos ötlet igenis jó dolog. Habár beregeltem a facebookra, de sosem néztem, mert kevés ismerősöm van rajta. Viszont ezekben a játékokban lehet versenyezni más facebookossal is, ami szerintem nagyon jó ötlet. Nem tudom mit kell ezen felakadni.

gibson 2009.08.19. 15:26:38

@okostojgli:
te komolyan gondolod, hogy azért kéne moderálni a blogot, hogy a te gyerekeid ne beszéljenek csúnyán???? Miből gondolod, hogy ha ezt az oldalt látogathatják a gyerekeid, akkor a Tékozló Homárt vagy a Subbát mondjuk nem fogják? Mert azt nem engeded meg nekik? Ha ilyen egyszerű, akkor ne engedd meg, hogy csúnyán beszéljenek, és kész!
De nem ilyen egyszerű a dolog, te is tudod, kurvára nincs kontrollod afölött, sajnos egyik szülőnek sem, hogy a gyerekei mit nézhetnek meg interneten és mit nem. Ne ettől a pár bazmegtől meg kurvaanyjától féltsd a gyerekeidet szerintem, hanem a lefejezős videóktól meg a buzipornótól, amit egy mai átlagos, tízéves kissrác sajnos 3-4 kattintásból el tud érni minden gond nélkül. Ne legyünk már ennyire demagógok könyörgöm!

Egyébként meg egy intelligens gyerek úgyis rájön magától egy idő után hogy mikor szabad csúnyán beszélni és mikor nem. Ha egy általános iskolás pl. bemegy az igazgatóhoz az iskolába mert behívják, és úgy koszon, hogy "basszaszájbaajóbüdöskurvaanyját maga hülye büdös kurva!!!", az nem a KMK miatt lesz, hanem azért, mert nincs megnevelve, vagy mert szimplán fogyatékos.

Ha ilyesmitől félted a gyerekedet, inkább ülj le és magyarázd el neki, hogy mit szabad és mit nem, ahelyett, hogy elkezdenéd moderáltatni neki az egész internetet....

gibson 2009.08.19. 15:35:16

@okostojgli: még valami, ez nem egy gyerekoldal, ott is van a fejlécben, hogy VIZSGA- ÉS MUNKAKERÜLŐ. Óvodás gyerekek menjenek máshová játszani, ahol nem lehet kommentelni.

Félre ne érts egyébként, abszolút megértem amit írtál, nem arról van szó, hogy hülyének néznélek vagy ilyesmi, csak szerintem ez esetben kurvára nem jogos, amit -sg-nek írsz. És pont egy ilyen, amúgy is vitákkal terhelt időszakban nem értem, miért kell még ezzel is előhozakodni.

Városi Farkas · http://neveletlen.blog.hu 2009.08.19. 17:34:38

Tipikus, hogy a userek nem tudják értékelni a mások által befektetett időt és energiát...
Én is rendszeres látogatót vagyok, és a féjszbukon is friend :)
És egyébként is, a mai fiatalságot myspacegeneration-nek hívja a szaksajtó, tök evidens foglalkozni közösségi oldalakkal, főleg, ha olyan jó gammák vannak mint a typing maniac.

Városi Farkas · http://neveletlen.blog.hu 2009.08.19. 17:36:15

Amúgy ez egy jó blog, kéretik nem elrontani hülye felhasználó mentalitással.

Városi Farkas · http://neveletlen.blog.hu 2009.08.19. 17:47:42

Azt meg végképp nem értem, hogy abban mi a sértő, hogy "nem tartok senkinek berettát a fejéhez". Ez azt jelenti modern nyelven, hogy "nem kényszer a disznótor." A nyelv ilyen vazze - ahogy Gálvölgyit is megdícsérték a nyelvészek ezért az új, szalonképes káromkodásért.
Ha a blogger vette a fáradtságot, hogy válaszol ezekre a kommentekre, az már azt jelzi, hogy odafigyel a látogatóira.
Over and out

gibson 2009.08.19. 18:12:14

"Ha a blogger vette a fáradtságot, hogy válaszol ezekre a kommentekre, az már azt jelzi, hogy odafigyel a látogatóira."

Ámen.

okostojgli (törölt) 2009.08.21. 21:45:19

@Városi Farkas:
"Ez azt jelenti modern nyelven, hogy 'nem kényszer a disznótor.' "

Erről beszélek. Tehát írhatta volna ezt is.

okostojgli (törölt) 2009.08.21. 21:51:08

@-sg-: "véres/morbid/obszcén játékok voltak, vannak és lesznek"

Nem ezzel van bajom, vannak ilyen posztok is, ezzel igazából nincs is gondom, de ezt már írtam.

A problémám az, hogy aki ide látogat annak nem kötelező troll módjára kommentezni. És ezt másképp nem lehet kordában tartani mint a hülye kommentek kigyomlálásával. Ha nem teszed, szavam se lehet mint írtam, hiszen a te blogod. Csak javasoltam felvetettem, érveltem. Ha nem tudlak meggyőzni, ez a blog akkor is tiéd.

okostojgli (törölt) 2009.08.21. 22:53:10

@Cock Knocker:
@gibson:
G@Városi Farkas:
Gyerekek, kéretik nem rajtam izomtibizni. Ne cseszegessetek, lécci.

A kutya sem mondta, hogy sg és segítői szar munkát végeznek. Sőt, minden tiszteletem az övék, egyébként nem járnék ide évek óta.

A kutya sem mondta, hogy a Facebook egy marhaság. Sőt, mivel rákattantam a Viasaton erre a Gordon "kisköcsög" Ramsayra, tehát a játék is érdekel, kénytelen leszek regisztrálni a fészbúkon.

