Közveszélyes Munkakerülő

A Közveszélyes Munkakerülő a flashjátékok alfája, Szodomája és Gomorrája. Itt minden nap talál valamit, amivel jól elklikkolhatja a munkaidejét.

KMK Poló rendelés

Utolsó kommentek

  • placcs: Bizony mondom néktek, ha valaki is olvassa ezt az üzenőfalat, hogy még mindig játszom vele. Pont t... (2023.08.24. 18:25) Elfoglalni a világot
  • lmlm: Ez van még? (2021.11.28. 10:28) Egri csillagok háborúja
  • WinG: Adobe Flash Player is no longer supported. Sic transit gloria mundi :( (2021.10.26. 14:30) A dobókocka el van vetve
  • placcs: Ha bárki szeretne játszani vele, a megoldás: bluemaxima.org/flashpoint/ JUHÉÉÉ!!! (2021.01.18. 21:20) Elfoglalni a világot
  • placcs: Hát sajnos véget ért egy korszak. Most a téli szünetben nagyon sokat játszottam vele. De most má... (2021.01.17. 22:21) Elfoglalni a világot
  • Utolsó 20

Címkék

akció (113) állatos (3) aszociációs (3) autóverseny (9) celeb (8) cikk (3) csajos (1) demo (1) disztroj (192) egészséges életmód (1) egyklikkes (5) egyperces (1) előzetes (1) építkezős (3) escape room (5) évértékelés (2) facebook (17) fantasy (2) fgs 2009 (1) fgs 2009 díjazott (1) figyelemjáték (11) film (1) filmes (4) fizetős (8) flashjátékipar (3) főzés (1) főzöcskézős (1) fps (7) gasztró (1) gasztro (1) gasztronómia (1) grow (2) gyerekjáték (4) hajigálós (2) halloween (1) hellókarácsony (11) horror (5) húsvét (2) interjú (1) játékpályázat (15) kaland (70) kártyás (9) kérdezzfelelek (1) kmk galéria (2) kmk póló (3) kmk rejtvény (14) kmk születésnap (11) kockajáték (3) kőpapírolló (1) közélet (1) közlemény (46) közösség (15) kretén (41) különbségkereső (15) kvíz (5) láncreakció (3) látogatottság (1) letölthető (13) logika (275) lövegtorony (29) lövöldözős (61) magyar (36) mahjongg (1) manga (2) mario (5) marketing (2) matek (5) média (1) memória (4) menedzserjáték (1) mesterlövés (8) michael jackson (2) multiplayer (1) műveltségi (9) művészi (1) nemflash (26) nemjáték (10) nem gyerekeknek (4) ninja (2) offtopic (1) pacman (4) point n click (18) póker (2) politika (1) puzzle (4) remake (2) retro (69) ritmusjáték (2) sakk (1) shockwave (9) shooter (42) sinecron (1) sport (23) starcraft (1) stratégia (105) sudoku (1) szemétparaszt (49) szemléltető játék (1) szerepjáték (19) szimulátor (3) szókirakó (4) táblás (4) tank (2) teszt (2) tetris (7) toplista (8) türelemjáték (2) twitter (2) ügyességi (406) űrhajós (3) válogatás (6) várvédő (9) verekedős (11) vicces (55) warcraft (3) wow (1) zenés (1) zombi (1) zombis (2) Címkefelhő

2009 legjobb munkakerülései

2010.01.02. 11:48 -sg-

Munkakerülésben gazdag új évet mindenkinek! Visszatértem a trópusokról, hétfőtől újult erővel posztolom a flashjátékokat. Előbb azonban – ahogy a második KMK-szülinap idején ígértem – jöjjenek 2009 legjobbjai (holnap pedig a legbénábbjai). Vagyis lássuk, hogy a 2009-ben posztolt játékok közül melyek kapták tőletek a legjobb értékeléseket!

Először is szögezzük le, hogy tavaly szigorúbban nyomkodtátok a szavazógombot, mint 2008-ban. Az előző hasonló visszatekintéskor ugyanis négy 4,7-es átlagú és 22 darab 4,6-os átlagú játékot számoltam össze. Tavaly viszont nem született 4,7-es eredmény, és 4,6-os is csak két darab. Mindkettő lövegtoronyjáték: az egyik a The Space Game, a másik pedig hazánk büszkesége, a Gemcraft Chapter Zero - ami a toplistában az előző felett áll, tehát nyugodtan kijelenthetjük, hogy a KMK olvasói szerint a Gemcraft Chapter Zero, Hargitai Péter alkotása 2009 legjobb flashjátéka. Őszintén szólva meglepődtem volna, ha nem így történt volna, elképesztő mennyiségű és minőségű munkakerülést rejt a játék.