A kutya sem mondta, hogy ez a blog legyen gyerekek által is látogatható és ezért ne legyenek karikás játékok. Sőt, mint írtam feljebb, azon törtem az agyam, hogy érdemes lenne-e javasolni a vérfürdős játékok karikáztatását, de elvetettem, mert a Vekerdi Tamás nem én vagyok, ezért a fene se tudja, hogy egy ilyen karikázós módszer eléri-e a kívánt hatást. (Mondjuk én simán átugranám, de hát a "disztroj" címke mint olyan nálam a piros karikát jelenti, tehát megyek is tovább)

A kutya sem mondta, hogy a gyerekeim idejárnak, ezért a goromba, csúnya, személyeskedő hozzászólásokat mindenképpen ki kell moderálni. Nem járnak ide. De mert 10 éves gyermek nyerte az első nyereményjátékot, ebből következik, hogy van legalább egy darab szülő - ezt is írtam - aki leszarja, hogy gyermeke mit csinál a gép előtt. Azt viszont mondtam, hogy itthon simán kinyomom a gépet, ha a gyermek felnőtt tartalmat böngész(ne), vérfürdőset játszik(ana).

A kutya sem mondta, hogy ha nem lesz itt csúnya beszéd akkor 18+ -os játékok se legyenek. Épp azt mondom, hogy ha ilyen játékok lehetnek, akkor miért ne lehetnének 18+ -os hozzászólások. Erre csak azt tudom mondani, hogy a moderálással nem lenne kevesebb a KMK. Sőt.

A kutya sem mondta, hogy az egész internetet moderálni kellene. Pedig.

A kutya sem mondta, hogy ez egy kongás blog, hogy minek a sok lövegtoronyjáték, és egyáltalán a fészbúk. Bár véleményem van, de szerintem megtartottam magamnak. Rosszul emlékszem? A munkakerülés miatt jövök ide nem pedig észt osztani, hogy így meg úgy meg másképp kéne. Szóvá tettem, hogy nem esett jól a pofámba ömlő szemét a Gordonos bejegyzésnél.

A kutya sem gondolta volna, hogy ha kulturált hangnemben szól az ember, akkor azt ti cseszegetésnek veszitek. Különben nem csesztetnétek.

És végül azt viszont mondtam, bár lehet, hogy nem volt elég nyilvánvaló, hogy a Gordon Ramsay-os posztban a sok idióta személyeskedő faszkalap hozzászólása háborított fel. Az háborított fel, hogy volt vagy 60 hozzászólás, odakattintok, erre ömlik a pofámba genny, kábé 5 komment szól játékról, a többi szemét és mocsok. Szóvá tettem, hogy lehetséges-e-é ezek kimoderálása. Mert itt ezen a blogon ehhez nem vagyok hozzászokva. Ha ilyet akarok, akkor megyek Tóta W-hez, a Reakcióra, az Autózzra, Konzervékhez vagy egyszerűen csak a kurucinfóra.

Meglehet, hogy az a feltételezésem volt hibás, hogy ez a blog egy kulturált, igényes, intelligens közönséggel rendelkezik, ami azért lehetséges, mert a hülyék nem járnak ide mert tudják, hogy úgyis kimoderálják őket.

Tévedtem, belátom.

IQmágnás 2009.08.22. 11:00:02

@okostojgli: "Gyerekek, kéretik nem rajtam izomtibizni. Ne cseszegessetek, lécci."
Akkor ne hagyj támadási felületet. Főleg ne ilyen nagyot és céltáblásat.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.08.23. 10:48:29

@okostojgli: a kommentek orrba-szájba moderálása SEM vezetne sehova. a KMK nem gyerekblog, így a kommentek sem feltétlen a gyermeki lelkületet tükrözik. Ez van. Ezzel vagy együttélsz, vagy nem nézel kommenteket.
@mindenki: A többit illetően meg az a véleményem, hogy nyugodtan tegye fel a kezét, aki csinált ilyen látogatottságú, ilyen sikerű, bármilyen tartalmat szolgáltató oldalt; és az MINDENKINEK tetszett.

Az meg a másik fele, hogy ha fizetős oldal lenne, és ebből élne meg -sg-, még érthető lenne a baromi nagy felháborodás. A hangnem helyenként akkor is kritikán aluli, az megint más kérdés. De amíg ez nem így van, addig szerintem le kéne nyugodni, és végiggondolni, hogy tudnátok-e csinálni mindezt MUNKA MELLETT, nettó hobbiból; illetőleg azon, hogy vajon Ti mennyire tűrnétek el azokat a kommenteket, amiket meg-megeresztetek.

Guli 2009.08.28. 21:44:22

Hát emberek, ez van. Itt, Magyarországon mindig kell valamin rágódni (nem politikai értelemben)- márminthogy a legtöbb magyar mindig keres valami hibát, amibe bele lehet kötni... én teljesen megértem is tisztelem a blognak a szerkeszőit, mivel sokat járok ide, ha unatkozok (én inkább iskolakerülő vagyok... na nem úúgy)Akinek nem inge, az ne vegye magára, nem akarok itt "höh de hülye vagy itt okoskocc xdxd" kommenteket látni, csak leírtam a véleményem. Köszönöm.

IQmágnás 2009.08.29. 00:00:29

@Guli: Köszönöm, eddig nem tudtam mit kellene írnom, hogy tökéletesen megfogalmazzam az álláspontom, de te ezt megtetted helyettem, köszönöm.
süti beállítások módosítása