4,5-ös értékelést már jóval több, egészen pontosan 40 játék kapott tőletek. Jó lenne ezek között valami sorrendet felállítani, de sajnos a szavazóbox csak egy tizedesjegyig jeleníti meg az átlagot, úgyhogy inkább csoportosítani fogok. A Machinarium, a Plants vs. Zombies és a Now Boarding 4,5-ös átlagai azt igazolták, hogy fizetős játékok sem riasztanak el benneteket, a Biotronic pedig Facebook-vonalon bizonyította ugyanezt. A legjobb folytatások szerintetek a Bunny Invasion: Easter Special, a Super Stacker 2, a Music Catch 2 és a Phage Wars (meg persze a Gemcraft Chapter Zero), a Nitrome-játékok pedig a Final Ninja Zeróval és az Ice Breaker sorozattal képviseltetik magukat az élmezőnyben.

A kalandjátékok közül mindenképpen ki kell emelni a csodás Morningstart, az év másik legjobb magyar játékát, de 4,5-öt kapott még a Questionaut, a Little Wheel, az Abuba the Alien és a Spherical Labyrinth is. Disztrojban a Super Karoshi, a Crush the Castle, a More Zombies, az Upgrade Complete (az év egyik legötletesebb játéka) és a Fragger vitték a prímet, a cantyouseeimbusy.com értékelése pedig arról tanúskodik, hogy egy remek poént is sokan jutalmaztok 5-össel. A legjobb állathajigálós játék a Learn to Fly, a legjobb stratégiák a fent említettek mellett az Oiligarchy és a Hex Empire, a versenyzős játékok közül pedig a Cyclomaniacs és a Pocket Bike Racing kapott 4,5-öt. A retrocuccok közül is több bejutott az élbolyba: a Doom és a Dynasty Warriors flashváltozata, a Quake Live és a Battle City. A többi 4,5-ös játék a „logikai” címke alól került ki, úgy látszik szeretitek ezt a műfajt (vagy csak én posztolok belőle sokat, mert nekem nagy kedvencem):
Bloody Fun Day, The Company of Myself, Full Moon, Cyad, Lock-n-Roll, Red Remover, Dynamic Sytems, Cargo Bridge, Meeblings, I Love Traffic. Ez utóbbi azért vicces, mert a folytatása olyan kevés pontot kapott, hogy a legrosszabb játékok közé került. De erről bővebben holnap.

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kmk.blog.hu/api/trackback/id/tr511638969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juliusbond 2010.01.02. 12:06:39

Nem szoktam szavazni. Csak nagy ritkán játszani. Azonban legritkábban játszok végig egy game-et. A GEMCraft Chapter Zero ilyen volt. Lesz vajon folytatás?

ragamust 2010.01.02. 17:25:27

juliusbond:hát elég fasza lenne ha lenne:D.Legnagyobb stufa és erősen addiktív.

Jester 2010.01.02. 17:38:16

Nálam a Cargo Bridge volt a number one. Quake Live meg jó lenne, csak núb vagyok.

Bujjék.

darkhell21 2010.01.02. 18:55:22

na én úgy érzem most fogtok engem megölni, de nekem nem annyira tetszett a GEMCraft Chapter Zero és az első része sem. Régen szerettem a várvédős flash játékokat de már annyival játszottam h meguntam őket.

darkhell21 2010.01.02. 18:56:28

(előző posthoz javítás) ...de nekem annyira nem tetszett a ....

szbszig 2010.01.02. 22:40:02

Az egy dolog, hogy a pontokkal nem mindenhol értek egyet, de például a Bloody Fun Day mit keres a disztroj kategóriában? Annál logikaibb logikai játékot elképzelni sem tudok...

chrisken 2010.01.03. 00:41:39

köszönet ezért a linktengerért, azt hiszem itt még sokat fogok kattingatni... :)
chapter zerot amúgy én nem vittem végig, sajnos meguntam a felénél kb. ettől függetlenül jár neki az első hely szerintem

greffi 2010.01.03. 04:32:16

hahó! Help: keresek egy játékot, egy bárányt kellett benne minél messzebb eljuttatni, roppant addiktív és bitangul fülbemászós a zenéje. ha vkinek esetleg rémlik valami dobjon már ide egy linket. köszi.

-sg- 2010.01.03. 08:47:44

@szbszig: Bocs, összekevertem a Death vs. Monstarsszal. Javítottam a posztot.

Zubreczki Dávid · http://instagram.com/zubreczkidavid 2010.01.03. 14:54:50

sztem az nagyon sokat bezavar a pontozásba, hogy ha kikerül egy poszt Index-címlapra, akkor az nagy átéagban -1 pontot jelent minimum a végeredményben. Legalább is nekem ez a tapasztalatom...
süti beállítások módosítása